Zárt fűtetlen garázs, ponyva nélkül. A ponyva alatt marad(hat) nedvesség, szerintem nem jó. Lemosva évek óta nem volt, így a korrózió is ki van küszöbölve. Kicsit tyúkól kinézete van, de a lényeg, hogy nincs rozsda. :)
most látom, hogy 2022-es bejegyzés volt... :-))) Bocs.
Rumcice,
szia! Újra forgalomban akkor az M5? Te egy zárt helyen, ponyva alatt tárolod az E34-et? Én ha kinti (garázs oldala melletti) beálló alatt, csapadékmentes helyen tárolom az autót, rajta ponyvával, akkor is egy idő után bemegy alá a por, pókok meg miegymás, aztán (igaz, úgy fél évente), de le kell mosnom. Átfújom kompresszorral sok helyen (díszlécek, kéderek, ajtók aljánál, stb), de így is félek, hogy valahol víz marad. Egyelőre egyébként talán nem rossz a helyzet, pedig lakatolás már volt egyszer küszöböknél.
Élek még csak addig nem akartam írni amig nem vettem valamit mert annyit variáltam már. És nem passat lesz de a hangja akkor is jó. Jelenleg N52-es E90-et keresek automatát tudnék venni de inkább várok a kézire. Igen tudom hogy E90 meg N-es motor de elvileg az N52 még egy jó darab. Utána már voltak bajok. 4 hengeresekkel szinten az off.
Amúgy szerintem napfénytető nélküli E34-et kéne kipróbálnod, ott van fejtér. És amit kipróbáltál, ott valami nem stimmelt az ülésállítással, hogy hogy nem fértél el benne, egy E34-ben mindenki elfért eddig.
Csak a hangja miatt mozgatta meg a fantáziám. Az elképzelésem szilárd mert valami olyat keresek ami egy kicsit különleges jó a hangja és aránylag nagy. Azt viszont hogy melyik autó tipus valósítja ezt meg a legjobban az valóban képlékeny.
Én lassan lelőnélek : ) E34, 39, 60 aztán Passat. Mindez pár hét leforgása alatt. Ne haragudj de amíg ennyire nem tudsz kitartani az elképzeléseid mellett, vagy nem is tudod mit szeretnél neked nem lehet segíteni.
Köszi hogy megmutattad - nagyon király. Gondolom nagy része kint volt tempomattal. Továbbra is aktívan keresek 25i 28i-t de még ha volt is sajnos olyan gazdánál akivel inkább nem üzletelnék. Kard volt a kezében és fux mindehol. Kezd megbomlani az elmém és elkezdtem érdeklődni az 5.5-ös Passatok iránt 2.3 V5 motorral. Lőjetek le.
E39 bármilyen sorhat, 20i-t kivéve. De a v8 is jó, nekem az van, csak úgy látom, annyira nem szeretnél tankolni :))) Keresd fel bmw italy-t vagy adok hozzá kontaktot, Olaszországból hoz neked. 2 misiből nem lesz jó e60.
Valahol igazad van neked is. Tényleg mindenfélét olvasni egy bizonyos típusról/motorról ki mennyire baszott rá vagy éppen csak olajat cserél és kész. Szóval most azt keresem mihez mennyi alkatrész van és mi az áruk. Én mindig a legrosszabbra próbálok felkészülni ami csak lehet aztán max nem az lesz. Nem lehet dönteni mi a jó és mi nem. A többség alapján próbálok dönteni. Ha 10 emberből 8 azt mondja hogy valami rossz akkor valószínűleg az is - de ez sem biztos. Az E60 pontosan ennek az ékes példája - független attól hogy a BMW-sek mit gondolnak róla - kinek tetszik kinek nem. Technikai részre gondolok. Egy kormánymű csere az mondjuk szívás lehet. De ez csak 1 példa. Van még 58 másik.
A Novoth Tibi féle motorról 3 részes videó van fent valahol, az egy acélperselyes M52. Tehát ilyen motor biztosan létezik, és azt is tudom, hogy nem acélperselyes M52 is létezik. Ennél többet nem tudok, kapcsolja ki... :)
Egyszerű a képlet: gyűjtsél még pénzt lóvéra, aztán szerezz egyet a klasszikusok közül. Az E60- M5 kivételével - soha nem lesz az. Én nem adnék érte egy fabatkát sem, gagyi kívül-belül.