Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kswturbo Creative Commons License 2006.01.29 0 0 14

Megvárom... Persze SW is legyen, meg kupé is, ha kérhetem.

Föltolhatnék néhány fotót, de azokat nyilván mindenki ismeri. A Lancia.lap.hu-ról érdekes helyekre lehet eljutni, pl. olvashatók felhasználói vélemények. "A legjobb autó, amit sztrádán, hosszú távon valaha is vezettem. - A legjobb autók egyike, amit Olaszországban valaha gyártottak" - írja valaki.

Egyetértek. Városban nem a legkezesebb - ezzel is.

A Thesis-szel amúgy nincs sok bajom: gyönyörű, bár sztem még inkább konzervatív, és ahogy hallom, rettenetes a megbízhatósága. De van kolléga, aki odáig van érte, persze, egy-két hét alatt nem ette le a haját a szervizszámla, meg amúgyse ő fizette volna:)) Viszont nehezen lehetne SW-síteni...

Szóval azokkal értek egyet, akiknek most megvan, és fő a fejük, hogy mi legyen majd a következő, ha már gazdaságtalan lesz fenntartani. Magasan a léc...

Előzmény: Slint (13)
Slint Creative Commons License 2006.01.29 0 0 13
Szerinted lesz utódja? Állítólag Olaszországban nem volt sikeres, mert túl konzervatív. Hát szerintem meg csodálatos. A legszebb autó amit valaha láttam...
Előzmény: kswturbo (12)
kswturbo Creative Commons License 2006.01.29 0 0 12

Ciao!

 

Kösz. Hát így terjednek a hülyeségek (ld népítélet). Borzasztó.

De ha nem, hát nem. A komputer most már:))) télleg tuti más. Érzésre amúgy a csere óta egész másképp megy: alapból zizz-húz volt, azóta brumm-zúz, ha érthető (?) ez így.

A 80-120 km/h közti 4,7 mp-t se mondanám gyengének. (Jelzem, a Saab 9-5 2.3 Aeroval mértünk 5,1-et.) A turbó meg akkora, mint egy sárgadinnye, olajat nem szórja, nekem ennyi elég. Amúgy épp akartam írni, hogy az erején kívül a stílusa, meg a magamfajta vén fószernak a "minden egybe" is nyerő, mármint családi kombi, előzőbajnok, sztrádabombázó Il Granturismo - a szerpentint meg hagyjuk a Deltára, de abból nem kapni ilyen jót sehol, v. csak horroráron.

Igazad lehet, az árkülönbözet nyilván nem a semmiért van.

De: a Kappa akkor is sokkal jobb autó, mint a híre, azt meg álmomban se gondoltam volna, hogy ennyire. Most már késő imidzset javítani neki, de bízzunk benne, lesz még méltó utódja. Forza Lancia!

PACE!

 

player-1 Creative Commons License 2006.01.28 0 0 11

Hi!

 

Sok fontos dolog hasonló a te motorod és egy EVO 2 motor között (a teljesítménye is majdnem akkora), de szerintem akkor sem lehet egy lapon említeni vele. Már a lancia-s topikban is akartam erről írni neked, de elmaradt.........

 

 

Az alkatrész cd szerint ami nem EVO II a motorodban:

-computer,

-injektorok,

-turbo (t3 helyett csak t25-ös),

-kipufogó- vezérműtengely és szelep,

-kipufogórendszer.

 

Ezek nem kicsit szólnak bele egy motor teljesítményébe és karakterisztikájába(!). Egy EVO motorban ezek is EVO alkatrészek!!

 

Ami pl. a dugókat illeti, arra hozza a cromát, themát, fiat coupe-t, delta integrale 16v-t is.Szívó Vezérműtengely + szelep szintén a fenti típusok közöse. Szóval ennyi erővel egy utolsó szériás thema turbora és egy új kasztnis delta turbora is rámondhatnánk, hogy EVO 2-es motor van benne mivel ránézésre és szerkezetileg valóban 99%-ban hasonlítanak.

 

Ennek ellenére én is imádom az én turbos FIAT/LANCIA motoromat. Nagyon eltalálták az olaszok.......

 

PEACE

Előzmény: kswturbo (8)
kswturbo Creative Commons License 2006.01.27 0 0 10

DE!!! A legjobb fajtából: sokat adok és sokat kapok.

Illetve: feleannyiér megvan, mint svéd, német hasonlók.

Aztán persze figyelmesnek és udvariasnak kell lenni. (Érted nyilván, milyen értelemben.) És meghálálja. Feledhetetlen évekkel, kilométerekkel.

