Keresés

Részletes keresés

GaGe Creative Commons License 2003.12.11 0 0 216
Nincs. Egyenlőre várom a többiek visszajelzését, hogy jó-e nekik az időpont. Szóval MÉG nincs meg... :)
Előzmény: Ep128 (215)
Ep128 Creative Commons License 2003.12.11 0 0 215
Ugye már megvan a jegyed oda-vissza...? :-)
Előzmény: GaGe (214)
GaGe Creative Commons License 2003.12.10 0 0 214
Váratlan esemény:
Az M63 003 teljesen váratlanul, és minden előzetes bejelentés nélkül kedden reggel megérkezett Szombathelyre, a szombathelyi főnökség tudta nélkül, mivel ők még a futási engedélyre vártak. A gép átvizsgálását holnap kezdik meg.
GaGe Creative Commons License 2003.12.08 0 0 213
Sm-i mozdony és személyzet. Ha nem szöcske akkor púpos vagy csörgő. Attól függ milyen gép lesz szabad, de 99% szöcske.
Előzmény: scraapy (212)
scraapy Creative Commons License 2003.12.08 0 0 212
Fradi-s szöcske viszi majd?
Előzmény: GaGe (211)
GaGe Creative Commons License 2003.12.08 0 0 211
Nemrég beszéltem a szombathelyi fütőházzal (tudom, ilyen incs már, de nekem fütőház marad az akármilyen telep), amit megtudtam elszomorított.
Szóval a következő van:
A Gyík futőképes, vontatható.
Mozdony és személyzet is van a vontatására.
Futási engedély nincs és idén nem valószinű, hogy lessz.
Hely sincs, mert a döglott Dieselekből kell előszőr gépet csinálni, különös hangsúllyal a 300-as Szergejekre nézve, állítólag legalább annyi gond van velük mint annó M63-akkal volt. Jelenleg 3 megy, 1 Északiban főgépcsoport cserén. Igéretet kaptam 1 hetes előjelzésre a 003 vontására, amint megkaptam igérem szólok.
Sajnos ez van...
Gábor

ui: viszont ha minden jól megy ott leszek a Szöcskén ami vontatja lefelé :)

Előzmény: GaGe (210)
GaGe Creative Commons License 2003.12.08 0 0 210
Sziasztok!
Ha minden jól megy, akkor ma elindul a gép Sm-re, ha nem, akkor sajna csak jövő héten valamikor.
Gábor
braun Creative Commons License 2003.12.05 0 0 209
Szevasztok!

"Estleg valaki meg tudná mondani, melyek készültek az M63 nullsorozat (1975) előtt?"

Szvsz. mindegyik előbbi konstrukció. A Pielstick-es Boboban nem vagyok biztos, ha jól emlékszem, az már '70-es évek vége. De majd otthon megnézem. Valamint az M47 2000-esben sem vagyok biztos. De a többiből már akkor létezett.

Barna

Előzmény: GaGe (207)
Józsga Creative Commons License 2003.12.05 0 0 208
Az A25 sor. csak 101...105 Pielstick motoros. Viszont a JŽ-nél 35 db van belőle.
Előzmény: GaGe (207)
GaGe Creative Commons License 2003.12.05 0 0 207
SZóval
ipari bobó A25, tehát így nézz ki a dolog:
A25 - vtr 250 (Pielstick motoros ipari bobók)
M41 - vtr 250
M43 - vtr 250
M46 - vtr 250
M47 - vtr 250
M63 - vtr 320

Estleg valaki meg tudná mondani, melyek készültek az M63 nullsorozat (1975) előtt?

Előzmény: GaGe (205)
1047 005-2 Creative Commons License 2003.12.04 0 0 206
"Annak pedig, aki arról döntött, hogy a Bb motorja nem lesz felújítva, ha megromlik, Csak gratulálni tudok."

Nem létező pótalaktrészből nem lehet+minek,ha nem vigyáznak rá.

"Azóta már Sátoraljaújhelyen a bontóban végezték, mert hogy nekik lett felajánlva, értékesítésre?"

Még itt vannak.

Előzmény: maczko (202)
GaGe Creative Commons License 2003.12.03 0 0 205
Thanx!
Szóval:
Axx - vtr 250 (ipari bobók psz-ét nem tudom sajna)
M41 - vtr 250
M43 - vtr 250
M46 - vtr 250
M47 - vtr 250
M63 - vtr 320
A szergejről nincs senkinek infója?
Köszi,
Gábor
Előzmény: Józsga (204)
Józsga Creative Commons License 2003.12.03 0 0 204
"Sejtésem van még azon ipari Bobokra, amelyek PA4-el kerültek gyártásra, de ezekről semmi konkrét adat nem áll rendelkezésemre."

