Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kswturbo Creative Commons License 2006.02.23 0 0 127

Szasz!

 

Hát elvileg a SERVICE gomb benyom, tart, gyújtáskapcs MAR-állásba, utána a CLIMA/DATE gombbal kiválasztod h. milyen nyelv, ill benzin/dízel. (Ezt most csak a könyvből, du. lepróbálom megy-e)

Nálam angol a kijelző, mégis km/C-fok, úgyhogy be lehet így állítani.

Fogyasztásjelző nincs.

Előzmény: Sierra2000 (126)
Sierra2000 Creative Commons License 2006.02.23 0 0 126
Sziasztok,

Most vettem egy Lancia k-t és néha kérdeznék ha lehet. Két kérdésem máris van: a computert átállítottam angolra és most mérföld és Fahrenheit lett a mértékegység. Lehet ezt külön állítani (tehát angol nyelv és km/C). A másik kérdés: a fogyasztási adatokat le lehet hívni valahogy ?

Üdv

Zsolt

kswturbo Creative Commons License 2006.02.21 0 0 125

Na ma megvót a hátsó betétcsere a szomszéd kispiszkosba 1,5 óra alatt háromér. Amúgy a komplett első-hátsó betétgarnitúra került tavaly tavasszal ~14k-ba (kb. e:8+h:6) tehát nem vészes. Igaz, nem gyári.

Viszont a gyári termosztátot is (csak) 8k körül adták asszem. Nézőpont kérdése, de ez nem horrorszint. Szerintem az alkatrészár nem tartson vissza senkit a Kappavásártól + mint megtudtam Delta-turbo guruktól, a motor Tipo-alkatrészekkel tuningolható:)))

kswturbo Creative Commons License 2006.02.20 0 0 124
Valamit valamiért. Nivomat, duplafedelű csomagtér, befér a kutya, meg sokkal több holmi. Amúgy az Avantok is sodródósabbak az Audi  limóknál, talán a legújabb A6 3.0 TDI quattrót kivéve. Igaz, nem próbáltam gokartpályán, mint a többit.
Előzmény: pier405 (123)
pier405 Creative Commons License 2006.02.20 0 0 123
Na, igazából ez az egyik oka ami miatt megfogadtam, hogy csak limuzint veszek mindig.
Előzmény: kswturbo (122)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.20 0 0 122

Kombik hamarabb kidobják a seggüket. A gumicsere is sokat segített, télre UG6-ok, nyárra Kléber ZR16 W-k, mindkettő 205/55 R16.

A nyárival egyáltalán nem csúszik, a télivel meg másképp vezetni, mint egy limót. (Ne provokáld kitörésre fékezéssel, ne vágd le az íveket stb.) Megszokható.

Előzmény: pier405 (120)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.20 0 0 121

Ebédidőben megkerestem kedvenc hosszú üres egyenes útszakaszomat, aztán belehallgattam az orgonakoncertbe. (4 síp 16 lyuk, komoly fújtatóval:))) Az a baj, hogy ehhez kb. 6ezerig el kell pörgetni, ami harmadikban is min 1km üres szakaszt kér. És csak negyedikben az igazi, ott maj'nem 200. (Mázli, még bőven volt egy km-em amikor visszavettem normálra.) Aztán fölcsapni a sztrádára, emelkedőn jól kiforgatni 2-3-ban, szemgolyók tarkónyomáson... 

Most őszintén: ha ilyen géped lehet, mit foglalkoztat hogy hol van az alja földúton:))

pier405 Creative Commons License 2006.02.20 0 0 120
Valahol említetted, hogy mikor próbáltad vásárlás előtt az autót, kanyarban csúszkált. Ez azóta nem jött elő, vagy megoldódott?
Előzmény: kswturbo (119)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.20 0 0 119

Vicces...

Egyébként ha olyan földútra mész, amit komoly teherautók gyúrtak ki, egy Honda HR-V is fennakad (tapasztalat).

