Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Interceptor Creative Commons License 2004.05.15 0 0 138
Johny123!!!

Lenne kérdésem Megane II-vel kapcsolatban és ezzel összefüggésben Budaörsi út, Baumgartner szervíz problémáimról is szólnék. Új autó zörög, nyöszörög, fémes koppanások, stb. világbajnok szerelő mosolyog, karok széttárva.

Nem akarom a helyet foglalni vele a fórumban, inkább elmondanám levélben. Mehet? A tömör változatot az esetleges tanáccsal együtt majd beemeljük.
Ha mást is érdekel itt is szívesen megvitatom.

Interceptor

johny123 Creative Commons License 2004.05.11 0 0 137
sziasztok!
segitsetek nekem!eladó gyári alkatrészeim vannak-bontatlanul-féláron!
alsó futóműgömbfejek,belső gumiharangok,vezérműszett,vizpumpa,vezérműszimeringek..
ha tudtok rá valakit irjatok..
johny123 Creative Commons License 2004.05.11 0 0 136
az összes baumgartnerben beszerelik a hozott alkatrészt dijmentesen,ahol nem oda nem érdemes menni!!!!!!!!
Előzmény: uhuhu (133)
LeifEriksson Creative Commons License 2004.05.10 0 0 135
Érdekelni inkább a sztorik érdekelnek... autóm nincs, helyette inkább utazni szoktam a világ különféle országaiba.. :)
Előzmény: johny123 (127)
uhuhu Creative Commons License 2004.05.10 0 0 134
"75 % át a cége ügyfelek a flották teszik ki,van amikor megkönnyebbülés nekik ha az akadékoskodó üf szó nélkül máshová megy(CSAK A VEZETŐK MEG NE TUDJÁK"

persze hogy igy van. a céges autóval nincs baj. azt javítasz amit akarsz, nem pofáznakl bele, "mindegy mennyibe kerül csak jólegyen" a szöveg.....

(remélem nem olvassák a főnökeim :)))

Előzmény: johny123 (132)
uhuhu Creative Commons License 2004.05.10 0 0 133
"ügyfél által vitt alkatrészeket is be kell szerelniük"

ez nemigaz.
megtagadhatják, vagy felárat kérnek a beszerelésért.

2 márkaszervízben is dolgoztam, ahol az egyikbe nem lehetett hozott cuccot berakni, a másikba 20 majd 30 százalék munkadijfelárat számíttatak fel.
és ha nemteccett akkor tolhattad a bicajt arrébb..

Előzmény: johny123 (132)
johny123 Creative Commons License 2004.05.10 0 0 132
sajna az a legrosszabb baumgartner-a munkafelvétel góréja alkoholista-csak akkor intéz bármit is ha kitömik a zsebét...keress másik márkaszervizt és a gyári alkatrészeket vásárold meg máshol-hidd el kifizetődő!!!ügyfél által vitt alkatrészeket is be kell szerelniük!!!
a -rugalmasság- attól függ hogy mennyire vagy szimpatikus vagy mennyit fizetsz a vevőszolgálaton-de ez mindenhol igy van!!avval hogy máshova viszed az autódat avval hiába érvelsz-mert a szervizek bevételének 75 % át a cége ügyfelek a flották teszik ki,van amikor megkönnyebbülés nekik ha az akadékoskodó üf szó nélkül máshová megy(CSAK A VEZETŐK MEG NE TUDJÁK...)
Előzmény: pok_ussz (131)
pok_ussz Creative Commons License 2004.05.10 0 0 131
Köszönöm.
A költségátvállalás elintézhető... azt hogy kell értsem? S a "rugalmasságot"? Érveljek azzal, h legközelebb másnál hagyom az éves 70-met?
:o)
Ja, s Baumgartner az Osztapenkónál, lemaradt az előbb.
Előzmény: johny123 (130)
johny123 Creative Commons License 2004.05.10 0 0 130
olyan szervizt még nem láttam ahol nem engednek be-ha mégis akkor nem kell oda vinni az autót!!!
ma a szervizek öldöklő harcot folytatnak az ügyfelekért-pláne garanciális időn túl(nem csoda 6000 ft körüli óradijért!!!)
szavatosság mint olyan,futómű alkatrészekre nem vonatkozik-rugalmas ügyfélszolgálat mellett KB 50% KÖLTSÉGÁTVÁLLALÁS A LENGÉSCSILLAPITÓKRA ELINTÉZHETŐ!!
tudnom kéne hogy hova jársz szervizbe...
Előzmény: pok_ussz (129)
pok_ussz Creative Commons License 2004.05.10 0 0 129
Köszi,
kb 18500km és két év 2 hónapos a verda (Thalia).
Ha kérem, felügyelet mellett simán be lehet menni?
Előzmény: johny123 (126)
johny123 Creative Commons License 2004.05.10 0 0 128
tudnod kell hogy azt a bakot kicserélni kb 6 perc!!!
Előzmény: pok_ussz (124)
johny123 Creative Commons License 2004.05.10 0 0 127
szia

akkor irj valamit az autódról!!

