Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

blasted Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1174
mért, a sumakker meg mióta senna kategoriáju soffőr?
Előzmény: Kopasz (1172)
konor_ Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1173
En nem csipem a Sumahert, de most egy kicsit sajnalom.
Szerintem is az O hibaja volt a baleset.
Ja, hogy fekhiba volt? Akkor mivel fekezte satura az autot?
Kesobb kezdett fekezni, mint Irvine, pedig az ivtol eleg messze kolbaszolt.
Onnet akkora sebesseggel lehetetlen bevenni azt a kanyart. Egy eselye lett volna csak, ha nem fekezi allora a kocsit es az meg kicsit kormanyozhato marad. Akkor talan a kavicsba oldalazva erkezik, es az fog rajta vmit.
Persze utolag konnyu okosnak lenni, ott abban a helyzetben biztos, hogy mindenki ugyanigy taposta volna a feket.
A Cart-ban is volt tegnap egy hasonlo kicsuszas, igaz joval kisebb temponal es dupla vastag gumifallal. A komentator meg is jegyezte, hogy ez talan a Sumaheren is segitett volna.
Kopasz Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1172
Há mer' a Nakano fijú nem eggy Senna vagy Schumacher kalibberű soffőr. Csak azé.

Kopasz

Előzmény: blasted (1170)
Csülök Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1171
blasted,
te ugye nem láttad a balesetet?
Előzmény: blasted (1170)
blasted Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1170
egyébként xxrvára várható volt hogy minden meg mindenki hibás lesz, a szerelőktől kezdve a fékig csak a német isten a summaker nem aki olyan nagy klasszis vezető hogy vele ilyen nem fordulhat elő. á dehogy. csak emlékezzunk vissza mikor herr sumakker hátulrol megkuldte a coulthardot, vagy amikor felvezetőkorben elozott stb.egyébként meg forza ferrari team meg orulhet is hogy summaker nem koccolta ki irvinet, mert még az is megtörténhetett volna.mert milyen dolog az hogy irvine vagy bárki más majdnem el mer menni a sumakker előtt amikor ő jön.
by the way milyen érdekes hogy mindenkinek senna jut eszébe a balesetről. hm. és amikor mondjuk a nakano féle kamikázik futamonkét 82 ilyet csinálnak akkor mért nem jut mindenkinek egyből senna az eszébe?

Chris99 Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1169
Frentzen verseny utáni nyilatkozata: "Szerintem a mezőny túlnyomó részét nem értesítették időben arról, hogy a verseny le van állítva, merthogy ketten is beragadtak a rajtnál. A csapatunk gyorsan reagált, s rögtön közölték velünk a versenybíró döntését rádión, így mi a kanyar (Stowe Corner) előtti egyenesben már lelassítottunk. Teljes zűrzavar volt, mivel Barrichello és a többiek teljes gázzal mentek el mellettünk. Hirtelen nem is tudtuk, hogy mi történik. Aztán láttam a balesetet, igazán nem is tudtam felmérni, hogy mi történt, aztán a rádión mondták. Nagyon sajnálom, s remélem, hogy Michael mihamarabb rendbejön, s megint versenyezni fog."

CiaO
Chris

BIBI Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1168
Hát már nem bírom megállni szó nélkül. Nem vagyok MS rajongó, de jobszeretem, ha a versenyt nem a balesetek és nem a műszaki hibák döntik el. K. Jenő pedig elhúzhatna már a halál nemiszervébe. Az ebédem visszakakrt fordulni az állatságaitól. A feleségem nem győzött nyugtatgatni. KJ akkora BAROM ülve mint más nekifutásból (láds: GRGCORP). Bocs a lelkizésért.

Haligali

BIBI Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1167
Hát már nem bírom megállni szó nélkül. Nem vagyok MS rajongó, de jobszeretem, ha a versenyt nem a balesetek és nem a műszaki hibák döntik el. K. Jenő pedig elhúzhatna már a halál nemiszervébe. Az ebédem visszakakrt fordulni az állatságaitól. A feleségem nem győzött nyugtatgatni. KJ akkora BAROM ülve mint más nekifutásból (láds: GRGCORP). Bocs a lelkizésért.

