Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2019.03.31 0 0 7772

Első lökhárító, a rendszám és a baloldal között.

Előzmény: tucsok40 (7771)
tucsok40 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 7771

 szia még annyi hol találjuk  a külső hőmérséklet érzékelőt  ?? 

tucsok40 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 7770

SRS jel világit a km órán és elvittem villamossági mesterhez és ott kiolvastak gépel hogy a szalagkábel rossz és ez volt 1 napja kicserélve.

Az új egység ki is lett multiméterrel mérve elvileg az jó. (Ki sípolt mind a kétszálvezeték )

Szóval ennyi 

nagy vonalakban ennyi nem tudom , hogy hogyan tovább 

tucsok40 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 7769

Köszi a válasz 

 

A vito  122 max 140 km az autópályán de már 110 km nél is nagy a zaj,tömítőkéderek újra  honnan lehet beszerezni?

szélterelők alatt mit értesz  ?

A szélvédő szélén takaró elemekre gondolsz  (De abból már nincs új  nem kapok  )

A tükör előtti három szöget nemrég lett kicserélve újra. Mit kel még átnéznem, kérlek segítsetek hátha megoldódna probléma.

Arra gondoltam hogy az első ajtó ablak felsőrészéhez rakok külső szélterelőt, van e értelme csökkenti a zajt vagy nem .

 

 

 

 

tucsok40 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 7768

Szia 

 

Bocsi ha nem jó írtam. 

 

Amúgy ma beraktuk a másik Km órát és nem mutatta a c° ha szondát berakjuk akkor lehet hogy jó lesz?

Még ami fura ezen már szerviz km beállítás is van meg még amit nem tudok ezeket belehet e kapcsolni vagy nem ?

 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2019.03.30 0 0 7767

Elvileg nem fog működni: szonda nélkül nemigen mér hőmérsékletet...

 

"a ABS szalagkábelt hozott a pc problémánk"

 

Esetleg ha magyarul írnál..

 

Szélzaj ellen beválik a sebességcsökkentés, tömítőkéderek újra cserélése (nem az autó szempontjából új), tömítő és terelőelemek ellenőrzése, javítása.

Előzmény: tucsok40 (7766)
tucsok40 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 7766

Sziasztok 

 

2001.12 Vito 112 cdi km órát cserélni szeretném, csak azért szeretném mert a régiben nincs c° mérő ha kicserélem akkor elvileg az fog működni?

 

a ABS szalagkábelt hozott a pc problémánk és ezt kicserélem de ugyan azt a hibát hozza akkor mi lehet a probléma? 

 

Nagy a szélhang ti tudtok valami megoldást ?

 

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.21 0 0 7765

Sziasztok 2 kérdésem lenne:

 

1. a kerekekkel kapcsolatos   mak típusu Et 42 számu alufelnivel gond nélkül futna kis buszom ?furat etc is számit tudom ,de sokan már az et nél a fejüket fogják vagy egyből : vitora nincs felni kiálltással leráztak...

szóval 16j 112x5 et 42 mak típusu felnit tennék fel csak nemtudom ezeken a jó magyar utakon suhanhatok e.

 

2. kérdésem ezek a kerék emelésre vannak ? ill mennyire oxidált állapotban van , hogyan lehet karban tartani javitani esetleg csere ?

 

 

Előre is köszönöm !!!!!!!

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.21 0 0 7764

Sziasztok

2006 vito 111cdi  típusú kisbuszról infót tudna adni valaki ?!?

 

fanatikusok vito őrültek jelentkezését várom munka és hobbi autóként is szolgál  nem csak tankolni

tartani akarom kis gondját is viselném :D

 

mire figyeljek mire nem ?

mit cseréljek ? mit nem ?