Előzmény: LeifEriksson (125)
johny123 Creative Commons License 2004.05.10 0 0 126
SZIA!

SOKÁIG TARTANA FELSOROLNI A TRÜKKÖKET...
MINDENEKELŐTT MEG KELLENE NÉZNI AZT A VÁLTÓTARTÓBAKOT-UGYANIS NEM MINDIG SZOKTÁK KICSERÉLNI AZ ÚJ BAKON IS FELREPED A SZILENT KB 1000 KM MÚLVA..NEM IGAZÁN BIRJA AZ ANYAG A TERHELÉSVÁLTÁSOKAT!MINDEN JAVITÁS MELLET OTT KELL LENNI A SZERVIZBEN KÜLÖNBEN NEM ENGEDIK LE AZ OLAJAT SEM TELJES MÉRTÉKBEN!!
A SZAVATOSSÁGHOZ TUDNI KELLENE A KM ÓRA ÁLLÁST, ÉS HOGY MELYIK SZERVIZBE JÁRSZ...

Előzmény: pok_ussz (124)
LeifEriksson Creative Commons License 2004.05.08 0 0 125
Érdekel!
Előzmény: johny123 (123)
pok_ussz Creative Commons License 2004.05.07 0 0 124
Szeva,

üdv a fedélzeten! Ha komolyan gondolod a segítő szándékot, akkor kezdeném a kérdezést.
:o)

1., Általános: mik a leggyakoribb simlik? Hol kell leginkább figyelnünk?

2., Egyedi: elmúlt két éves a verdám, most voltam az első kötelezőn (á70e)
csak másoknak: többek gözött gömbcsukló, meg valami váltó bak csere(utóbbira mondták nem muszáj, de csak 2500 az anyag, mehet? ===> a munkadíj persze 12.500 volt, ezt nem mondták a szemetek.... erre pl lehet másnak is figyelni, más esetben is rákérdezni),
egy hónapra rá előjött a hátsó lengéscsillapító szivárgása... Nem vagyok rosszindulatú, tegyük fel: nem látták akkor (bár tök mindegy).
kérdés: érdemes hozzájuk vinnem javíttatni? Igen/nem: Miért? Van a meghibásodására bármilyen gari (van előírt km/idő korlát) ? Hivatkozhatok bármire is?
Van egy rakás kérdésem (gondolom másnak is), a válaszod után biztos nem egyedül jövök majd!
;o)

Előzmény: johny123 (123)
johny123 Creative Commons License 2004.05.07 0 0 123
SZIASZTOK
ÉN KB 3 ÉVIG DOLGOZTAM A BAUMGARTNER MUNKAFELVÉTELÉN BUDAÖRSÖN!
VANNAK ÉRDEKES ÉS FELHÁBORITÓ SZTORIK HA VALAKIT ÉRDEKEL!-TALÁN SEGITENI IS TUDOK HOGY NE VERJÉK ÁT AZ EMBERT OLYAN KÖNNYEN!!!
Phoere Creative Commons License 2004.05.06 0 0 122
Egy kicsit homályos a történeted, csak feltételezni lehet, hogy most milyen márkáról beszélsz (nekem nem Renault ugrik be az O. alapján).

Egyébként a sztoridat (de nem ilyen homályos célzásokkal) szívesen olvasnák a Márkakereskedések inkognítótesztje topicban.

De márkától függetlenül szerintem általában elmondható, hogy egy szalon eladójának bunkó viselkedéséből az egész típusra vonatkozóan negatív véleményt levonni egy kicsit egyszerű megoldásnak tűnik.
(A bunkó kocsmáros miatt a másik kocsmában még mindig a szokásos sörömet fogom kérni.)

Előzmény: Ixmail (120)
Törölt nick Creative Commons License 2004.05.06 0 0 121
...triviális, hogy ez az "úr" sem a jótéteményeiből lett gazdag, mint ahogy majdnem minden újgazdag sem... a demokratikus kapitalizmus nem azok érdekeit szolgálja, akikből élnek annak demokratikusan megvalaszt(at)ott képviselői és azok megválasztatói...

Az első pár generáció rabol, ahogy tud, a többi már ugye ártatlan, lévén csak élvezi a korábbi gazság anyagi előnyeit...

