Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hektor1 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 337
Előzmény: hektor1 (334)
hektor1 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 336
Köszi Pier!
Már sikerült:))
Előzmény: pier405 (313)
hektor1 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 335
Szia!
Elismerésem tényleg pazar a gép:))És látom neked is ugyanaz a felszereletsége mint az enyimnek.Nekem is magnézium felnik vannak,memos alcantra üllések.
Előzmény: kswturbo (317)
hektor1 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 334
Előzmény: hektor1 (333)
hektor1 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 333
Sziasztok!
Nem tudom a mulkor miért nem tette be a képeket:(belsejebelseje
Előzmény: kswturbo (312)
Slint Creative Commons License 2006.05.07 0 0 332
Néztem ja, persze az 5 guriga tényleg eszement, meg a spoiler, felni is(bár a felni nem annyira) viszont tényleg nagyon szép állapot! Szín, belső, hihetetlenül egyben van...
Előzmény: kswturbo (330)
Slint Creative Commons License 2006.05.07 0 0 331

Engem zavar a quattroporte feneke...Nem tetszik. AZ egyetlen, ami a maseratikból nem tetszik igazán az a Quattroporte feneke. Fura, de ez van. Ghibli,biturbo, 222, ezek, jajdenagyonagyon.

Előzmény: kswturbo (329)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.07 0 0 330
A Maseratisoknál 5362-től fölfelé találod a véleményeket.
De inkább vegyél Kappát. A hazai kínálatból most alighanem ezt választanám:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=516491&command=ugras&screenwidth=1400

De vannak szívó 2.0-kból is jók.
Előzmény: kswturbo (329)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.07 0 0 329
Szép, szép. Állítólag "kis" hibákkal. (Nézz be a Maserati fórumba is...)
Akkor már inkább az 5,5 milliós QP, ami volt más 5,1 is, és 4,5-ért nagyon hálásan odaadnák...
Előzmény: Slint (328)
Slint Creative Commons License 2006.05.07 0 0 328

Barátaim, én azt hiszem, bármire képes lennék, hogy ezt a csodát birtokolhasam

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=585826&command=ugras&screenwidth=1024

 

 

Ez itt rólam szól, kifejez engem

 

Egyszerűen...ijesztően tökéletes, több mint egy autó

 

Akkora lelke van, süt róla hogy egy négy keréken járó élmény, nekem kitalálva

kswturbo Creative Commons License 2006.05.06 0 0 327
Hali!
(Tennap este már filmeztünk, ma kertészkedtünk egész nap, de néha befigyelek azért...)
A képeken ránézésre ez is igen elegáns, de "izzadós" típus. Habár nálam a csúcsot az Audi A6 sötétzöld "Buffalo" bőrülése tartja, 16 fokos klímával is nyaktól térdig víz, igaz, ez Szardínián volt, tavasszal és verőfényben.:)))
Tehát ha jól látom, a 605 ülései faltól-falig egy 405-ben. Ügyes munka...
Ebből tervezel átülni egy Kappába? Mert ha igen, nagy élmények jönnek:)
Előzmény: pier405 (326)
pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 326

A mostani autómba, ilyen bontott bőrüléseket szereltem be.

 

 

Nem volt egyszerű, mert egy számmal nagyobb 605-ösből lett kivéve.

pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 325
Elhiszem, és ha netán valamilyen oknál fogva olyan Kappát vennék, amiben csak plüss az ülés, akkor mindenképpen, nem bőr, hanem Alcantara ülésre fogok hajtani a bontókban.
Előzmény: kswturbo (324)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.05 0 0 324
Egyéni szocprobléma, de én a sötét bőrbe meg mindig beizzadok, lehet a klíma 16 fokon, akkor is. A magamfajtának találta ki a Saab a ventilátoros ülést, de szerencsére az Alcantarához nem kell. Télen ECON-nyáron FULL állásban 23 fok, semmi bonyolítás, a gép tudja süt-e a nap stb. És COOL. Tényleg:)))
Előzmény: pier405 (322)
pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 323
Viszont a múltkor már írtam, hogy szerintem a Kappákban kényelmesebb az Alcantara ülés, mint a rendes bőr, de meglehet, hogy másnak máshogy tűnik.
Előzmény: kswturbo (320)
pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 322
Igen, a világos bőr az elég elegáns, csak még nem próbáltam gyerekekkel...
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (320)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.05 0 0 321
Gracie, Signore!

És még alakul. A következő buggyant ötletem a szőnyegezés, valahol méretre vágatva: mivel van gyári, csak viseltes, de szabásmintának jó. Minőségi velúr lesz, vagy az üléssel egyező szürke, vagy a padló bézs árnyalatában.
Arról, hogy a hűtőmaszkot, a tükröket, a hátsó díszlécet és a rendszámtáblakereteket fényes bronzra fújjam, nejem őnagysága végül lebeszélt. Fotón azért kipróbálom, elvben akár működhet is.
Előzmény: Slint (318)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.05 0 0 320
Ez igaz. De láttam már csúnyán karcolt bőröket, meg ismerem az utódok temperamentumát, tőlem örökölték:) Mindig levetetni a cipőket meg bonyolult, igaz, ha a más autója van nálam, akkor megteszem. Pláne ha bőrös. Na mindegy, amúgy télen hideg nyáron meleg, ez is igaz, de azt a fekete 20V.t. vasat azzal a halványvanília cuoio vero-val már rég elhoztam volna, ha regadó nem lenne...
Előzmény: pier405 (319)
pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 319

Szép, szép...

Egyébként nekem a bőrről még hamarabb le lehet törölni a gyerek lábak nyomát vizes ronggyal, mert azt azzal is szabad.

