Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

krisz6969 Creative Commons License 2020.05.18 0 0 51452

Sziasztok!

Legyszives segitsetek!

Szeretnek vezerlest és az ezzel jaro dolgokat megcsinalni az auton, rs 3 2.0 tsi.

Tudnatok ajanlani megbizhato műhelyt?

gaba520 Creative Commons License 2020.04.15 0 0 51451

Neki is 2600 környékén kezdett berángatni viszont 3000 fölött abba maradt , minél erősebb volt a gázreakció annál jobban és szinte csak 4. -ben. Az autód leírt  tünetei alapján szinte kísérteties a hasonlóság. Még a kettős tömegűt is kicserélte , de nem oldotta meg a problémát viszont a motorvezérlő csere után jó lett. 

Előzmény: gaba520 (51449)
cs!pesz Creative Commons License 2020.04.15 0 0 51450

Nem tudom, azt hittem ez egyértelműen vmi mechanikai hibára utal. Mégnézetem, köszi! 

Előzmény: gaba520 (51449)
gaba520 Creative Commons License 2020.04.14 0 0 51449

Nincs chip rajta? 

Ismerős szívott így hónapokat az általa nem tudott szarul megírt chiptől. 

Előzmény: cs!pesz (51448)
cs!pesz Creative Commons License 2020.04.14 0 0 51448

Sziasztok! Az alany egy 2000. Pd RS Octavia. Intenzív gyorsításkor tapasztalom hogy berángat, mintha elfogyna az üzemanyag, vagy kihagyna egy(két) henger. 2600 fordulat környékén kezdi. Ha normális tempóban megyek akkor ha lelépem elforog 3500 fölé is, de ha pl. 2,3,4 padlót nyomok akkor 4-ben szinte mindig előjön.

Természetesen minden szűrő cserélve volt, nemrég vettem korábbi tapasztalat sajnos nincs. Van egy rövid fekete turbó cső amin van egy pici lyuk, megrendeltem már. Lehet azért is 180 a vége? (rángatva, néha 160 :(. ) 

Merre induljak a keresésben? 

 

Előre is köszönöm! 

Sir Gunar Creative Commons License 2020.04.11 0 0 51447

Köszönöm! Akkor vadászok valakit ehhez. Amugy a jelen kialakult helyzet miatt nem sokat mászkálok én sem, de azért egy tank üzemanyagot már elhasználtam a korlátozás ideje alatt is, így meglepően néztem hogy szinte nem is fogyott víz a rendszerből (szemre a tartályban) mintha hidegben jobban "enné", létezik ilyen? 

Előzmény: Agent_Gibbs (51446)
Agent_Gibbs Creative Commons License 2020.04.11 0 0 51446

Megkellene nézni szivárgásvizsgálóval, hogy van-e CO2 a hűtővízben. Van erre egy készülék, de nem annyira olcsó, így inkább azt javaslom keress valaki autószerelőt akinek van. Egy spec folyadékkal vizsgálják a rendszert, és ha elszíneződik akkor van kimutatható gáz a rendszerben. 

 

Nem biztos, hogy az autó mutatja a klasszikus hengerfejesség tüneteit (melegedő motor, fogyó víz, fehéren füstölő motor, nehéz indítás, teljesítménycsökkenés, víz az olajban és fordítva), de ettől még lehet az. Ha nagyon fogy a víz, akkor a végső megoldás úgyis a hengerfej levétele, nyomáspróbája (repedés esetén, ami a meleg hatására nagyobb lesz, eheti a vizet), tömítés cseréje lesz.

Előzmény: Sir Gunar (51445)
Sir Gunar Creative Commons License 2020.04.11 0 0 51445

Érdekes volt ahogyan kipróbáltam az előbb, mert eleve volt benne hidegen is némi nyomás, mert a víz beindítás előtt a jelzés alatt volt kinyitottam és csurig lett majdnem, majd beindítottam visszazárt kupakkal és nyitottam ahogy leírtad, de semmi csak a vízszint emelkedett kicsit, majd elismételtem 30 mp után de akkor sem hallottam szisszenést. Ellenben ha nyitott kupakkal gázt adok akkor beszippantja kicsit a vizet majd visszaengedi alapjáraton. Régen a zsigulival csináltam hasonlókat mikor fel lett töltve a rendszer, de hát az 100 éve volt kb. :-))

