Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

buszmágusz Creative Commons License 2008.12.16 0 0 85
2006. juliusi 3829km-rel.
De az meg aprilis vegen volt, azota mar 17500km van benne.
Előzmény: Korzó Boy (84)
Korzó Boy Creative Commons License 2008.12.13 0 0 84
Milyen évjárat?
Előzmény: buszmágusz (83)
buszmágusz Creative Commons License 2008.10.01 0 0 83
Hat ez a topic jol elsullyedt. Mar nem kell valaszolni, par honapja vettem egy c200-ast...
buszmágusz Creative Commons License 2007.02.06 0 0 81

Az elozo beirasom a kompresszoros motorokra vonatkozik. Bocs.

buszmágusz Creative Commons License 2007.02.05 0 0 80
Egy ideje nézegetem a használtautón a c 200-asokat. Eleg vegyes a kép, ezert neha megnézem a c 180-asokat is. Meg tudná mondani valaki,hogy VALÓJÁBAN mennyi különbséget lehet érezni a két motor között? A papíron írott eltéréseket ismerem. ÉS vajon lehet-e a 180-asból is kihozni a 164 lóerőt? Tehát csak "szoftveresen" tér-e el a két motor?
madbalee Creative Commons License 2007.01.29 0 0 79
Előzmény: madbalee (77)
madbalee Creative Commons License 2007.01.29 0 0 78
könyvek.[image1][image2][image3][image4][image5][image6][image7][image8][image9][image10][image11]
madbalee Creative Commons License 2007.01.29 0 0 77
Eladó típuskönyv Az Új CL-osztályhoz.

Eredeti kemény fedlapos, színes! 90 oldalon minden amit az új CL osztályról tudni kell. Új, hibátlan!

német nyelvü.

mérete: 255 x 175 mm

CL 500 - CL 600 - CL 63 AMG

Igény esetén más osztályokról is rendelkezésre állnak könyvek.
dss Creative Commons License 2006.12.15 0 0 76
gyorsan:))) pug 406-m volt benzines a c270 cdi t előtt. mindkettőt márkaszervizbe (kitapogatott, nem lehúzós) hordtam, röhej a merci szervízelése olcsóbb, ebbe az alkatrészárakat is beleértem!!! akkor még nem jártam utánna a jó minőségű nem gyári alkatrészeknek.....az a tapasztalatom, hogy az alapvető gyári alkatrészek a szervízben sokszor olcsóbbak, mint az utángyártott egyéb kereskedőnél... egyes alkatrészeknél viszont érdemes a beszállítónál is érdeklődni(pl. bosch)!!! ez az én tapasztalatom 2 év alatt, de vannak nálam jóval tapasztaltabbak is....
Előzmény: buszmágusz (75)
buszmágusz Creative Commons License 2006.12.15 0 0 75

Sziasztok!

 

Osszehasonlito elemzest vegzek, vajon valoban igaz az, hogy a Mercihez minden alkatrsz sokkal dragabb, mint egy atlag autohoz. Ha van ilyen tapasztalatotok, kerem irjatok le. Alapbenyomasok erdekelnenek. Ha lehet, akkor a gyari uj alkatreszek es a nem gyari, de ahhoz "hasonlokat" Pl. unixtrade, stb, kulonboztessetek meg.

Azt is kerdezhetnem, mennyivel kerul tobbe fenntartani egy C mercit, mint egy kozepkategorias masik autot.

 

Elore is koszi.

finaled Creative Commons License 2006.11.14 0 0 74

Én pont a héten ugyanezen kezdtem el gondolkozni. Így találtam erre a fórumra. Talán valaki segít a döntéshozásban. Így most kedvező ár, bár az új nyilván jobb lenne, csak kérdés, hogy azt már meg tudom-e, akarom-e fizetni. Ráadásul új szériát az 1-2 évben nem a legbölcsebb megvenni. Úgyhogy nem tudom. Ésszerűen meg kell venni ebben a konstrukcióban és nem 4 évesen 4-5 között 100 ezer fölött futott használtat. Ennyivel ér többet az új, ráadásul elég jó a felszereltség is.