Haligali

Degeczi Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1166
BIZTOS, hogy a hatso kerekek nem fustoltek. Az RTL-en kinagyitottak a kepet es a hatso gumikon forgott a felirat...
Előzmény: alejandro_magno (1150)
Abraka Dabra Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1165
Mea culpa.
Akkor a korrekció:
Irvine
Előzmény: jhannin (1159)
Chris99 Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1164
Eddig sem rejtettem véka alá, hogy Schuminak drukkolok (miért is tenném). Egyszerűen döbbenetes volt látni a balesetet, s többekkel együtt Nekem is Senna jutott rögtön eszembe. Sajnálom, hogy a Hungaroringen sem állhat rajthoz, pedig miatta vettük meg a jegyet az idei futamra. Remélem, és sejtem, hogy azért jó kis verseny lesz aug. 15-én.
A német RTL-en is próbáltak info-kat beszerezni a baleset után, de nem tudtak ők sem miről beszámolni úgy 15-20 percig. A holland RTL munkatársai a baleset után rögtön megtalálták Ron Dennist, kikérték véleményét, aki vagy gázpedál beragadásra, vagy fékhibára gondolt.
Az ismétlésekből kiderült, hogy a hatalmas fékezésnél csak az első kerekek fékjei fogtak, a hátsó kerekek viszont végig pörögtek. Niki Lauda elmondása szerint, ha a pilóta észleli, hogy valami baj van, akkor rögtön blokkolja az összes kereket. Schumi baleseténél ez valamiért nem történt meg, ezért Lauda is a hátsó fékek deffektjére gondolt, s ez áll a Ferrari által kiadott közleményben is, mint a baleset oka.
Ma reggel mondták még, hogy a vizsgálat tárgya még, hogy a kormánynál is meghibásodott valami. 10h-kor a Northampton-i kórház közleményt ad ki Schumi állapotáról, 24 órán belül pedig Jean Todt közli, hogy Schumachert ki helyettesíti visszatértéig.
Egyébként félelmetes volt látni Norbert Haugot, akit a verseny után a díjkiosztó alatt kapta el az RTL riportere. Eddig is szimpatikus volt a McLaren-Mercedes csapatfőnöke, de ez a nyilatkozata nagyon megrázó volt.

Forza Schumi! Forza Ferrari!

CiaO
Chris

Csaby Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1163
Lehet, hogy jobbak lennének a versenyek, ha az a két csapat nem húzna el annyira. Gondolom te így érted amit írtál. A pontversenyt tekintve elég kiegyenlített a küzdelem, nincsenek azok a nagy különbségek. DE! Ugye nem gondoltad komolyan a "jókívánságaidat"? Úgy emberileg.
Benne van a pakliban az igaz, de ezért most törjön el mindenkinek a lába? Akkor aztán bazi izgalmas lesz az egész!
Előzmény: blasted (1162)
blasted Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1162
hi all

szerintem tok király hogy a sumakkernek eltort a lába. má' csak az kéne hogy a mikának is eltorjon , oszt mingyá izgalmasabb lesz ez az egész. tudom hogy most ettől sok kedves sportszeru barátomnak kiakad a barommétere, de hát ez van. most minek sajnáljam szegény sumit ha nem sajnálom... ez benne van a pakliban, aki beul egy forma1s autoba az igazán számithat az effajta kellemetlenségekre, ugye.
egyébként meg vasárnap néztem a cart-ot david sándorral a eurosporton és röviden szolva sokkal királyabb volt mint a forma1.
diohéjban ennyit.
adios

