Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fec Creative Commons License 1998.11.26 0 0 510
mrcashman

Na es mi a velemenyed a tobbi autorol?

mrcashman Creative Commons License 1998.11.26 0 0 509
FEC
De azok KIRÁLYAK!
mrcashman Creative Commons License 1998.11.26 0 0 508
FEC
Akkor sajna nem tudunk vitatkozni :) mivel en meg csak az újakat ismerem és hajtom.
Fec Creative Commons License 1998.11.26 0 0 507
mrcashman

En eleg sokat vezettem Golf3-at meg Audi80-at. _Szerintem_ a Golf eleg halvany auto. Az Audi mar hatarozottan jobb, de (a kategoriaban maradva) egy BMW316-al osszehasonlitva az is eleg hurka. Az uj Audi sorozatot es a Golf4-et nem ismerem...

mrcashman Creative Commons License 1998.11.26 0 0 506
Ezt skubizzátok!
http://www.oettinger.de/images/golf4_1_big.jpg
Tudnak ezek a németek!
Dilidodó Creative Commons License 1998.11.26 0 0 505
Pedig úgy tudtam, hogy a lányok jobban szeretik a francia vagy olasz autókat. A német kocsik pedig kifejezetten férfiasak.
Lehet, hogy fel kellene ébrednem? :)

Hoty mik fannak.....

Dodó

mrcashman Creative Commons License 1998.11.26 0 0 504
Igazi hős
Mennyit hajtottál már Audi vagy Golfot?
Az A6-ba en már 260 000 kmt tettem bele es semmi gond nem volt meg vele. Es en meg ilyet autonál nem tapasztaltam.
Törölt nick Creative Commons License 1998.11.26 0 0 503
Kedvas Rigoletta,
melyik marha férfiember magyarázta be Neked, hogy az a Golf nevű népautó olyan jó, szép és okos _azért_a_pénzért_amit_érte_kérnek_. (Nézz körbe a konkurrenciáknál.) És a tartósság szépséges imázsa... (Egy győri mérnökkel beszélgettem, hogy hogyan és miből készítik az Audikat, azóta nem merek arra gondolni hogy készülhet egy VW :)
Fec Creative Commons License 1998.11.25 0 0 502
Rigoletta... khmmm... khmmm... :-)))

Fec a Japanofil :-) (igy irjak Ubi? :-))

Azert a Jaguar telleg rulez! (kiveve talan a legujabbat)

Btw Ubi! Hogy all az ugy? Melyik tipusnal tartasz?

Lütyő Creative Commons License 1998.11.25 0 0 501
A Mant elviselem,
az Ivecót szeretem,
a Scaniára ráizgulnék,
a Kenwortra ... ahhh...

a Yugót csak hajtom.

Zölduborka Creative Commons License 1998.11.25 0 0 500
My dear italophil friend, Zak! :))

En elfogadom!
Eljenek a Jagcsik mindorokke! :))

Udv.

Ubi

Azt hogy mondjak, ha valaki a sved verdakra izgul? Svedophil? Mindegy csak ne pedophil legyen! :)

Rigoletta Creative Commons License 1998.11.25 0 0 499
Ok Zak, elfogadjuk, hogy italophil vagy, de egy új GOLF GTI-nél én sem tudok elképzelni kategóriájában jobbat, tartósabbat.

Apropó láttátok milyen kis stünci az új Golf elülső lámpacsoportja? Amúgy pedig egy nőnek a kis nüansznyi komfort ajándékok is nagy örömet szereznek mint pld. a vezetőülés elötti napellenzőben lévő világító tükör!!!!! :-))))))))

(Én vagyok az 500-ik hozzászóló?)

Zak Creative Commons License 1998.11.25 0 0 498
dodó dear,

na jó, igaz, bár lehet hozzá kérni igazit. DE AKKOR SE KÖLL BMW MEG MERCI!!! :-)))))) Egyikre se mondhatom, hogy "Bella machina". Amire mondhatom, az digó. Vagy brit. ;-)))

(Fogaggyátok mán el, hogy italophil autós vagyok....) ;-)))

Dilidodó Creative Commons License 1998.11.25 0 0 497
T. Zak!