Én a 200 cdi-ben gondolkozom.

Előzmény: psg5 (72)
dss Creative Commons License 2006.10.17 0 0 73
szerintem most:-)) az újnak ára talány, később(1-2 év) jó áron facelift után(nem eza lényeg, hanem apróbb javítások) hozzájuthatsz.... legalább is szerintem.
Előzmény: psg5 (72)
psg5 Creative Commons License 2006.10.17 0 0 72

Ugyan picinyt beállt ez a topik de hátha valaki felfigyelne:

Mi a jobb:

 most jó akciósan (kb. 2millával olcsóbban ahogy hirdetik) megvenni egy C180 Mysticet. Vagy megvárni jövő év elején az új designes C-s mercedest amiról sajna árat még nemhalottam?

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2006.09.01 0 0 71
Olcsón eladó:

w203 és c203 típusokhoz (új C osztály és a kupé) való gyári univerzális tetőcsomagtartó. Lehet rá csatlakoztatni különböző gyári kiegészítő elemeket: dobozt, bicaj vagy sí vagy snowboard szállításához.
Adok hozzá két síszállító szettet, így összesen hat pár léc és bot szállítható vele.
Németországi új ára kb 120.000,-Ft. (Csomagtartó €189, 2db síszett 2*€119).
atyokák Creative Commons License 2006.02.23 0 0 70

 

    sziasztok

 

 nem régen vettem egy c 200as mercit 7éves és az lenne a kérdésem.

 

  ha valaki tudja hogy lánc vagy bordás szij hajtja vezérmü tengelyt?

 

 

benignus Creative Commons License 2006.02.09 0 0 69

Sziasztok!

 

Tudja valaki, hogy a 190-esekbe mikortól szereltek gyárilag 5 sebességes kézi váltót? Vagy egyáltalán hogy van ez...

:)

Csak érdeklődöm a márka iránt.

Törölt nick Creative Commons License 2006.01.05 0 0 68

Sziasztok!

 

Új Mercedes C270 CDI-hez keresek xenon emberi árban fényszórókat!

 

rozsia@enternet.hu

salesguy Creative Commons License 2005.04.01 0 0 67
én pl. egy 220 as CDi be raknam be a fenekem 2002-2003 as evjaratba, elegance felszerelésel:)))))
Előzmény: salesguy (66)
salesguy Creative Commons License 2005.03.31 0 0 66

jo fej vagy, itt 5 éve irtak utoljara:))))

nekem nagyon bejon a C klasse!

Előzmény: c180 (65)
c180 Creative Commons License 2005.01.30 0 0 65

Sziasztok!

 

 

Az irant erdeklodnek mi a velemenyetek a C180 SPORTCOUPE rol(1800ccm,143LE)?

 

Er ez az auto annyit mint az ara, vagy ennyi penzert valami mast lenne erdemes

nezegetni?

 

Esetleg tudtok valami forumot ahol erdemes nezelodni?

 

 

Elore is koszi mindenkinek!

 

C180

tcaoe Creative Commons License 2000.10.02 0 0 64
Ugyan a citroen ds-nek mar volt biztonsagi zonaja
54-ben, de a mercinek biztosan elobb volt. Ultem eleget merciben, de engem ennyire nem fogott meg. A 123-aknak szet volt repedve a muszerfala, a 126 meg semmi kulonos... Csak az a szep nagy tank...
Előzmény: Törölt nick (59)
fargo Creative Commons License 2000.09.30 0 0 63
Igazándiból az airbag-rendszerek még ma sem tökéletesek, szinte minden típuson belül voltak visszahívások az ilyen-olyan okból beinduló légzsák miatt, a Volvotól kezdve a Mercedesen át a Lexusig.

