Megfelelő diagnosztikai műszert kell rádugni, az megmondja hogy mi a baja. Ha azt megszünteted, akkor lehet törölni ugyanezzel a műszerrel a hibakódot és már nem is fog világítani a lámpa.
Nálam anno a kormányátvezető volt szakadt, azt jelezte.
2007-es Mininél légzsákhibát mutat, amit a műszer a kormánynál jelez. Van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok, hogyan lehet kitörölni a hibát, vagy megjavítani a problémát?
2002 mini ONE, jobb első tompított reggelről délutánra nem ég, amikor felkapcsolnám kerregő burrogó hang jön a lámpatestből. Refi, helyzetjelző ég, új izzóval is kipróbálva.
Csak tippelni tudok, ha nagyon könnyen mozog a belső kilincs, akkor lehet, hogy valami elengedte a bowdent, és így nem tud rajta húzni a kilincs. Vagy esetleg már annyit nyúlt a bowden, hogy a kilincs nem húz rajta eleget, bár ezt nem hiszem. Laikuskén ennyi jutott az eszembe.
Egy 2004 es r53- asom van. A mi nap egy olyan problémám akadt, hogy a belső kilincs egyszerűen sehogysem nyitja az autó ajtaját, de a kulső kilincs viszont hibátlanul működik. Valakinek valami ötlet hogy mi lehet a probléma? Előre is köszönöm !
Van nekünk egy R57 vászon tetős Mini-nk, szépen működik, gyakorlatilag nincs, vagy alig van vele probléma.
Mostanában viszont gond van az ABS-szel.
Induláskor minden jónak tűnik. Aztán az első nagyobb kátyú vagy ránc környékén amikor zuttyan egyet a kocsi, felugrik az ABS és egy másik lámpa jelzése. Már régóta van így, sőt hasonló viselkedéssel vettük használtan 7 éve, de mivel nem volt érzékelhető probléma, így nem zaklatott fel. Viszont mostanában enyhe fékezésnél van, hogy a fékhatás helyett ABS vibráláshoz hasonló történik, majd ijedtemben mélyebbre nyomom a féket, és akkor jön a hirtelen fékezés, de már veszélyes közelségben.
A helyi szerelőhöz elvittem az autót. Kimérte az ABS érzékelőt és kábelt, és ezek szerinte rendben vannak, nem talált kontakt hibát. Viszont az ABS kockát nem tudja javítani. Elmondása szerint vannak, akik ilyesmit meg tudnak gyógyítani, de inkább gyakori típusok esetében, és MINI-hez nem tud ilyent.
Abban bízom, hogy volna egy jó tanácsotok, hogy kihez kellene fordulni. Köszönöm segítségeteket előre is !
Nekem volt nagyon hasonló problémám, bár az enyém R50, a korábbi széria, és nem csak alapjáraton állt le. Figyeld a vízhőfokjelzőt, hogy mit mutat, amikor leáll a kocsi.
Sziasztok! 2007-es, benzines Mini Cooper-em van. Van-e arra ötletetek, hogy mi lehet az oka, hogy időnként alacsony fordulatszámnál leáll a motor. Ez általában akkor jön elő, ha lassításkor üresbe teszem. Amikor újraindítom, simán indul és megy, de sajnos elég gyakran előjön.
Egy kéréssel fordulok hozzátok: Mini Cooper S r53 a bal első ajtóban rossz a zár, vagyis csak kulccsal nyílik de a távirányító zárja. Szereztem egy új ajtózárat, de a beszerelésével nem próbálkoznék, mert videókon láttam hogy nem egyszerű művelet.
Sziasztok! Szeretnék érdeklődni, hogy volna -e valakinek bontott olajszűrő háza R50 1.6 116LE motorhoz? Az ominózus műanyag hengeres kosárka kellene. Mivel tudom hogy külön nem rendelhető ezért már ráhangoltam magam hogy a teljes házat kénytelen vagyok megvenni, szóval ha volna bárkinek nagyon megköszönném.
Bé verzió, ha esetleg valakinek megvannak a pontos méretek, gondoltam egy olyan megoldásra, hogy legyártom 3D nyomtatóval.
Ha van lehetőséged próbálj ki többet akár fórumosok között. Az állapot nagyon különböző és megtévesztő tud lenni. Volt már pár darab,igen leharcoltakra ráfogják,hogy egy élmény vele közlekedni,de közben meg nem,lóg füle farka. Ha ilyet kérdezel és van konkrét,akkor érdemes a linket is bemásolni.
Mini Cooper vásárlás előtt állok. A kinézett modell 1.6 benzin, 2002-es.
Mi a véleményetek a megbízhatóságról? Fenntartási költségek hogyan alakulnak? Vannak típus betegségek? Vásárláskor mire érdemes figyelni? Találtam egy kulturált állapotú, 126 ezer km-est. Mire figyeljek megtekintéskor, kipróbáláskor?
Jelenleg 2000-es Toyota Corolla 1.4 VVT-I vel járom az utakat nap mint nap.
Ha esetleg összehasonlításhoz tudnátok mondani valamit azt megköszönném.