Renault Mégane tulajdonosok!Szeretném megkérdezni, hogy a Méganeban mekkora hely van elöl a hangszóróknak.Mekkora fér be oda?16-os kisebb átalakítással panelépítés nélkül befér?
Köszi
Én másfél éve vettem egy új Mégane-t és azóta is elégedett vagyok. Ez már a harmadik Renault amit nyúzok, de semmi gond nincs vele. Kényelmes, az 1,4-es 95 lovas motor éppen elég, dinamikus ,gyors (200-at viszi), mellesleg eljárok vele 6,5 literből várossal együtt. Műszaki problémák nincsenek. Mi kell még ? Ha eladom akkor csak azért, hogy vegyek helyette egy új Lagunát, esetleg a jövőre megjelenő új Mégane-t...
Eszembe' sincs az Asszonypajtinak adni! :) Hogy aztán hallgassam... :) El van adva. Szerencsére edtak érte 1,4M-et, így elment. Ez egyébként egy Migrén Chic szuperfapad: szervó, két légzsák, két el.ablak, 1,4i 70LE, kat., 86e km. Semmi több.
Azt még nem is írtam, hogy a legutóbbi (negyedik) kipufogójavítás után másfél órán át nem zörgött a kipufogó. Az új tulajjal holnap megyek a R.Budakalászhoz vissza, hogy soron kívül megcsinálják. Asszem inkább a Rönó Hungária előtt kellene bőgetnem a motort... :(((
De vége a Renault-s tapasztalatoknak és nem sajnálom, hogy elvitték.
Kopi, sok szerencsét! És ha előjönnek a bajok, akkor add el gyorsan és vegyél egy japánt :)))
uj II-es Clio, nagyon szep, nagyon jo, huz (1,2-es motorral), stb.
DE: az elso het utan elromlott a taviranyito...
es most, az otodik heten, elromlott a masik is...
:(
noverem Megane-ja: nem tudom mi mindent kellett rajta cserelni, de nagyon durvakat tudna rola meselni... egy eves... riaszto, kormany, felfuggesztes, szelvedo.
Hát nem vidítottál fel, az biztos!
Bár Renault fan nem vagyok, az kétségtelen tény, hogy megszerettem. Nem vagyok egy nagy csere-berélős, de ha sűrűsödnek a jelek, akkor én is kimenekülök belőle. Egyenlőre nincs vele gondom. A kezdeti "apró" problémák elhárítása után a jellegzetességeit már megszoktam.
Üdv
Kopi
ui: azt nem igazán értem, hogy eladtad (-adod), vagy csak az asszonynak passzolod át? :)
Most érte el nálam a Mégane, hogy mennie kell. Írogattam itt szorgalmasan, hogy milyen és mennyi hibája volt, és mostanra betetőzött az ügy. Elértem a géppel a 3 éves életkort és 86e km-t, és a cégautó magánkézbe vétele előtt elvittem szervízbe. A hibalista:
- fékezéskor rázott
- ABS folyton dolgozik (enyhe fékezésnél is)
- a sebváltógomb leszakadt a tengelyről
- beázott az antennánál
- állandóan kiég a jobb-hátsó helyzetjelző (havonta 1-2x)
- katalizátor csere !!!!!!!!!!!!!!
- lambdaszonda kábele nem volt a csatlakozón (érdekes, hogy a gép nem jelzett hibaüzenetet, pedig semmi jelet nem kapott a lambdából)
- az bal-első ablakot továbbra sem lehet felhúzni 120 felett. Megakad mert görbül a kasztni a légellenállástól.
- megint kopogott az eleje, pedig 14e km-rel ezelőtt kormánymű-csere volt. Most egy "stabilizátor gumi" nevű alkatrészt cseréltek párezerért. Létezik ilyen cucc egyáltalán?
- satöbbi
Úgy gondoltam, hogy beújítok egy 0km-es Hondát, az asszony meg hajtson a frissen szervizelt Migrénnel. De meggondoltam magam. Remélem érthető, miért. :(((
i
Ui: Nem! Nem én fogok járni a Migrénnel, Ő meg a Hondával! :)
Nekem a család miatt a Classic jobb lenne a tágas csomagtér miatt. Én sem hiszem, hogy a török gyártás kizáró ok lenne nálam. Thaliat sem a törökök miatt nem vennék!