morpet Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1161
Schuminak már csak azért is pechje van, mert 5 héten belül 3 futam lesz, és tudvalevő, hogy minden műtét minimum 6 hét kihagyással jár. (Zonta egy fokkal jobban járt az év elején...) Nagyon durva volt a baleset, talán Schumi is hibázott, de tuti, hogy műszaki hiba is volt. (Amúgy MS nem a kedvencem.) És nagyon durva volt Knézy, "halálos csönd" és egyéb megjegyzéseivel. A világbajnokság szerintem teljesen nyílt, Irvin, Coulthard és Frentzen sem esélytelen. Miközben Knézi is folyvást hangoztatta, hogy a McLaren és a Ferrari messze kiemelkedik a mezőnyből, vegyük észre, hogy a két legdurvább műszaki hiba ezzel a két autóval történt!! Eddig David autóját rontották el folyton, most lehet hogy Mika pechsorozata következik? És VB lesz a Ferrari újdonsült első pilótája? (Tényleg, ki lesz MS helyén?) Még pár szó Häkkinenről: láthatóan ő nem akart kijönni, jobbnál jobb köröket ment, visszavette a körhátrányt még Frentyentől is és majdnem Ralftól is. Ő igenis küzdött. És lehetett látni, hogyan próbálja elmagyarázni Ron Dennis az elkeseredett fiúnak, hogy muszáj volt kijönnie a boxba.
Nagyon utáltam Palik közvetítéseit. Knézy viszont egyszerűen szégyen.
Csaby Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1160
OFF:Bocs Irvine! Nem akartam kis i-vel irni a neved. Ezentúl csupa nagy betűvel írom. Így: IRVINE :)
ON:Palik vissza. Az jó. Azokon a közvetítéseken legalább röhögtem. Az az ember legalább beleélte magát. Igaz, hogy néha Ő is igen távol járt a versenyektől :)
Most azonban sírok és a hajamat tépem, amikor a Krézit hallom. Nem lehet hogy azért ültették mellé azt az autóversenyzőt, hogy legyen ki kijavítsa azt a sok ökörséget?
jhannin Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1159
Csaby, ezer bocs, AbDab urnak szolt a dorga.
jhannin Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1158
1. Irvine, ugy hivjak, nem nagy baj, de Te is biztos megsertodnel, ha Csabinak [i-vel] hivnanak :)))
2. Akkor legyen Palik. Alapitsunk PalikVissza Szovetseget.
3. Súméker pedig jobb ulest, vagymi.
Csaby Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1157
Gondoltam én sem hagyom hozzászólás nélkül az eseményeket.
- Túl sok a találgatás Sch balesetéről. Fék, gázpedál, kormány,vezetői hiba. Remélem mihamarabb kiderül a baleset oka. Az igaz, hogy ettől szegény Sch nem gyógzul meg gyorsabban. Sajnos úgy néz ki, hogy a VB-pontversenybe nem igazán fog tudni beleszólni, de az egészség a legfontosabb.
-Coulthard végre győzött - teljesen megérdemelten.
- irvine nagyon jól ment. Most neki is 32 pontja van Sch val együtt. Na most mi lesz?
- Knézy még mindíg monnyon le. A másik srác egész jó volt, néha úgy finoman próbálta rávezetni a Jencinket a helyes útra. (Lásd Watson prof.:)
-Hakkinen kereke meg úgy elszállt, hogy vissza se jött. (Sajnos ez így nem igaz, mert visszajött - a pályára.) Jó hogy nem lett baleset belőle. Ekkora hibákat a boxban. Nem tudom, hogy végülis miért állt ki, de gondolom elgondolkodott azon, hogy mi van, ha az a kerék 200 km/h fölött száll el.
Kb ennyi. bocs ha túl hosszú voltam.
Csülök Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1156
Én sem vagyok egy kimondot Schumacher hívő, de teljesen ledöbbentem a jelenetnél. Azonnal szegény Senna jutott eszembe. Kísértetiesen hasonló volt a kép, ahogy az autó, eszméletlen sebességgel, nyílegyenesen a falnak vágódott. Ha itt is beton van, mint annak idején Imolában, akkor... Szerencsére ott voltak a gumik.
A vezetői hibát kizártnak tartom. Schumi is szokott jókat hibázni, de ekkora vezetői hiba kizárt. Tény, hogy Irvine-ra berágott és igen agresszívan akart elé bevágni, de egy hibátlan autóval simán korrigált volna, (legfeljebb szalad pár kört a sóderen).
#OffTopic ON
GRGCORP,
te ritka nagy barom vagy !
#OffTopic OFF
Előzmény: Abraka Dabra (1153)
Kopasz Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1155
Ahoj!

