Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 71
Nekem is mond meg, hogy mit vett helyette, légyszi.
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 70
Emil ment!
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 69
ELADTA???? =:-O
madonna... miért? baj volt vele? Csak nem Merdzsót vett? ;-)
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 68
Szia Zak!
Zöldubi nincs netközelben, ezért nem ír az autóstopicokba, se máshova! :o(
Egyébként eladta a Lexust! :o(
Ne akard tudni, hogy mit vett helyette! .o(((((((
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 67
liebe Bogumil, nem csoda, hogy tetszik, végül is az egyetlen Lexus, amit ezidáig sikeresen kipróbáltam, az a GS300-as és az abszolút meggyôzô volt... :-) Amúgy mizujs Zöldubival? Hiányoljuk az autós topicokból!
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 66
Zak, kedves! Ne haragudj, de nem olvastam végig a topicot! Mindjárt pótolom hiányosságaimat! :o)
Örülök, hogy tetszik a Lexus! Főleg, hogy a GS300-as! :o)
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 65
Lexus? naná, hogy tetszik :-) be is írtam a GS300-at, csak lentebb, biztosan azért nem vettd észre.... :-)))
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 64
Kedves Zak!
És a Toyota Lexus már nem tetszik? :o)
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 63
...de azért nem merek hozzányúlni a Brava 1.6 motorjához, mert elb@ßom a Digiplex gyújtást vagy akármit, és azért a Zsiguliban vagy a Skodában sosem tétováztam, ha a karburatort kellett szétkapni, vagy hengerfejtömítést kellett cserélni vagy lengéscsillapítót cserélni...
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 62
Volkswagen Typ 1 (bogár)
Volkswagen Typ 2 (Transporter - csak boxer, léghűtéses)
Volkswagen Typ 3
Volkswagen Typ 4
Volkswagen Buggy
Volkswagen Kübel
Volkswagen Schwimmwagen
Porsche 356 C
Porsche 911 (1-es verzió)

A Suzuki Swift az NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMM

GABEK

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 61
Pontosan. De a butykolgetes nem csak a `70-es evek autoinal mukodik.
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 60
Off:off

+kaférunde

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 59
ne csináld itt a fesztivált öreg, mert lezúzom az arcodat! és különben is üljél csak vissza a szöveggyűjteményed gépeléséhez
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 58
Pontosan. Van olyan autó, amivel közlekedsz, használsz és van olyan, amit szeretsz, teljességében birtokolsz és a bütyköléssel, szeretgetéssel kicsit olyan, mintha a Te részed lenne. Nem csak egy gép. Ezért az igazi autó nônemű. :-)))
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 57
Zak,

dolgozzál meg pelenkázz inkább!

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 56
Hát persze, hogy biztonságosabb, korszerűbb, megbízhatóbb, de olyan kevés modern autó van, amelyiknek egyénisége sôt mi több lelke van. Emlékeztek a Christine c. Stephen King-regényre? Na, az abban szereplô Chrysler Fury tökéletesen megfogta ezt a hangulatot. Élt. :-)
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 55
Degeczi, stika
...és lassan nem lehet megkülönböztetni egy WV-t egy opeltől, és egyszerhasználotasak, és unalmasak. Egy auto attól az ami, hogy bütykölni kell. Volt idő amikor csak a nőknek jelentett nehézséget egy kis műszaki készenlét.

Mottó: "A kocsinak inkább lelke legyen mint légzsákja."

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 54
Es legfokepp: hallani is a kulonbseget!
A 70-es evek autoival azert faraszto hosszu utat megtenni, mert mar az elso 100 km utan kifarasztjak a fulet (es igy az agyat) a szel+motor zajaval.
Barmelyik uj autoban sokkal jobban elszigetelt a motor hangja, ill a lesimult (ezert talan unalmas) kaszni sem kelt szelzajt.
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 53
Vasorrúrába.
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 52
Brumimackó,
az Örs vezér tértől kifele, láttam két egész jó állapotban lévő darabot eg használtautó-kereskedőnél. Igaz ennek már van vagy két éve. De persze lehet, hogy még meg vannak, vagy legalább az egyik. Mert ugye nem egy keresett járgány, tekintve, hogy gyárilag 21l a fogyasztása 100-on.

Ruszki-Chevi RuleZ !!!