A dolog persze nem olyan nagyon tragikus, csak még mindig nem 100%-os a technika. Csak 99.

Előzmény: Törölt nick (61)
Kúper Creative Commons License 2000.09.30 0 0 62
Naja, de az Amerikaiak is sokat javítottak már rajta, egy eset miatt, ami történetesen az volt, hogy egy anyuka az anyósülésre rakta 5 éves kisgyerekét, és karambolózott.
A légzsák agyonnyomta a kisgyereket, azonnal szörnyethalt. (Óriásiperek voltak ez miatt).
Ezért elég nagy összegetet fordítottak légzsákok továbbfejlesztésére.

Abban viszon igazad lehet, hogy a MB nek sikerült először biztonságossá tenni a légzsákot...

Előzmény: Törölt nick (61)
Törölt nick Creative Commons License 2000.09.29 0 0 61
OK., javítok:

A Mercedes fejlesztette ki (MB és Bosch közösen) az üzembiztos, biztonságos, légzsákot.
Persze az amcsik is próbálkoztak a 70-es években az ötlet sokkal primitívebb megvalósításával, csak nem igazán sikerült nekik a dolog.
Egyébként a Mercedes több, mint 10 évig fejlesztette a rendszert az 1980-as bevezetéséig. Nem is vágott senkit egy bukkanó vagy koccanás miatt pofán (ellentétben az AMI próbálkozással).

Előzmény: Kúper (60)
Kúper Creative Commons License 2000.09.29 0 0 60
"A Mercedes vezette be az Airbagot..."

Már bocs, de azt mindenki tudja, hogy a Légzsákot az amcsik fedezték fel/vezették be...

Egyébként én még mindig tartom a véleményemet: A Mercedes EGY autó, nem A legjobb...

Előzmény: Törölt nick (59)
Törölt nick Creative Commons License 2000.09.29 0 0 59
Sziasztok!

Kicsit beleolvasgattam a hozzászólásokba. Azon röhögök itt magamban, hogy kétfajta (autót használó) ember van:

a) Volt már Mercedes (tartósan) a segge alatt - akármit használ ezután, csak mosolyogni tud rajta.
b) Nem volt még ilyen autója - tényleg azt hiszi, hogy jobb lehet egy Lancer, Octavia, stb.

Persze én az "a" csoport büszke tagja vagyok.
Maradjunk annyiban, hogy van a Mercedes-Benz, és van a többi autó.
(Nem vagyok kicsit sem elfogult...)
Egy autó valós minőségét nem a felszereltsége teszi. Egy Mercedes tekerős ablakokkal meg 4-sebességes váltóval is egy részleteiben százszor átgondoltabb, minőségibb jármű mint az egyébb próbálkozások.
Mindig a Mercedes diktált a többi "tanulónak". A Mercedes vezette be az Airbagot, az ABS-t, a biztonsági zónát, ...
Már a 70-es években még a mai körülmények között is technikailag hibátlan autókat gyártottak.
Üljön be valaki egy '72-es S-Klasse Mercibe. Most garantálom, hogy lehányja utána a "modern" középkategóriás autóját.

Volt szerencsém évekig 190-es meg "régi" C Mercedest használni.
Sírógörcsöt kaptam az utána használt Audi A3/A4 izéktől. Nem lehet egy lapon említeni a két autót (az Audi persze szolgálati volt).

Pont pár hete láttam a régi 190-es Mercimet egy bevásárlóközpont parkolójában. 1990-es az autó, én 1995-ben adtam el. 125.000 km volt akkor benne (ez egy Mercinél a "jól bejáratott" kategória). Most 380.000 volt az órában, és az autó gyönyörű volt.
Na ezt nem tudja egy Lancer/Octavia/Passat/...