Taxis vett rá vastag acél kartervédőt, jobbat én se tudok. A gyári műanyag gyorsan lejövős, viszont ha lassan mész, akkor riszog, rakhatod rükibe és baj nélkül lejössz. Ha gyorsan mentél az pech.

Előzmény: pier405 (118)
pier405 Creative Commons License 2006.02.20 0 0 118
Egy dolog mondjuk aggaszt, mikor azon tanakodok, hogy Kappát kéne venni: piszkosul alacsonyan van pozicionálva a motor alja, földúton hamar fennakad.
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (117)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.20 0 0 117

Na akkó üzengetnék ezt-azt, de a 200.-ra majd figyelj!

Szóval a Lancia alulpozicionálásának az oka kb. ennyi: Fiat Uno, Tipo, Regatta, Croma, Tempra.

Magyar embernek: olasz sz*rok.

Az okok ismertek: állami korrupció Itáliában, lezsírozott megrendelések, akkó meg minek fejleszteni, ha úgyis flottába veszi állam bácsi, ugye.

Ráadásul ezek is elözönlötték az országot, szétharcolt állapotban, aztán lett a közvélekedés olasz autókról, ami.

És ezeket egy kalap aláveszik a mesteremberek által tervezett és gyártott remekművekkel, mint pl. a Lancia. Igaz, a kisautógyártás se tesz jót az imidzsnek, de az Y mindig is jólszituált úrilányok-asszonyok városi luxusminije volt, a Bicolor meg pláne. A Thesisnél viszont sajnos túlbonyolították a dolgot, + a drága pénzen vett ótó tulaja messzire hallatszóan méltatlankodik, ha valami nem stimmel.

Nemtom milyen lenne egy BMW vagy Volvo, azokat ugye nem vettem meg, de eddigi tapasztalataim szerint a k sw igen jól muzsikál. Ennyiér meg...:))))

Ha megnézed az előző hsz-ekben felsorolt extrákat, és a többit, akkor kiderül, miért volt az én autóm új korában lazán 10 milliós darab. A pénz nem hazudik, ennyiér a digók se mertek ócskavasat árulni.

kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 116

Ebből még nem látni. Kérj egy fotót fehér háttérrel, az a tuti.

Igen, annyi lóerős nagyjából. (155 a jellemző és ez is tud orgonálni, vmint meglepően közvetlen a gázreakciója). Annyiban olasz, hogy nagy vas létére pörgetni kell, mint egy Puntót. De még a turbót is!

Előzmény: Slint (115)
Slint Creative Commons License 2006.02.19 0 0 115

Akkor jól tudtam.

 

Nem emlékszem volt e már ez a vas, de minden kétséget kizáróan gyönyörű...

 

írás szerint 156 ló, most akkor ez nem turbos, ugye? Ennyi LE gyárilag a sima kétezres turbo nélkül?

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=426457&command=ugras&screenwidth=800

Előzmény: kswturbo (114)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 114
Úgy hívják hogy SOLEXTRA és körben az összes üveg abból van. Már a jobbakon persze:))) Felismerhető: erősen kék színű.
Előzmény: Slint (112)
pier405 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 113
4 ajtós volt, amit néztem a múltkor, ezek szerint azért nem volt akkor benne.
Előzmény: kswturbo (108)
Slint Creative Commons License 2006.02.19 0 0 112
Asszem azért olyan drága, mert valami speciális hővédő cuccból van, de nem biztos.
Előzmény: pier405 (110)
Slint Creative Commons License 2006.02.19 0 0 111
Átengedem na, mégiscsak úr vagyok:-)
Előzmény: kswturbo (109)
pier405 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 110
Felhívtam az előbb az eladót: azt mondta, tévesen jelent meg a hirdetésében a fűthető szélvédő... Akkor viszont nem értem, miért olyan drága a Kappa szélvédő.
Előzmény: Slint (107)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 109

Igeeeen? Jók a Fordok? Topicnyitó létire meg átengedi a 100.-at?

