Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bambi Creative Commons License 1998.09.17 0 0 36
Zölduborka
valóban úgy van, aztán én is rájöttem közben..
üdv
Gabika Creative Commons License 1998.09.16 0 0 35
Ubikám te még élsz? Most is kösz a supportot!
Egyébként éjenek a svéd+angol autók.....
SAAB rulez !
Zölduborka Creative Commons License 1998.09.16 0 0 34
bambi!

A Golf Trend az meg a Golf III-as es csak kombiban (Variant) kaphato. A legolcsobb Golf IV-es 3 ajtos alapfelszerelsegu 3.119.000.
Szoval az emlitett szuksegletek kielegitesere a Golf nem megfelelo, mert az ugy legalabb 4-4.2 milka.

athos!

Ceges autonak Opelt semmi esetre sem vennek es itt fel tudnam sorolni az osszes hibat amit mar masok megtettek. Az egyik legjobb ar/ertek arannyal a Citroen Xsara es a Renault Megane bir. Ezekbol is - leven cegautorol szo - a dizeleket valasztanam. Nagyon megbizhatoak, a TD-k sok benzinest megszegyenitoen jol mennek es raadasul eleg sok penzt tudnak megsporolni a cegnek (jo, tobbe is kerul, de egy cegauto be tudja hozni a nagy futasteljesitmenyevel). Felreertes ne essek ez nem reklam, sot, ha magamnak vennek autot, nem vennek franciat es olaszt se, de egy ceges auto eseteben mas szemszogbol kell nezni a vasarlast. Ha reprezentalni is kell neha, akkor az Octavia tenyleg egy nagyon jo valasztas: 1.6 (100 LE) GLX legkondival 3.3.
Szinten nagyon tudom ajanlani a Toyota Corollakat ahol valamelyik modell a sok kozul biztosan osszehozhato az emlitett arbol, jo felszerelessel.
Es egy tenyleg nagyon fontos szempont, hogy mivel sokdarabos (10-12) rendelesrol van szo ezert igen nagy, ugynevezett flottakedvezmenyhez lehet jutni szinte minden markakereskedonel, ami akar 10% is lehet.
Az a 3.3 millio az AFA-s vagy AFA nelkuli?, mert gondolom valamilyen formaban vissza lehetne igenyelni es akkor a hatar mar mindjart feljebb ugrik (de ez lehet, hogy nem igy mukszik, nem tudom).

Udv.

Ubi aki a sved es angol autokra eskuszik!

Petter Creative Commons License 1998.09.16 0 0 33
Valódi (1998.05.12-i) MTI-hírt idézek:
.............................................................................
7.) Segítséget ajánlott a brit autógyártás legfényesebb gyémántjának, az eladás alatt álló Rolls-Royce-nak a gyártási technológia korszerűsítéséhez és a márka arculatának feljavításához a Skoda-gyár Mladá Boleslavból. A Skoda nagy-britanniai képviseletének igazgatója elmondta: semmi akadálya nem lenne például a Rolls-Royce márkanév használatának egyéb preciziós megmunkálást igénylő árucikkeken, például luxuskivitelű töltőtollakon. - A lényeg a márkanév fejlesztése felhígítás nélkül - érvelt Kelly. A brit Skoda-képviselet első embere emellett a Rolls-Royce figyelmébe ajánlotta azokat a "forradalmi" gyártási eljárásokat, amelyeket a cég Prága melletti üzemében honosítottak meg.
.............................................................................

Eddig az idézet.
A Skodát javaslom tehát. Esetleg Skoda-tollal a zakózsebben...:)))


Gabika Creative Commons License 1998.09.16 0 0 32
No itt az ideje hogy rendet tegyek:
Mondjatok bármit az Octavia akkor is JÓ !!
Vmi dögös színben kell kérni és akkor még
olyan helyen is meg lehet vele jelenni ahol
emberek járnak.Az olasz kocsik meg motorikusan OK de design szerint majdnem
golyó a legtöbb/eltekintve néhány kivételtől/

Gabika

proc Creative Commons License 1998.09.16 0 0 31
Gabika!

A Twingóban több hely van, mint az Octavia-ban. Csak NO csomagtér.
Olasz alsó-középkategória a legtágasabb. És a BRAVO indul szinte a legalacsonyabb árról.