Jól tudom, hogy mindegyik Kappában műanyag a faborítás?
Látod, szerintem ezért nem lehet összehasonlítani egy BMW-vel vagy Mercivel.

Dodó

Zak Creative Commons License 1998.11.25 0 0 496
Jóvan, legyen tiéd az új Golf GTI. Bármikor megszivatja egy Corolla WRC vagy egy turbós Fiat Coupe. :-)))

Ubi: Lancia valóban "szív" kérdése is; nekem speciel jobban tetszett belülrôl, mint egy 5-ös BMW, vagy 300-as Merci. Na jó, egy elegáns angolt az még a digók se tudnak lekörözni, de azééért... nagyon gondolkodtam azon a 2.4 literes turbódízel Kappán.

mrcashman Creative Commons License 1998.11.25 0 0 495
A legkirályabb akkor is az új GOLF GTI !!!
Zölduborka Creative Commons License 1998.11.25 0 0 494
Zak!

Ezt tolem kerdezted? Ha igen, akkor az Alfara igen a valaszom (minden szempontbol :)), a Lanciara meg nem (szinten minden szempontbol :()

Udv.

Ubi

Zölduborka Creative Commons License 1998.11.25 0 0 493
athos!

Tudod, mit? Hosszabb stresszmentes es biztonsagos utakhoz egy Saab 9-5 vagy egy Jagcsi (na meg csajozni :))), sportosabb hangulathoz pedig egy Honda,Subaru vagy Mitsu!

Igy mar OK? :)))

Ubi

athos Creative Commons License 1998.11.25 0 0 492
Na jó, tegnap óta gondolkodtam a dolgon. A Civic nem annyira egyértelmű most már, de akkor mondok inkább Subaru Impreza WRX-et vagy Micsu Lancer EVO V-öt. Ezekhez még annyi idő sem kellene.
Különben ezzel nem állítom azt, hogy a Saab nem jó autó, csak eccerűen hozzám más illik.

Üdv.

Zak Creative Commons License 1998.11.25 0 0 491
Ültel már Alfa Romeo GTV V6 3.0 -ban? Vagy Lancia Kappában? ;-)))
mrcashman Creative Commons License 1998.11.25 0 0 490
Legkirályabb az új GOLF!!!
Zölduborka Creative Commons License 1998.11.24 0 0 489
athos!

Igen, szerintem szentsegtores, de mint nagyon sok minden az eletben, ez is igencsak szubjektiv dolog. Nagyon valoszinu, hogy ugyanolyan boldog tudnal lenni a Civic-kel, mint en a Saab-bal! Mellesleg en kb. 0,000003 sec alatt tudnam elkuldeni melegebb eghajlatra az illetot a Civic-jevel. (Persze csak ha eroskodne, egy szimpla kerdesnel csak mosolyognek, jelezve, hogy osem gondolja komolyan) :)))) Indoklast lasd fent!

Udv.

Ubi

Fec Creative Commons License 1998.11.24 0 0 488
Zak! Koszi a valaszt, tanulsagos volt!

Athos! Csak ovatosan... ez a lista tele van Saab-osokkal :-)))

Gorcsev Creative Commons License 1998.11.24 0 0 487
Zak: vagy az volt a statikus verzió, esetleg :))

Trebi: hogy Te miJJen egy Micsu-szakértö vagy! Mitöl :))?

Gorcsev Creative Commons License 1998.11.24 0 0 486
Zak: nem saját magába vót gyugva -egész véletlenül-, oszt' csak cirkulált benne a fluidum !? Addig meg vitte a lendület :)))
athos Creative Commons License 1998.11.24 0 0 485
Emberek!

Ma mászkáltam egy keveset egy majdnem zsír új 9-5-ös Saabbal. Én nem vagyok egy Saab buzi, de ez azért elég lyó kis autó. Bár csak két literes motor van benne. De azért egy VTEC Civicre 0,3 tized sec. alatt elcserélném. Szentségtörés?!