 

azt már tudom benzinnel rángat a gázolajat szereti :P

 

Előre is köszönöm !!!!!!!!

multitomi Creative Commons License 2019.03.15 0 0 7763

multitomi Creative Commons License 2019.03.15 0 0 7762

Sziasztok! Szeretnék beinditani egy 108 cdi vitot  2002 évjárat ,és ebben aki tud a segitségét kérném. Az autot Belgiumba vettem árverésen, hobbi autonak vettem kis kirándulos kocsinak 900€ volt az ára 223e km -rel.tájékoztatásban az szerepelt a kulcs elveszett és csináltak hozzá egy gyári kulcsot, tanitsa fel , a hiba a következő: gyújtás utána start error ir ki , de a motorvezérlő is log a levegőbe ,tehát azt is piszkálták. Az autot a távirányitó nyitja zárja. Kulcsos 25 e ft ert megoldja ,de nem biztos hogy jó lesz ő ezt mondta mivel a motorvezérlő sem szűz, bár megnéztem semmi gányolást nem látni benne. Azt godolom ki kellene iktatni az imot ha biztosra akarok menn,i na ebben kellene egy kis segitség ,bár találtam a neten egy komplett cuccot ( de az 112 es vitóé ,jó az hozzá ?)vajon hogy oldodna meg ez a  próbléma a legolcsobban ? De ha van egy hozáértő és mond előre valami árat megcsináltatnám vele, Pesti vgyok .Köszönöm

szerény52 Creative Commons License 2019.03.13 0 0 7761

Szerintem teljesen normálisan működik. A CDI-k kevés veszteséghőt termelnek. A termosztát csak 80-fok felett nyit, tehát a víz csak a hengerfej/fűtőradiátor körben kering, fűt. Ha alapjáraton ketyeg, és a fűtőventi is működik, akkor bizony az elég "méretes" radiátorban a vízpumpa olyan gyorsan átforgatja a vizet, hogy az hamar ki hűl. A kiegészítő fűtést szinte minden CDI-vel szerelt autóba beépítik. A motor szempontjából létfontosságú, a komfort sem mindegy. A hűtőben meg, ha nem forog a víz, ne törődj vele. Jó a termosztát. Végül is, sarkítva, egész télen feleslegesen hurcolásszuk a hűtő/ventillátor kombót. Ja, és még egy dolog nagyon fontos, a keringető szivattyú!

Előzmény: laszlo1220 (7755)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.02 0 0 7760

Vito 638 termosztát csere elkerülése! Daewo matizét rakja bele,de szerintem jó a Skoda 120-asé is.És lesz fűtés.

https://www.youtube.com/watch?v=w_Si6pCxQHg  Beszarás!!!!  :-)

kapiapi Creative Commons License 2019.03.01 0 0 7759

Sziasztok!

110d adagolós vitónál hogy lehet az alapjáraton állítani?

Melegen kicsit bedadog ,de ha pici gázt adok még neki akkor kisimul a járása.

Köszi előre is!

Miki0314 Creative Commons License 2019.02.26 0 0 7758

Szia! Nekem nemreg volt ugyanilyen problemam, nalam az elektromos kormanyzarral volt a gond.

Előzmény: 19Tamás77 (7756)
Miki0314 Creative Commons License 2019.02.26 0 0 7757

Sziasztok!

 Van egy Mercedes Vitom w639 111cdi amikor alapjaroton jár a motor hideget fúj, de menetközben vagy ha gázt adok akkor már fújja a meleget. A vizhőmérséklet be áll 90 fokra és nem ingadozik egyáltalán. Menet közben forró levegőt fúj, de ahogy megállok egyből kezd visszahulni es elkezd langyosat fujni. A termosztat es a vizpumpa is cserelve volt mar! Az auto nem klimas es nincs benne futescsap! 3 szerelohoz is elvittem mar de igazabol egyik sem tudott segiteni.

Ha esetleg tudtok valami hasznos tanacsot adni azt nagyon megkoszonem!Udv: Miki

19Tamás77 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 7756

Sziasztok! Olyan problémám van (Vito 639 - 111cdi), hogy megálltam az autóval, 1 óra után a kulcsot a gyújtáskapcsolóba helyezve semmi reakció. Nincs zúgó hang, nem tudom a kulcsot elfordítani. 2 kulccsal próbáltam. Ajtókat nyitják zárják. Aksit levettem 10percre. Semmi. Van valakinek tapasztalat, tanács? Tamás

laszlo1220 Creative Commons License 2019.02.14 0 0 7755

Sziasztok.