Hát sajna nem lettem okosabb az eredménytől. Az olaj nem habos azt is néztem. Vhol kellene végnyomást méretnem (talán az elárul többet) , de olyan hely kellene ahol meg is várható. (kispesti vagyok)

Sir Gunar Creative Commons License 2020.04.10 0 0 51444

Köszi meg fogom nézni holnap. Bár ahogy írtam eddig inkább szívta a vizet mint a vízbe dolgozott volna bármit ahogy láttam, de tényleg mindent kipróbálok hogy hátha kiderül mi is az oka ennek a random jelenségnek.

Előzmény: Agent_Gibbs (51443)
Agent_Gibbs Creative Commons License 2020.04.10 0 0 51443

Reggel hideg motornal , 10-15 masodperccel az inditas utan csavard le a kiegyenlitotartaly tetejet. Ha pisszenik, mert van benne nyomas valoszinuleg beledolgozik a motor a hutokorbe. 20-30 masodperc elteltevel csavard le ujra. Ha ismet van benne nyomas akkor szinte 100%. Amugy van erre spec cucc, amivelmeglehet nezni van-e a hutovizben kipufogogaz.

Előzmény: Sir Gunar (51442)
Sir Gunar Creative Commons License 2020.04.10 0 0 51442

Üdv Szakik!

Kicsit el vagyok veszve a 2012-ben gyártott CRTDI RS-emmel, mert időnként fehér "füstöt" ereget gázadáskor (pl két pont között az úton, majd ha újra elindulok abbahagyja ezt vagy nem, ergo tökre random a dolog) viszont valamennyi víz elfogy belöle, de a kiegyenlítőben minden alkalommal van víz, hol a jelzés alatt kicsivel, hol felette kicsit, járó motornál is és leállítottnál is.

Mondták páran hogy hengerfejes, de akkor sztem mindig kellene jönni a fehér füstnek, pl üresben ha gázra lépek semmi, igaz akkor nem is engedi felpörögni nagyon. Itt a városban 1xsem ment még 90 fok jelzés fölé, viszont pályázás után pl Bp-Szeged mikor elhagyom a pályát és lelassul a tempó, akkor elindul felfelé ha az olajhő is 110 fok fölött jár (már mindent nézek mióta először észrevettem a gondot) és amikor egy ilyen út után visszaérek haza, akkor volt hogy jelzett a vízszint mérő, töltöttem bele eddig két oda-vissza út után kb 3-4 liter desztvizet. A  városban dugóban sem melegszik, a fagyálló színe sem lett világosabb (hígulás miatt gondolom), stb. Szóval nem vágom a dolgot, mert még nem láttam ilyen hibát ami ha akar létezik, ha nem akar akkor minden látszólag ok. Napi első indítás után 1x hallom a fűtőradiátorban a levegőt bugyborékolni, de azt sem mindig (már tavaly nyáron is hallottam de sosem hiányzott víz sem a merő sem a tartály jelzése szerint). Hát itt tartok és segítségeteket kérem.

istvan02 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 51441

Tisztelt RS Fórumozók!

1.8T (20V TURBO) ELEGANCE autóm eladó. A kocsi friss műszakival kerül eladásra, a jövő héten a részletes adatlapjával kerül meghírdetésre az ismert használt autó web oldalakon. Érdeklődni: herczegi@chello.hu   30-815-0430

istvan02 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 51440

RS user Creative Commons License 2020.01.13 0 0 51439

istvan02 Creative Commons License 2019.12.25 0 0 51438

 

Tisztelt Octavia RS Fórumozók!

 

Ha esetleg Valakit érdekelne:

 

FORGE 004 lefujószelep (BOV- blow off valve) eladó!

(Gyári, nem utángyártott másolat!)

1.8T (20V Turbo) Skodámban kifogástalanul működik, hibakódot nem generált.

A BOV gyári állapotban van.

A beépítéshez külön vásárolt (zöld) szilikoncsövet és a mérethelyes alu vakdugót természetesen a BOV-hoz adom.

Ár. 23. 000 Ft.