Ha beleolvastál a topicba, akkor tudhatod, hogy pro-kontra vélemények alapján elég nehéz megítélni a gépet. Nekem is volt néhány problémám az elején. De azóta elég jól szuperál a Megane. (lásd a 135-ös hozzászólásom) Igaz, még csak 24 ezret tettem bele. Nem tudom, mi lesz "holnap", de az, hogy az Assistance most már vagy tíz évre szól, talán jelent valamit.
Azon is érdemes elgondolkodnod, hogy milyen stílusban akarsz vezetni? Honda nyilvánvalóan sportosabb. Renault kicsit puhább, mint kellene (ez eleinte zavart), de azt csinálja, amit "mondok" neki.
Milyen magas vagy /hány kiló :)/? Hondába is beleültem, de nem fértem el (185 cm/110 kg). Hátam mögött semmire sem volt elég a hely. A Megane-ban öten mentünk kétszer is 1500 km-t egyfolytában. (15-17 éves lányok hárman hátul egész jól elvoltak.) Csomagok is elfértek.
A Renault ocsóságában az is szerepet játszhat, hogy nem túl nagy a választék az egyes tipusokon belül. Majdnem mindegyikbe beleraknak mindent, így nyilvánvalóan olcsóbban tudják beszerezni azokat a felszereléseket, amiket a többiek extraként kínálnak felárért. Meg az összeszerelésnél sem kell annyira figyelni, hogy Gipsz J. ezt kérte, XY meg azt.
Nekem is az volt a legnagyobb bajom, hogy nem lehet párhuzamosan több autót is futtatni a vásárlás előtt. Én megszerettem. Egyelőre tetszik. De egyáltalán nem kizárt, hogy egy Corollában boldogabb lennék (sokkal többért).
hali mindenkinek,
autovasarlas elott allok es a forumban kutakodva talaltam ezt a topicot. ha tudtok, kerlek segitsetek par informacioval.
A mostani megane akciora izgultam ra (1-2-3 kedvezmeny + alize 3 malatt zsir ujonnan) de egy honda hivo emberke rogton eloszedett valami baratjat, aki szerint a megane nem veletlenul ilyen olcso, hanem "kisporoltak belole az anyagot", vagyis hasznalat kozben egyre tobb baj lesz vele. pl 30e kornyeken elkezdodnek a futomu bajok es utana folyamatosan szervizilyesmi.
neketek vannak ilyesmi tapasztalataitok? vagy egyeb, 1-2 ev hasznalat utani bosszanto aprosagok,amik miatt gyakran kell szervizben pihenni?
nekem nagyon fontos szempont a dontesben, hogy ne legyenek szerviz problemak. a rivalis egy civic 1.4, persze az hasznalt kb 2-3 eves mert ez fer a penzbe bele :-(
szoval erveket keresek az uj megane/hasznalt civic ugyben.
segitsegeteket elore is koszonom:
da lamer
Sziasztok!
2,5 eve hajtok egy Megane 1,6 Chic -et. Egyetlen gond a valtoval van, neha egyszeruen nem lehet betenni egyesbe, vagy 2x kell kuplungolni, mint a teherkocsikban... Autopalyan a 180-190 lazan megy, emelkedtol sem ijed meg. A gyari 13 zollos alufelni viszont nem egy fonyeremeny kanyarstabilitas szempontjabol.
Az alkatreszarak tenyleg horribilisek. Most kint vagyok vele Nemetorszagban es par napja zuzta meg egy automoso a hatso spoilert + ablaktorlot. 500 DM indulasbol!
Belenyomtam három hét alatt 7,300 km-t. Ebből 4 e. km-t teljes terhelés körüli állapotban (5 fő + csomagok). Kétszer egyhuzamban 1,5 e. fölöttit. Az egyiket 180-190 körül, ha lehetett. De a többi is varoson kívül 150-160 volt. Könnyedén bírta. De az oldalszelet - ezt már valaki korábban jelezte - nagyon nem szereti. Ha erősebben fújt, nagyon kellett kapaszkodnom. Főleg jobbról jövő szél volt zavaró kamionok mellett elhaladva. Szélárnyékba kerülve gyakran meg akarta puszilni őket.
De azért összességében nem lehet okom panaszra - egyelőre.
:)))
Azért ma már nem a cuclista hozzáállással mennek a dolgok. Ripsz-ropsz emelkednek ki a földből a betonpaloták. Talán még élni fogunk akkor, mikor megnyitják.