Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rOver Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1566
Hat a brittek egyutt lenyomtak Hakkinen-t. ;) Szerintem Hakkinen a verseny hose, de Irvine is megerdemli a dicseretet (aki egyebkent egy bekepzelt hulye es ezt komolyan mondom). Coulthard sem versenyzett rosszul, de ezzel nem felejtette, amit az elso korben muvelt.
Irvine gyozelmehez az is hozzajarult, hogy sokkal kesobb ment ki tankolni mint Coulthard, es igy volt kb 5 kor amikor o majdnem ures, Coulthard pedig majdnem teli tankkal ment.
Aki celba ert az vegulis elgedett lehet magaval, kiveve persze Coulthardot es talan Salo-t is.
Irvine drukkerek valoszinuleg nem fognak velem egyetterteni, de szerintem ez a verseny is azt bizonyitotta, hogy Irvine-nak eselye sincs Hakkinenel szemben, mert azert arra nem szamithat, hogy Hakkinent minden versenyen igy megszivatjak.
weirdo Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1565
Bocs, ez kimaradt az előbb: ez a schumacheri-zés szerintem sértés, még jó, hogy nem irvine-i...
weirdo Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1564
Hali!
Szerintem mindkét McLaren benne volt a dologban, de ti tudjátok.
A véleményem Irvine-ról:Piquet óta nem volt nála pofátlanabb és bunkóbb ember a Formula 1-ben, és most ez sokkal rosszab lesz. Sajnos a Ferrarinál ezt verik a versenyzők fejébe, csoda, hogy Prost megúszta valahogy. Remélem nem kerül sor arra, hogy valaha világbajnok legyen, egy ember, akinek 30 felett is P. Anderson jut eszébe mindenről, elég gázos dolog. Ennyi...
Hermit Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1563
Üdv

Óriási volt amit Hakkinen művelt a versenyen. De szerintem nem illő olyat mondani, hogy schumacheri volt. Szerintem Hakkinen van olyan jó, ha nem jobb mint S.
Szerintem Coulthard versenyei meg vannak számlálva.
Az különösen tetszett amikor több körön át következetesen Irvine-nak és Coulthardnak titulálta Salót és H.-t. Szerintem a Salo kék sikakja igencsak elüt Irvine-tól.
SZVSZ Saló hozta azt ami elvárható volt tőle, idegen kocsiban + boxkiállással a 9. hely szép teljesítmény.
Nagyon örülök Wurz 5. helyének, ez talán meghozhatja a szerncséjét és a kedvét az év hátra lévő részére.
Bye

alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1562
SZVSZ az a kb. 14-16 mp Coulthard elony a kovetkezok miatt olvadt el:

- a szerelok min. 2 mp-cel lassabban dolgoztak DC kocsijan, mint EI-en,

- Brown ugyesen, vagy szerencsesen akkorra idozitette EI kerekcserejet, amikor Coulthard a lekorozesekkel bajlodott (EI-t megkimelte a dupla-lekorozesektol (egyszer box-stop elott, egyszer utana),

- Zanardi akadalyozta DC-t a boxban.

Egyszeruen szerencse, de Irvine-nek meghozhatja a hitet, amitol gyorsabb lehet.

Mogorva Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1561
Hakkinen egesz szepen ment, csakhogy Coulthard is ott volt ...

De még mennyire, hogy ott volt... ki is lökte Hakkinent egy roppant agyatlan mozdulattal. Azért elég durva, hogy a kerékcserék előtt Coulthardnak 14 ms előnye volt az akkor még 3. Irvine előtt, amiből, hogy, hogy nem 2 másodperc hátrány lett a kerékcsere végére. Megaztán azt sem értem, hogy miért nem az 50.-ik körben kezdett hajrázni, miért is várta meg a 65.-ik kört...

Mellesleg Berger valami olyasmit mondott, hogy Irvine és Coulthard egy osztállyal alacsonyabban van, mint Schumi és Hakkinen.

Irvine szimpatikus, nem túl gyors, de jól bírja a gyűrődést és kitartó, megbízható. Ha nem száll fejébe mégjobban a dicsőség, és ha Coulthard is úgy akarja és teszi, akkor komolyan megszorongathatja Hakkinent. Akiről sokan azt állítják halvérű. Ime... :)

alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1560
Lehet, hogy igazad van, de a brazil akkor is feltartotta a lovacskat az elso tankolasig!
alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1559
Annyira lovacskaszurkolo lettem, hogy szamolni es elfelejtek:
16 az a 14.

MaCS Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1558
Halihó!

Barrichello szerintem nem igazán +előzte Irvine-t, hanem a McLarenek ütközésénél neki lett szabad az út, amít az írnek le kellett fékeznie.

Én valami ilyen sorrendre emléxem:
1. MH 44 pont
2. EI 42
3. MS 32
4. HHF 28
De könnyen lehet, hogy tévedek.