Zak Creative Commons License 1998.09.16 0 0 30
sti,

nemtom, azt nem próbáltam még, de nekem is szimpi, pláne ezért az árért. A 2.0-ás motor elég nyugodt, nem túlpörgetett, nem túl erôs, viszont a nyomatékgörbéje lapos és relatív magas, de majd megnézem a pontos adatokat.

sti Creative Commons License 1998.09.16 0 0 29
Zak,
És mi a helyzet a 2.0-ás Esperó CD-vel? Még nem ültem ilyenbe, de elég gusztusosnak néz ki a belső, a 115 LE-s motor sem tűnik egy agyonhajszolásra széteső műszernek.
Zak Creative Commons License 1998.09.16 0 0 28
Ja igen, Daewoo. Hát, vegyes. Barátnôm ex-cége vett maguknak egy háromajtós Nexiát, 1.5 (80 LE) motorral. Nekem tetszett, bár nem túl sokat használtam. Hülye motorhangja volt, váltó kicsit kusza, de különben oké. Stabil 150-160-at szoktunk vele autózni autópályán, és realtív csendes volt, szubjektíve csendesebb, mint az Astra. Késôbb elôjöttek nála hibák, pl. télen a zistenért nem lehetett beindítani, csak nagy türelemmel. Jobb, kiforrottabb, finombabb az elôdmodellnél, az Opel Kadettnél. Olcsóért talán megvenném sajátnak is. A szervizes gyerekek szerint az 1.5 SOHC 8v motor sokkal stapabíróbb, mint az Esperoban is levô 1.5 DOHC 16v (90 LE). Utóbbi ugyan erôsebb és nyomatékosabb, de megbízhatatlanabb. Ereje viszont pont elég az Espero nagy méretéhez. Nagyon be kell tartani a szervizperiódusokat. Sógoromnak volt egy ilyen, ô szerette, a világon minden elfért az 500 liter feletti csomagtartóban. Belül ugyan sprôd, tiszta műanyag, de benne van minden, ami kell. Láttam frontálisan ütközött Esperot, lábon ment ki belôle a sofôr, sz'al én a nagy méretei miatt biztonságosnak gondolom. Hyundai-t nem ismerek, de elhiszem, hogy kicsit jobb minôség, mint a Daewoo.
macsó Creative Commons License 1998.09.16 0 0 27
Ha nem kell feltétlenül kombi, nagyon tudom javasolni a Seat Toledót. Műszakilag Golf, csak sokkal több benne a hely. A Főtaxi nemrég vett 400 darabot. Csomagtartója 550 literes, hátul is jó nagy hely van benne és az árba is belfér. (1,6 100 LE)
160-as utazósebességnél sem zavaróan hangos.
papaja Creative Commons License 1998.09.16 0 0 26
Mi
a cégnél Megane-ket is használunk.
Az 1.6 benzines sokkal gyengébb és rosszabb, mint az Astra. Nekem személy szerint a belső kialakítás sem tetszik. A légkondi sokat fogyaszt. A raktere kisebb, mint az Astráé.
Az immobiliser gyakran elromlik.Az akku nem hozzáférhető helyen van. Szóval sokat visszük őket szervízbe. A szervízháttér rossz.
Pörgetni kell a motort, nincs ereje.
Szóval legközelebb megint Astrákat veszünk.
Ill. már jöttek be ismét Astrák.
Zak Creative Commons License 1998.09.16 0 0 25
Na akkor konkrétumok:

- Astra billeg és puha. Lengéscsillapítót meg kell nézetni, inkább csak azzal lesz a baj.
- Általában felválta használom a céges (saját) Fiat Brava 1.6-ot illetve a nagybátyám elsô generációs Astra 1.7 dízeljét. Nyugodt szívvel állíthatom, (és ezt mondja ô is, az Opel-hívô), hogy a Brava-ban elöl-hátul több hely van, mint akármelyik Astrában. Ebben a kategóriában egy típust ismerek, amiben még nagyobb hely van: ez pedig a Fiat Tipo, ami belsô térben (szerintem) veri a VW Passatot. Minden különösebb hókuszpókusz nélkül, akár elöl, akár hátul keresztbe lehet tenni a lábamat (én is kb. 178 centi vagyok). Belsô méreteit tekintve nekem a Xsara is nagyobbnak tűnt, mint az Astra I., a Peugeot 306 viszont kisebbnek.
- A Tipo és a Brava elemzése pár más típussal egyetemben, elolvasható a http://hal2000.elte.hu/auto címen.
- A párásodás nem egyedi dolog, eddig az összes általam használt autóban elôfordult.
- Konkrét javaslat: igazából céges autónak, ami sokat fut, egy erôsebb dízelt javasolnék, de jól felszerelve tuti 3.3 milka felett lenne. Xsara 1.9 TD (90 LE) 3.2m, Fiatot nemtom, Ford Escort Club 1.8 TD (90 LE) 3m alatt van, Peugeot 306 XRdT (90 LE) 3.3m, Astra I. 1.7 DTl (68 LE) 3.1m. Viszont egyikben sincs klíma és általában ABS sem. Szóval (bár én elfogult vagyok, már nem szeretem a német kocsikat) javaslat: Renault Mégane RT 1.6 (90 LE) klímával 3.3m körül lehet. Skoda Octavia GLX 1.6 (100 LE) klímával kb. ekörül szintén. Astra II. árakat nem ismerem. Golfot IV. nem javaslom (nem fér bele árba). Nissan Almera 1.6 SLX (100 LE) 3.3 m. Fiat Brava 1.6 sx 2.9m. Talán belefér klímával a Citroen Xsara 1.8 (113 LE) a 3.3m-be.
- Mindenképpen számolj azzal, hogy ha 5-6 ugyanolyan autót vesztek egyszerre, akkor a listaárból legalább 10%-ot le lehet alkudni!!!

