Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stanlex Creative Commons License 2002.05.21 0 0 223
1,4-es 16V-s Mégane nekem is 204-ig ment, csomagok nélkül, 1 fővel. Nem török.
Előzmény: zeg4 (222)
zeg4 Creative Commons License 2002.05.21 0 0 222
Közel 60ezer volt benne. Szervízkönyv vezetve! A 20 és 40ezres kis szervízre és a 60ezernél (itt cserélték a féktárcsákat, így ez most vadi új) előírt nagyszervízre elvitte az első tulaj. Egy független állapotfelmérés is készült.
Az óra valóban 200 -at mutatott. Viszont csak én ültem az autóban, csomagok nélkül. A mutató ahogy elérte a 200 -at már ugrottam is le a pedálról (M7 -es lezárások, trafipax, eső stb.) valószínüleg nem is volt több benne. Egyébként egy kollégámnak van ugyan ez a konstrukció, bevallása szerint 205 -ig bírta nyomni (ezt nem láttam, nem tudom tanusítani).
Phoere Creative Commons License 2002.05.20 0 0 221
Csak Opel Astra G-ről van tapasztalatom. 1,6 8V (85 LE) 175-ig mentem vele, valószínűleg egy tizes még benne lett volna, de túl sok időbe telett volna elérni és nem akartam egy trafipaxot kockáztatni az M3-on.
De azt hiszem, az Astra G egy kicsit nehezebb, mint a Mégane (nem tudom biztosan).
Előzmény: Marcus Aurelius (219)
Kopi Creative Commons License 2002.05.20 0 0 220
1,6 16v kicsit több! :)
Előzmény: Marcus Aurelius (219)
Marcus Aurelius Creative Commons License 2002.05.19 0 0 219
Saját adatok a nyolcszelepesekről:
1.4-es 70 LE: 173 km/h (egyenes pályán)
1.6-os 90 LE: 186 km/h (szintén)
Kopi Creative Commons License 2002.05.19 0 0 218
Azt már más is mondta, hogy az 1,4 megy 200-at (óra szerint). De az 1,6 sem megy sokkal többet (gondolom, hamarabb eléri).
Az érdekes, hogy öt személlyel ugyanannyit mentem, mint egyedül.

Kopi

Köny Creative Commons License 2002.05.19 0 0 217
zeg4, azért a 200km/h nem túlzás egy kicsit? A gyárilag megadott sebesség 185 körül van, és az én 1.4 16V (98LE)-s TechRunommal még nem sikerült 190-nél többet menni. Vagy nagyot mondtál, vagy a km órád csal, szerintem az utóbbi. Amúgy még nem tettem le a szándékról én sem, hogy egy Megane-t vegyek, de szívem szerint megvárnám a vadiúj modellt, ami November környékén jön.

Üdv.

Köny

Phoere Creative Commons License 2002.05.19 0 0 216
zeg4!
És hány km volt benne, amikor megvetted?

Egyébként a www.renault.hu oldalán olvasható az Autó2 véleménye az autóról. Pro és kontra, de a Renault válalta, hogy felteszi az oldalára.
A www.auto2.hu oldalán az Archivumban a 2002. áprilisi számban található "Bizonyítvány: Renault Mégane" címmel.

