En eleg sokat vezettem Golf3-at meg Audi80-at. _Szerintem_ a Golf eleg halvany auto. Az Audi mar hatarozottan jobb, de (a kategoriaban maradva) egy BMW316-al osszehasonlitva az is eleg hurka. Az uj Audi sorozatot es a Golf4-et nem ismerem...
Pedig úgy tudtam, hogy a lányok jobban szeretik a francia vagy olasz autókat. A német kocsik pedig kifejezetten férfiasak.
Lehet, hogy fel kellene ébrednem? :)
Igazi hős
Mennyit hajtottál már Audi vagy Golfot?
Az A6-ba en már 260 000 kmt tettem bele es semmi gond nem volt meg vele. Es en meg ilyet autonál nem tapasztaltam.
Kedvas Rigoletta,
melyik marha férfiember magyarázta be Neked, hogy az a Golf nevű népautó olyan jó, szép és okos _azért_a_pénzért_amit_érte_kérnek_. (Nézz körbe a konkurrenciáknál.) És a tartósság szépséges imázsa... (Egy győri mérnökkel beszélgettem, hogy hogyan és miből készítik az Audikat, azóta nem merek arra gondolni hogy készülhet egy VW :)
Ok Zak, elfogadjuk, hogy italophil vagy, de egy új GOLF GTI-nél én sem tudok elképzelni kategóriájában jobbat, tartósabbat.
Apropó láttátok milyen kis stünci az új Golf elülső lámpacsoportja? Amúgy pedig egy nőnek a kis nüansznyi komfort ajándékok is nagy örömet szereznek mint pld. a vezetőülés elötti napellenzőben lévő világító tükör!!!!! :-))))))))
na jó, igaz, bár lehet hozzá kérni igazit. DE AKKOR SE KÖLL BMW MEG MERCI!!! :-)))))) Egyikre se mondhatom, hogy "Bella machina". Amire mondhatom, az digó. Vagy brit. ;-)))
(Fogaggyátok mán el, hogy italophil autós vagyok....) ;-)))
Jóvan, legyen tiéd az új Golf GTI. Bármikor megszivatja egy Corolla WRC vagy egy turbós Fiat Coupe. :-)))
Ubi: Lancia valóban "szív" kérdése is; nekem speciel jobban tetszett belülrôl, mint egy 5-ös BMW, vagy 300-as Merci. Na jó, egy elegáns angolt az még a digók se tudnak lekörözni, de azééért... nagyon gondolkodtam azon a 2.4 literes turbódízel Kappán.
Tudod, mit? Hosszabb stresszmentes es biztonsagos utakhoz egy Saab 9-5 vagy egy Jagcsi (na meg csajozni :))), sportosabb hangulathoz pedig egy Honda,Subaru vagy Mitsu!
Na jó, tegnap óta gondolkodtam a dolgon. A Civic nem annyira egyértelmű most már, de akkor mondok inkább Subaru Impreza WRX-et vagy Micsu Lancer EVO V-öt. Ezekhez még annyi idő sem kellene.
Különben ezzel nem állítom azt, hogy a Saab nem jó autó, csak eccerűen hozzám más illik.
Igen, szerintem szentsegtores, de mint nagyon sok minden az eletben, ez is igencsak szubjektiv dolog. Nagyon valoszinu, hogy ugyanolyan boldog tudnal lenni a Civic-kel, mint en a Saab-bal! Mellesleg en kb. 0,000003 sec alatt tudnam elkuldeni melegebb eghajlatra az illetot a Civic-jevel. (Persze csak ha eroskodne, egy szimpla kerdesnel csak mosolyognek, jelezve, hogy osem gondolja komolyan) :)))) Indoklast lasd fent!
Ma mászkáltam egy keveset egy majdnem zsír új 9-5-ös Saabbal. Én nem vagyok egy Saab buzi, de ez azért elég lyó kis autó. Bár csak két literes motor van benne. De azért egy VTEC Civicre 0,3 tized sec. alatt elcserélném. Szentségtörés?!
MuzX,
A Bécsi úti ATI pályán van a felső részen egy rész, ami sárga csúszós nemtommivel van kirakva, és még locsolják is. Igaz, nem túl széles, de biztonságos, a szélén sóderágy. Ha jól tom, egy-két ezresért eltölthetsz ott egy pár órát.
Hihi... Az Opel Corsamba meg ojjan vót, hogy minden mindenhova be vót dugva, aztán mégse vót gyújtás... :-))) csinált olyat is, hogy 140-nél fogta magát és nem volt hajlandó tovább... :-)
Fec: az elôzô Prelude 2.3 (?) asszem '92-es volt, még a bukólámpás modell. Azt nagyon szerette, jól bevált, furcsa volt a 4WS, de nagyon hatékony. A másik '96-os volt, a keskenylámpás, hátul háromszög alakú lámpák. 2 literes, 135 LE. Szép volt belül meg minden, de elég zselé egy kocsi volt, egy évig használta. Most szeptemberben tönkrement, onnantól jött az új. A bukólámpás elôtt használt egy ugyanolyat, csak 2.0 és nem 4WS, azt én nem láttam sose. Esküszik rá, hogy jobb széria volt a bukólámpás, a '96-os valahogy nem igazán sikerült sorozat. Lehet, nem ismerem a Hondákat.
(Különben elég érdekes módon ment tönkre... :-) Ment öreg dolgozni és valaki reggel elfoglalta a parkolóhelyét. Átállt másik helyre, üzemcsarnok fala mellé közvetlenül. Délután indulna haza, se kép se hang. Autómentô, Honda-szerviz. Nézegetik, aztán megkérdik: Nem hegesztettek valahol a közelben? De igen, az üzemcsarnokban. [Sulzer Winterthur, b@ßott nagy dízel hajómotorokat raknak össze a csarnokban]. Akkora energiája volt az ívhegesztésnek, hogy szétégette a Prelude elektronikáját.... :-) )
Gorcsev: Biztos így van, nemtom. Nem éreztem, hogy kúszik a feneke, csak azt, hogy baromi stabil és kicsit olyan, mint a Citroen Xantia Hydroactive, ami nem dôl be a kanyarban,hanem fordul, mint a gokart.
Trebi: Már a '88-as Tiponál is egybe volt építve a korai Digiplex vezérléseknél (sôt a '86-os Skoda 120L-emen is a nagyfesz/vezérlés külön volt... :-))) ), de hogy "statikus gyújtás", azt most hallottam elôször. Azért volt furcsa a Hitachi vezérlés, mert nem nagyonb emléxem, hogy európai kocsiban jött volna ilyen szembe. Biztos van, csak én nem ismerek még eleget. :-)))
Ubi: megkérdeztem, nekik még nincs JTD-motoros Brava, nagyon új, de pár héten belül kell lennie. Na most ez a pár hét szerintem bôven januárt jelent. :-(
ujabban (jopar eve) csak a gyujtas nagyfeszultsegu resze van kulon, a vezerlest egyben kezeli a computer a befecskendezessel.
Amugy tobbnyire Mitsubishi gyartmanyu a computer, azert emlitik kulon, amikor mas, peldul Hitachi... :) Amugy, ha korulnezel egy japan autoban, egy csomo elektromos kutyun megtalalod a harom gyemantot. Nemigen letezik olyan japan kocsi, amelyikben egyaltalan nincs Micu elektronika, villanymotor, generator.
Ebbol a szempontbol legjobb a Mitsu auto, ott mindegyik az, ok meg veletlenul se vasarolnak mastol... :)