Egy 2005-ös MK3-as mondeo friss tulajdonosa vagyok. Nagyon örülök a gépnek de egyvalami nagyon nem tetszik benne. Az ülés valahogy számomra kényelmetlen. Az oldaltartó szivacsozás olyan keskeny távolságot fog be és olyan magas, hogy összenyom ami már egy óra vezetés után rohadt kellemetlen. Ez előtt a gép előtt egy MK1-esem volt és annak az ülése sokkal kényelmesebb volt. Csak az én seggem ilyen kényes vagy másoknak is van hasonló problémája ?
Nem lehet hogy a részecskeszűrő szaraxik? Elvileg az öntisztító, és szerintem simán lekorlátozza a teljesítményt a computer ha azzal baj van. Készülj, mert ha a tisztítás nem segít, akkor a csere nagyon fog fájni.....anyagilag.
Kérdésem lenne hogy van egy 2007 mk4 Ford Mondeom a motorban az olajszínt nő nem gyorsan de folyamatosan. Van is egy hibajelem P0428 ami katalizátort jelent "gondolom mivel dizel részecske szűrőt". Azonban ezen az autón vadi új részecskeszűrő van és most bevizsgálták a porlasztó is jó teljes mértékben megfelel az előírtnak. A motorolaj szint mértéke igazán akkor nővekszik ha 5 vagy 6 sebességfokozatban van. És ilyenkor a hibajel is hamarosan felugrik. Ja a motor nagyon szépen jár. Fordulat meg se mozdul géppel mérve 800-ról. Ötlet sincs merre kéne tovább mennem.
Legyszi segitsetek!!!!Mondeo Titanium 2.2Tdci 2008-as autón világit a motordiagnosztika sárga lampa,szervizbe megnèztèk,es valami koromlerakodasos öndiagnosztika kódot irt,amire azt mondtak,h az autó magat majd regenerálja.....Budapestre menet megjelent az engine malfunktion felirat es az autó 140km/h fölè nem megy azóta?????Mi lehet a baj???Főnöki auto,holnap ujra mennnni kell vele BP,de igy lehet????Szerviz szerint az volt a baj,h a regeneráció közben le lett allítva az autó???? HELP!!!!!!!
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 1997-es MKII Ford Mondeom (1.8 16V ZETEC, automata váltós). Nem mai darab, de szeretem, karban tartom (újabb autóra meg úgysincs pénzem :)) Rendszeresen hordom szervízbe, nincs is vele gondom. Viszont most előjött egy fura probléma. Egyik nap elment a műszerfal világításom, egyúttal a rádió és az összes kezelőgomb világítása is. Viszont ezzel együtt elment a hátsó világításom is (de a féklámpák, a tolatólámpa, az index és a ködlámpa működik!) És azóta nincs a hangjelzés sem, ha égve hagytam az első világítást, és levettem a gyújtást. Sőt, el is alszik a világítás, amikor leveszem a gyújtást.
Szóvel ezek így kompletten elszálltak és egyszerre. Azt gondoltam, hogy biztosíték, meg is néztem, ki is cseréltem, amelyik elvileg ehhez van, de semmi változás. Egyébként egyik biztosítékom sincs kiégve.
Szóval abban szeretnék segítséget, tanácsot kérni, hogy mi lehet a probléma, mert nekem fogalmam sincs már.
Nagyon szépen köszönöm előre is!
Csak egy mellékes kérdés még: 305000 km van benne. Ez tuti, a keresztszüleimtől vettem pár éve, addig csak ők használták, és nem nyúzták.:) Ez sok már, vagy még elbírja egy darabig?
s.o.s! Mk1 es mondomban meghalt a motorom.136 lovas 2000cc benzines DOHC moci volt benne.Most kukáztam egy zetech motort ami ugyan arra a motor kodra hallgat talán.Bele tehető a zetech??mindkető manuális váltos.Az enyém 1993as gyártás.A zetech 1998as talán.Mi a fontos??Vissza hivok bárkit aki ért hozzáá vagy mailban. Köszi! 0630755715 vagy hagabi1972@gmail.com
Sziasztok. Segitséget szeretnék kérni. A Mondeom 2002 évjáratú 2.0 tdci 85Kw 115 le. Vásárlás után kb 400-500 km az autó elkezdett rángatni egyre jobban,majd 1-2 km után leállt a motor nagy fehér füstöléssel kisérve. kb 1 óra múlva újra indult és a haza vezető 4-5 km szakaszt a fent leírtakat 3-4 megismételve megtette. Másnap szürő csere. 1200 km levezetése alatt semmi gond. Tegnap újra kezdte. Segitség!!!!!
