Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kopi Creative Commons License 2000.05.22 0 0 61
Alexis: Egyre többet fogok közlekedni, és egyre kevesebbet autózni! Öregszem :((
A design az nem, de a felszereltség, az ár, a belső tér sokat számított. Úgy érzem, itt jól nem lehetett dönteni, csak rosszul, vagy kevésbé rosszul.
Az Astra (nekem) kényelmetlen volt. Az Alfa papíron (hangsúlyozom: papíron) kevésbé jól gyorsul (persze nem csak ez a lényeg). Kicsit furi az anyósülés előtti tér. A CASCOja jóval magasabb. Meg az olasztól jobban tartok, mint a franciától. Ha több pénz állna randelkezésre, akkor Corolla. A motor nagyon meggyőző. (Orrkiképzésben az előző generáció jobban tetszett!)
Arra sajna nincs lehetőség, hogy elvigyek vagy ötféle autót, aztán fél év múlva döntsek, melyiket tartom meg. :((
Előzmény: Alexis (56)
PTZ Creative Commons License 2000.05.22 0 0 60
Nem tudom, mert nekünk már a 110 lovas van, azt hittem előtte csak a nyolc szelepes 90 lovas volt. Azaz Alfa motor szerintem inkább a 145-146-os kettőshöz illik... vagy inkább a 147-eshez? :-)

off: ugye tudod milyen gépnél pötyögöm ezt? :-)))

Előzmény: Alexis (59)
Alexis Creative Commons License 2000.05.22 0 0 59
Patrik : Csak az újabb 110, nem? Amúgy pl. az új Alfa 156 1.6 is 120 LE, de alacsony fordulaton hulla. Utána viszont 8)
PTZ Creative Commons License 2000.05.22 0 0 58
Az a 100 Le, az 110... tudom, 10% nem sok, de azért sokan erre is kifizetnek egy csomó pénzt (légszűrő+kipuf+egyebek)
Előzmény: Alexis (57)
Alexis Creative Commons License 2000.05.22 0 0 57
Ja, és a 100 LE 1,6 16V motor nyomatéka csak papiron létezik. Mentem Mégane es Laguna-val.Megy 200-at nem arról van szó, de....power nem sok.
Alexis Creative Commons License 2000.05.22 0 0 56
Kopi : Miért választottad inkább a Renault-t? Mi az a plusz? Felszereltség, ár, design ?
PTZ Creative Commons License 2000.05.22 0 0 55
A kútnál számolt fogyasztást nem tudom, mert egy Kamaz meghúzta a jobb első sárvédőt, és ezért nem tudtuk elfogyasztani a tankban lévő mennyiséget -> javítják.
Előzmény: Kopi (53)
asgard Creative Commons License 2000.05.22 0 0 54
A Ford sem a kedvező előítéletekről híres...
Előzmény: Kopi (51)
Kopi Creative Commons License 2000.05.21 0 0 53
Berline 1,6 RXE!
De még csak várjuk! :))
Kiváncsian.

A fogyasztás a kútnál mennyi volt?

Előzmény: PTZ (52)
PTZ Creative Commons License 2000.05.21 0 0 52
Csak az lehet...

AZ AutóPiacban volt egy kompakt-kombik piaci áttekintés, ebben van egy sommás vélemény, kiemelve a pozitívumok, negatívumok, majd a pontozás. Csak a Focus és a Mégane kapott hetet a hét pontból.

A magyarok többsége német autó mániás, ez ellen nincs mit tenni, de én nem is akarok, mert, ha nem azt veszi meg a lámer amit a szomszéd, akkor _nem_lesz_boldog_ . Én meg nem akarom elrontani a jókedvét.

Fogyasztás (1.6 16V) hosszútávú balatoni út, 4 személy + kevés csomag, kímélve, de nem tökölve (még nincs benne 1000 km), 6,2l/100 km. Legalábbis a computer szerint. Ja a klíma csak kb 50%-ban volt működtetve, mert nem volt túl meleg (tehát nem is kellett sokat erőlködnie).
Ja: Break (kombi), ha nem mondtam volna.

Előzmény: Kopi (51)
Kopi Creative Commons License 2000.05.21 0 0 51
:((
Előítélet?
Előzmény: asgard (50)
asgard Creative Commons License 2000.05.21 0 0 50
Mi lehet annak az oka, hogy 4 légzsákkal és ABS-sel nem tarolja le a piacot a Megane.
Különösen a kombi, mert közben a drágább Focus-t viszik mint a cukrot.
Kopi Creative Commons License 2000.05.12 0 0 49
Döntöttem: Renault Mégane 1,6 RXE!

A cégem már le is adta a megrendelést. Remélem, nem bukunk nagyot vele.
Az utolsó pillanatban egy Toyota Corollától majdnem elcsábultunk, de maradtunk a Renault-nál.

