Azért nagyon durva, mmint ez a Sky-os dolog! Akkor nekem tényleg mázlim volt velük, mert az én utam több volt, mint szuper! Jáj! Ami a Malévot illeti, tény, hogy azért ott korrektebbek... Egyszer volt egy hatalmas késés (Korfuról jöttünk haza), több óra után végül elvittek minket kajálni (nem szaros 1500 HUF-os kajajegyet adtak) busszal, majd vissza, mindezt a Malév számlájára! Nem vicc, ez így volt! Ráadásul charter járat volt, még a jó öreg 154-esekkel, régi szép idők! Rendesen taposták vissza úton a pilóták :)
Sztem hagyni kell a Wizz-t, nem lehet ilyen esetben semmit se tenni! Sőt, az a "szerencse", hogy nem törölték a járatot! Egyébként ennél a Sky-os dologra kíváncsi lennék, mmint mit csináltak azok az utasok, akik kint maradtak!?!?!?
Az elmúlt héten kellemetlen élményem támadt a légitársasággal kapcsolatosan. 7 órás késést sikerült produkálniuk, (London mellett) Luton-Bp tekintetében. Este 8-as gép hajnali 3-kor szállt fel. Még a repülőtéren kaptunk egy tájékoztató lapot, miszerint 5 órás vagy annál nagyobb késés esetén - átbook-oltathatjuk a jegyet egy másik járatukra 3 hónapon belül, vagy - teljes visszatérítés jár, vagy - 120%-os összegkeret egy jövőbeni járatra.
Ehhez képest amikor tegnap kerestem őket itt, Magyarországon, közölték, hogy mivel hazahoztak, felejtsem el őket meg a kapott papírt.
Kérem, aki hasonló helyzetben volt már fapadoson, írja meg, mit sikerült intéznie.