Hideg motornál hűt, mint az állat, kb. 5-10 km után kompresszor leáll, vissza nem kapcsol.
Rendszer kitisztítva, nyomáskapcsoló, hűtő kicserélve, nyomáspróba állítólag nem mutat eltérést, UV-s feltöltés nem mutat szivárgást. Mégis az 5-10 km után úgy tűnik, hogy mindig kevesebb a gáz benne.
Azt kell hogy mondjam, hogy gusztustalan ami megy a használtautó piacon. Most hogy benne vagyok, ha mondják előre, nem hiszem el. Néha a sírás kerülget miután szemügyre vettem a kiszemelt vágyam tárgyat, s elkeseredetten lépek tovább. A kereskedők nagyzömmel lekezelőek, a szart is rád akarják sózni, láttam én már átépített autót, töröttet, cserélt műszerfalast, visszatekert órájút, s sorolhatnám napestig. Néha azon gondolkozom hogy a 20 éves kis japán autóm megtartom inkább és nem bízom a szerencsére, a ,,hátha talán"-ra hogy sikerül kifogni egy tényleg jó autót. No de térjek már a lényegre. :)
Most egy 2008-as sedan Mondeo 2.2 Tdci Titanium az ujabb kiszemelt. 175 lóerós motorral szerelt, jó állapotú manuális váltós. Erről a típusról szeretnék érdeklődni nálatok, mik a tapasztalatok, milyen ez a motor, típushibák stb. Előre is köszönöm a véleményeiteket.
Na, szerintem ebben az esetben nagyon-nagyon jól tetted, hogy nem vetted meg azt a mondeo-t. Ha a figura nem akarta elengedni állapotfelmérésre, az több mint gyanús. Lehet, hogy nem 2oo, hanem 6ook Km volt benne....
Sajnos a kereskedő nem hozta el az egyeztetett két időpontban sem az autót - mert ő elfoglalt és nem ér rá, de higgyem el hogy jó az autó - állapotfelmérésre. Értem én hogy nem ér rá, de legalább szóljon, hogy ne várjuk. Egyébként az ára 1,7 M. Ez számomra nem korrekt hozzáállás volt és tüskét hagyott bennem. Még az is megfordult a fejemben, hogy talán baja van az autónak. De ha nincs is baja ez volt az Isteni jel, hogy egy 2006 végi icdt Honda Accord-ot válasszak (barátnőm nagy bánatára) de ennek a kereskedőjét nem kellett hívogatni, hogy mikor ér már ide?
Sajnálom, mert az autó gyönyörű és kiváló állapotúnak nézett ki.
Ford Mondeo 2000 TDI, 2002-s évjáratuban az 5-s váltót 6 sebességesre cseréltük. Az új váltón nincs a km meghajtónak helye. Hogyan tudnánk megoldani, hogy a km óra működjön?
Szóval a mondat befejezve: Az a 2.0 TDCI motor, ha karban volt tartva, és vigyáztak rá (nem tolták neki hidegen, leállítás elött vártak egy percet amíg lehült a turbó etc), akkor hibátlan lehet.
Az a 2.0 TDCI motor, ha karban volt tartva, és vigyáztak rá (nem tolták neki hidegen, leállítás elött vártak egy percet amíg lehült a turbó etc) Nem tudom, hogy ez már a PSA motor-e, mert ugye annó az 1.8 TDCI az Ford-motor, a 2.0 és 2.2 TDCI az PSA motor volt. Ami jót jelent, mert a PSA HDI motorjai a legjobbak.
2oo.ooo-et futott? Szerintem akkor már cserélhettek kettőstömegüt, szerintem a kuplung lehet itt veszélyben. Ford Petrányinál asszonták nekem, hogy a kuplung 25O-3OO.OOO km-ig bírja vegyes használat mellett, autópálya az más tészta. Ott nincs igénybevéve annyira.
Az alábbi autóról szeretnék véleményt kérni. Mivel nem ismerem a Fordot, ezért jó lenne némi tanácsadás, gondolok itt típushibákra, illetve 200e km-nél mikre lehet számítani, stb stb. Az ismeretségemben volt néhány ember, közöttük volt ford szervizes is, aki finoman próbált lebeszélni erről a típusról.