Előzmény: Qkorica (118)
Ixmail Creative Commons License 2004.05.05 0 0 120
Egy kis kitér?!
Kb. két éve elhatároztam, hogy új autót veszek! A tolvajoktól tartva szerényen öltözve, egy nylonszatyorba csomagolt kett? milla kp.-vel betértem G kisváros O. márkakereskedésébe. Hogy a köszönésem senki sem fogadta, azon nem lep?dtem meg, hiszen aligha t?nhettem potenciális vev?nek! De amikor az asztal mögött se..... hölgy felkelt, és odajött, hogy ez az autó túl drága önnek, stb...Nem ebb?l a márkából választottam természetesen, és ismer?seimet is lebeszél(t)em!
FOCUS Creative Commons License 2004.04.27 0 0 119
Ezt megértettem, én csak a Toyotás "vitához" kívántam egy általános véleménnyel hozzászólni :)
Előzmény: Qkorica (118)
Qkorica Creative Commons License 2004.04.27 0 0 118
Azt hiszem nem érted a lényeget…

Itt arról sopánkodunk, hogy az idősebb Baumgartner úr milyen szemétségeket követett el az évek során, amiből most a fia F1 szereplését fedezi…

A félreértés elkerülése miatt, örülök, hogy van F1 versenyzőnk, csak annak nem, ahogy eddig oda juttatták…

Előzmény: FOCUS (117)
FOCUS Creative Commons License 2004.04.25 0 0 117
Biztosan felállítható egy statisztikai sorrend, de ez mit sem ér, hiszen az egyéni felhasználó saját tapasztalata gyakorlatilag véletlenszerű.
Munkám során találkozom panaszokkal és pozitív véleményekkel pro és kontra. A rossz tapasztalat szubjektivitása hajlamos megítéltetni egy egész márkát.(ha ez egy értelmes mondat :) ) Valahol érthető is, hogy nem választ mégegyszer ugyanolyan márkát az egyén, pedig lehet, hogy jobban járna, mert ahhoz már igazán nagy pech kell, hogy mégegyszer hibás darabot fogjon ki.

Ehh

Phoere Creative Commons License 2004.04.24 0 0 116
Én pedig azt írtam, hogy a Toyota minőségét nem kérdőjelezem meg a többihez képest. Viszont az árkülönbség jelentős, és pl. az én esetemben meghaladta azt a keretet, amit megengedhettem. ahhoz képest, hogy a 3 millió volt a csúcsár, amit megengedhetőnek láttunk, még az a plusz 150 ezer is komoly teher volt, ami kellett a Megane-hoz.

Nyilván, aki kifog egy hibásabb darabot, az szidni fogja, aki meg van elégedve, az általában hallgat, mert ez a természetes. És itt furcsának tűnt, hogy néhányan a jókat is elmondták.

A Toyotánál a hibás darabok aránya minden bizonnyal lényegesen kisebb, bár az objektív adatokhoz figyelembe kell venni, hogy mennyi Renault-ot és mennyi Toyotát adtak el Mo-n. Jelentős a különbség a renault javára, így biztosan több hibás autó is fog az üzletekbe kerülni, így több panaszos lesz.
De az hibás járművek aránya biztos a Toyota javára szól, darabszámtól függetlenül.


Előzmény: Wals (115)
Wals Creative Commons License 2004.04.24 0 0 115

Biztos.De mondom,nekem a nyugalom ér a legtöbbet.Szegény szomszéd.Nem mondtam,h a Toyota
hibátlan.Elárulom,h 4 kerek hónap erejéig volt francia autóm.A feleségem beleszerelmesedett a
Xsara Picassoba.Vásároltunk 1 akciós exclusiv modellt.A 2.héten mentem vele a szervizbe olyan apro marhaságokkal mint:nem reagált a fényerőszabályzó gomb,pontatlanul v teljesen rosszul mutatot a benzin műszer,bepárásodott belülről a ködlámpa,hol elindult a cd lejátszó hol nem,zörgött a kárpit és ilyen nem kritikus de bosszantó apróságok.Azt gondolom,h 3,7mft-ért elvárható,h ilyenek ne legyenek.4hónapig bírtam ezeket és eladtam.A barátom a Scenicjével hasonló képp járt.Miért kell 1 féléves autóban nyöszörögnie a hátsó futóműnek úgy mint 1 Barkasban?
Szvsz 1000 és 1 példát lehtne hozni minden típusról és van olyan ismerősőm aki a Fiatra esküszik és szidja a Toyotát.Vele is jókat dumálunk.Én csupán a személyes élményemről beszéltem,ami alapján nálam a Toyota jött be minden tekintetben,kivéve az árát.