Üdv: MaCS

alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1557
Igy:

01. Mika Hakkinen 44
02. Eddie Irvine 42
03. Michael Schumacher 32
04. Heinz-Harald Frentzen 29
05. David Coulthard 28
06. Ralf Schumacher 19
07. Giancarlo Fisichella 13
08. Rubens Barrichello 10
09. Damon Hill 05
10. Alexander Wurz 03
11. Pedro Diniz 03
12. Johnny Herbert 02
13. Pedro de la Rosa 01
13. Olivier Panis 01
13. Jarno Trulli 01
13. Jean Alesi 01

Csucs! Az elso ot 14 ponton belul van, az ideny felen tul!
MSch is visszajohetne a belga futamra!

Gabibacsi Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1556
Nem tudja valaki, hogy hogy all a vilagbajnoki pontverseny?
alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1555
Hakkinen egesz szepen ment, csakhogy Coulthard is ott volt ...
Coulthard vegre elhatarozta magat es nem fog megilletodni Hakkinentol, kar a 2 mp + tokolesert a boxban, ha ez nincs: o a nyero.
Salo nem ment se jol, se rosszul, az o lehetosegeit a Herbert kocsija faran elba...tt felso elfuggesztes es a javitasi ido is nagyon beszukitette.
Eddie es Brown egyszeruen zsenialisak: a tavalyi magyar versenyhez hasonlo bravur volt a ma es ugy nez ki, MSch konnyeden potolhato a Ferrarinal.
Zanardi ...rul kezdett, azutan meg gyengebben folytatta, persze a kocsi se tokeletes alatta, de akkor is a jelek szerint igen keson ero tipus ...
Ralf most moho volt, el is fekezte magat, de lesz o meg dobogon.
Hill ugy csinalt, mintha tenyleg csak a penzert kellene a show-nak folytatodnia.
Frentzen kisse indiszponalt volt ma, de szerencseje volt Barrichello, Herbert es Salo baleseteivel.
Fisichella egesz hetvegen ugy viselkedett, mintha mar csak a nemet futamot varna. Az is igaz, hogy a Benettonok meg mindig Schumacheresen vannak tervezve: a gyors reszeken kivalo az uttartas, a lassabb reszeken pedig fogja meg az ugyes pilota a fickandozo kocsit.
Wurz szorgalmasan s ugyesen tekert, megerdemelte a pontokat.
Alesi balszerencseje folytatodott. Vajon meddig meg?
Diniz most is meglepoen gyors volt es ki is tartott: a milliomospalanta felnott az elmezonyhoz.
de la Rosa es Takagi egymast multak alul, bar ebben az autojuk es ludas volt: mint megtudtuk Malik herceg nagyon nepszeru nemetfoldon, SZVSZ csak egy .............. ....
Barrichello hatalmasat alakitott: Irvine-t megelozni es hosszan feltartani - ez nem semmi!
Herbert most nagyon gyors volt, csak Salo meg gyorsabb ... :-(
Panis mar megint kritikan alulit nyujtott,
Trulli neha jol ment, neha kevesbe: a Prost lassan a Minardi szintjere sullyed.
Badoer es Gene hoztak a Minardis szinvonalat, mint ahogy a BAR is hozta a formajat, az igyekvo Villeneuve es Zonta erofeszitesei ellenere is.

Azt hiszem, most mar nincs papirforma: mindenfele eredmeny meglepetes lesz Hockenheimben.

alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1554
Ugy tunik, Irvine es Hakkinen teljesen potoljak Michael Schumachert: Eddie nyer, Hakkinen pedig ujabban eloszerettel hajrazik a mezony vegerol az elejere! :-)))

Az eredmeny:

01 Eddie Irvine Ferrari 1h28:12,438
02 David Coulthard McLaren + 0,3 s
03 Mika Hakkinen McLaren + 22,2 s
04 Heinz-Harald Frentzen Jordan + 27,7 s
05 Alexander Wurz Benetton + 52,8 s
06 Pedro Diniz Sauber + 1:06,3 s
07 Jarno Trulli Prost + 1 lap
08 Damon Hill Jordan + 1 lap
09 Mika Salo Ferrari + 1 lap
10 Olivier Panis Prost + 1 lap
11 Marc Gene Minardi + 1 lap
12 Giancarlo Fisichella Benetton + 3 laps
13 Luca Badoer Minardi + 3 laps
14 Johnny Herbert Stewart + 4 laps