Rémisztő volt látni Michael balesetét, én minden rosszra felkészültem. Ehhez képest nagy megkönnyebbülés volt olvasni, hogy "csak" a sípcsontja és a szárkapocs csontja tört el a jobb lábszára alsó részén. Az orvosok szerint egy sikeres műtéten esett át a fiú, átmenetileg egy darab platinával fixálták a csontokat. A ma reggeli hírek szerint a műtét után MS a kórházban a TV-n megnézte a verseny utolsó köreit is. A napokban egy párizsi kórházba szállítják, ahol egy ortopéd specialista segíti majd a gyógyulását. Ha minden jól megy, akkor szerintem talán csak két versenyt kell kihagynia. Sajnos ez azt jelenti, hogy nem lesz itt Mogyoródon, pedig ez a pálya neki fexik. -((((
Nálam a verseny legnagyobb menője R. Schumacher volt, lassan azt hiszem, hogy lesz még Schumacher nevű világbajnok Michaelen kívül... Ha a szerencse és a BMW is úgy akarja.... A Jordan-ek jól mentek, a Mugen motor ennyire képes, Hillnek meg még megy azért, ha odafigyel. Újra van róla szó, hogy marad. Majd meglássuk.
Még egy Ferrari-hír a végére: Montezemolo úr megkereste Sauber urat, hogy MS visszatéréséig Alesi helyettesíthesse Michaelt. Sauber úr állítólag rábólintott.

Üdv: Kopasz

Kopasz Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1154
Ahoj!

Rémisztő volt látni Michael balesetét, én minden rosszra felkészültem. Ehhez képest nagy megkönnyebbülés volt olvasni, hogy "csak" a sípcsontja és a szárkapocs csontja tört el a jobb lábszára alsó részén. Az orvosok szerint egy sikeres műtéten esett át a fiú, átmenetileg egy darab platinával fixálták a csontokat. A ma reggeli hírek szerint a műtét után MS a kórházban a TV-n megnézte a verseny utolsó köreit is. A napokban egy párizsi kórházba szállítják, ahol egy ortopéd specialista segíti majd a gyógyulását. Ha minden jól megy, akkor szerintem talán csak két versenyt kell kihagynia. Sajnos ez azt jelenti, hogy nem lesz itt Mogyoródon, pedig ez a pálya neki fexik. -((((
Nálam a verseny legnagyobb menője R. Schumacher volt, lassan azt hiszem, hogy lesz még Schumacher nevű világbajnok Michaelen kívül... Ha a szerencse és a BMW is úgy akarja.... A Jordan-ek jól mentek, a Mugen motor ennyire képes, Hillnek meg még megy azért, ha odafigyel. Újra van róla szó, hogy marad. Majd meglássuk.
Még egy Ferrari-hír a végére: Montezemolo úr megkereste Sauber urat, hogy MS visszatéréséig Alesi helyettesíthesse Michaelt. Sauber úr állítólag rábólintott.