Szokásos érv, hogy most már behozta a többi gyártó a Mercedest.
Persze, álomban.
Próbáljatok ki egyszer egy kereklámpást, vagy egy új C-t (vagy tökmindegy milyen Mercit).
Persze nem csak így beleülés, meg két utcahossz padlógáz.
Kb 10 év a különbség. Erre viszont az ember mondjuk egy München-Budapest után jön rá.

szappan Creative Commons License 2000.09.28 0 0 58
sziasztok egy kicsit hagy legyek off.Azt szertnem kerdezni,biztos tudjatok a valaszt,a kb 5 evvel ezelotti S szeria arai miert estek le,miert alltak le a gyartasaval?
Dobcsi Creative Commons License 2000.06.03 0 0 57
Így van!
Ablakemelő tekintetében egyet érek veled.

A tetőablak (sibeda) 160nál sem zavar ha nyitva van. Nem vág a szél, semmi hangja.

Az oldalabalakot 80nál már fel kell húzni, pedig van rajta szélterelő.

Dobcsi.

Előzmény: Macimedve (56)
Macimedve Creative Commons License 2000.06.01 0 0 56
" Szerintem nem az öt sebesség létjogosultságát kérdőjelelezi meg, hanem a konstrukciót minősíti, ha a négyes jobban autózható. "
Ez így van. A 200D motor egyszerűen nem való abba az autóba. Bár a taxisok esküsznek rá. Németeknél ebből még egy csomó automata is van. Az aztán a rakéta:-)
A jobb tükör még a 190-es taxi változatában is elektromos. (Érdekes, hogy a Merci még az S-Klasse méretből is kínál taxi változatot.) Én mondjuk még nem láttam olyan újabb (1980-tól) Mercit, amiben ez ne lett volna, bár lehet hogy van.
Peugeotban is láttam ilyen féloldalas villamosítást, SZVSZ nem hátrány. A balos tükröt elég könnyen el lehet érni.

ABS/ASR pontos évére nem emlékszem, az biztos hogy 84-ben már volt, ilyen autóval sokat mentem. Príma mechanikus szerkezet, úgy szólt a gépház mint egy kovácsműhely.:-)
Közben megkérdeztem az egyik Mercibuzit, ő 86-ra vagy 87-re tippel, a deszkásokban mindegyikben van.

Ablakemelő: szerintem az egyik legfeleslegesebb extra. Legalábbis számomra. Nem szeretek nyitott ablakkal autózni, (tetőablak vagy klíma rulez) ha ki is nyitom akkor is csak résnyire. Ahányszor meg le kell tekerni, azt kibírom. Ha lehetne, az áráért szívesen választanék valami mást, mondjuk fényszórómosót. Azt sokkal hasznosabbnak tartom. De sajnos nem nagyon lehet, az az átkozott villanyablak van és kész.

"A két ülés közti hely kiürítése helyett tudnám ajánlani, hogy a két első ülést teljesen előre tolni, majd hátrafáradni!"
Ezért volt jó a 404-es. A két első ülés középen összeér. (se kézifék, se váltó) Előretolva és ledöntve az első ülés támlája egy magasságban van a hátsó ülés síkjával. Komplett franciaágy:-))

Előzmény: Asszem (55)
Asszem Creative Commons License 2000.05.31 0 0 55
Most, hogy így felelevenedtek az emlékek, kicsit részletezném.

A W124 200D-ben tényleg volt egy extra. A jobb oldali tükör elektromos volt. Semmi más. Minden más tekerős, szürke textilkárpit, nem valami kényelmes székek, viszont példás futómű, de semmi ABS, vagy ilyesmi. Szerintem nem az öt sebesség létjogosultságát kérdőjelelezi meg, hanem a konstrukciót minősíti, ha a négyes jobban autózható.

A két ülés közti hely kiürítése helyett tudnám ajánlani, hogy a két első ülést teljesen előre tolni, majd hátrafáradni!

Üdv

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!