1. a kerekekkel kapcsolatos mak típusu Et 42 számu alufelnivel gond nélkül futna kis buszom ?furat etc is számit tudom ,de sokan már az et nél a fejüket fogják vagy egyből : vitora nincs felni kiálltással leráztak...
szóval 16j 112x5 et 42 mak típusu felnit tennék fel csak nemtudom ezeken a jó magyar utakon suhanhatok e.
2. kérdésem ezek a kerék emelésre vannak ? ill mennyire oxidált állapotban van , hogyan lehet karban tartani javitani esetleg csere ?
Sziasztok! Szeretnék beinditani egy 108 cdi vitot 2002 évjárat ,és ebben aki tud a segitségét kérném. Az autot Belgiumba vettem árverésen, hobbi autonak vettem kis kirándulos kocsinak 900€ volt az ára 223e km -rel.tájékoztatásban az szerepelt a kulcs elveszett és csináltak hozzá egy gyári kulcsot, tanitsa fel , a hiba a következő: gyújtás utána start error ir ki , de a motorvezérlő is log a levegőbe ,tehát azt is piszkálták. Az autot a távirányitó nyitja zárja. Kulcsos 25 e ft ert megoldja ,de nem biztos hogy jó lesz ő ezt mondta mivel a motorvezérlő sem szűz, bár megnéztem semmi gányolást nem látni benne. Azt godolom ki kellene iktatni az imot ha biztosra akarok menn,i na ebben kellene egy kis segitség ,bár találtam a neten egy komplett cuccot ( de az 112 es vitóé ,jó az hozzá ?)vajon hogy oldodna meg ez a próbléma a legolcsobban ? De ha van egy hozáértő és mond előre valami árat megcsináltatnám vele, Pesti vgyok .Köszönöm
Szerintem teljesen normálisan működik. A CDI-k kevés veszteséghőt termelnek. A termosztát csak 80-fok felett nyit, tehát a víz csak a hengerfej/fűtőradiátor körben kering, fűt. Ha alapjáraton ketyeg, és a fűtőventi is működik, akkor bizony az elég "méretes" radiátorban a vízpumpa olyan gyorsan átforgatja a vizet, hogy az hamar ki hűl. A kiegészítő fűtést szinte minden CDI-vel szerelt autóba beépítik. A motor szempontjából létfontosságú, a komfort sem mindegy. A hűtőben meg, ha nem forog a víz, ne törődj vele. Jó a termosztát. Végül is, sarkítva, egész télen feleslegesen hurcolásszuk a hűtő/ventillátor kombót. Ja, és még egy dolog nagyon fontos, a keringető szivattyú!
Van egy Mercedes Vitom w639 111cdi amikor alapjaroton jár a motor hideget fúj, de menetközben vagy ha gázt adok akkor már fújja a meleget. A vizhőmérséklet be áll 90 fokra és nem ingadozik egyáltalán. Menet közben forró levegőt fúj, de ahogy megállok egyből kezd visszahulni es elkezd langyosat fujni. A termosztat es a vizpumpa is cserelve volt mar! Az auto nem klimas es nincs benne futescsap! 3 szerelohoz is elvittem mar de igazabol egyik sem tudott segiteni.
Ha esetleg tudtok valami hasznos tanacsot adni azt nagyon megkoszonem!Udv: Miki
Sziasztok! Olyan problémám van (Vito 639 - 111cdi), hogy megálltam az autóval, 1 óra után a kulcsot a gyújtáskapcsolóba helyezve semmi reakció. Nincs zúgó hang, nem tudom a kulcsot elfordítani. 2 kulccsal próbáltam. Ajtókat nyitják zárják. Aksit levettem 10percre. Semmi. Van valakinek tapasztalat, tanács? Tamás
Termosztát cserélve benne de semmi. A hűtő csont hideg, de a vizet nem melegíti,. Használom minden nap, több órát, de a hűtő hideg, olyan mintha nem keringne benne a víz.
Be áll 80 fokra és annyi, de amint megállok alapjáraton jár, pár perc és le is hül a víz, 40 fok alá,és hideget is fúj a fűtés. Mi lehet a baj? Hengerfejes? Akkor nem kéne melegíteni a vizet neki?
Az égett szag milyen jellegű? Motorolaj, gázolaj, elektronikai panel, tekercs,vezeték...Valamit jó volna tudni. Pörget az önindító? Részletesebb leírás kellene ha segítségre vársz. :-)
Szia van egy ilyen müszerfalam ,és tahográfos müszerfalat szeretném kiváltani ,de a gond ott van kilóméter ora nem jelez ,szeretnék kapni egy iso bemeneti kacsolási rajzot kapni hogy hová kössem az elektronikát .elérhető vagyok :ottlikills10@gmail.com .vagy :hobbi elektronika 15355 .köszönöm.
Sziasztok! Elektronikában jártas fórumtag segítségére volna szükségem Eberspacher kályha (638) ügyben. Kaptam egy leírást, ábrát (bíró wiki), és azon két vezeték látható a gyertyán, ami , egyébként, galvanikusan csatlakozik a testre, és csak egy,szigetelt, pozitív pólusa van. Így akár PWM vezérlése is lehet, áteresztő módban. Kérdés: minek a "duplikált" test? Vagy hol tévedek? A választ előre köszönöm
Köszi, a keresőszót nem tudtam. A múltkori nekibuzdulásomnál rendeltem egy ilyesmi kütyüt, de kiderült, hogy lufi emulátor a rohadék, és nem súlyérzékelő az anyósüléshez... :-)