Nekem ilyen, amikor laza 220-szal tolom 150 km-t oda-vissza a pályán, vagy mikor nyáron a családdal a legnagyobb kényelemben megyünk bárhova. (LX: elektromos, memóriás Alcantara-ülések, igen korrekt klíma, Solextra-üveg, stb. nem sorolom.)

Az sem zavar - van akit igen - hogy a "környezet" nem sokra tartja. Amíg be nem ültetem egy körre:)). Viszont bárhol otthagyhatom, nem mint egy bömöst.

Regadó télleg nem éri meg.

S persze ki kell fogni. Szakszerűen.

Előzmény: Slint (9)
Slint Creative Commons License 2006.01.27 0 0 9

Németországi kapcsolat van, láttam is ott nagyon szépet, csak hát a regadó...Vagy szerinted megéri?

 

 

PL itt vannak nagyon jók: www.autoscout24.de

 

Kombit nem akarnék, nekem pont a limóforma a szívügyem, meg hát persze a Coupé, ami valljuk be, minden idők legszebb kupéja. Mármint a Lancia Kappa Coupé.

 

Egéybként tényleg sokkal többet ad ez a cucc, mint bármelyik másik ilyen "nagy" márka. Egyszerűen nem ugyanarról besézlünk, ehhez képest egy audi simán fapad, és nem is oylan érdekes. Meg hát a teljesítmény, az érzés...Nagyon más. Ez szerelem, nemigaz?

Előzmény: kswturbo (7)
kswturbo Creative Commons License 2006.01.27 0 0 8

Tehát erre gondoltam:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=353128&command=ugras&screenwidth=1200

 

Na meg egy komment, ha lehet: "annyira nem akarok száguldozni".

Hát én se akartam! Csak a magas szárú téli cipőm olyan merev, hogy csak padlót tud:) Akkor meg ugye a Mátrix-központba a kezelők izomból rátolnak száz métert a kocsin kívüli dimenziókra. Még ma is kiráz a hideg az Evo II-es motortól, pedig velem együtt 1,8 tonnát kell gyorsítania...

Februártól októberig rögtön 200-ra állt be a mutató, ahogy kiürült előttem az út. Csak a kompresszoros stuttgartiak bírták (1-2 percig) sztrádán a párhuzamos közlekedést, pedig azok min. 10x annyiba fájtak...

Nagy szívás lett volna, ha veszek 3-4x annyiér valami 1-2 kategóriával kisebb újat. Meg bírom a kisebb barkács-pepecs melót, és egy Lancia k esetében van értelme.

Előzmény: Slint (6)
kswturbo Creative Commons License 2006.01.27 0 0 7

Eegen, egen. Illetve si, si.

Mindkettő derék darabnak tűnik, meg is kérik az árukat.

Keményen alkudnék bármelyikre. (Én jóval kevesebbet perkáltam a turbós kombiér, pedig az LX-kivitel Svájcból, sok OK papírral, 133 e km-el, metálba, gyári nyolcküllős 16-osokkal. Na jó, volt csattanva egyszer, de tisztességgel rendbehozták.)

A ződ elegántosabb, a jtd-hez többre lehet következtetni a fotókból. Meg jó az a törtfehér (nem állapot!!:)) árnyalat. Vmint: gyári navis cucc benne, persze csak NYEU-ba, vigyáztak a lökösökre a (gagyi, de most jó jel) gumicsíkkal, meg tolatóradar. Talán LX, vagy LE szint + egyéni extra.

Jó fülű szerelő megmonnya, hány a télleges kilométer benne. Alku után valszeg én arra nyomulnék.

Meg ha béjönne a kombi, tennap még vót 1,2-ér egy ződ benyás kétlityis ugyanott HAHU-n a sorba, (a drótker. mögött.)

Nekem spec formailag a limó nem jön be, de ez egyéni. Meg hát a böszme, kétszintes csomtér, a széria Nivomat mindegyikbe, stb...

Olaszból, Svájcból nincs kapcs? Mer tán megérné...

Előzmény: Slint (6)
Slint Creative Commons License 2006.01.27 0 0 6

Hello uram!

 

Köszi a részletes infokat, nagyon örülök! Nos, én igazából egy 98 utáni NEM turbos Kappát szeretnék, néhány Kappás ismerős(fanatikusok, vigyáznak rá) iszonyatosakat szív a turboval, plusz én annyira nem akarok száguldozni, inkább élvezni a nagy hajó, meg az elegancia adta minőséget, kényelmet.

