Megforditva,karosszéria fele az UP ,megjavult.Lényegesen jobban kitol az elején,majd a fele után visszalassul ahogy kell.
Ezekszerint valaki már buherálta előttem,és én ugyanugy tettem vissza csere után (rosszul).
Más:
Nem tudom mennyire vágod a fagyálló folyadékok tipusát,de erősits meg ,hogy yarisainba P-OAT...tipusu fagyálló kell.Ez ugye foszfort is tartalmaz,úgy véd.
Bárdiba találtam is ennek megfelelőt,aisin termékből.Máshol egy srác is ajánlotta keleti autókba.
Mielőtt nem merültem ennyire bele,csak sima "G-12-t" öntöttem bele.(mert ez a megszokott ugye).
Rengeteg fagyálló folyadék tipus létezik; oat..hoat...sioat stb.És nem mindig a "G-t kell feltétlenül nézni.
Izé. Az UP felirat az eredetin BODY (karosszéria), mégpedig azért, mert Toyotáéknak több eszük van mint az aftermarket gyártónak. Yarisnál ugyanis amíg csukva van az ajtó, a "vastag" henger van fent, ha meg nyitva, a "vékony" henger.
És akkor ennek tudatában értelmezd újra azt az "UP"-ot.
A méret és erő teljesen jó. Nézd meg a zsanérokat ha beteg marad csere után.
......"kézzel kell emelni a csgt fedelet, nem fogja kinyomni a henger nyitás után az ajtót, csak eltolja a zártól. Csak kb. félúttól segít be az emelésbe a gázrugó...."
Igen,ez van most nálam.De a hidegre is fogható valamelyest,nyáron jobban kitol.
Nos az előzőről.egy kép ,ez volt benne.Ja és ott az UPP felirat,tehát vastag résszel felfele kell állnia.Nálam is most igy van.(remélem akkor jó úgy).
A hossz elmarad 4mm-t ,meg a newton is 10et.
2017...39.hetébe készült ez a starline akkor.
Mostani unixosat még meglesem majd ,mi van feltüntetve rajta.
Ez a gyári szerelési irány, ami a képen van: a gázrugó tokja van lent a fix ponton, a munkahenger (fényes pálca) pedig az ajtón. De nem az irány miatt nem emel jól, az pont tökmindegy neki. A hosszúság mellett ugyanis a teló erőssége is fontos és ebből azonos munkahossznál többféle van, mert többféle tömeget kell megtartania úgy, hogy biztonságosan emeljen és tartson, de orrba se vágja a tulajt. Olyan boltól vegyél, ahol fel van tüntetve a gázrugó hossza és erőssége is. Mindig Newtonban adják meg (N), most sajnos nincs időm kikeresni hogy neked melyik kell.
Yaris mk1-nél alapvetően kézzel kell emelni a csgt fedelet, nem fogja kinyomni a henger nyitás után az ajtót, csak eltolja a zártól. Csak kb. félúttól segít be az emelésbe a gázrugó. Ne vegyél túl erőset, mert k.va nehéz lesz a zárás és feszíteni fogja a keretet zárt állapotban is.
1 hónapja cseréltem hátsó csomiajtó gázrugókat.Nehezen akar felnyílódni.Kérnék egy helyes beszerelési irányt,mivel láttam már igyis-ugyis beszerelve.Sztem nem mindegy merre tol erősebben.
Yar 1 2003. face..
Egy yt videóban láttam ezen a kocsin forditva van mint a miénkbe.
Nekünk alul.van a "vékony" szár,felül a vastagabb.
A kép a yt vidiből van.Miénk forditva van.
Melyik a gyári valós beszerelési irány??
Unixos sajátmárkás ment bele,de Nm-rre megfelelő.(előtte starline volt 2év ).
Nekem 2018 februári 1.5-ös Yaris van, még bírja, gyári Varta akku van benne. Amúgy ilyen Varta akksi volt gyárilag a Skoda Fabia 1.2-ben 14 éves korában 163.000 km-el adtam el az autót, még a gyári akukkal, nem nagyon hitték el a szervízbe. Ha odafigyel az ember, nagyon jól bírja a Varta.
Kiolvasták, törölték a hibajelzést, az óta nem jelentkezett. 3 hét múlva lesz éves felülvizsgálat olajcserével,majd akkor visszatérünk erre az elmúlt jelenségre, hogy vajon mi válthatta ezt ki.
Vidd be egy random elektronikai javításokkal foglalkozó szervizbe, megoldják. Szerintem mobilos is jó. Pár smd (sot-89) tranyót kell csak cserélni vagy kiváltani fix tápra a VFD meghajtásánál (utóbbi esetben nem lesz éjszakai fényerőcsökkentés).
Ha ad tápot a panelnek, már tudja tesztelni, az elszállt tranyósort meg úgyis látni fogja mert az előttük lévő ellenállások szép barnák lesznek.
A fékbetét cserére nincs figyelmeztető jelzés a műszerfalon,így ezt vesd el.A hibajelzők így a leírásod és a visszajelző lámpák alapján az ABS körül kell a hibát keresni.Ezt mindenképp egy hibakódolvasással kell kezdeni,így azt olvastasd ki egy olyan helyen,ahol olvasni tudják,vagy esetleg márkaszervizben,és mindjárt közelebb lehet kerülni a hiba forrásához.
Én mindenképp mihamarabb kiolvastatnám,hiszen ha most lett véve,akkor ez megegyezés kérdése,magánszemély által is van jótállási felelősség,így akár a javítást kénytelen lesz az eladó átvállalni,ha korrekt,akkor ezt szó nélkül meg is teszi.
Nem tudom,van-e itt olyan szaki,aki a hybrid kijelzőjéhez ért, bár lehet, hogy a normál benzines kijelzője is ugyan ilyen.
Gyujtás ráadásakor kigyulad minden piktogram a km órán és körülötte, aztán elalszik mind, kivéve a km ora közepe felett egy piros köralakú, benne felkiáltójel, illetve a benzin szint mutató bal alsó sarkában sárgán világítanak az ABS, a csúszás figyelmeztető (menetstabilizátor?), meg a köralakú, benne felkiáltójel, szintén sárgán. Mind ezek menet közben is világítanak, amúgy a kocsi teszi a dolgát, rendesen vált benzin és elektro között, a kézifék nincs behúzva, fék rendesen működik.
Tegnap előtt vettte a lányom. Az eladó mondta, hogy a márkaszervíz szerint kb 1500 km mulva fékbetéteket kell majd cserélni. Lehet, hogy a világító piktogramok ezzel összefüggésben világítanak, vagy valami teljesen más lehet? Tegnap, tegnapelőtt ezek nem világítottak.
Bontóban tizenpárezer egy gyári bontott, adnak garit és nem kell magyarázkodni később a csere miatt ha eladod az autót. Nem nagyon van benne rizikó, nem szoktak tönkremenni.
Sziasztok! Segítséget kérnék tőletek. Adott egy 2004-es 1,3-as Yaris, amiből csepeg a fagyálló. A szerviz megállapította, hogy a kiegyenlítőtartály repedt, az új, kerettel együtt 80e HUF. Ez tényleg egyben van a ventillátor kerettel és a tartályt nem lehet csak magában cserélni? Ha ez így van, hol kereshetek olcsóbban? Köszönöm!