Ford Mondeo Tournier 2.0 tdci trend, 85Kw, 116ps, 2008/11
Üdv mindenkinek! Van egy 2012-es mk4 mondóm. Gondolt egyet és a tolatókamera képe nem jelenik meg a kijelzőn! Egyszer 20kapcsolás után elkezdett frissíteni akkor vibrálva de beadta a képet.hagytam frissíteni kb 15 percig, de nem végzett. Ezután semmi. Majd egyszer kiírt valamit, de olyan gyorsan elvette hogy csak annyit tudtam lefordítani h valamit cserélni kell. Járt már így valaki? Ha igen mi volt a megoldás?
Sziasztok, segítsetek, komoly gondom van!!! A kb 1 hónapja vásárolt Mk4 mondeom ma éktelen csipogással kísérve leállt, "engine malfunction" és ezt még négyszer, de nem vészüzemmód, csökkentett teljesíttmény, hanem azonnal. 2,0 benzin, 2007-es, motorkód:AOBA7S44861. Vásárlás után pár nappal kigyulladt a check engine, szerelőnél járt(a motort nem nézték), kiderült, a katalizátor hibás. Vettem egy bloetooth-os obd olvasót, az is katalizátorra panaszkodott, illetve nem állandó hibának légtömegmérő (P0104) hibát írt ki. Pár napja elkezdett sípolásokkal figyelmeztetni, három rövid sípjel, ez váltott ma kéttónusú síporgiába leállást megelőzően. Egy barátom egyel komolyabb készülékével laptoppal kiolvastuk és ijesztő adag hibát dobott:
-iUPĦ: Ford - Mondeo [07-10] - 2007 Hibakódok Benzin (TBBA - Duratec-HE) DTC Leírás Nincs hibakód Fék (ABS (ABS fékrendszer) - Diagnosztika) DTC Leírás U0140 - Kommunikáció vesztés a felépítmény modullal - Nincs szimptóma - szakadt U0100 - ECM/PCM „A”-val megszűnt a kommunikáció - Nincs szimptóma - szakadt U0126 - Kommunikáció megszűnt a kormányzási szög érzékelő modullal - Nincs szimptóma - szakadt U0123 - Összeköttetés ,megszakadása a jármű forgását érzékelő modullal - Nincs szimptóma - szakadt P1635 - Gumi/Tengely Elfogadható Tartományon Kívül - Programozási hiba - szakadt Műszer (Műszer – IPC (Műszerfal modul)) DTC Leírás P1607 - MIL (Hibás működést jelző fény kimenet áramkör - Aktiválás/sorszám számláló helytelen/nincs aktualizálva - szakadt B10BD - Többfunkciós kapcsoló - Nyitott áramkör - Érvényes U0422 - érvénytlen adat fogadása a motorvezérlő modultól/meghajtásvezérlő modultól - Esemény információ - szakadt U0401 - Événytelen adat fogadása a motorvezérlő modultól/meghajtásvezérlő modultól - Esemény információ - szakadt U0415 - az ABS vezérlőmodultól fogadott érvénytelen adatok - Esemény információ - szakadt U0416 - A jármű dinamika vezérlőmodultól fogadott érvénytelen adatok - Esemény információ - szakadt Többfunksió (BCMii (felépítmény vezérlő modul) - Diagnosztika) DTC Leírás B10E5 - érzékelő jel PCM (Hajtáslánc vezérlőmodul) - Zárt áramkör a pozitívhoz, illetve nyitott áramkör - Függő U0100 - ECM/PCM „A”-val megszűnt a kommunikáció - Nincs szimptóma - szakadt U0121 - Megszakadt a kommunikáció a blokkolásgátló fékrendszer (ABS) vezérlőmoduljával - Nincs szimptóma - szakadt Többfunkció (DDM (Első vezérlő modul) - Diagnosztika) DTC Leírás Nincs hibakód Többfunkció (PDM (Utas oldali ajtó modul) - Diagnosztika) DTC Leírás Nincs hibakód Többfunkció (SASM (Kormányzási szög érzékelő modul) - Diagnosztika) DTSÓC Leírás Nincs hibakód
Valakinek egy jó meglátása? Megsült az ECU, vagy valami vezeték? Kihez vigyem, vissza az eladóhoz? Szeretném megtartani, de ez ijesztő, HELP!!! Gyurka
Igazából nem is a nagyon minimális folyadékveszteség zavar- ez még lehet, h normális - bár ezt nem tudom, de a kormánykilengés jobbra-balra, utána pedig a fennmaradó vibrációja ami igazán zavar, és 82000 km van az autóban, ez a kormánymizéria idegesít, amin túl vagyok már: 2garn. új nyári gumi, új első lengőkar hátsó szilent csere, 1 hét múlva új első féktárcsákat betéttel rakunk fel, de már kezdek beleőrülni, h mitől van ez???, ebben esetleg tudsz segíteni? köszi!