Dilidodó Creative Commons License 1998.09.16 0 0 24
Sti,

Szerintem fohászkodj az Istenedhez, hogy nyerj :)))

Nem érdemes Daewoo-t venni. Eddigi ismerőseim, akik Daewoo-t vettek, mind póruljártak vele. Ha már dél-koreait akarsz venni, inkább válaszd a Hyundai-t. /ez itt nem a reklám helye/ Minőségben egy másik kategória, és annyira nem drága, mint az európai. Persze, nem is lehet egy lapon emlegetni őket.

Dodó

sti Creative Commons License 1998.09.16 0 0 23
Böli@,
Ne ejts kétségbe! Hát az Ascona tervrajzok már szerintem szét is porladtak, nem mégis Vectra? Én ilyet tervezek venni, hacsak nem nyerek a lottón.

Amúgy hallott valaki valamit a Daewoo-król?

dyzs Creative Commons License 1998.09.16 0 0 22
athos

Az régi Astra lábtere a maga kategóriájában a legnagyobb volt.

Bölikukac Creative Commons License 1998.09.16 0 0 21
(Úgy láccik, beg vagyok fázva :-)) )
Bölikukac Creative Commons License 1998.09.16 0 0 20
sti,
a csalás ottan van hogy nem Vectra, hanem Ascona reinkarnáció. És azt ugyebár húsz éve kohnstruálták.

Az Astránál hibáinák elfelejtettem megemlíteni a váltót, hát igen, azt meg kell szokni. Viszont a futóművet kifejezetten feszesnek érzem, pláne a franciákhoz képest. Lehet, hogy lengéscsillapítót kellene cserélni nálatok, az enyém neb billeg. Csak hangos.

athos Creative Commons License 1998.09.16 0 0 19
Csak kapkodom a fejem. Lehet, hogy ezek után még sokkal nehezebb lesz döntenem?
Köszönöm a sok hozzászólást. Annyit kérnék még, hogy lehetőleg konkrét infót írjatok, a "német/francia/olasz autók rulez" ez esetben nem visz előrébb a megoldásban.

Fuh,

Az Astra néhány "hibája" (azért tettem idézőjelbe, mert lesz olyan is, ami csak ízlés dolga):
-párásodás: már két-három embernél is esős időben csak a légkondival tudom leszedni a párát a szélvédőről. Mi lenne anélkül?
-puha futómű, a lengéscsillapítót mintha elfelejtették volna betenni, a kaszni úgy dől a kanyarokban, hogy az első időkben majdnem halálfélelmem volt (akkor még az anyósülésen).
-akadozó váltó. Szerintem ilyen szinten már képesnek kellene lennie a tervezőknek egy Suzuki minőségnek legalább a felét hozni (és akkor az már kétszer jobb lenne, mint most).
-a hátsó ülések lábtere. Ezt nem igazán hasonlítottam össze más típusokkal, de egy ekkora autóhoz képest kicsinek tűnik. Mindenesetre örülök, hogy nem magam mögött szoktam utazni, pedig én csak 178 cm-es vagyok.

Ezektől eltekintve minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vagyok elégedve.

Várom a további konkrét tapasztalatokat.

