Hellosztok igen vákumos a turbo a vákum csöveket lecseréltem ujakra jobblett a turbó sokal meg a fékis jobban fog. De ha lepadlozom 3 ezernél leál a kocsi inditásra nemindul de ha 2 esbe betolom egyből indul s megy tovább mi lehet a baja?
Érdeklődnék hátha valaki találkozott már ilyen hibával. Az alany 1.6 8 szelepes BSE motorkodú Golf 5, 2007-es évjárat. A jelenség 3 fokozattól gázadásra zörgö/vibráló hang hallatszik a motortérből, amint elengedem a gázt elhallgat. Üresben semilyen rendellenes hang nem hallható, csak menet közben sebességben. Ki lett olvasva, nem jelez hibát. Van valakinek ötlete?
nem régen lettem újdonsült VW tulaj (Golf VII variant DSG 1.4 tsi 92kw) és első olajcserémet intézném, illetve egy rendes átnézés miatt keresek megbízható VW szakszervízt (nem függetlent, még garanciás az autó)! Tudtok ajánlani Budapesten olyan helyet, ahol nem húzzák le/ nézik hülyének az embert csilliárdokért?
Hellosztok vw bora 2000 évjárat 1.9 tdi kocsim van a turbót akarnám kitakaritani a lerakodott koromtol mert nemvolt jo a vákumdob találtam tisztitó fojadékokat amit a tankba bele öntök s kitakaricsa mi a vélemenyetek rola? Volt már valakinek ijen problémaja? Én a jlm dizel turbó tisztitót néztem ki ez használni fog vagy káros lesz?
Sziasztok! Van egy new beetle autónk, ami kisebb, nagyobb állás után Ném indul el. Az önindító porgeti, de nem harap rá. Szerelő nem jön rá… Vot már valakinek ilyen problémája? Mi volt a baj?
T Roc hátsó ajtó, ablak borzasztó gyorsan koszolódik ebben a csatakos időben. Még egy autóm sem volt amelyiknek ilyen hamar belepte volna a trutyi a hátulját. Még az első küszöb is ugyanilyen, hiába van az ajtó alján a műanyag léc, alig lehet úgy kiszállni hogy ne lenne sáros az ember nadrágja. Nyilván a kocsi aero-
dinamikája okozza, ezért arra gondoltam hogy utólagosan szerelek rá sárfogókat. Lehet kapni gyárit is, de Kínából rendelve negyedannyiba sem kerülne. Nem tudom megoldaná-e a problémát, és azt sem hogy nézne ki vele az autó. Van valakinek ilyen a kocsiján?
De ezzel még nem értem célba. Már az is gyanús, hogy most nem 530/450-es van rajta (állítólag ez lenne az eredeti gyári méret), hanem 530/475-ös. Lehet, hogy egy műszaki vizsgán tették fel ezt az aszimmetrikus 530/475-öt.
Úgy látszik be kell bumliznom egy Volkswagen boltba:-(((
A jobboldali törlőlapát aszimmetrikus: 210+265=475 mm hosszú. Rápróbáltam egy új lapátot (475 mm), de kívül rálóg a karosszériára. Találtam a neten több féle Aerotwin lapátot, ami 530/475-ös, de nem tudom megállapítani a leírásból, hogy jó-e nekem (a fényképük szerint középen van a felerősítő lyuk).
2006os VW golf plus jobb hátsó ajtón van egy hosszú vízszintes karc végig az ajtón. Látszik h fújva lett, nem is üt el, viszont napfényben közelről látszik, mert elég mély lehetett. Mit lehet tenni? Muszáj emiatt új ajtót venni? Vagy valamilyen technika esetleg?
Sziasztok. Szeretném kérdezni, hogy ez hiba vagy minden vw nél normális jelenség?
Nagy ívben kanyarodásnál, ha gázt is adok közben, morgó hangot ad a motor. Egyenesen haladva semmi, csak nagy ívű kanyarodás áll. Mitől lehet ez? Köszi
Sziasztok egy kis segitségre lenne szükségem elment a tükörfűtésem , biztosíték jó semmi hibát nem ír a gép. Rámértem nem kap áramot . 1.9pdtdi ajm Előre is köszi
Erre a motorra nincs konkrét csereperiódus megadva. A gyár azt mondja első ellenőrzés 90ekm-nél, majd minden további 30ezerkm-nél, szükség szerint csere. Időintervallumra 4évet adnak, de azt nyugodtan lehet szorozni 2-vel.
Amúgy 120ezrente szoktuk cserélni, ha előbb nem kérik.
Sziasztok. 1.4 2006 gyártású Golf Plusban mennyi km után kell vezérlést cserélni? Szíj és vizpumpa.
Mert 190 000 km van benne, amit vettem és 104 000nél volt elvileg, mert be van ragasztva a matrica. Viszont hétvégén 200 km re el kellene induljak és lehet a szerelő csak jövő héten tudja cserélni. Ne induljak így útnak? Az égvilágon semmi hibát nem tapasztalok, de ha elszakadt annak tényleg semmi előjele csak szakad és dobhatom az autót a kukába?
Igen tudom, de mivel csak a hátsó melegszik és nem találják a hibát, egy próbát megér, hátha valami szoftver keveredés van.
(Majd egy hónapig küzdöttem egy Sharannal (na jó, nem naponta és 8órákat :) ). Kevésnek mondta az AdBluet, hiába lett feltöltve, akkor is feltöltést akart (miközben a diag 89%-ot mutatott) és számolta vissza a km-t, hogy még mennyit lehet vele menni. Az egész SCR rendszert végig bogarásztam és semmi hibája. Volt fejvakarás de végül rájöttem, hogy a generátor LIN kommunikációja hibás. Hibakód persze sehol semmi. Valószínűleg az alkotója sem gondolta, hogy egy ilyenre így reagál a rendszer.)