Közel 60ezer volt benne. Szervízkönyv vezetve! A 20 és 40ezres kis szervízre és a 60ezernél (itt cserélték a féktárcsákat, így ez most vadi új) előírt nagyszervízre elvitte az első tulaj. Egy független állapotfelmérés is készült.
Az óra valóban 200 -at mutatott. Viszont csak én ültem az autóban, csomagok nélkül. A mutató ahogy elérte a 200 -at már ugrottam is le a pedálról (M7 -es lezárások, trafipax, eső stb.) valószínüleg nem is volt több benne. Egyébként egy kollégámnak van ugyan ez a konstrukció, bevallása szerint 205 -ig bírta nyomni (ezt nem láttam, nem tudom tanusítani).
Csak Opel Astra G-ről van tapasztalatom. 1,6 8V (85 LE) 175-ig mentem vele, valószínűleg egy tizes még benne lett volna, de túl sok időbe telett volna elérni és nem akartam egy trafipaxot kockáztatni az M3-on.
De azt hiszem, az Astra G egy kicsit nehezebb, mint a Mégane (nem tudom biztosan).
Azt már más is mondta, hogy az 1,4 megy 200-at (óra szerint). De az 1,6 sem megy sokkal többet (gondolom, hamarabb eléri).
Az érdekes, hogy öt személlyel ugyanannyit mentem, mint egyedül.
zeg4, azért a 200km/h nem túlzás egy kicsit? A gyárilag megadott sebesség 185 körül van, és az én 1.4 16V (98LE)-s TechRunommal még nem sikerült 190-nél többet menni. Vagy nagyot mondtál, vagy a km órád csal, szerintem az utóbbi. Amúgy még nem tettem le a szándékról én sem, hogy egy Megane-t vegyek, de szívem szerint megvárnám a vadiúj modellt, ami November környékén jön.
Egyébként a www.renault.hu oldalán olvasható az Autó2 véleménye az autóról. Pro és kontra, de a Renault válalta, hogy felteszi az oldalára.
A www.auto2.hu oldalán az Archivumban a 2002. áprilisi számban található "Bizonyítvány: Renault Mégane" címmel.
Eddig csak öreg fapados autóm volt, nulla extra(fiesta -19 éves, polo -14 éves). A Megane nagyon tetszett (még mindig!), 1,5 hónap keresés után megtaláltam az igazit:
Három hónapja használom a 2 éves 1.4 16V-s, 95LE 5 ajtós Megane-t, légkondival (elsődleges szempont volt a választásnál). Mentem vele 3000 km-t, 90%-ban városban (Bp.). A fogyasztás 7,2. Városon kívül 6,2 volt, bár nem kíméltem. Kiváncsi voltam a végsebességre: 200 -ig nyomtam, aztán fékezni kellett mert jött az elterelés (M7). A 160-as tempóban nagyon kellemes volt vezetni. Ja, és kényelmes. Eddig semmi probléma vele... kop, kop, kop.
Viszont két apróság: enyhén nyikorog az ülés alattam és zörög a kalaptartó. Ezeket jó lenne megszüntetni. Tippp?
A gyári hifi jó, nekem megfelelő, kár, hogy az előző tulaj a CD tárat kispórolta. Tervben van ennek pótlása, valószinüleg nem a szakszervízek által ajánlott 150 ezres gyári. Tippp?
Nos megtudtam, hogy nincs benne a 65 ezer Ft-ban, mivel ez a 10 Ft/cm3 a Fővárosi Önkormányzat által kiszabott illeték, amit a szalon fizet be csekken az önkormányzat számára.
Sziasztok!
Én most fizettem be egy Megane Break Alizé 1,4 16V-re a Renault Baumgartner Budaőrsnél. Akciós ára jelen pillanatban 3099001 Ft, amiből még leengedett 10001 Ft-ot (nem sok, de az is pénz), így metálfénnyel 3164000 az ára. Az üzembehelyezés költségeként 65000 Ft-ot írt a megrendelőlapra (de zavar utána a 10 Ft/cm3 "vagyonhozjutási" illeték, ez egyelőre nem világos, hogy benne lesz ebben a 65 ezerben vagy sem.) Ajándék garnitúra szőnyeget adnak.
Mivel ez így 210000 Ft engedmény a listaárból, végül is nem panaszkodom. Egy hónappal korábban 300 000 engedmény volt, de én most jutottam idáig.