Köszi mindenkinek a segítséget!
Sziasztok, bár még nem búcsúzom. :))

(Még egy picit tartom a topicot. Aztán - gondolom - szép lassan elsüllyed, és akkor megszüntetem. :((( )

PTZ Creative Commons License 2000.05.12 0 0 48
off:

Porter, küldtem Neked egy mélt egy problémáról (Netcápa egy pixellel eltolja a szélre tett képet, ami nekem rossz), lehet, hogy elkavartad, nekem fontos lenne...

on

Ma egy Kamaz kilukasztotta három hetes Megáne-unkat, később elismerte haibáját (akkor eltűzött)
Egy hét javítása... suxx

Előzmény: Porter (47)
Porter Creative Commons License 2000.05.12 0 0 47
Klima??
Az auto leghasznosabb resze. Anelkul semmilyen autot nem lennek hajlando megvenni - na jo, esetleg egy kabriot. Plane, mivel en a fekete autokra bukok - tapasztalataim szerint pedig azok kb. 200%-kal jobban melegednek, mint feher sorstarsaik.

Meg jobb az automata klima, amikor nem kell 20 percenkent a kapcsolokat tekergetned, hanem fagyban es kanikulaban is 22 fok lesz.

Egyebkent faterom is tiltakozott, hogy ugye minek a klima, felesleges, igazi ferfi nem hasznal ilyet, esatobbi - persze o "savanyu a szolo" alapon.

Aztan egyszer csak elmentunk egy hosszabb utra kanikulaban a Xsara-val - most akar uj autot venni, mit gondoltok, mi volt az elso feltetele az auto kivalasztasanal???
Klima...

Előzmény: Kopi (37)
Porter Creative Commons License 2000.05.12 0 0 46
Nekem Xsara-m van, 1.6 Coupe.
Szerintem belul a legkenyelmesebb es legigenyesebb auto az osztalyaban. Valamint - habar ez nem latszik rajta - hatalmas az auto. Komoly parkolasi gondjaim vannak vele ott, ahol pl. egy Corsa-nak hagytak helyet a parkolo autok.

1.4-es (75 PS) motorral nem erdemes venni, eleg gyenge ehhez a kasztnihoz (vezettem mar BX-ben es Saxo-ban).
Az 1.6-os motor regibbi konstrukcio, a Renault egy evvel korabbi 90 pacis 1.6-osahoz volt hasonlithato (ezt egy ClioII-ben hajtottam) - szinte hajszalra ugyanakkora ereje volt a 2 motornak. Amit tudni kell meg, hogy az 1.4-es es 1.6-os Xsara-k dinamikussaga nem a legjobb - az enyem gyari gyorsulasa allitolag 13,3s (amit egy Ford Orion-t hajto baratom nem hitt el - papiron allitolag jobban gyorsult a kocsija, de neki sokkal agilisebbnek tunt a Xsara) ez azonban a hosszu valtoattetelezes miatt van: 180-nal 5000-et forog a motor! Ez pont ugyanakkora attetel, mint az Alfa 156 2.0-nal, valamint hosszabb a kezivaltos BMW 520-nal!

Ez nekem nagyon jol jon, mert autopalyan kenyelmesen tarthatom a 160-170-et 7 liter fogyasztas mellett, valamint a motort sem porgetem szet. Az egyetlen, ami nem tetszett, hogy 140 folott kezd elegge hangossa valni a kocsi - de lehet, hogy csak tul sokat mentem tul csondes autokkal az utobbi idoben :-)

Viszonylag uj a konstrukcio es - legalabbis amikor vettem - messze ennek volt az ara az altalam valasztott felszereltsegi szint mellett.

Egyket aprosagtol eltekintve nagyon meg vagyok elegedve vele, es ha megint kozepkategorias autot vennek, akkor az biztos, hogy Xsara lenne. Csak 1.8-as, vagy 2.0-as 16V motorral. Vagy egy HDi. Az nagyon jo kis motor.

Előzmény: Kopi (26)
buta Elizabeth Creative Commons License 2000.05.08 0 0 45
Kedves Renault-tulajok, a segitsegeteket kerem, mert a ceg, ahol dolgozom,interjut keszitene Renault -tulajdonosokkal. Az interjuert fizetnek.Minden tovabbi info a Piackutatas c. topicban, de nagyon kernem a segitsegeteket, mert ez az egyik elso munkam az uj helyen es nagyon fontos lenne, hogy ne valljak kudarcot.A telefonszamom is a topicban van es ha barki tudna jonni, hivjatok!!!!
Segitsegeteket elore is koszonom,
Elizabeth
Kopi Creative Commons License 2000.05.04 0 0 44
A Xsaraval kapcsolatban a szívemből szóltál...
Előzmény: redbaron (42)
pepey Creative Commons License 2000.05.04 0 0 43
Hi redbaron !