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (317)
Slint Creative Commons License 2006.05.05 0 0 318

Magnifico! El toro!

 

Csoda a verda, szenyor!

Előzmény: kswturbo (317)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.05 0 0 317
Nézzünk képeket.

Végre itthon. Az oldalsó motorjelzés az index alatt rossz helyen van, egy javításnál mindkettőt feljebb tolhatták kb. 7-8 centivel. Autentikus helye a középső vonal alatt.

Száradás az ötödik ajtón keresztül. A Fiat 120 szerintem jó szín. A lámpák nincsenek elfelejtve...

Néhány órai munkával az amúgy tökéletesen tisztának látszó autót körbetörölheted az ajtóknál kívül-belül-alul-felül. Rengeteg dzsuvát fogsz találni, és az első eső után majd még egyszer ugyanannyit. A dolog sportértékét növeli, ha du. 4 és este 9 között szúnyoginvázió van:))) Hát, VOLT!

Látszik, hol tartotta a legutóbb a gyerek a cipőjét...:))) Ezért nem lett bőrös: az Alcantarán ez a kosz kefével 2 mp alatt eltűnik.

Az elhatalmasodó lancsitisz új tünete: króm szelepsapka pajzsos logóval. Gondolom minden autósboltban kapni, nekem új volt. És meglepő, hogy ezúttal a Lanciásokra is gondolt a gyártó-forgalmazó, próbálj meg pl. kulcstartót venni.
kswturbo Creative Commons License 2006.05.05 0 0 316
És tényleg. De nekem megvan 92-től:))) és a 99-esben már benne van. A gyártási évjárat 98-tól kezdődött.
De még mennyire hogy öthengeres. És 20V. Mivel a 16V-s régi motor 97-ben eltűnt. Nyálcsorgatásul az 5.20 turbo limuzin alapadatai: 1998 ccm, 162 kW (220 packó) 309 Nm 2750-nél, mindezt tuning nélkül, mert azzal a 270/370 se volt lehetetlen, és akkor még csak chippelted! Gyorsulás 7,3, vége 243, fogy. 10,6. A kupé dettó, a kombi csak 7,7 alatt vánszorgott százra és 235-öt cammogott.
És addig is mutatok egy igggen COOL bőrösxenonosfullost Németországból:

http://www.mobile.de/SID6bDk7sb9vUozsrOE6QplfA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1146837751A1LsearchPublicD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A7%81b-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_yclpordsO~BSRA6D1100A9E14700BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0GschwarzC147D1998A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=2&id=11111111207824143&

Ötezer ejró, tesó! A dajcse kuncsaft bemegy, lepenget 1,3 misi HUF-t, hazaviszi.
Kár hogy mire nekünk beérne a garázsba, regadóval simán 2 milla fölött van:(
Előzmény: pier405 (315)
pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 315
Érdekes, mert van egy 98-as autókatalógusom, és abban nem szerepel a Kappa turbós 2000-es változata.
Előzmény: pier405 (314)
pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 314
Tegnap olvastam valamelyik lapon, hogy a turbós kétezres nem 5 hengeres, mint a sima, hanem 4 hengeres. Ezt megerősíted?
Előzmény: kswturbo (312)
pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 313
512 kbyte-nál nem lehet nagyobb méretű a kép, és nem csak fel kell tölteni, de be is kell szúrni!
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: hektor1 (311)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.04 0 0 312
Szevasz!
Te már tudsz valamit a lényeges dolgokról...:)))) Bár a képeket nem látom:(
Ma egy kissé elborultam és órák hosszat takarítottam a gépet. (Rituális birtokbavétel vagy mi lehetett.) Közben rájöttem: aki még nem látott szürke Alcantara belsős, sötétbíbor metál Kappát közelről, nem tudja, mi az igazi COOL. Ja és aztán beülni, menni vele, az már elmondhatatlanul COOL. Ha meg turbós benzines, frissen felújítva - azt már hagyjuk is...
Az ablakok tükörglancolása után kisuvickoltam az ajtókat kívül-belül, aztán az oszlopokat, küszöböket is - olyan lett, mint újkorában utoljára. Le is fényképeztem gyorsan, mielőt jönne egy eső... Végül föltettem a Lancia logós króm szelepsapkákat.
Szép öregkorom lesz a nagy kastélyban a fenyők között. Félévente a főorvos elmagyarázza a pszichiátergyakornokoknak, hogyan kezdődött... Ugye a páciens először csak egy klímás, nagy kombit akart venni, aztán úgy gondolta, legyen szebb, mint az összes többi... Aztán véletlenül egy benzines turbósra akadt. Majd elment a chiptuningos barátjához, aki a lehető legjobb modifikációt építette be. Stb. Látják, itt vigyorog egész nap, és azt hajtogatja, mi mindenből kimaradt volna, ha nem így történik. Akut lancsitisz, jelenleg gyógyíthatatlan.
(Fotók holnap.)
Előzmény: hektor1 (310)
hektor1 Creative Commons License 2006.05.04 0 0 311

Sziasztok!

Néhány kép a kicsikémröl:))

hektor1 Creative Commons License 2006.05.04 0 0 310

Sziasztok!

Nincs Kappád,de még lehet,és ha egyszer lesz más autott nem is fogsz akarni:))

Előzmény: pier405 (302)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.04 0 0 309
Jobb első torony, ami szemből nézve ugye bal... tehát ott.
Előzmény: kswturbo (307)
pier405 Creative Commons License 2006.05.04 0 0 308

Köszi! Remélhetőleg jövő hét vége felé szükség lesz az infóra.

Előzmény: kswturbo (307)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!