Nem vagyok egy nagy szaki, ez a 99es 2000 20v szívó, ez a nem turbos ugye? Na ilyen kéne nekem. Most nézegettem épp a hasznaltauto.hu-t, háát...van egy pár. pl ezek itt:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=426457&command=ugras&screenwidth=800

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=382670&command=ugras&screenwidth=800

(esküszöm, még fehérben is kéne, csodálatos)

 

Hallottam oylat is, hogya legjobb vétel ez a 2000 utáni 2.4-es diesel, viszont arról mondtak olyat is, hogy nem szereti a magyar gázolajat. Mondjuk ugye fogyasztás tekintetében akkoris jobb lenne...:-)

 

Egyébként vezettem A8-at, a híres neves 4.2est, nekem csalódás. Semmi extra, a hang se tetszett. Viszont a Kappa. Az mit rendezett egy kövérebb gáznál. Azt hittem ott szarok be. Gyönyörű hang, iszonyat ülésbepréselés. De én inkább ez a "cruiser" típus vagyok. Úgyhogy azért nem is kell a turbo, nem akarok ezzel annyira foglalkozni, elég ha megkapom a 2000(vagy ha nyerek a lottón 3.0 V6) köbcentimet, elleszek vele:-)

Előzmény: kswturbo (5)
kswturbo Creative Commons License 2006.01.27 0 0 5

Egyébként a 2. generáció '98-tól állítólag még jobb.

Ránézésre a színrefújt lökösök, belül a másfajta kormány, és ha még megvan, akkor a navis gyári rádió jelzi. (És a turbós már csak 5 hengeres 20V-ben van!)

Vezettem 99-es 2000 20v szívót, limuzint: igen meggyőző darab. Elég volt neki a 155 ló, nem vadállat, mint a "t" jelűek, de krúzingolni, sztrádán hasítani pont jó, és városi cikázásban meglepően kezes.

Futóműve komfortra, iránytartásra sokkal jobb, mint az 1-es generációé, legalábbis az enyémből kiindulva, pedig a gátlóim még 70% fölöttiek.

A régi 16v turbót azért merem ajánlani (tényleg úgy, vagy jobban megy 220-ig, mint a vadiúj A8 4.2), de ha gyorsan akarsz kanyarogni, jobbak a 98 utániak.

kswturbo Creative Commons License 2006.01.26 0 0 4

Bondzsornó, szinyóre Slint!

 

Sztem mint minden  használtautó, egyedi lutri.

Nekem mongyuk bejött, de ez semmire nem gar.

Turbós, meg kombi (SW), pár hónapja írtam róla a Lancia topicba, megtalálhatod.

Próbáltam pár gépet az elmúlt 20 évben, és szerintem használtan nincs reális versenytársa (ár/teljesítmény/luxus).

Egyszer kellett rendbehozni, az nem két fillér, utána vigyázni rá (néha kiforgatni azért nem árt a motort:)) és aztán kutya baja. A turbónak se. (Német chip, neten megtaláltam közben a táblát: 265 packó, 360 Nm). Sok rövid úttal most 12 alatt eszik - alig többet egy 1.8-asnál.

Ja, hát figyelni kell minden rezdülését, este a garázsban leállítás előtt fülelni, falsra, egyébre, mert a gumicső ebben is repedhet, aztán jön vele minden. (Előírt minőségű) folyadékokat mindig szintre állítani + az elektronika, mert kereszül-kasul hülyeségeket tud művelni. Alapból legyen otthon WD-40, de az másra is kell.

Nem nagy hibák. Kasztni, futómű masszív, utastér kímélve tartós lehet.

Szerviz: na, az nehéz ügy. Amit tudok, magam, amit nem, azt kis szervizben szemem előtt, amit úgy se, akkor - utoljára - márkaszerviz. Alkatrész van gyári is, kopóból, szűrőből érdemes utángyártottat, na meg a bontók.

Nem német (!!!): hajtás előtt, alatt, közben figyelmet igényel.

De amit tud:)))))

hegepeti Creative Commons License 2006.01.22 0 0 3

ELADÓ! 4db BRIDGESTONE BLIZZAK 195/65 R15-ös téligumik 6 mm-es profillal, 5*108-as felnivel! Kérésre e-mailben további képet küldök!

hegedus_peter@citromail.hu

Slint Creative Commons License 2006.01.08 0 0 2
senki? na ne. Kappások, egyesüljetek!
Slint Creative Commons License 2006.01.08 0 0 1

térjünk akkor a lényegre

 

van ugye sima 2000-es, gondolom az is megy, egy ismerősömnek grengeteg gondja volt a turbóval. Vagy inkább a turbós kell ekkora kasznihoz?

 

zalagyöngye2 Creative Commons License 2006.01.08 0 0 0
0-t ér az autó
Slint Creative Commons License 2006.01.08 0 0 topiknyitó

Kappások, gyertek

 

rajongók is jöjjenek

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!