Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Szia! Elismerésem tényleg pazar a gép:))És látom neked is ugyanaz a felszereletsége mint az enyimnek.Nekem is magnézium felnik vannak,memos alcantra üllések.
Néztem ja, persze az 5 guriga tényleg eszement, meg a spoiler, felni is(bár a felni nem annyira) viszont tényleg nagyon szép állapot! Szín, belső, hihetetlenül egyben van...
Engem zavar a quattroporte feneke...Nem tetszik. AZ egyetlen, ami a maseratikból nem tetszik igazán az a Quattroporte feneke. Fura, de ez van. Ghibli,biturbo, 222, ezek, jajdenagyonagyon.
Szép, szép. Állítólag "kis" hibákkal. (Nézz be a Maserati fórumba is...) Akkor már inkább az 5,5 milliós QP, ami volt más 5,1 is, és 4,5-ért nagyon hálásan odaadnák...
Hali! (Tennap este már filmeztünk, ma kertészkedtünk egész nap, de néha befigyelek azért...) A képeken ránézésre ez is igen elegáns, de "izzadós" típus. Habár nálam a csúcsot az Audi A6 sötétzöld "Buffalo" bőrülése tartja, 16 fokos klímával is nyaktól térdig víz, igaz, ez Szardínián volt, tavasszal és verőfényben.:))) Tehát ha jól látom, a 605 ülései faltól-falig egy 405-ben. Ügyes munka... Ebből tervezel átülni egy Kappába? Mert ha igen, nagy élmények jönnek:)
Elhiszem, és ha netán valamilyen oknál fogva olyan Kappát vennék, amiben csak plüss az ülés, akkor mindenképpen, nem bőr, hanem Alcantara ülésre fogok hajtani a bontókban.
Egyéni szocprobléma, de én a sötét bőrbe meg mindig beizzadok, lehet a klíma 16 fokon, akkor is. A magamfajtának találta ki a Saab a ventilátoros ülést, de szerencsére az Alcantarához nem kell. Télen ECON-nyáron FULL állásban 23 fok, semmi bonyolítás, a gép tudja süt-e a nap stb. És COOL. Tényleg:)))
És még alakul. A következő buggyant ötletem a szőnyegezés, valahol méretre vágatva: mivel van gyári, csak viseltes, de szabásmintának jó. Minőségi velúr lesz, vagy az üléssel egyező szürke, vagy a padló bézs árnyalatában. Arról, hogy a hűtőmaszkot, a tükröket, a hátsó díszlécet és a rendszámtáblakereteket fényes bronzra fújjam, nejem őnagysága végül lebeszélt. Fotón azért kipróbálom, elvben akár működhet is.
Ez igaz. De láttam már csúnyán karcolt bőröket, meg ismerem az utódok temperamentumát, tőlem örökölték:) Mindig levetetni a cipőket meg bonyolult, igaz, ha a más autója van nálam, akkor megteszem. Pláne ha bőrös. Na mindegy, amúgy télen hideg nyáron meleg, ez is igaz, de azt a fekete 20V.t. vasat azzal a halványvanília cuoio vero-val már rég elhoztam volna, ha regadó nem lenne...
Végre itthon. Az oldalsó motorjelzés az index alatt rossz helyen van, egy javításnál mindkettőt feljebb tolhatták kb. 7-8 centivel. Autentikus helye a középső vonal alatt.
Száradás az ötödik ajtón keresztül. A Fiat 120 szerintem jó szín. A lámpák nincsenek elfelejtve...
Néhány órai munkával az amúgy tökéletesen tisztának látszó autót körbetörölheted az ajtóknál kívül-belül-alul-felül. Rengeteg dzsuvát fogsz találni, és az első eső után majd még egyszer ugyanannyit. A dolog sportértékét növeli, ha du. 4 és este 9 között szúnyoginvázió van:))) Hát, VOLT!
Látszik, hol tartotta a legutóbb a gyerek a cipőjét...:))) Ezért nem lett bőrös: az Alcantarán ez a kosz kefével 2 mp alatt eltűnik.
Az elhatalmasodó lancsitisz új tünete: króm szelepsapka pajzsos logóval. Gondolom minden autósboltban kapni, nekem új volt. És meglepő, hogy ezúttal a Lanciásokra is gondolt a gyártó-forgalmazó, próbálj meg pl. kulcstartót venni.
És tényleg. De nekem megvan 92-től:))) és a 99-esben már benne van. A gyártási évjárat 98-tól kezdődött. De még mennyire hogy öthengeres. És 20V. Mivel a 16V-s régi motor 97-ben eltűnt. Nyálcsorgatásul az 5.20 turbo limuzin alapadatai: 1998 ccm, 162 kW (220 packó) 309 Nm 2750-nél, mindezt tuning nélkül, mert azzal a 270/370 se volt lehetetlen, és akkor még csak chippelted! Gyorsulás 7,3, vége 243, fogy. 10,6. A kupé dettó, a kombi csak 7,7 alatt vánszorgott százra és 235-öt cammogott. És addig is mutatok egy igggen COOL bőrösxenonosfullost Németországból:
Ötezer ejró, tesó! A dajcse kuncsaft bemegy, lepenget 1,3 misi HUF-t, hazaviszi. Kár hogy mire nekünk beérne a garázsba, regadóval simán 2 milla fölött van:(
Szevasz! Te már tudsz valamit a lényeges dolgokról...:)))) Bár a képeket nem látom:( Ma egy kissé elborultam és órák hosszat takarítottam a gépet. (Rituális birtokbavétel vagy mi lehetett.) Közben rájöttem: aki még nem látott szürke Alcantara belsős, sötétbíbor metál Kappát közelről, nem tudja, mi az igazi COOL. Ja és aztán beülni, menni vele, az már elmondhatatlanul COOL. Ha meg turbós benzines, frissen felújítva - azt már hagyjuk is... Az ablakok tükörglancolása után kisuvickoltam az ajtókat kívül-belül, aztán az oszlopokat, küszöböket is - olyan lett, mint újkorában utoljára. Le is fényképeztem gyorsan, mielőt jönne egy eső... Végül föltettem a Lancia logós króm szelepsapkákat. Szép öregkorom lesz a nagy kastélyban a fenyők között. Félévente a főorvos elmagyarázza a pszichiátergyakornokoknak, hogyan kezdődött... Ugye a páciens először csak egy klímás, nagy kombit akart venni, aztán úgy gondolta, legyen szebb, mint az összes többi... Aztán véletlenül egy benzines turbósra akadt. Majd elment a chiptuningos barátjához, aki a lehető legjobb modifikációt építette be. Stb. Látják, itt vigyorog egész nap, és azt hajtogatja, mi mindenből kimaradt volna, ha nem így történik. Akut lancsitisz, jelenleg gyógyíthatatlan. (Fotók holnap.)