Üdv: Kopasz

Abraka Dabra Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1153
Kedves MindenkI!
Én abszolút nem vagyok egy MS rajongó, de a balesetét én is sajnálom. Azokkal értek egyet, akik szerint nem zárható ki a vezetési hiba. Egész hétvégén nem volt az igazi a kocsija, a rajt előtt még visszament a boxba. Aztán a rajtnál Ervine, és Coulthard is otthagyta. Egyébként is kezd kinyílni a szeme Ervine-nak, állítólag már nem olyan segítőkész, szeretne ő is nyerni. Elképzelhető, hogy Schumacherre leszállt a lila köd, és nyomta, nyomta, és csak az utolsó pillanatban akart fékezni. Az egy nagyon gyors kanyar, egy gyors egyenes után. Aztán vagy elszámította magát, vagy tényleg nem volt megfelelő a fékerő. Ráadásul nem is az ideális íven ment. Ilyen vészfékezésnél SZVSZ nem tudja az irányt ennél a sebességnél korrigálni. Aztán a kavicságy... Ott aztán már semmit nem lehet tenni. Se kormányozni, se fékezni. Ott, ha repül a kocsi a legjobbak is tehetetlenek. Szerintem pontosan soha nem fogjuk egészen megtudni mi történt. Azt sem fogjuk megtudni, hogy szakadhatott le a kocsi eleje. Ezeket a csapatok megtartjág maguknak.
Más.
Knézy: A verseny előtt Panis a tartalékautójáért rohant. Erre K: "Gondolhatják hova rohan, sürgős dolga van az illemhelyen." Ez igazán veretes volt Jenő.
A verseny másik nagy pillanata: MS-t viszi el a helikopi, erre Jenőnk: "Sokkos állapotban lehet, ilyenkor kap infúziót, vérátömlesztést, ...", basszus majdnem leestem az ágyról. Még jó hogy a földön ültem:-))) Fel nem boncolják??? Dr. Knézy...
Azt már nem is mondom, hogy nem tűnt fel neki, hogy Hakkinen körönként jár a boxba, mint egy sima kerékcserét állt neki kommentálni.
nils Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1152
Üdv Mindenki!
Nem túl jól beszélek németül, de úgy értettem, mintha Lauda a zertéelen a törött lábbal való versenyzést elemezgette, miszerint, ha a jobb láb törik, az a gázpedál kezelésére még elég lehet; bal lábnál és a féknél természetesen egészen más a helyzet. Biztosan rengeteg minden függ a törés jellegétől is, de felhozhatom Johnny Herbert példáját, aki dupla törött lábbal is egészen jól tudott vezetni. (Más kérdés, hogy közben mit érzett...)
Szóval, én még nem temetem MSch-t, különösen, ha Coulthard és Irvine is így hozza magát, és esetleg nem hagyják Hekcsit messze elhúzni.
nils
MaCS Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1151
Halihó!

Köszi a képet! Nagyon fasza!

A versenyről: sajnos csak a legelejét láttam műszaki okok miatt.

Mint tőzsgyökeres MS rajongó nagyon sajnálom a történteket, és örülök, hogy nem történt nagyobb baj.
Annál is inkább sajnálom Schumit, mert éppen én is begipszelt lábbal fexem, és qrva szar, pedig nekem nem is úszik el a bajnokság, csak a nyaram... :(

Az ismétlések során engem az lepett meg, hogy az első kerekek végig egyenesen álltak! És persze helyből Senna ugrott be.

A Knézy meg tényleg egyre kiborítóbb. Az ember már azt hiszi, hogy nem lehet rosszabb, aztán nem, a fenét...

Üdv: MaCS

Előzmény: And67 (1139)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1150
Nekem az a velemenyem a balesetrol, hogy Schuminak eltort a kormanya, csakugy, mint Sennanak 5 eve. Irvine szepen kihuzodott balra - valoszinuleg jott egy udvarias figyelmeztetes a radion, hogy ki az elso pilota - Schumi ezt eszlelve rantott is egy idegeset a kormanyon, mire annak a rudja (vagy vmi mas) szepen eltort, amitol az auto erintoiranyban repesztett, majd repult tovabb. Schumacher nem lehetett annyira hulye, hogy ne porgesse meg a fal fele szaguldo kocsit, o hires arrol, hogy - Mansellhez hasonloan - eszmeletlen nehez helyzetekbol is ki tud kaszalodni. A gazpedal kiakadasa eseten ott lett volna a kuplung, a fekhiba meg nevetseges kifogas, mivel a lassitasokon latni lehet mind az elso, mind a hatso kerekek fustoleset. Raadasul a Ferrari nemcsak erosebb motort, de konnyitett autot is inditott Angliaban. Persze nem fogjak elismerni, hogy alulmereteztek egy alkatreszt, foleg most nem, amikor nehany digo jogasz bortonbe akarja zarni az F1 ket csucsmernoket.

