Segítséget kérnék,van egy b5 passatom AHH motorkód 1.9tdi,90le,sima turbó.
Az autó időnként letított( elvette a teljsítményt,leállítottam újraindítottam és mehettem tovább)vákumcsöveket cseréltem,a probléma ugyan úgy megmaradt.Majd turbónyomásszabályzó szelepet cseréltem,azóta nem tított le ( igaz még nemsokat mentem vele,bár a másikkal ennyi idő alatt már 4-szer 5-ször letíltott)viszont a túrbónyomás azóta púlzál.Hibakód nincs az autóban.Lehetségea,hogy rossz szelepet kaptam,mert ami az EGR-t vezérli teljesen ugyan olyan kívűlről,lehetséges,hogy belül eltérnek és esetleg nem odavalót kaptam a boltban?
Sziasztok.. Egy b5 passatrol beszélünk. Van egy olyan problémám hogy a vezető oldali ajtó zárva maradt. Központi dolgozik kulcs fordul csak a nyelv nem akad ki.. Beszéltem pár szereplővel de mind azt mondta hogy csak roncsolás árán nyitható... Ha valakinek lenne jobb ötlete azt nagyon megköszönném..
Sok manuális váltós autóm volt már, sok sok km-el, de sosem volt gond a váltóval, azt hittem én is, hogy ezek "sosem mennek tönkre", de tévedtem.
" Emlékszem nagy nehezen találtál rá emiatt furcsálltam hogy már eladtad. "
Valóban sokáig keresgéltem mivel nem volt létszükséglet, ez tul.képpen "melós" autónak lett véve hétköznapokra.
Így is szolgált 2.5 évig.
Autót nem örökre vesz az ember, én legalábbis nem, ha már szinte csak bosszúságot okoz, megbízhatósága, napi hadrafoghatása bizonytalanná válik akkor menni kell a háztól.
Akkor pont kifogtál egy problémásabbat? Sima váltóknak sokat el kéne futni, érdekes hogy a tied nem ment el 500ezret, bár tudom 4motion. Amúgy igen ha állandóan sokat kell költeni (meg időt áldozni) akkor át kell gondolni nem e jobb egy újabb kocsi. Emlékszem nagy nehezen találtál rá emiatt furcsálltam hogy már eladtad.
Fater a sajátját 2005ben vette meg azóta is meg van.
Állandóan volt vmi javítanivaló rajta, pedig nagyon jó állapotban vettem, tűrtem, tűrtem, de mikor a manuális váltó is megadta magát ( csak 3. sebesség maradt semmi más) betelt a pohár.
Csak tetézte, hogy az országban sehol sem tudtam felhajtani egy manuális 6-ost 4 motionhoz....sima 6-os mint a tenger.
Ausztriából hoztam, nagy nehezen be is lett szerelve, de mindig volt vmi.
2.5 év, és 70 ezer nálam megtett km után eladta a szerelőm.
Megemlítettem neki, hogy ha talál vkit akinek kell az autó adja oda azonnal, mivel akkor is nála volt vmi gond miatt ott állt az udvarán, egyszercsak hívott, hogy már nincs Passatom.
Szerettem ezt a Passatot is, mint mindegyiket amiket használtam, de el kell ismerni nem mindegy, hogy 2-3 évesen vagy 12-13 évesen vesz vki egy ilyen autót. Az öregre, feltéve ha használva van, költeni kell.
Használhattam volna én is tovább nyugodtan hiszen ment az mindig, sosem maradtam az út szélén, nemsokára óra szerint lett volna benne 500 ezer km, de milyen áron?$$
Nem te voltál itt aki nagy nehezen szerzett egy 4motiont? Azt adtad el?
Ilyen ez ha öreg kocsija van az embernek akkor ezt azt szerelgetni kell rajta, viszont ha veszel egy újabb az akkor meg kiadsz egyben egy nagyobb összeget. Nekem sem hibátlan már a gép. Az ajtókat hol érzékeli hol nem bár bezár az összes így nem zavar (kulcsot nem szabad benne hagyni) Most lesz vezérlés cserés, közben viszkócsapágyat is kell cserélni. Pd O gyűrűt is kellene. Müszakis is lesz a kocsim szerintem 2 alsóhátsó lengőkart is cserélni kell. nyár végén kormányösszekötő volt egy darab. Féltengely gumiharangot is nem rég cseréltem.
Nekem 20 éves a kocsi igaz én nem megyek sokat. Most nézem. B5 passatok mind túl vannak a 20 éven. Szalad az idő...
Júliusban szabadultam meg végre az utólsó B 5.5-ös Passatomtól, az már csak vitte a pénzt.
Ilyen korú ( 2004-es volt) autóra mindig költeni kell, sok km...egyre gyakoribb meghibásodások, csak vitte a pénzt....
Aztán örültem, hogy vki megszabadított tőle, mondom ezt 4 db Passat után, és velük össz. ca. 600 ezer km megtétele után.
Az utólsóba pedig még nem volt 1M km, de megváltás volt, hogy megszabadultam tőle.
Persze lapátolhattam volna bele még a pénzt a km-ekkel együtt, de az már nem az én világom lett volna.
Voltak fiatalabban vásárolt Passatjaim, olyan is volt amivel szinte semmi bajom nem volt, az egyikben 700 ezer volt mikor eladtam 7 éve, még mindig fut itt a szomszédban, a gazdája elégedett vele.
Hát igen ezt furcsálltam, bár tanuló autó így azért a kettőstömegű csak jobban kapja az áldást. Fateréban 450ezer környékén van. A turbó már hordja az olajat, viszont a kuplung még mindig hibátlan.
Kavarodás valójában az egész, mert az Audihoz a Quattro név van rendelve, a VW-hez a 4 motion. Ebből nem lehet meghatározni semmit. (ugye a keresztmotoros Audi Haldex hajtásos, nem a klasszikus - hosszmotorhoz passzoló - állandó hajtás)
" Das Allradsystem bekam 1998 die neue Bezeichnung 4Motion. Dieses Allradsystem (Syncro bzw. 4Motion) ist weitgehend baugleich mit dem quattro-Antrieb von Audi. "
Ahha... és az újonnan beszerelt műszert beállítja a villamosságis ugyanarra az értékre, vagy igazolást ad az eltérő érték miatt? Ha ilyen van, visszatekertetem az órát 150- re, majd hozok egy számlát műszercsoport cseréről és máris legalizáltam az egyébként nagyon is egyértelmű csalást?
Utóbbi 6 évben, az pont 3 vizsgaalkalom, 3 különböző vizsgaállomáson minden gond nélkül átment az autóm, első karakter fele látszik, második karakter nem látszik. 567000+ van benne, 20 éves.
Nem gondoltam, hogy ilyen van, de volt (van) egy Peugeot 406-osom, ami nem jelzi ki a 400ezret (azt hiszem, sőt biztos, mert az enyém is 300k felett van), hanem 399 után azt hiszem csak egy fél csíkot tesz ki, az egyes felső részét. És olvasom a facebook csoportban, hogy ezért küldözgetik el az embereket műszakiról. És ez nem hiba, ez a kocsi ilyen.