Újabb segítséget kérnék: közel 2 évnyi munka után lassan lekerül a bakról a merci, szépen összeállt minden, azonban kimaradt két, 27 cm hosszú gumikéder. Fém merevítő van az egyik szélén, valami élvédő lehet a kocsi elején (?). Meg tudnátok mondani, honnan maradhatott ki?
A másik problémám pedig az indítással kapcsolatos: 2.0E, minden új, üzaszűrők, szivattyú, tank, stb. Nincs még benzin a rendszerben, de már elektromosan be van kötve. Viszont hiába adom rá a gyújtást, nem zúg a szivattyú. Üresen nem is fog? Fel kéne tölteni benyával, aztán indul majd? Azért szeretném tudni, hogy ha más gond van, ne kelljen leengedni újra a rendszerből az üzát. Esetleg a relé nem kapcsolja, bár azt hallom kattogni... kb. egy éve volt utoljára indítva, akkor még szépen ment minden. Merre induljak? Ha külső akksiról 12 voltot rákötök a szivattyúra, feltölti a rendszert a jetronicig, vagy ez nem jó megoldás?
Remélem nem bosszantalak benneteket a sok kérdéssel, de már nagyon várom a végét, eléggé belefáradtam anyagilag és lelkileg is a projektbe...
Sziasztok! Eredeti Mercedes-Benz kazettás magnó van az autómban, ami ötjegyű jelszót kér a használathoz. Régen használtam utoljára, sikerült addig próbálkozni, míg "letiltott", azt írja "WAIT". Van valakinek valami ötlete, hogy hogyan lehetne ismét működésre bírni?
Van bárkinek tabasztalata, hogy honnan érdemes venni egyeres, sodrott, járműipari kábelt? Lehetőleg nagy színválasztékban, hogy az eredetivel közel azonos köteget lehessen összehozni, és akár méterben levágva, hogy ne kelljen felslegesen vagy húsz sarab százméteres tekercset venni?
Sajnos utolérte a kor a mostanit, kezd oxidálódni a motortéri kötegem, a hőnek jobban kitett részeken pedig a szigetelés is töredezik, jobb lenne elébe menni a bajnak. Új köteg 250 ezer Ft felett lenne, és nem is vagyok benne biztos, hogy jó a kocsimhoz, a bontottakban meg nem igazán bízok.
Ha valaki bontana 190-est a jövőben akkor az első szélvédő kivételével komplett zöld vagy bármilyen színű színezett üvegek érdekelnének. Karcmentesek legyenek.
Nagyon szépen köszönöm a linket ! viszont nem lett teljesen kész mivel a ventilátort nem tudta a szerelő vissza kötni ! esetleg tanácsod van e ? Üdv.. Robi
Nagyon szépen köszönöm ! viszont az autó az autószerelő haverom ! remélem jól összerakta 3/4 ig aztán mondta keresek jó villamos szerelőt mivel a ventilátort nem tudta visszakötni ! Hétfőn vár egy villamos szerelő akinek a kis újában van az egész :) csak bontani ne keljen sokat azon imádkozom.. erről van e tapasztalatod ? Üdv.. Robi
Sajnos a múltbeli tapasztalat alapján OT vizsgára vinnék egy 190-est. A kocsi OT alkalmas, viszont akinek van már tapasztalat ezzel a procedúrával szívesen venném, ha segítene. Akár mail akár telefon. Köszönöm!
Manuális tetőablakot akarunk cserélni elektromosra 190-esen. Gondolom adja magát a történet, schiebedach komplett csere, villanymotor bal c oszlop tövébe 12v neki meg a kapcsolót ahova való. Teljesen gyári végeredmény a cél.
Én nemrég cseréltem radiátort, mert klímásítottam. Le tudom neked írni a folyamatot. Nálam a műszerfal kinn volt eleve, ezért én ezt a verziót tudom csak mondani.
- Hűtőből le kell engedni a vizet
- Szerintem célszerű a szélvédő alatti rácsnál megbontani a fix / flexi cső csatlakozásokat, de nem muszáj
- A műszerfal alatti keresztben levő merevítés útban lesz
- fűtés kezelőegysége is útban lesz
- A fűtés csöveket a boxról le kell bontani (szellőzőhöz menő, hátsó lábtérhez menő)
- a fix csöveket le kell bontani a radiátorról
- a tűzfalról a boxot le kell csavarozni. Ha jól emlékszem, 4db 6-os anya fogja
- elvileg most ha magad felé húzod a boxot, akkor a tűzfal tőcsavarjáról le tudod húzni, és felfelé emelve ki tudod szedni
Ha kinnvan, érdemes asztalra fektetve folytatni a műveletet
- le kell húzni a lábtér levegő csapjait tartó műanyagot (fém klipszek tartják a helyén)
- körbe az egész boxon le kell venni a klipszeket
- elvileg innentől ketté lehet szedni a boxot. Azzal a felével kell folytatni, ahol a radiátor van, itt lesz pár darab sima kereszthornyos csavar, azt ki kell csavarni, lesz egy műanyag keret, az kijön a helyéről.