Sziasztok!

Megnéztem a Dizel-Električne Lokomotive 641-300 c. könyvben.
Tip turbokompresora: VTR 250 WE3
Proizdođovač turbokompresora: BROWN-BOWERI&CIE

Előzmény: braun (192)
maczko Creative Commons License 2003.12.03 0 0 203
A link helyesen: Bocs.
Maczko.
maczko Creative Commons License 2003.12.03 0 0 202
Én nem bánom, ha a Bbmotor is bekerül e fórum témája közé...
A Gyík után második kedvencem.
Annak pedig, aki arról döntött, hogy a Bb motorja nem lesz felújítva, ha megromlik, Csak gratulálni tudok. Hiába az AB15 és átalakított társai, az már nem Bbmot.
Egyébkén volt még szegeden kettő Bbmot tavasszal.
Azóta már Sátoraljaújhelyen a bontóban végezték, mert hogy nekik lett felajánlva, értékesítésre?
Pedig azért legalább az egyikből lehetett volna KÉK szobor, ha már nem is működött..
Itt még éltek, mindkét szeretteim
GaGe Creative Commons License 2003.12.03 0 0 201
ECTS=ETCS bocsi...
Előzmény: GaGe (199)
Törölt nick Creative Commons License 2003.12.03 0 0 200
Grat az olvtársaknak a 200 hoz! És mindjárt milyen jó hírrel, má ha igaz! Miért ne lenne az, igaz?
Előzmény: GaGe (199)
GaGe Creative Commons License 2003.12.03 0 0 199
Friss infó:
Jövő hét hétfőn jönnek fel Sm-ről Északiba az ECTS beszerelésen lévő csörgőkért, előfordulhat, hogy a 003 lesz a 3. utánfutó a Szöcske után.
maczko Creative Commons License 2003.12.01 0 0 198
Ha a Bb motorja meghal,nem rakják rendbe. Szoborrá válik.
Még mielőtt ez bekövetkezik, asszem megrendelek egy különvonatot Bbmot640+Cakmü+Bak
Ki tud segíteni?
Üdv.: Maczko.
Előzmény: 1047 005-2 (197)
1047 005-2 Creative Commons License 2003.12.01 0 0 197
"Elviszik a gépet, aztán sírnak, mikor elromlik. Tisztára, mint a kisgyerek, amikor elromlik a drága játéka, ki javítja meg"

Ha a Bb motorja meghal,nem rakják rendbe.Szoborrá válik.

"Kérdés, mi van az M28 1011-el? Régóta nem láttam azt se, legutóbb még bent láttam a régiszínben."

Sajnos most is ott van.Hajtómű baja van.

Előzmény: braun (196)
braun Creative Commons License 2003.12.01 0 0 196
Szevasztok!

"Mivel a felújítást is a gf. fizette így a javítást is Ők nyeli le valószínűleg.Elkészült az M31-2019 sajnos nem zöld lett(Kicsait Bb-s hangja van).Nekikezdtek az M31-2038-nak."

Kicsit OFF:

Na, erről beszéltem. Felújíták kemény pénzekért, beleölnek mindent, amit csak lehet. Pl. Szeged is előásott mindent, amit eldugtak jobb időkre. Elviszik a gépet, aztán sírnak, mikor elromlik. Tisztára, mint a kisgyerek, amikor elromlik a drága játéka, ki javítja meg, persze, hogy apuci...Nagyon jó példa erre az a szegény Bb, fakezű, igénytelen emberek berregnek vele fent a parkban. Nem vagyok egy nagy szakértő, már a koromból kifolyólag sem, de kapartam magam, mikor láttam, hogy vezetik. Nem is figyelte a koma a motorfordszámot, váltott ész nélkül. Aztán, mikor recsegett a sebváltó, és szóvá tettük, csak egy vállrándítás a válasz. Szegeden meg a reszortos letípusoltatott egy pár lelkes fiatal vezért, ha menni kell vele, olyan ember vezessen, aki érzi és érti is a gépet.
Kérdés, mi van az M28 1011-el? Régóta nem láttam azt se, legutóbb még bent láttam a régiszínben.

Barna

Előzmény: 1047 005-2 (194)
1047 005-2 Creative Commons License 2003.12.01 0 0 195
"De mint tudjuk a Nohabokat nem szeretik pörgetni:)) ezért a VV450/150-es jobb:))"

Az lehet,de a favorit a KT 7-es.

Előzmény: rg7 (187)
1047 005-2 Creative Commons License 2003.12.01 0 0 194
"De csak akkor hozzák haza, ha valamit elbarmolnak rajta...hogy ilyenkor ki fizet kinek, meg hogy miből, az egy érdekes kérdéskör."

