Sokáig ezek a hangszerek jelentették a kipénzű zenekedvelőknek a megszólalás lehetőségét. Nem emlékművek, mert kis javítással még mindig verik a 100eFt-os gitárok hangját.
Gyorsan haladsz! :D A pickup szerintem ugyanolyan, mint a másik, nem hinném, hogy sokat szaroztak, még ha volt is külömböző, van egy sejtésem, hogy a hangszerre való felszereléskor előkerülési sorrend alapján kapták a nyaki, vagy híd pozíciót :D Még azt sem feltételezem, hogy volt (szándékosan) fordított polaritású mágnesű kialakítás a hangkioltás végett, a szemmel láthatóan nem hansgzerhez tervezett mágnesekkel szerelt csudák között :D Láttam olyat, amiben nem három kis "négyzet" volt, hanem kettő darab,kifejezetten ajtócsappntyű mágnes, és gyári volt!!! Mondom ezt két ex-pickupomból és ismerősöm Hebrosz 12-eséből kiindulva, ahol mind a négy pickup egyforma, és egyforma polaritású :D Nincs zajkioltás ....
A legtöbb akusztikus húros hansgzernek és majdnem minden akusztikus gitárnak fenyő a fedlapja, mert jól rezonál, vagy mittudomén ... persze fenyő és fenyő között is van különbség. Igen drága akusztikus gitárok tetőlapja szokott néha cédrus lenni, ami szintén egy nyitvatermő ugye.
van egy angol gyartmanyu spanyolgitarom, egyszer kinn hagytak ejjel a tabortuz meleltt, hajnalra a lehulo hideg bebaszott neki: elvallt a nyaka, elengedett a ragasztas. szerintetek lehet ezeket is ilyen ugyesen javitani?