Lenne egy problémám, 638 2.2 108 cdi 2000 es

Nem kering benne a víz!

Termosztát cserélve benne de semmi.  A hűtő csont hideg, de a vizet nem melegíti,. Használom  minden nap, több órát, de a hűtő hideg, olyan mintha nem keringne benne a víz.

Be áll 80 fokra és annyi, de amint megállok alapjáraton jár, pár perc és le is hül a víz, 40 fok alá,és hideget is fúj a fűtés. Mi lehet a baj? Hengerfejes? Akkor nem kéne melegíteni a vizet neki?

Teljesítményben sincs semmi vissza esés.

Fannyka12345 Creative Commons License 2019.02.02 0 0 7754

Sziasztok.2004 és 115 cdi,vitòhoz tudnátok ajánlani bontòt???

stefan67 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 7753

Az égett szag milyen jellegű? Motorolaj, gázolaj, elektronikai panel, tekercs,vezeték...Valamit jó volna tudni. Pörget az önindító? Részletesebb leírás kellene ha segítségre vársz. :-)

Előzmény: Veronika861106 (7752)
Veronika861106 Creative Commons License 2019.01.26 0 0 7752

Üdv

Valaki tudna segiteni?

Merci vito w638 2001-es 2.2 cdi 60 kw os 

Menet közben égett szagot éreztem le állitottam és azota nem indul?

Biztsitékok jok 

Mi lehet a probléma?

Törölt nick Creative Commons License 2019.01.07 0 0 7751

Hello! Ilyen elektromos fűtésrásegítővel kísérletezett már valaki? https://www.metroman.hu/termek/auto-motor-melegito-futesgyorsito-12v

 

Illes Ottlik Creative Commons License 2018.12.15 0 0 7750

Szia van egy ilyen müszerfalam ,és tahográfos müszerfalat szeretném kiváltani ,de a gond ott van kilóméter ora nem jelez ,szeretnék kapni egy iso  bemeneti kacsolási rajzot kapni hogy hová kössem az elektronikát .elérhető vagyok :ottlikills10@gmail.com .vagy :hobbi elektronika 15355 .köszönöm.

Előzmény: Törölt nick (1282)
szerény52 Creative Commons License 2018.12.13 0 0 7749

Sziasztok! Elektronikában jártas fórumtag segítségére volna szükségem Eberspacher kályha (638) ügyben. Kaptam egy leírást, ábrát (bíró wiki), és azon két vezeték látható a gyertyán, ami , egyébként, galvanikusan csatlakozik a testre, és csak egy,szigetelt, pozitív pólusa van. Így akár PWM vezérlése is lehet, áteresztő módban. Kérdés: minek a "duplikált" test? Vagy hol tévedek? A választ előre köszönöm

 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2018.12.07 0 0 7748

Köszi, a keresőszót nem tudtam. A múltkori nekibuzdulásomnál rendeltem egy ilyesmi kütyüt, de kiderült, hogy lufi emulátor a rohadék, és nem súlyérzékelő az anyósüléshez... :-)

Előzmény: Törölt nick (7747)
Törölt nick Creative Commons License 2018.12.07 0 0 7747
Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7746)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2018.12.05 0 0 7746

Egy linket esetleg kaphatnánk a kütyühöz? köszi :-)

Előzmény: Törölt nick (7742)
szerény52 Creative Commons License 2018.12.04 0 0 7745

Új tagként üdvözlök mindenkit!

szerény52 Creative Commons License 2018.12.04 0 0 7744

A motor felett-mögött a tűzfalon, középen.

Előzmény: Törölt nick (7734)
Törölt nick Creative Commons License 2018.11.29 0 0 7743

A kép az ittmaradt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!