Üdv wals

Előzmény: Phoere (114)
Phoere Creative Commons License 2004.04.22 0 0 114
Biztos igazad van. Bár a szomszéd, aki hiába próbálta itt a ház előtt beindítani a Corolláját, lehet, hogy vitatkozna veled.

Nem tudom, mennyibe került másfél éve egy Corolla, a mostani felszereltségi jegyzékben a klíma, ködlámpák, távirányítós kp. zár opciós, oldallégzsák pedig nem is rendelhető. Ez nekem alapaárban benne volt a Mégane-ban.

Lehet, hogy ha így összeszámolod, mindjárt megnő az az árkülönbség.

Előzmény: Wals (112)
Sickboy Creative Commons License 2004.04.22 0 0 113
Alapvetően egyetértek ezzel, a Toyota valóban hibátlan autó, a franciáknak még nőniük kell ehhez a szinthez, ha valaha elérik egyáltalán. És ahogy valaki írta, ha az autóvásárlás csupán racionális alapokon dőlne el, az utcán mindenhol csak Toyotát, Nissant, Hondát lehetne látni. Csakhogy nem mindenkinek jön be ez a pár típus, meg azért nem minden 3. Renault problémás. Nekem Twingom volt, semmi baj nem volt vele, míg 8 éves korában totálkárosra nem törték. De egy évvel a baleset előtt HIBÁTLAN állapottal csont nélkül ment át a műszaki vizsgán. Ilyen is van.
Ha valaki megbecsüli az autóját és bolond módjára nem hajtja szét, kizárt hogy széthullik alatta. Természetesen ez nem vonatkozik az alant felsorolt problémákra, de a rengeteg eladott Renault-ból nem hiszem hogy arányaiban mindegyik ótvar lenne...
Előzmény: Wals (112)
Wals Creative Commons License 2004.04.21 0 0 112
Ahogy itt olvasgattam bőven megtérül.Lehet,h konkrétan nem a TE esetedben,de kicsit visszább vannak érdekes történetek.3évig húzodott az ügy,N+1szer ment vissza,stb.Nem csak forintálisan számolandó a történet hanem nyugalomban,időben,utánarohangálásban,trélerben,jogászban,stb.Azért 1 Corolla Kombi nem 2m ft-al kerül többe mint a Megane Kombi(Bár a dizel igen)Az tény,h drágább,de én szeretem ha nyugodtan ülök az autóban.Kinek a pap,kinek a papné.Ha ez nem így lenne most nem beszélnénk erről.

Wals

Előzmény: Phoere (111)
Phoere Creative Commons License 2004.04.21 0 0 111
A Toyota minőségét senki nem szokta kétségbe vonni. De: ha egy akkora Toyotát akartam volna venni, mint a Megane Break-em, akkor min. 2 millióval többet fizethettem volna.
Kérdés: mennyi javítás után térül meg ez a különbözet?
Eddig 10000 Ft javítási kiadásom van az autón a 3,1 M-ós vételárhoz.

Szóval a pénz az nagy úr.

Előzmény: Wals (110)
Wals Creative Commons License 2004.04.20 0 0 110
Én nemis tudom.Olvasgatom ezt a topicot és jókat mulatok rajta.10en éve Toyotázom és soha ilyen gondjaim nem voltak.Szervizben persze itt is vannak kóklerek és szemetek,de a kocsi(most Yaris,és Corolla Versonk van)sosem volt rossz.Se rejtett hiba se semmi váratlan esemény,nyöszörgő futómű,motorleállás ilyesmi.Mindkettőt újonnan vettük.

Üdv Wals

Előzmény: SpaceCow (86)
Phoere Creative Commons License 2004.04.20 0 0 109
Semmi közöm a BG-hez, és nem is nagyon védem őket, de azt hiszem, az éremnek lehet másik oldala. Amellett pl. a budaörsi szervizt soha nem kívántam felkeresni.

Hol akartam bebizonyítani, hogy hülye, aki leírja a negatív véleményét? Ilyet tőlem nem olvastál. De akkor visszakérdezek: miért biztos, hogy érdekelt az, aki a jó tapasztalatait is leírja?

A ferencvárosira vonatkozó rész felett valóban átsiklottam, most is csak másodszorra találtam meg a szövegben, úgyhogy az az észrevételed jogos.

Egyébként ha több ember elfogulatlan véleménye érdekel, akkor látogass el a www.meganeklub.hu oldalra, ahol a szervizsztorik között sok embertől sok szervizről olvashatsz részletes beszámolókat.

Előzmény: nomena (108)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!