- És már ki is lehet emelni a radiátort.
Érdemes alaposan kitakarítani az egész boxot, esélyes, tele lesz porral meg falevelekkel is akár. Összeszerelés kb fordított sorrendben. Én a csapóajtók tengelyeit bezsíroztam alaposan. Ahogy ezeket a sorokat írom, most beugrott, hogy lehet lesz pár faudifejes tengely az állítócsapoktól, azzal nagyon óvatosan bánj, el tud törni (főleg, ha nem gyári a box már)
Szép estét minden tagnak ! Olyan furcsa kérdésem van,hogy 190 2.5 D mercimben fűtő radiátort kell cserélni annak csapját o gyűrűjét stb.. esetleg erről videót. robbantott rajzot vagy részletes leírást tudnátok e küldeni kaptam egy képernyő képet de nem találom a linket előre köszönöm
Sajnos arra jutottam, hogy el kell adjam szeretett 190 esemet. 1 éve áll, a ke jetronicot nem sikerült megjavittatnom, volt a 16 ba a szokynál, volt Szentendrén, 4 et vettem bele, elfogyott a türelmem s a pénzem is. 6 évig volt a szerelmem, de most már csak az udvaron "rohad". :(Ha estleg érdekelne... 1991 190e 102.691 2.0 122leAutomata. A 2. És 3. Között néha csùsztatva váltott de tokeletesen működött. 1 eve cseréltem vàltó olajat, valami 3000ft/literes frankó mercedeszest nem sajnáltam. Meg valami szabályzó cuccot is mert a friss olajtól tönkre ment.Abs ami az utcsó 2 hónapban már nem működött, Klima ami sosem volt jó nálam, mondjuk a fűtés sem, pedig a rendszert átmostuk, a fűtőmotort a szervillnél felújìtattam, a relét, cseréltem de csak minimális meleget tudott prezentálni. Az önindító szintén felújjítva, a vízpumpa új. Az alja teljesen szétrohadt, küszöb kb nincs, elektromos ablak kiveve a bal hátsót. Szürke bőr ülés.Tempomat ami szintén sosem volt jó nálam. A gumik asszem 2017 évvégiek, michlen crossclimate 4 evszakosak, 28 volt darabja, jó ha 5000kmert futottak, de 1 éve áll mint írtam mindig felfújom de nyilván ha bakon lett volna nem sérül. A motor amúgy erős, popec, a gyertyák "őzike" barnák, de a legszűrőnel mindig volt fehér kartellgáz. Mìg nálam volt 10000 kmert mentem vele évenként és folyamatosan cseréltem az olajat a megadott ciklusonkent, megintcsak nem a ruppótlan olajjal. Szerettem.
Dadogos "eco üzemmódban" trérerre felgurul“
Inkasszó van rajta, kizárólag alkatrésznek árulom, papírok nélkül.
Csak itt a fórumon.
Képekért, infóért keressetek bátran
Üdvözlettel :
takasz
takasz14@gmail.com
204299528 ( sokszor nem tudom felvenni, de a vibert, emailt hasznalom folyamatosan)
Oké, közben megfejtettem. Adtam egy kis előtöltést a kocsinak, sokkal szebben jár most a motorja.
Viszont, az mennyire normális dolog, hogy járó motornál ahogy az előtöltés-finomhangoló csavart ahogy picit eltekertem, elkezdett onnan dőlni a motorolaj? De nagyon durván. kijött kb fél deci, onnantól kezdve viszont semmi.
Segítséget szeretnék kérni. A kocsi motorja továbbra is csúnyán jár, bár hidegen és melegen is tökéletesen indul, ereje is van végülis, és keveset is fogyaszt (2.0 D). A minap porlasztócsúcsokat cseréltem, mert sikerült eredeti Bosch csúcsokat jó áron szereznem újonnan. Sajnos nem lett jobb a helyzet. Továbbra is olyan egyenetlenül jár, és eltűnt az a két évvel ezelőtti gyönyörű alapjárat, aminek az eredménye, hogy a kipufogóból olyan egyenletesen jön a gáz, mint egy benzines kocsinál. A lánc rendben van, a hidrotőkéket nyáron cseréltem. Többen javasolták, hogy előtöltésen kellene finomhangolni. Szerintetek is? Mellékelek egy videót a motor alapjáratáról, a hidegjárati fordultaszám és annak ejtése látható rajta. Nagyon csúnyán jár. Javíthat ezen az előtöltés finomhangolása? Illetve a könyvben írja finomhangoló csavart, de nem egyértelmű a leírás (bár a logika ezt diktálja), jól tudom, hogy az adagoló rögzítő csavarjait érdemes fellazítani előtte, ugye? Csak három darab van ezekből, vagy van mondjuk a hátulján is? Köszönöm előre is!