Mivel a felújítást is a gf. fizette így a javítást is Ők nyeli le valószínűleg.Elkészült az M31-2019 sajnos nem zöld lett(Kicsait Bb-s hangja van).Nekikezdtek az M31-2038-nak.

Előzmény: braun (190)
GaGe Creative Commons License 2003.11.30 0 0 193
"Az MD-ben, legalábbis az eredeti kivitelben PDH 35V jelű töltő van"
Gondolom Ganz-MÁVAG.
A szergej+bbc kombót a füsti parkban halottam a már említett ex ganz mérnöktől.
Előzmény: braun (192)
braun Creative Commons License 2003.11.30 0 0 192
Szevasztok!

"Az előző hozzászólásaidból ugy vettem ki, hogy otthon vagy a vontatójárművek terén. Nem tudod véletlenül mely MÁV gépekben dolgozik BBC feltöltő? M41/M43/M47/M63 már megvan, de állítólag a Szergejekben és MD-kben is BBC van."

Az általad felsoroltak stimmelnek. A Szergejt nem tudom, de elképzelhető, hogy valami olyasmi, hogy aztán az eredeti, licensz, vagy khm.. lopott, azt ki kellene deríteni. Majd utánakérdezek.
Az MD-ben, legalábbis az eredeti kivitelben PDH 35V jelű töltő van. Amiben motorcsere volt, azt nem tudom.
Az M46-osokat (sorozat kivitel DHM4-1) BBC VTR 250-es feltöltővel szerelték. A protót hirtelen nem tudom, ahhoz elő kellene bányászni a Ganz-Közleményt.
Sejtésem van még azon ipari Bobokra, amelyek PA4-el kerültek gyártásra, de ezekről semmi konkrét adat nem áll rendelkezésemre.

Barna

Előzmény: GaGe (191)
GaGe Creative Commons License 2003.11.29 0 0 191
Szia!
Az előző hozzászólásaidból ugy vettem ki, hogy otthon vagy a vontatójárművek terén. Nem tudod véletlenül mely MÁV gépekben dolgozik BBC feltöltő? M41/M43/M47/M63 már megvan, de állítólag a Szergejekben és MD-kben is BBC van.
"De csak akkor hozzák haza, ha valamit elbarmolnak rajta...hogy ilyenkor ki fizet kinek, meg hogy miből, az egy érdekes kérdéskör."
Elvileg Nosztalicsak állja a költségeket. Hangsúlyozom, ELVILEG!
Előzmény: braun (190)
braun Creative Commons License 2003.11.29 0 0 190
Szevasztok!

No, igen. gyíkban valóban van vonatfűtési generátor, de kötve hinném, hogy ez lenne itt a fő szempont. Szerintem, ha ilyen luxus utakat akar tervezni a Kft., akkor hamarabb rázzák gatyába azt a Rezsút, ami ott rohad a park környékén, elé egy Nohab-ot, aztán nyomás országot, meg világot járni.
Anyagoláshoz szerintem is megfelelőbb a Nohab, már csak azért is, mert jobban tűri az igénytelen bánásmódot, ami ugye a Kft.-nél FŐ szempont. Vagyis a Nohabok igazi fejőstehének. A Gyík, meg egy érzékeny és precízszerkezet, egy halom fnntartásigényes berendezéssel. És azzal a hozzáállással nem lesz hosszó életű.
Amit írtál erről a felülvizsgálatról az elég érdekes egy móka. Szegedi vagyok, itt rendberakták a Zetort, meg a Bbmot-ot. De csak akkor hozzák haza, ha valamit elbarmolnak rajta...hogy ilyenkor ki fizet kinek, meg hogy miből, az egy érdekes kérdéskör.

Barna

Előzmény: GaGe (183)
rg7 Creative Commons License 2003.11.29 0 0 189
Ezt akartam hallani:))
Előzmény: GaGe (188)
GaGe Creative Commons License 2003.11.29 0 0 188
Tudtommal mivel a Gyík segédüzemi feszültsége 1000-es motorfordulat felett állandó, 220V egyen, ezért a segédüzemi gépek (ideértve a légsűrítőt is) állandó teljesítménnyle üzemelnek az 1000-1500 fordualt tartományban. Magyarul 1000-es motorfurdulaton is tudja szálítani a 2240 litert.
Előzmény: rg7 (187)
rg7 Creative Commons License 2003.11.29 0 0 187
Stimmel.
A Nohabé:
Atlas Copco CT4 típusú, 2 fokozatú, 4800 l/p (1600 l/p alapjáraton), max. 9 bar.

De mint tudjuk a Nohabokat nem szeretik pörgetni:)) ezért a VV450/150-es jobb:))

Előzmény: GaGe (186)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!