Nagyvonalú dolog:)))

Szóval Kappát csak megszállott vegyen, mert másképp illogikus: akinek ilyen autóra van igénye, nem használtban gondolkozik.

Most jön tavasszal végre egy új NAGY OLASZ KOMBI, le is cserélhetném, de miután próbáltam OFF ALFA 159 ON limuzinként csak annyit mindhatok: a befektetett munkától függetlenül fájna a szívem a gyönyörű, bitang gyors, luxusfelszereltségű LANCIÁMÉRT.

Előzmény: Slint (107)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 108

Mindegyikben van, amennyiben SW:)))) És képzeld, ezt a Nivomat nevű cuccot is a ZF(Sachs) gyártotta a FIAT-csoportnak. A 156 SW-hez pl. ha meg akartad rendelni nem emléxem 4 vagy 5 száz kilóba fájjott.... A másfél millás gépembe meg benn van: kék-sárga földalattiba veszek 1,5 mázsa ezt-azt, becuccolok, és 100 méteren belül vízszintben vagyok:)))

 

Előzmény: pier405 (106)
Slint Creative Commons License 2006.02.19 0 0 107
Igen, fűtött szélvédő csak Fordokban, én is így tudom. Nekem is van a Focusban: nagyon hasznos dolog, többen irigykedtek rám emiatt, meg a belülről nyitható csomagtartóért is...na ezért (is) mondtam én, hogy jók a Fordok.
Előzmény: kswturbo (105)
pier405 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 106

A hátsó szintszabályozásról mit tudsz mondani a Kappákban?

A 98-as autókatalógus szerint mindegyikben van, de múltkor néztem egy eladó Kappát, és a tulaja nem tudott róla...

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (105)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 105
Hát ehhez végképp passz. Fűtött szélvédőről csak a Fordoknál tudok, más nem nagyon használja. Talán amiatt, amit egy Fusion-tesztben azt olvastam, folyton becsillog.
Előzmény: pier405 (104)
pier405 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 104

LANCIA KAPPÁK-ban a fűtött szélvédő évjáratfüggő, mert nem mindegyik hirdetésben látom feltüntetve. Egyébként az egyik legdrágább szélvédőjű európai kocsi, ha netán venni kell bele utólag repedés miatt.

Előzmény: kswturbo (102)
pier405 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 103

Hát persze...

LANCIÁK-ba!

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (102)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 102

Akartad ugye írni: a LANCIÁK-ba :)))

Előzmény: pier405 (100)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 101
Nem egyedi. Vettem volna egy fullos 540i-t Steptronic-kal. Az eladó régi ismerős volt, ledumált. 150e km fölött ne vegyél ilyen váltósat, mer inged-gatyád rámegy. Ő tudja miért mondta...
Előzmény: pier405 (100)
pier405 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 100
Egy honlapon az előbb azt olvastam, hogy a lanciákba 1986-tól 1998-ig a ZF 4HP18-at szerelték. Ezt a típusú váltót rakták 1995-ig az első szériás Peugeot 605-ökbe is, amelyekben sajnos nem vált be. Elég hamar felújításra szorultak...
Előzmény: kswturbo (98)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 99
A kétlityósokból volt manuális Comfort Drive és Power Drive, utóbbi rövidebb áttételekkel, az automata jele C. A., negyedikben 210-es (a háromliteres 220-as)végsebességgel. Áttúrtam a gépkönyvet, típusát nem tanátam. Beállításai NORMAL, POWER és ICE, utóbbi a 2.0-nál csak D-állásban kapcsolható.
Előzmény: kswturbo (98)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 98

Eccerü tulaj vagyok, pier. Alkatrészügyileg player-1 a mágus, reméljük, nemcsak integrale cd-je van.

A kuplung amúgy hidraulikus, de ugyi a gyári ~300 Nm-hez (pláne a tuningolt 350-360-hoz) a szerkezet nem lehet túl puha. Kb. mint a PSA HDi-knek, stepper helyett is jó, csak féloldalas:))

Előzmény: pier405 (97)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!