További infó: octaviav4@gmail.com

Gianniz Creative Commons License 2019.12.04 0 0 51437
ckerti Creative Commons License 2019.11.25 0 0 51436

Ja, ez lehetett az ok :-)

Előzmény: RS Odon (51431)
gaba520 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 51435

Ha jól látom mindjárt velem kezdődik a sor! :) 

Hegykő 2008 /?/ 

Előzmény: RS Odon (51429)
Papka11 Creative Commons License 2019.11.18 0 0 51434

Szíííííp :-)

Előzmény: Agent_Gibbs (51433)
Agent_Gibbs Creative Commons License 2019.11.18 0 0 51433

Hegykő, 2008 vagy 2009 :)

 

Amúgy én is Skodázok per pillanat (jobb híján :) ), de ha érdekel valakit, akkor eladó ez:

 

 

2014-es gyártás, de már 2015-ös modell év, 8 kerékkel, 150e km, manuális, frissen cserélt termosztát-vízpumpa egységgel.

Előzmény: RS Odon (51429)
Papka11 Creative Commons License 2019.11.18 0 0 51432

Ha jól látom? Hegykő :-)

Előzmény: RS Odon (51429)
RS Odon Creative Commons License 2019.11.18 0 0 51431
Mert ugye az 1.6-al hosszabb volt az út.
Előzmény: ckerti (51430)
ckerti Creative Commons License 2019.11.18 0 0 51430

A választ nem tudom, de én nem voltam ott :-)

Előzmény: RS Odon (51429)
RS Odon Creative Commons License 2019.11.17 0 0 51429

Kvíz kérdés mikor és hol volt?Ha még fellelhetők a résztvevők!

sonar123 Creative Commons License 2019.11.08 0 0 51428

Sziasztok! Nincs valakinek egy elfekvő (eladó) O2 RS (2007) első lökhárítója a padláson, 1Z1Z színkóddal, és fényszóró-mosó lyukakkal, jó állapotban? Esetleg 2 xenon lámpa ugyanehhez? Előre is köszi.

Juda011 Creative Commons License 2019.11.04 0 0 51427

Köszönöm a választ!A legutóbbi ellenőrző szerviznél a fékfolyadékot cserélték.A továbbiakról majd-akkor-megpróbálok a márkakereskedésben érdeklődni.

Előzmény: sr1 (51426)
sr1 Creative Commons License 2019.11.03 0 0 51426

Az autó garanciális. Menj be a legközelebbi szakszervízbe és megmondják, a rendszerbe be van vezetve minden munkalap. 

De én nem foglalkoznék vele, ezek jó autók, 74.000km futás után max. féktárcsákat kell cserélni, nekem van egy 2015 Scoutom, annak 83e km-be kellett hátsó tárcsákat és betéteket cserélni. Semmi baja nem volt, de 15e cseréld az olajat és az olajszúrőt.

A fékfolyadékot is kellett volna cserélni, azt nekem 3 évesen cserélték.

Egy olyan szerelőhöz vidd, aki érti a részecskeszűrő működését. 

Előzmény: Juda011 (51425)
Juda011 Creative Commons License 2019.11.01 0 0 51425

Sziasztok!

Kezdő Skodásként egy kérdésem volna Hozzátok:fél éve lettem egy 2016-os Octavia Rs Tdi tulajdonosa.Eddig Skoda márkakereskedésben szervizelték az autót.Legutóbb pár napja 74.000-nél volt ellenőrző szervizen a gép.Viszont a továbbiakban a tetemes szervizdíjak miatt inkább egy megbízható szerelővel végeztetném a szükséges cseréket/javításokat.

Szóval a kérdésem annyi volna,hogy valahol hozzá lehet-e férni,hogy adott km-futás után mit kell cserélni az autón.Perzse az évenkénti motorolaj és szűrők cseréje és a DSG váltó olajának 60.000-es olajcseréje természetes.Előre is köszönöm a segítséget!Üdv.:Imi

itreb Creative Commons License 2019.10.23 0 0 51424

Sziasztok!
Eladósorba kerül 2014-es TDI RS, 112000km magyar végig vezetett szervizkönyv. 

Hörbi Creative Commons License 2019.10.12 0 1 51423

Azt nem tudom, de a 140 LE Superb után semmi extra igénye nincs.

Előzmény: glackolezli (51422)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!