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 51
Ugye viccelsz? A 70-es évek elejének műszaki szinvonalát ma is kipróbálhatod, ha beülsz egy kocka Ladába (Fiat 124) vagy egy Daciába (Renault 12). Ülj be utánna egy Bravoba vagy egy Renault 19-be és érezd a különbséget.
Még nagyobb a különbség folymatos használat esetén. A modern kocsik sokkal gazdaságosabbak, biztonságossabbak, megbízhatóbbak, stb. Egy modern kocsiban nem kell szelephézagot, alapjáratot, megszakítóhézagot állítani, olajozni, zsírozni. Egyáltalán semmi gondod nincs vele az olajcserén kívül. Pöccre indul hidegben is, nem rozsdásodik (horganyzott karosszéria, elektorszatikus festés). Soroljam még?
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 50
Csajkát akaroooook! Kinek van? Mennyi lehet?
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 49
Egy új Jaguár kasznijában a BMW 850 motorja, a Citroen légrugózása, a Mercedes S-Klasse belső kiképzése, a Subaru SVX elektronikus vezérlésű négykerék hajtása és automata váltója.
(Ez volt az álom. A valóság egy Bravo 1.6 SX, amivel járok.)
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 48
Az a kozel 100 lo 75. Ami abban a kaszniban meg eleg.
A kesobbi (szebb, de nehezebb) 80-asoknal mar botranyosan kevesnek bizonyult meg az 1.8-as motor ereje is.
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 47
Nekem mindig az a kedvenc autóm, ami éppen van:-))))) régi barátom mondta volt: Minden autós hazudik! (vagy már említettem volna?)
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 46
A gépkocsigyártás a 70'-es évek elejétől megszűnt. Amit manapság gyártanak az már csak egy agyontervezett müszaki melldöngetés, amivel többbek között közlekedni is lehet.
Ennek tükrében a kedvenceim:
Wartburg 1963
Skoda Felicia Cabriolett 1962
Csajka
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 45
Nekem az Opel Astra tetszik.
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 44
Azert legyen itt egy japan is: a kilencvenes evek elejenek designja: Nissan 100 NX Coupe. 2.0i 16v, 143 LE. Meglepo, egyedi design, sok extra, elfogadhato ar. Egy szoval: Imadom!
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 43
125 S
159 S
166 F2
166 Inter
166 C - S - MM
195 S
195 Inter
212 Inter
212 Export
340 America
250 S
250 MM
342 America
225 S - Berlina
340 Mexico - Mexico Spider
735 S
625 TF
340 MM
375 MM
250 Europa
500 Mondial
375 America
375 Plus
250 GT - GT Spider
750 Monza - 250 Monza
410 S
410 SA
860 Monza
735 LM - 118 LM - 121 LM
625 LM
290 MM
500 Testa Rossa
315 S
335 S
Dino 156 F2
250 GT California
412 MI
250 Testa Rossa
Dino 196 S - 246 S
400 SA
246 SP
250 GT - GT 2+2
250 GTO
196 SP - 286 SP
268 SP - 248 SP
250 GT - GT Cabriolet
250 P
330 LM
250 LM
330 GT 2+2
275 P - 330 P
500 Superfast
275 GTB - GTS - GTB/C
365 P
275 P2
330 P2
Dino 166 P
Dino 206 P
330 P3
275 GTB/4
Dino 206 GT
330 GTC - GTS
Dino 206 S - S Spider
365 California - 365 P Speciale
365 GT 2+2
Dino 166 F2
330 P4 - 412 P
246 Tasmania
365 GTB/4 - GTS/4
612 Can Am - 712 Can Am
212 E
312 P
365 GTC - GTS
512 S - M
Dino 246 GT - GTS
312 PB
365 GTC/4
365 GT/4 2+2
365 GT/4 BB
Dino 308 GT/4
208 GT/4
308 GTB - GTS
512 BB
400 Automatic - GT
Mondial 8
208 GTB - GTS
208 GTB Turbo - GTS Turbo
308 GTB - GTS Quattrovalvole
Mondial Cabriolet
GTO
Testarossa
412
328 GTB - GTS
Mondial 3.2 - 3.2 Cabriolet
GTB Turbo - GTS Turbo
F40
Mondial T
348 TB - TS
512 TR
F 333 SP
F 512 M
F 355
F 355 GTS
F 50
456 M
F 355 Spider
F 355 F1
550 Maranello
360 Modena
Nagyjából ôk a kedvenceim.
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 42
Nemregiben ultem egy BMW M-Roadsterben...
Hat, megy, mint az olajozott istennyila ! Talan egyszer nekem is tellik majd ra :-))))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!