Céges autóként egy Astra G 1,6 8V-t használok, nagyon szeretem és szívem szerint azt vettem volna. De pillanatnyilag akciós árban kb 1 millióval drágább egy ilyen felszereltségű Astra Combi.
Tesztvezetésen kipróbáltam a Megane-t, igaz 1,6-ost. A kényelmi különbség megdöbben tő volt számomra, sokkal kényelmesebbnek és tágasabbnak találtam, mint az Astrát. Az Astrát viszont dinamikusabbnak érzem, bár azt hiszem, a 10 km-es próbaút nem tekinthető mértékadónak.
A belső kialakítás szempontjából is az Astra tetszik jobban.
De mindezek figyelembe vételével nyert nálam az 1 millió Ft árelőny. :))
Kíváncsian várom mindenkinek a tapasztalati véleményét, különösen a szervízek tekintetében. Az Opel fórumon egész jó kis lista jött össze a különböző szervízekkel kapcsolatban, itt is jó lenne ebben a témában hallani a tapasztaltaktól.
Az új Megane kötelező szervíz intervalluma most már 30 ezer km. Ez is egy pozitív változás a korábbi 20 ezerhez képest.
Az üzembehelyezés pontosan 62500 ÁFÁval, és keresked?d?l és típustól független érték, ez adminisztráció, illeték, stb. Elképzelhet? hogy a keresked? állja, akkor viszont, máshol nem adja meg ezt kedvezményt, szóval, mindegy. Egyébként, szerintem a több mint félmilliós kedvezmény elég sok ebben a kategóriában feltéve hogy nem bemutató darab volt. Én örülnék neki. Természetesen nem akarlak lebeszélni az alkudozásról, még biztosan ki tudsz dumálni egy ingyen metálfényt.
Az új Megane képek az internetről származnak (totalcar.hu és vezess.hu), de ha gondolod el is küldhetem őket, mert szerintem már nincsenek fent a neten (majdnem 1 éve töltöttem le őket).
Az autó a Renault Budapestnél lett beigérve, állítólag októberben jön a típus.
Szerintem a balatoni ajánlatod gagyi, hiába akciós és limitált az Alizé, azért egy metálfényt odaadhatnának ajándékként (ez biztos a balatonalmádi szalon).
A tanácsom az, hogy valamelyik nagy budapesti kereskedésben próbálkozz (Renault Budapest vagy Baumgartner), talán ők megtehetik, hogy több engedményt adnak.
Utángyártott alkatrészek gyakorlatilag nincsenek, mindenből gyárit kell venni, sajnos...
hol láttál képet az új Megane-ról és hol jegyezted elő?
Kérdésem a már tulajokhoz:
Balaton déli partján a következő ajánlatot kaptam:
Megane Break 1,6 Alizé 3.189.001, üzembehelyezés onkoltségen, ha nem kell autót beszámolni, akkor ingyen metálfény.
Szerintetek ez jó ajánlat, vagy még lehet valamit faragni belőle?
Amelyik autó úgy bírta a harmadik kerületi utakat mint az enyém, azt meg ne merjék szólni ezek a gaz firkászok! (120.000 km-t tettem meg Mégane-nal, nulla azaz nulla futóműgonddal)
Ja, amúgy a fék jó, szervízigény minimális volt; és a kárpit sem kopott.
legalább 100eFt.ha megsérül, télen kirohad a sótól, különösen az olcsóbbak.
más.a vezetőülés támlája lassan lefekszik a zötykölődéstől.a tekerőre ragasztottam egy jelet, és igen, lassan mint egy óramű kb napi 1 centit tekeredik.ennek önzárónak kellene lennie az áttételből kifolyólag.
azért jó hogy ilyen kisebb dolgok zavarnak, régen mikor rossz autóm volt pl. dacia és havonta kivettük a motort azok voltak az igazi gondok.
köszi, kicsit megnyugodtam, hogy más is érzi ezeket a dolgokat, a kormányt nagyon könnyű tekerni, talán ebből fakad, hogy ha nem a legjobb helyen van akkor is lehet boldogulni vele mondjuk "tenyerezni" .nekem picit csalódás azért,a másik autómhoz képest ami 7 éves A Vectra.
még egy rosszaság hogy a dísztárcsa kb üvegből van, úgy mint a fordokon. még nem mertem megkérdezni az árát.az opelen lágy kenődő anyagból csak karcos lesz.