A futam amugy teljesseggel DC-e volt: tobb, mint egy ev utan megtort az ot sujto atok, raadasul Irvine is kibekult vele, mindezeken tul a ket masik csapattal is targyalo skotot azzal edesgette vissza Ron Dennis, hogy deklaralta a papiron eddig is meglevo egyenjogusagat Hakkinennel. A mernokcsere is eredmenyes volt, mostmar csak Hakkinen szereloi kozott kell rendet vagni... Hakkinen egyebkent pont a heten mondta, hogy Coulthard nyerhet, ha nincs balszerencseje es osszeszedi magat. Azt meg mindig is elismerte a finn, hogy egyes palyakon a skot gyorsabb, mint o. SZVSZ a kovetkezo futamokon Coulthard es Irvine jo kis versenyeket vivnak majd Hakkinennel.
Kar, hogy az a ..... Honda meg mindig nem veszi komolyan a Jordan csapatot! Frentzen igy csak akkor lehetne VB, ha Hakkinen es Irvine kiesne 4-5 futamon, o meg nem. Persze az ev masodik felere meg a BAR es a Benetton is foljavulhat, nem is beszelve a Williams uj aerodinamikai package-erol...

Sz Tamas Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1149
Igazán kedvesek voltak szavaid neked, pár hozzászólással lejjebb.
Érzem, hogy te egy érző szívű ember vagy, és szívből imádod az embereket. Mindet. Kivétel nélkül.
Hogy tudsz te ilyen csodás ember lenni? Így kimutatni érzéseid?
Legközelebb küldök egy interaktív pézsét, hogy kisírhasd magad egy ilyen baleset miatt.

És azt mondtam már, hogy te egy visszafejlődött hulla vagy, aki arra se méltó, hogy a bányászbéka 1000 méterrel magasabbról rádottyancsa kiválasztószervrendszere termékét?
Sötét vagy.

De hogy ne legyek túl off, írok a versenyről is:
Szerintem aki beért, mindenki megérdemelte a pozícióját. Habár Én Eddie-nek szurkoltam (tudjátok: "Jó napot, jó szurkolást kedves nézőink").
Az tetszett, amikor 3 brit volt az első 3.
És az is tök jó volt, ahogy Ralf ment. A maxot hozta ki a nam túl acélos kocsijából. Ráadásul a testvére balesete után.
Heki fiút is sajnálom. De még azért jól járt azzal, hogy ott jött le a kereke, és nem 250-300 körül. Rosszabbul is járhatott voln, mint M. Sumi.
Megjegyzem, ebben az esetben nem lett volna ennyire egysíkú az idény többi versenye. Bááááár,... na mind1.
És a legrosszabb az Sumi balesete volt. Őneki szurkolok, és rossz volt nézni, ahogy belecsapódik a gumifalba.És még áldhatja az eget, hogy így +úszta.
Reméltem, hogy tán a Hungaroringen indzulhat, de most már kételkedem. :o(
Forza Ferrari!

