A jármű egy Citroen Berlingo (1.6HDi 2014, kisteherautó, gyári tolatóradarral), ami a gyári rádió helyére (RD45) kapott egy 2din -es androidos kínai fejegységet.
A szükséges kormányillesztő adaptert (Connects2 CTSPG013) bekötve a tolatóradar visszajelzése hang formájában nem működik. Ha akadályt érzékel az autó az info kijelzőn megjön a kép, az adapterből hallható egy relé hang (meghúz), de hanggal nem jelez. Valami ötlet, hogy merre induljak el?
Ha a gyári mikrofont szeretném csatolni a fejegységhez, akkor annak a vezetékét elég ellátnom egy Jack csatlakozóval, amit csatolok a fejegységhez?
Ha később szükségem lenne a gyári kijelző beállítására (pl akku csere esetén dátum/idő), akkor ezt hogyan tehetem meg?
Van eg Peugeot partner 1.9D. Az a a problémám hogy hidegen nehezen indul. Mintha lelevegősödne, de hiába pumpálom fel nem lesz jobb. Már cseréltem nyomástartót benne , nem lett jobb. De ha be indul aztán semmi baj nincs vele, nagyon jól megy, erős, gyorsul, nem füstöl , fogyasztás is jó. Volt olyan hogy forró vizet csurgattam rá, akkor is jndul egy pöccre. Csak ha áll és hideg van akkor nem akarja. Már a szűrőházat is lecseréltem , mivel egybe van a kézi tápszivattyúval, de nem jobb. Csak hidegen van baj vele. Aztán ha beindul a világból kimenne és tökéletes. LUKAS adagoló van rajta. Én most már arra gondolok hogy ott rossz valami vagy elengedi a nyomást , esetleg tömítés baj lehet?
Persze más javasolták a tank takarítást, ezt is megcsináltam, leszedtem kitakarítottam, de nem lett jobb. CSAK HIDEGEN nem akarja. Köszönöm ha valaki tudna jó tanácsot adni.
Tudnátok ajánlani egy-két megbízható szerelőt - akár márkafüggetlen szervizt, akár Peugeot specialistát - Budapesten (lehetőleg a pesti oldalon)? Egy P306-os az alany. Örülnék egy megbízható és nem túl drága (akár privát) gurunak, aki ismeri és szereti a típust.
A 307 tényleg nagy ugrás volt a 306-oshoz képest" - kezdődik az első mondat a Totalcar aktuális tesztjén. Ekkora dilettáns faszt!!! A 307 éppen hogy visszalépés volt. A külföldi - elsősorban angol és német - szaksajtó nagyjából egyetértett ebben, ahogyan a felhasználók is. Komolyan mondom, szánalmas a TC.
TU3JP fojtószelep potinak feszülnie kell egy hangyafejnyit vagy teljesen lazán kell feltolódnia a helyére. Most egy kicsit tekerni kell rajta, hogy a helyére lehessen csavarozni.
Sziasztok. 605 benzin turbó gk-hoz keresek tágulási tartályt. Sajna 3-szor volt stoppolva elöregedett az anyaga. Bárki tud segíteni előre is köszönöm !!!
Nekem a FAP tartály sérült meg egy felcsapódó deszkától. Meg az a "doboz" amiben van. A szivattyú, a vezetékek nem sérültek. A PUG szerviz cikkszám alapján hozott új dobozt és a friss teli tartályt is. Magam raktam fel. Ott darabonként minden alkatrészét meg lehet rendelni. A P301-nél ez 4 db alkatrész összesen. A szivattyú, a doboz 2 fele és a tartály (zacsi) a barna löttyel.
A szervízben készségesek voltak, a diagnosztika a tartály cserét hozta ki. Amit azonnal megrendeltem. Miután megjött az új tartály a garancia miatt ők szerelték be ( erre 12 hónap a gari. ), valamint szoftveres illesztést is elvégezték. A kedvezmények miatt, alkatrész árban fizettem az egészet. Az autóm hibátlanul működik. És lett egy komplett használt tartályom,amit ha javítanak majd valahol megjavíttatom, vagy vennék hozzá felújító készletet. Ha tudjátok hol lehet kapni megköszönném a címet.
Sziasztok ! Van egy 2005 508 sw blue hdi 181 járgányom. Az adblue behozta az UREA jelzést, de csak azt, egyéb hibajelzés nincs. Utána töltöttem: 12 liter fért bele.
De a jelzés nem akar törlődni, még 1500 km-t mehetek vele. Szintjelző hibára gyanakszom. Lehet ezt javítani ? A tartálycsere 320 ezer + munkadíj lenne. Vagy van itt a fórumon aki ezek javításával foglalkozik ? Köszönettel.
Kacérkodom a gondolattal, hogy megvásároljak egy Citroen C-Elysse 1,6 VTi Collection autót. Automata váltós, amitől kicsit félek.
Segítségeteket kérem, van-e valakinek tapasztalata ezzel a típussal, illetve hol találok olyan adatokat, amelyek az autó szervíz ciklusát (pl. mikor kell vezérlést cserélni).
Igazad van. Egyik legkedvesebb "vasam" viszont az a HDi Xantia Millesime volt amit te is ismersz. De Érden maradt, egy gondos repülőmérnök baráté lett, aki szintén ződvérű.