Üdv

Zak Creative Commons License 1998.09.16 0 0 18
Na most mindenki le fog ugatni, hogy Fiatot mondok... fôleg azok, akiknek még sosem volt. Pedig ez a második Fiatom, és semmi bajom nincs vele. Megy, mint a gojó, kényelmes, biztonságos, (nem olyan papírvékony ajtaja van, mint a Hondának... ;-), jól el lehet férni benne cuccal is és nem túl drága. Brava 1.6 16v +ABS +légkondi 3 milkán belül van. Brava 1.8 16v ELX 3.3 milka + légkondi. Renault Mégane-t és Citroen Xsara kombit is tudom ajánlani, ennek fôleg a turbódízel változatát.
dyzs Creative Commons License 1998.09.16 0 0 17
athos

3.2M-ért ha 12 autót veszel az általad említett felszereltséggel a legjobb ajánlat most a Citroen Xsara Break, 1.6-os motorral. Kicsit puhák az ülései (mint minden francia autónak), de minden másban tök jó. Ráadásul kategóriájában ennek van a legnagyobb csomagtartója.

Csülök Creative Commons License 1998.09.16 0 0 16
Természetesen: "Renault Megane-t"-t akartam írni.
Csülök Creative Commons License 1998.09.16 0 0 15
Renault Megant!
Igen sok "kiszerelésben" kapható 2 milától 3,6-ig. Nekem saját van, de szerintem céges autónak ideális. Ár/teljesítmény-ben igen erős.
sti Creative Commons License 1998.09.16 0 0 14
Az Oktávia nem túl műanyagos belül? Meg nem túl alacsonyan van az alja. Azt hallottam, hogy egy kisebb járdára sem lehet vele felállni, mert leér.

Mit hallottatok a Daewoo Esperoról? 2 milla körül már lehet kapni légkondival meg minden jóval 2 literest, pár 10ekm-rel. Hol itt a csalás, hogy ilyen olcsó, hiszen ez zömmel egy régebbi vektra reinkarnációja, nem?

A másik, ami tetszik a Mazda Xedos 6, meg a Volvo S40.

Gabika Creative Commons License 1998.09.16 0 0 13
A cégauto jó dolog kár hogy nekem nincs
nálunk is az Opel Astrát favorizálják.Sze-
rintem mint cégautó a legjobb vétel 1
Skoda Octavia a jelvényen kivűl minden né-
met benne jó nagy bazi csomagtér viszonylag
elfogadható ár,jó menettulajdonságok.
handras Creative Commons License 1998.09.16 0 0 12
Én már 6. éve csak mazdákkal járok, szuper!
Zsó Creative Commons License 1998.09.16 0 0 11
Úgy látom, választék már van bőven!! :-)
A mi cégünk Fordokat használ és nem elfogultság, de szerintem nagyon jók! ( már amennyire egy nő érthet az autókhoz) :-)))

Azt hiszem, egy saját Mondeo.... imádnám!

Törölt nick Creative Commons License 1998.09.16 0 0 10
A Golf IV-est nem javasolnám. A Porsche Buda jóvoltából volt szerencsém kipróbálni egy új Golfot. Ha nem a legjobb felszereltséggel veszed meg, akkor tényleg belefér az adott összegbe, de elég fapados marad a járgány. Akkor éri meg a Golfot megvenni, ha hajlandó vagy rááldozni legalább 4 millát. Az alatt ne is próbálkozzál. No automata ablak, no légkondi, no ABS, stb.
A Golfnak még egy hátránya van. Ne akarj sportos vezető lenni, mert 2-esben a kocsi alacsony fordulatszámon nem akar húzni.
De vannak előnyei is. Automata légkondi (100-as felárért), csendes, biztonságos, a méretéhez képest nagyon nagy csomagtér (de tényleg).
Mint lentebb írtam én a Hondát (Civic) javaslom, de ha egyszer választanom kellene és lenne egy kicsit több mint 4 millám, akkor a Golfot választanám. Az adott összeg alatt viszont nem.

McAl

Bambi Creative Commons License 1998.09.15 0 0 9
örül = körül

remélem örül(sz)

Bambi Creative Commons License 1998.09.15 0 0 8
athos
3,2-ért már elég normális felszereltségű GOLF IV-es is van.
pl Trend 2,7 milla örül van
néz utána a kereskedőknél
üdv
bambi
kukacz Creative Commons License 1998.09.15 0 0 7
Nézzétek meg a TOYOTÁ-kat. Legendás megbizhatóság, 3 év garancia, olcsó üzemeltetés /ha nem töröd/. ABS és légkondi azért 3M alatt nehezen fog menni. Én Carinával több, mint 200000 km-t mentem, csak a kötelező szervizzel és izzócserével.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!