Előzmény: zeg4 (215)
zeg4 Creative Commons License 2002.05.19 0 0 215
Eddig csak öreg fapados autóm volt, nulla extra(fiesta -19 éves, polo -14 éves). A Megane nagyon tetszett (még mindig!), 1,5 hónap keresés után megtaláltam az igazit:
Három hónapja használom a 2 éves 1.4 16V-s, 95LE 5 ajtós Megane-t, légkondival (elsődleges szempont volt a választásnál). Mentem vele 3000 km-t, 90%-ban városban (Bp.). A fogyasztás 7,2. Városon kívül 6,2 volt, bár nem kíméltem. Kiváncsi voltam a végsebességre: 200 -ig nyomtam, aztán fékezni kellett mert jött az elterelés (M7). A 160-as tempóban nagyon kellemes volt vezetni. Ja, és kényelmes. Eddig semmi probléma vele... kop, kop, kop.
Viszont két apróság: enyhén nyikorog az ülés alattam és zörög a kalaptartó. Ezeket jó lenne megszüntetni. Tippp?
A gyári hifi jó, nekem megfelelő, kár, hogy az előző tulaj a CD tárat kispórolta. Tervben van ennek pótlása, valószinüleg nem a szakszervízek által ajánlott 150 ezres gyári. Tippp?
Phoere Creative Commons License 2002.05.16 0 0 214
Nos megtudtam, hogy nincs benne a 65 ezer Ft-ban, mivel ez a 10 Ft/cm3 a Fővárosi Önkormányzat által kiszabott illeték, amit a szalon fizet be csekken az önkormányzat számára.
Phoere Creative Commons License 2002.05.16 0 0 213
Sziasztok!
Én most fizettem be egy Megane Break Alizé 1,4 16V-re a Renault Baumgartner Budaőrsnél. Akciós ára jelen pillanatban 3099001 Ft, amiből még leengedett 10001 Ft-ot (nem sok, de az is pénz), így metálfénnyel 3164000 az ára. Az üzembehelyezés költségeként 65000 Ft-ot írt a megrendelőlapra (de zavar utána a 10 Ft/cm3 "vagyonhozjutási" illeték, ez egyelőre nem világos, hogy benne lesz ebben a 65 ezerben vagy sem.) Ajándék garnitúra szőnyeget adnak.
Mivel ez így 210000 Ft engedmény a listaárból, végül is nem panaszkodom. Egy hónappal korábban 300 000 engedmény volt, de én most jutottam idáig.
Céges autóként egy Astra G 1,6 8V-t használok, nagyon szeretem és szívem szerint azt vettem volna. De pillanatnyilag akciós árban kb 1 millióval drágább egy ilyen felszereltségű Astra Combi.
Tesztvezetésen kipróbáltam a Megane-t, igaz 1,6-ost. A kényelmi különbség megdöbben tő volt számomra, sokkal kényelmesebbnek és tágasabbnak találtam, mint az Astrát. Az Astrát viszont dinamikusabbnak érzem, bár azt hiszem, a 10 km-es próbaút nem tekinthető mértékadónak.
A belső kialakítás szempontjából is az Astra tetszik jobban.
De mindezek figyelembe vételével nyert nálam az 1 millió Ft árelőny. :))
Kíváncsian várom mindenkinek a tapasztalati véleményét, különösen a szervízek tekintetében. Az Opel fórumon egész jó kis lista jött össze a különböző szervízekkel kapcsolatban, itt is jó lenne ebben a témában hallani a tapasztaltaktól.
Az új Megane kötelező szervíz intervalluma most már 30 ezer km. Ez is egy pozitív változás a korábbi 20 ezerhez képest.
compot Creative Commons License 2002.04.10 0 0 212
Hi!

Az üzembehelyezés díja függ a motortérfogattól!

Előzmény: L2 (211)
L2 Creative Commons License 2002.04.10 0 0 211
Az üzembehelyezés pontosan 62500 ÁFÁval, és keresked?d?l és típustól független érték, ez adminisztráció, illeték, stb. Elképzelhet? hogy a keresked? állja, akkor viszont, máshol nem adja meg ezt kedvezményt, szóval, mindegy. Egyébként, szerintem a több mint félmilliós kedvezmény elég sok ebben a kategóriában feltéve hogy nem bemutató darab volt. Én örülnék neki. Természetesen nem akarlak lebeszélni az alkudozásról, még biztosan ki tudsz dumálni egy ingyen metálfényt.
Előzmény: ZP (209)
Köny Creative Commons License 2002.03.22 0 0 210
ZP, írd le lécci a címed, mert ez a szerencsétlen Explorer nem mutatja.
Kösz.Köny
ZP Creative Commons License 2002.03.22 0 0 209
Köny!

Köszi a választ.

Sajnos a "nagyoknál" még rosszabb a helyzet, az üzembehelyezés majd 80 rugó.

Allítólag a több mint félmilliós kedvezményt fele részben a kereskedő viseli, ezért kb. 62e Ft marad ezen az autón (forrás: Székesfehérvár)

Egyébként Siófok.

Légyszíves küldd el a képeket!

Üdv

ZP

Előzmény: Köny (207)
b.doles Creative Commons License 2002.03.22 0 0 208
Hi!

Megnyilt a Renault Clio II téma is! :)
Szeretettel várok/unk mindneki!

Üdv.

Köny Creative Commons License 2002.03.22 0 0 207
Helló ZP!

Az új Megane képek az internetről származnak (totalcar.hu és vezess.hu), de ha gondolod el is küldhetem őket, mert szerintem már nincsenek fent a neten (majdnem 1 éve töltöttem le őket).
Az autó a Renault Budapestnél lett beigérve, állítólag októberben jön a típus.

Szerintem a balatoni ajánlatod gagyi, hiába akciós és limitált az Alizé, azért egy metálfényt odaadhatnának ajándékként (ez biztos a balatonalmádi szalon).
A tanácsom az, hogy valamelyik nagy budapesti kereskedésben próbálkozz (Renault Budapest vagy Baumgartner), talán ők megtehetik, hogy több engedményt adnak.

Utángyártott alkatrészek gyakorlatilag nincsenek, mindenből gyárit kell venni, sajnos...

Üdv.

Köny

Előzmény: ZP (206)
ZP Creative Commons License 2002.03.20 0 0 206
Sziasztok,

Köny,

hol láttál képet az új Megane-ról és hol jegyezted elő?

