Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

eddieDSM Creative Commons License 2002.05.02 0 0 2
BX!
Azt nemtom milyen a kompresszor, de Mitsu. Olajat is töltött (kb. 0,5-1dl), és a Nitrogénes nyomáspróba kb. 10 perc volt. Vákuumra is nézte.
8-8.5 fokC között kapcsolt a rendszer (befújt levegő hőfoka).
Utólag jöttem rá, hogy a ventillátor körül néha megjelenő enyhe fehér "füst" a gáz volt. De nem sziszegett. pár óra múlva viszont megadta magát :-(

Az R-12 állítólag már tiltott (ózonkiller), helyette van más, csak ahhoz át kell alakítani a kompresszort.

Előzmény: BX_thomas (1)
BX_thomas Creative Commons License 2002.05.02 0 0 1
Miért nem tölthetik? mart R12-vel volt töltve annakidején? milyen kompresszor van rajta? az egy normális ár volt. Olajat töltettél hozzá?
4, 6 dugattyús kompresszorod van?
Előzmény: eddieDSM (-)
eddieDSM Creative Commons License 2002.05.02 0 0 0
Nem 0 forintot buktam tegnap ;-(
Előzmény: eddieDSM (-)
eddieDSM Creative Commons License 2002.05.02 0 0 topiknyitó
Üdv, klímás autóstársak!
A Topicot azért nyitottam hogy - elsősorban - Budapesten szedjük össze az infókat a Tmában.

Tegnap töltettem újra a klímámat, ami évente eleresztett. Nyomáspróba is volt, mégis 2-3 órával később a hűtőm kinyílt és eleresztette a gázt. :(
A jelenlegi problémám tehát alumínium hűtő hegesztése, nyomáspróbával ellenőrzése.
Nekem R12 van az autóba, amit hivatalosan nem is tölthetnek. Akihez vittem, 9K-ért töltötte (0,935kg).
Ha kompresszor javítással kapcsolatos tapasztalatod van, azt is írd le!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!