MuzX,

A Bécsi úti ATI pályán van a felső részen egy rész, ami sárga csúszós nemtommivel van kirakva, és még locsolják is. Igaz, nem túl széles, de biztonságos, a szélén sóderágy. Ha jól tom, egy-két ezresért eltölthetsz ott egy pár órát.

Üdv.

Zak Creative Commons License 1998.11.24 0 0 484
Hihi... Az Opel Corsamba meg ojjan vót, hogy minden mindenhova be vót dugva, aztán mégse vót gyújtás... :-))) csinált olyat is, hogy 140-nél fogta magát és nem volt hajlandó tovább... :-)
Gorcsev Creative Commons License 1998.11.24 0 0 483
Nekem meg a Daciámba' vót elektronikus gyújtás. Megszakító nélküli. 3 centire kihúztam a trafóból a kábelt, és ment rezzenéstelenül :)))
Zak Creative Commons License 1998.11.24 0 0 482
Fec: az elôzô Prelude 2.3 (?) asszem '92-es volt, még a bukólámpás modell. Azt nagyon szerette, jól bevált, furcsa volt a 4WS, de nagyon hatékony. A másik '96-os volt, a keskenylámpás, hátul háromszög alakú lámpák. 2 literes, 135 LE. Szép volt belül meg minden, de elég zselé egy kocsi volt, egy évig használta. Most szeptemberben tönkrement, onnantól jött az új. A bukólámpás elôtt használt egy ugyanolyat, csak 2.0 és nem 4WS, azt én nem láttam sose. Esküszik rá, hogy jobb széria volt a bukólámpás, a '96-os valahogy nem igazán sikerült sorozat. Lehet, nem ismerem a Hondákat.

(Különben elég érdekes módon ment tönkre... :-) Ment öreg dolgozni és valaki reggel elfoglalta a parkolóhelyét. Átállt másik helyre, üzemcsarnok fala mellé közvetlenül. Délután indulna haza, se kép se hang. Autómentô, Honda-szerviz. Nézegetik, aztán megkérdik: Nem hegesztettek valahol a közelben? De igen, az üzemcsarnokban. [Sulzer Winterthur, b@ßott nagy dízel hajómotorokat raknak össze a csarnokban]. Akkora energiája volt az ívhegesztésnek, hogy szétégette a Prelude elektronikáját.... :-) )

Gorcsev: Biztos így van, nemtom. Nem éreztem, hogy kúszik a feneke, csak azt, hogy baromi stabil és kicsit olyan, mint a Citroen Xantia Hydroactive, ami nem dôl be a kanyarban,hanem fordul, mint a gokart.

Trebi: Már a '88-as Tiponál is egybe volt építve a korai Digiplex vezérléseknél (sôt a '86-os Skoda 120L-emen is a nagyfesz/vezérlés külön volt... :-))) ), de hogy "statikus gyújtás", azt most hallottam elôször. Azért volt furcsa a Hitachi vezérlés, mert nem nagyonb emléxem, hogy európai kocsiban jött volna ilyen szembe. Biztos van, csak én nem ismerek még eleget. :-)))

Ubi: megkérdeztem, nekik még nincs JTD-motoros Brava, nagyon új, de pár héten belül kell lennie. Na most ez a pár hét szerintem bôven januárt jelent. :-(

Trebitsch Creative Commons License 1998.11.23 0 0 481
Zak,

ujabban (jopar eve) csak a gyujtas nagyfeszultsegu resze van kulon, a vezerlest egyben kezeli a computer a befecskendezessel.
Amugy tobbnyire Mitsubishi gyartmanyu a computer, azert emlitik kulon, amikor mas, peldul Hitachi... :) Amugy, ha korulnezel egy japan autoban, egy csomo elektromos kutyun megtalalod a harom gyemantot. Nemigen letezik olyan japan kocsi, amelyikben egyaltalan nincs Micu elektronika, villanymotor, generator.
Ebbol a szempontbol legjobb a Mitsu auto, ott mindegyik az, ok meg veletlenul se vasarolnak mastol... :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!