Sz Tamas

feri9 Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1148
Hát kedves GRGCORP, tényleg nagyon súlyos, amit itt lentebb írtál. Szerintem gondold át, csinálj egy újabb nicket, aztán gyere vissza, mint vadiúj gyerek. De akkor ne legyél már ilyen baromarcú. Nézd, itt sokan nem szeretik Sch-t, én nagyon nem, de aki nem sajnálta őt a történtek miatt, abban nincs emberi érzés. Pont. Itt időnként cikizzük egymás kedvenc versenyzőit, időnként akár kétségbe vonjuk képességeiket is, de a sérülés az sérülés. Nézd, én még annak se örülök, ha Sch kocsija műszaki hiba miatt áll meg. Menjen mindenki végig épségben, működő kocsiban, és úgy nyerjen a jobb - még akkor is, ha az Sch.
Amit írtál, méltatlan volt mind a topichoz, mind a fair play szelleméhez.
Ha nem világos a fenti finomkodás:
Húzzon a büdös francba mindenki, aki más bajának örül!
Előzmény: GRGCORP (1145)
Mogorva Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1147
Hát, barát... Te aztán ordas nagy tuskó gyökér vagy... :(

Tolókocsi mi? Tapló állatja a földnek!
Jó lenne sürgősen nicket változtatnál, legyél mondjuk "sötét bunkó", ha az a gond, hogy nincsenek ekezeteid, akkor a "primitiv seggfej" sem elveszett otlet.

Még egy ilyen büdös bunkót...

A többiektől elnézést, hogy ez az agyatlan állat így kiakasztott, de az ilyeneket nehezen tolerálom.

Más. Mint a mellékelt képen is látható, az ominózus kanyar előtt közel 300-al haladnak, amiről 180-ra kell lasítani. meggyőződésem, hogy Schumi kicsit elszámította magát, mert felidegesítette Irvine. Nincs hozzászokva a fiú, hogy nem koccolnak az útjából ha menni akar... ;)

A felülnézeti képen jól látható, hogy mennyire ráfut Coulthardra is a kanyar bejáratánál, pedig az egyenes közepén még tekintélyes távolságra, legalább 50m-re voltak az előttük haladó Coulthardtól, ráadásul Scumi és Irvine fej-fej mellett szálltak bele a kanyarba úgy, hogy míg Irvine az ideális íven autózott, addig Schumi az út közepére szorulva, úgy próbált elé vágni, de már nem tudta bevenni a kanyart, sőt hely hiányában fékezni sem. 300-ról még egy Ferrari sem tud kb. 30-40m alatt kellően lelassulni. Elszállt. Rendesen...

Ezzel Irvine érdekes helyzetbe került. Jelen pillanatban neki és Schuminak is 32 VB pontja van. Ha Schuminak ki kell hagynia mondjuk 3 futamot, azalatt kis szerencsével akár 20 pontot is ráverhet Eddie fiú, ezesetben érdekesen alakulhatnak a szerepek az istállón belül, ami az így is nyúzott Schuminak plusz megrázkódtatás lesz.

Az az állat Crézy már megin le Watson profeszorozta Watkinst. Jordant meg Eddie Irvine-nal titulálta. Hajtsák már el onnan ezt a negatív marhát, mert teljesen lejáratja az egészet!
:(

Előzmény: GRGCORP (1145)
Peterr Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1146
Hejjho!

Szegeny Sumakker , jol osszetorte magat... eccer csak felepul...
Addigis , Hajra Coulthard !

GRGCORP Creative Commons License 1999.07.12 0 0 1145
Ahoj

Erdekes dolgokat muvel manapsag ez a kinezi fiu, de nem csak nektek van tele tole. De eleg kiakaszto hogy mindenki nevebe beszel sokszor. Azert ilyen benyogesekkel hogy mindenki sajnalja hogy schumi eltorte az egyik labat. Egy kicsit elkapott az ideg, aztan rajottem hogy telleg en is sajnalom. De en mondjuk azt sajnalom, hogy nem a gerincet meg a bordajat torte el. Aztan utana hajthatta volna tolokocsis Marborlo-sra festett ferrarijat. :) Bar valoban izgalmassabb lett volna a tovabbiakban a f1 ha mindenfutamon tori ossze a ferrarit de hat ne legyunk telhetetlnek. Sajnaltam szegeny knezit hogy elvette a hangulatat a futamtol, de nekem meghozta jol, csak a kozvetitese vetette vissza. Roviden ennyi lenne asszem.
bye

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!