Mi ez a hivatalos Reanult levelezőlista ? És hol lehet rá csatlakozni ? Kérlek informálj.

pepey

Előzmény: redbaron (42)
redbaron Creative Commons License 2000.05.04 0 0 42
Hali!

en alapbol francia parti vagyok. Jelenleg egy twingo packom van (S3). Szuleim decemberben vettek autot es a kerdes naluk is az volt, hogy Megane vagy se? En mindent megtettem, hogy azt valasszak, de gyozott a Xsara..ami szerintem azert nagyobb belulrol, de a motorja csak 75 lovas. Erdekes hogy a legkondi megse zavar be...nagyjabol ugyanugy megy. 80 folott kicsit meghal de 100-nal meglodul, eszmeletlenul csendes, es a fogyasztasa 6 liter (igaz apam nem vezeti durvan, de foleg rovid tavon hasznalja)
En a Megane mellett dontenek, bar a Xsara renault motorral lenne az igazi...(kenyelem, vezetes, meg egyeb szempontbol)
(Ami a szervizet illeti a Meganerol nem tudok mit, mondani, a Twingom viszont (2,5 ev, 22000 km) csak a 3 es 15 ezres ellenorzesen latta a szervizt es vegyes hasznalat mellett is csak 4.8-5 lityit zabal)
Egyebkent a Xsaraban is elol van az ABS a lampatest mogott...

Ha tobb infor akarsz, csatlakozz a hivatalos renault levelezesi listahoz

belphnaque Creative Commons License 2000.04.27 0 0 41
A Megane-unk bukott az első vizsgáján, mert a határértéknél nagyobb volt a különbség a hátsó fék % -os hatékonyságában. Nem vittük elővizsgálatra, nem tűnt úgy, hogy kell.
Belph.
Karcsika Creative Commons License 2000.04.25 0 0 40
Nekem 2 hónapos az Classic RXE-m. 6000 km. Imádom.
A CD-je is szépen szól. Szerintem megéri az RXE a felárat. Vedd meg...
Előzmény: Kopi (37)
lore Creative Commons License 2000.04.22 0 0 39
Így van! Erre érdemes áldozni, hál' istennek a középkategóriában már soxor adják szériában... Abszolút klíma-párti vagyok. Persze ésszel kell használni, főleg érzékenyeknek.

lore

Előzmény: hasekapu (38)
hasekapu Creative Commons License 2000.04.22 0 0 38
Akinek nincs klima az megideologizálja hogy miért. Nagyon jó érzés pihenten kiszállni 36 fokban ami nélküle elég nehéz , amúgy meg pont olyan mint a mobil telefon ki is lehet kapcsolni....
udv hasek
Előzmény: Kopi (37)
Kopi Creative Commons License 2000.04.22 0 0 37
Már arra gondoltam, a Moderatorokkal bezáratom a topicot érdektelenség miatt(bár a végén mindenféleképen ez lesz a sorsa), de most megindult egy kicsit.
Köszi érte.
Ráadásul értékes infokat kaptam.
Egyre inkább Mégane mellett vagyok. 1,6 és tán RXE. A klíma nem kéne, de 1,6 csak azzal van. Egy (relatíve) kicsivel többért (néhány apróság mellett) könnyűfém felni, meg fényszóró mosó. Ez utóbbit nagyon tudom értékelni hosszú sáros utakon! (Eddig inkább a hiánya bosszantot.)

Tényleg: a klímáról mi a véleményetek? Van aki szerint nagyonjó, csak nem szabad kiszállnia a kocsiból, mert akkor kóvályog, mint akit fejbe vertek.

lore Creative Commons License 2000.04.22 0 0 36
Nincs! :-)))
Középkonzol ügyben egyetértünk...

lore

Előzmény: Asszem (34)
sansalvador Creative Commons License 2000.04.21 0 0 35
off
Asszemnek igaza van. Az (új)5-ös BMW szégyenteljesen kicsi autó belülről. Elöl meglepően kicsi a hely, de az ülés is kicsi szerintem.
on
Előzmény: Asszem (34)
Asszem Creative Commons License 2000.04.21 0 0 34
OFF

Ha már az elférésnél tartunk.

Az 5-ös bömös nekem még elől is szűk pedig nem vagyok egy nagy termet. Nem azt mondom, hogy nem lehet benne elférni, de oldalirányban a lábaknál kevés a hely. Ez tapasztalatom szerint, főleg németautó betegség. Szép tágas a kocsi, de akkora középkonzolt rittyentenek bele, hogy a lábakat össze kell zárni. Én, engedtessék meg, "terpeszülésben" szeretnék araszolni a dugóban, főleg, ha automata. De a legtöbb kocsiban a lábszáram végig a középkonzolnak nyomódik.

Az Asztra az egyik legijenebb.

Bocs Lore, de ez meg Asszem vesszőparipája :)))
Azért nincs harag?

ON

Sziasztok

csillag Creative Commons License 2000.04.21 0 0 32
Szerintem pedig egyedi hiba. A mi R19-ünkkel semmi baj nics az egyenesfutás terén. (Tipp: megütött futómű).
Előzmény: Kopi (-)
lore Creative Commons License 2000.04.21 0 0 31
Hali Norboi!

Az 5-ös a kategóriájában elég szűk hátul (nem is ezért olyan jó autó :), de hidd el nagyobb mint a fikusz. A hetesben meg még én is elférek hátul (196).
A kompakt kategóriában a golf és az 145/146 a legszűkebb hátul, az astra és a fucus az egyik legtágasabb. Szélességben sajna ford nem bajnok.

Bocs az offért, de ez lore vesszőparipája...

lore

Előzmény: Norboi (29)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!