Kérdésem a már tulajokhoz:

Balaton déli partján a következő ajánlatot kaptam:

Megane Break 1,6 Alizé 3.189.001, üzembehelyezés onkoltségen, ha nem kell autót beszámolni, akkor ingyen metálfény.
Szerintetek ez jó ajánlat, vagy még lehet valamit faragni belőle?

Melyik kereskedésben jó a vevő alkupozíciója?

Kereskedők ne kíméljenek!!!

Hogy áll a Megane utángyártott alkatrészek terén?

Segítségeteket előre is köszönöm

ZP

Előzmény: Köny (193)
Marcus Aurelius Creative Commons License 2002.03.18 0 0 205
Amelyik autó úgy bírta a harmadik kerületi utakat mint az enyém, azt meg ne merjék szólni ezek a gaz firkászok! (120.000 km-t tettem meg Mégane-nal, nulla azaz nulla futóműgonddal)

Ja, amúgy a fék jó, szervízigény minimális volt; és a kárpit sem kopott.

Előzmény: Köny (202)
Kopi Creative Commons License 2002.03.18 0 0 204
A kárpit eddig nem kopott.
A szervízigény 20 e km (ha nincs gond).
A fék jó!
A futőmű - azért erős túlzással - szar.
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (203)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2002.03.18 0 0 203
Most nincs nálam az újság, de kb. ilyeneket, hogy a fék egy kalap szar, a futómű nem bírja sokáig, nagyon szervízigényes meg a kárpit hamar kopik...

A fék jó, a kárpit eddig nem kopott, de a futómű és a szervizigény hmmm. na inkább nem panaszkodom.

Előzmény: Köny (202)
Köny Creative Commons License 2002.03.18 0 0 202
Most nincs nálam az újság, de kb. ilyeneket, hogy a fék egy kalap szar, a futómű nem bírja sokáig, nagyon szervízigényes meg a kárpit hamar kopik...
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2002.03.18 0 0 201
Mit ír?
Előzmény: Köny (200)
Köny Creative Commons License 2002.03.18 0 0 200
A2 (autókettő) újság, Renault Megane bizonyítvány, érdemes megnézni. Bár nekem csak egy Cliom van, de szerintem totál baromság amiket írnak...
Kopi Creative Commons License 2002.03.17 0 0 199
Gyári. A kocsihoz járt. (Nem a legszebb.)

Az ülésem közel két év alatt nem mozdult el abból a beállításból, ahova raktam. Vagy csak nem veszem észre, hogy hanyattfekve vezetek? :)

Előzmény: tipesz (198)
tipesz Creative Commons License 2002.03.16 0 0 198
legalább 100eFt.ha megsérül, télen kirohad a sótól, különösen az olcsóbbak.
más.a vezetőülés támlája lassan lefekszik a zötykölődéstől.a tekerőre ragasztottam egy jelet, és igen, lassan mint egy óramű kb napi 1 centit tekeredik.ennek önzárónak kellene lennie az áttételből kifolyólag.
azért jó hogy ilyen kisebb dolgok zavarnak, régen mikor rossz autóm volt pl. dacia és havonta kivettük a motort azok voltak az igazi gondok.
Előzmény: Kopi (197)
Kopi Creative Commons License 2002.03.16 0 0 197
Könnyűfém...
:)
Előzmény: tipesz (196)
tipesz Creative Commons License 2002.03.15 0 0 196
köszi, kicsit megnyugodtam, hogy más is érzi ezeket a dolgokat, a kormányt nagyon könnyű tekerni, talán ebből fakad, hogy ha nem a legjobb helyen van akkor is lehet boldogulni vele mondjuk "tenyerezni" .nekem picit csalódás azért,a másik autómhoz képest ami 7 éves A Vectra.
még egy rosszaság hogy a dísztárcsa kb üvegből van, úgy mint a fordokon. még nem mertem megkérdezni az árát.az opelen lágy kenődő anyagból csak karcos lesz.
Előzmény: Kopi (194)
Kopi Creative Commons License 2002.03.15 0 0 195
Még nem láttam, de egyelőre nincs szó cseréről! :)))
Előzmény: Köny (193)
Kopi Creative Commons License 2002.03.15 0 0 194
Asszem, az elején írtam erről a fékpedál dologról, de már megszoktam! :)

A kormánnyal viszon soha nem volt gondom. Simán, fél kézzel (tenyérrel) lehet tekergetni. Intenzív módban - "kétkezesnél" - sem okozott még gondot.

De azt is írtam, hogy ha minden jól van beállítva, a sebváltóra vállból előre kell mozdulnom. (magasság 187 cm; aránytalanság derék tájon :) )

Előzmény: tipesz (192)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!