Sokáig ezek a hangszerek jelentették a kipénzű zenekedvelőknek a megszólalás lehetőségét. Nem emlékművek, mert kis javítással még mindig verik a 100eFt-os gitárok hangját.
Csak a sasszék miatt fogom :D (sasszi, esetleg sasszé, de azt nem szeretem. Többes száma sasszik, sasszék :D Angolul Chassis, de azt hiszem valami francia eredetű a szó)
A pacsi hangszóróból ki kell vágnod a tölcsért és egy porkúpot belerakni, különben zümmögiéket fogod csak hallgatni torz hangnál :D És az sem lesz halk. 95-100dB érzéeknyésge van kb.
A külleme nem rossz, tetszik csak a hangszóró kicsit nagy, ki akartam crtélni de nem lehet olyan dobozt csinlni neki amiarányos lenne, csunya lenne..:D
Maga az erősítő nagy de egy 12" hangszóró kicsi lenne a dobozba amit csinltatnék neki..:D
Ez igazából úgy néz ki hogy a Pacsirta a haver FrangEinstein szerü alkotása ami tényleg nem rossz de nem is tudom miért van ithonn hisz a blues pedállal tetszik a hangja de nem csaphatok oda mert mindjárt megy a dörömbölés..:D
Rock-ra nem rossz és a haver meg van elégedve vele a torz hangzása meg nekem is bejön....
Ithonra meg nagy..:D nem kell ekkora me uge 3W-és 50 kg minimum..:D
A strathoz nekem simán elég lenne egy ilyan kis valami...:D
Ot a pacsirta hangszórója ami bedobozolva egy kis kommbónak jó lenne thonra..:D
És ugye azt tól tunám hajtani..:D
Vol annó egy kép a neten ami egy strat nyakát ábrázolt és egy kis csöves sasszéket...Valami ilyesmi lehetett...
Na és ez az amiről beszélünk majd priviben..:D
Látom magamelőtt ahogy ezt olvasod és fogod a fejed hogy "má megin"..:D
Panelban pl. az 1 W is sok. Gondolj bele, egy mondjuk 96 dB-es gitárhangszóró az 1W teljesítménnyel hajtva produkál 96db hangnyomást egy méterről mérve. Az már nagyon sok.
Kertesházban persze mindegy :D Sarkon (mint én) meg pláne :D
en mar regota olyanra vagyom, hogy egy eloerosito panel, akar pedal boardba epitett, amihez kulon, kabelen, a sajat 4-6 db bemeneten kapcsolodnak a pedalok, mindefele, cserelgetheto, bovitheto. lehessen keverni es elvalasztani oket, es alacsony jellel meg lehessen kuldeni tovabb az erosito fele. vagy akar magasabb jelszinttel egybol a vegfokba. szerintem igy sokkal tisztabb es okosabb-erdekesebb hangot lehetne kihozni.
szerintem ez nem igazi ujitas, csak modositas: kovettek az igenyeket. De maga az alapkoncepcio azota is ugyanaz. villany+tranyo+cso, aztan bumm. a Bumm milyenje es mekkoraja persze valtozott.
egyebkent igazad van, az emberek meg nem jottek ra, hogy milyen jo otthonea 1w. Faszhosszabbitasbol mindenki 100 w full stckra vagyik, de kihajtani az eletben nem fogja, mert vagy radol a haz, vagy m,egsuketul a dobos, es meghal az enekes.
Persze, de egy 10 W-os cucc nem sokkal hangosabb, mint egy 1 W-os (most headroom és stb kérdeésekbe ne menjünk bele, legyen csak torzított a hang). Raktárra nem gyárt senki, aki amatőr és nem (kis)ipari szinten nyomja. Érdeklődés nincs a 1W-ra, amit eddig tapasztaltam, az az, hogy vesznek pl. egy H&K Cream Machine-t, vagy összedobnak maguknak egyet.
Tötént azért új dolog. Az "igazi" gitárerősítők az '50-es években készültek el (Fender), a "hangosak" a 60-as években (fender, Marshall), ekkor volt egy kis "leállás" újítás terén, kereste mindenki a "hangját", aztán a hetvenes évek végén jöttek a "rokkerősítők" (pl. Marshall JCM, az egyik első "igazi" hevimetál cucc, 1981), a '80-asokban a higain (pl. Soldano SLO 100), a '90-es években meg a "modern metal" cuccok (ENGL, Bogner, Peavey 5150, Diezel stb).