Batkamano Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1553
Häkkinen ugyan valóban a legtöbb versenyzőnél lényegesen tehetségesebb, ezt nem is kívánom vitatni, de parádés teljesítményéből talán nem von le túl sokat az, ha elismerjük, ehhez az is kellett, hogy az autója igencsak gyorsabb a többinél. Az, hogy a versenyt nem nyerték meg, valószínűleg befolyásolta a tény, hogy a fékek túlmelegedésével küzdöttek. Ennek dacára a nyomoronc Coulthardnak illett volna leelőznie Irvine-t, mégha örülök is, hogy nem tette meg.
Mindazonáltal, ha nem tévedek, az óriási eredményeket soha sem elért Berger mégsem őt, hanem éppen Irvine-t gyalázta.
Gorcsev Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1552
Hát úgy néz ki, Őrült Eddie-nek nem csak a szája volt nagy :))
DC olyasmit mondott, hogy a boxban Zanardi miatt nem tudott rendesen kijönni... dehát ez bárkivel megeshet.
Ritka jó viadal volt! Ja, és most MH is max. megérdemli a dicséretet, még a lökött Knédlinek is feltűnt, mit művel...
MaCS Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1551
Maximálisan 1et értek!

Üdv: MaCS

MaCS Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1550
Halihó!

Hát, nem semmi verseny volt!
A MCLarennek 6almas mákja volt, hogy nem esett ki mindkét kocsijuk!
És le a kalappal Häkkinen előtt! Nem szeretem, de a mai teljesítménye teljesen schumacheri volt!
És persze Irive! Nagyon örültem a sikerének. Annál is inkább, mert így Shumi is nagyobb valószínűséggel jön korábban vissza.

A kommentátoraink ma is remekeltek. A legjobban a versenyző fickónak az a beszólása tetszett, hogy Irive a rajtnál elengedte a Stewartot.

Üdv: MaCS

outer Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1549
Hogy a fenébe jött vissza az ír az első helyre ? Néztem a futamot, de mégse értem.
Mogorva Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1548
Ez a Coulthard egy állat!!!
Nem elég, hogy elvett 6 pontot Hakkinentől, még a jóval lassabb Ferrarit sem bírta nemhogy megelőzni, de még tartani sem!! Mit keres ez a fasz a McLarenben? Merhogy egy napon nem említhatő Hakkinennel, abban Gerhard Bergernek nagyon igaza van. Akkor meg miért nem tudja, hol a helye?
Szégyelheti magát. Mondjuk érdemes arckifejezés volt látható a két Mclaren pilóta arcán a dobogón, Coulthard kissé nagyon meg volt illetődve, nem is tudta leplezni. Nem szeretnék a bőrében lenni a sajtótájékoztató után. Lehet, hogy mégiscsak repül a Mclarentől. Az is jelzett valamit, hogy Hakkinen csak Irvinnek gratulált mosolyogva.
Salo 11-ik helye, az idióta KnédlyJenő kárálása ellenére igenis elfogadható teljesítmény, főleg a plusz boxlátogatás fényében...

Na, lássuk a sajtótájékoztatót.

alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1547
Ramblin Irishman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1546
Lenyeges lehet, hogy vegul is ki melyik gumikomponenst valasztja a versenyre es hanyszor tankol.
Lehet, hogy a ket Sauber es Villeneuve ketszer, mig Hakkinen egyszer akar majd megallni, igy ertheto az utobbiak gyorsasaga es a McLarenek relativ lassusaga.
alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1545
A Williams csapat nem nagyon eroltette meg magat, meg a Ferrari se.
Viszont Villeneuve es a ket Sauberes srac igeretesen tekert!

Az ORF1-et kell nezni! Heinz Pruller oriasi fazon. Es mar 25 eve klasszis konyveket ir allitolag. Lehet, hogy meg fogok tanulni nemetul?
Ruckstand, einundzwanzigste, teamkollege, Grosen Preis .... :-)))

Nyilvan az ORF1 jon a legsz@r@bbul a 30 ado kozul a kabelen ...

Hermit Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1544
Üdv

Itt jönnek a bemelegítés eredményei:
Pos Name Country Team Lap time
1 Mika Hakkinen Finland McLaren 1:13.264 212.224
2 David Coulthard Great Britain McLaren 1:13.603 + 0:00.339
3 Jacques Villeneuve Canada BAR 1:13.645 + 0:00.381
4 Pedro Diniz Brazil Sauber 1:13.796 + 0:00.532
5 Jean Alesi France Sauber 1:14.079 + 0:00.815
6 Damon Hill Great Britain Jordan 1:14.119 + 0:00.855
7 Eddie Irvine Ireland Ferrari 1:14.236 + 0:00.972
8 Johnny Herbert Great Britain Stewart 1:14.266 + 0:01.002
9 Alexander Würz Austria Benetton 1:14.395 + 0:01.131
10 Rubens Barrichello Brazil Stewart 1:14.432 + 0:01.168
11 Jarno Trulli Italy Prost 1:14.558 + 0:01.294
12 Giancarlo Fisichella Italy Benetton 1:14.585 + 0:01.321
13 Heinz-Harald Frentzen Germany Jordan 1:14.613 + 0:01.349
14 Pedro de la Rosa Spain Arrows 1:14.624 + 0:01.360
15 Mika Salo Finland Ferrari 1:14.701 + 0:01.437
16 Olivier Panis France Prost 1:14.835 + 0:01.571
17 Toranosuke Takagi Japan Arrows 1:14.850 + 0:01.586
18 Luca Badoer Italy Minardi 1:14.916 + 0:01.652
19 Ralf Schumacher Germany Williams 1:15.137 + 0:01.873
20 Ricardo Zonta Brazil BAR 1:15.390 + 0:02.126
21 Marc Gené Spain Minardi 1:15.605 + 0:02.341
22 Alex Zanardi Italy Williams 1:15.739 + 0:02.475

Érdekes a két Sauber kiválló helyezése. Azt hiszem Irvine-nak elektronikai problémái voltak ezért gyengélkedett az elején,
Rúgassuk ki azt az állat Knézit.

Bye

alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1543
Degeczi Creative Commons License 1999.07.24 0 0 1542
Tessek Batman.
alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.24 0 0 1541
Ha jol tevedek minden kocsit a Lola ceg gyart Angliaban, egyforma Ford Cosworth V8/3000-es motorral. A motorok eredetileg ('85-ben) az akkori F1-bol kiszorult Ford masinak voltak, egy kis korlatozassal (maximalt legbeszivo-cso keresztmetszet, max. ford. szam, meg ilyesmi). A kocsik meg a 84-es Forma-2 jarganyok megerositett valtozatai. Azota persze biztos modosultak a szabalyok es a motor se a regi mar. Orulnek en is, ha vki osszefoglalna 1-2 oldalban az F3000 tortenetet itt.
Hermit Creative Commons License 1999.07.24 0 0 1540
Üdv

Ha valaki nem látta volna itt a rajtsorrend:
Pos Name Country Team Lap time Speed
km/hour
1 Mika Hakkinen Finland McLaren 1:10.954 219.134
2 David Coulthard Great Britain McLaren 1:11.153 + 0:00.199
3 Eddie Irvine Ireland Ferrari 1:11.973 + 0:01.019
4 Heinz-Harald Frentzen Germany Jordan 1:12.266 + 0:01.312
5 Rubens Barrichello Brazil Stewart 1:12.342 + 0:01.388
6 Johnny Herbert Great Britain Stewart 1:12.488 + 0:01.534
7 Mika Salo Finland Ferrari 1:12.514 + 0:01.560
8 Ralf Schumacher Germany Williams 1:12.515 + 0:01.561
9 Jacques Villeneuve Canada BAR 1:12.833 + 0:01.879
10 Alexander Würz Austria Benetton 1:12.850 + 0:01.896
11 Damon Hill Great Britain Jordan 1:12.901 + 0:01.947
12 Giancarlo Fisichella Italy Benetton 1:12.924 + 0:01.970
13 Jarno Trulli Italy Prost 1:12.999 + 0:02.045
14 Alex Zanardi Italy Williams 1:13.101 + 0:02.147
15 Ricardo Zonta Brazil BAR 1:13.172 + 0:02.218
16 Pedro Diniz Brazil Sauber 1:13.223 + 0:02.269
17 Jean Alesi France Sauber 1:13.226 + 0:02.272
18 Olivier Panis France Prost 1:13.457 + 0:02.503
19 Luca Badoer Italy Minardi 1:13.606 + 0:02.652
20 Toranosuke Takagi Japan Arrows 1:13.641 + 0:02.687
21 Pedro de la Rosa Spain Arrows 1:14.139 + 0:03.185
22 Marc Gené Spain Minardi 1:14.363 + 0:03.409

Néztem a F-3000 -es verseny rajtját és nem volt semmi, remélem azért ilyen sok kicsúszás nem lesz holnap.
Nekem sokkal strapabíróbbnak tűnnek ezek mint az F-1 -es autók.
Lehet, hogy nem a megfelelő fórum, de nem tudja valaki a F-3000 főbb jelemzőit: pl. motor, karosszéria egy van vagy mind saját fejlesztés esetleg olyan mint a Cart.

Bye

alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.24 0 0 1539
Aha, es ahogy a valtonelkuli - mazsola-gokart elmenyeimre visszaemlexek, nagyon klassz a kanyarban a feket es a gazt kis ideig egyszerre nyomni! :-)))
nils Creative Commons License 1999.07.24 0 0 1538
Igazság szerint furcsa és is logikátlan lenne, ha a rajt és a boxkiállások kivételével az egész versenyen csak zsibbadna a bal láb.
alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.24 0 0 1537
Ja, mig el nem felejtem: M. Schumacher bal labbal szokott fekezni. Legalabbis o es a Ferrari csapat igy tudjak ...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!