Ahol megvetted. Ezt megtalálod a Nagy Briefben. Ha van német lakcímed, akkor pedig ott is. Próbáld megkeresni az eladót, és kérd meg, hogy segítsen pótoltatni, kb. 55 euró, +, ha elküldi postán annak a díját illik kiutalni. Vannak német cégek akik elintézik, de ezek drágák, mert elég borsos árakon dolgoznak. Mielőbb próbáld intézni, mert hosszabb időbe telik, míg megérkezik. Egyébként érdemes elmenni a lakóhelyedhez tartozó Műszaki vizsga állomásra, ahol honosítás is van (megyeszékhely, ahol van az állandó lakcímed), és ott is érdemes megkérdezni. Én sok sikert kívánok, hogy sikerüljön, ha lenne még kérdésed, ha tudok szívesen segítek, mert én is voltam ilyen helyzetben, és nem egyszerű a történet! Egyébként van olyan kint, hogy ilyen esetben is rendőrségi bejelentést is kérnek, és csak úgy intézik el. Ahány hely, annyiféle eljárás...
A tulajdonos, akitől vásároltam: D55413 Oberheimbacher településen lakik, gondolom a legközelebbi Zulassungsstellén sikerült "elkeverni" a kisebbik forgalmit, Bingen-ben. :-S
Azt kint kell intézni, 40 pár euró, de csak ott tudod intézni ahol a legutolsó üzenbetartó volt. Kint érdemes bejelenteni, hogy /ellopták, /megsemmisűlt, /elveszett/ és kapsz egy újat. Itthon nem fogják pótolni. Írd meg, hogy hol volt az utolsó üzembetartó. Az utazás fog sokba kerűlni. Ha kimész akkor az a leggyorsabb.
Sikeresen elkallódott Német autóm Zulassungsbescheinigung Teil I része (kicsi forgalmi). A nagy (Fahrzegubrief Teil II) megvan, adásvételi, CMR van. Származásellenőrzés sem akadály, de a kérdés úgy hangzik, hogy az eljárás elindításához elég lesz ez a pakk is az okmányirodában?
Kétszer vámoltattam itthon. Én vámügynökségre mentem, gyorsabb és problémamentes úgy az ügyintézés, hiszen ők napi kapcsolatban, akár bratyiban is vannak a navosokkal. Ők hozzám kijöttek szemlézni és tök jóindulatúak voltak, szóba kerültek a hibák is, aztán nem szálltak el a számok, persze az autó értékétől is függ. Amit meg kint vámoltattam fuvar közben, motorhibás autóra a piaci értékhez képest szemérmetlen alacsony összegű számlával se szaroztak, ott nincs utánaszámolgatás, hogy mégis mennyi az autó értéke.
Én is ezt olvastam, de egy VÁM-os hölgy meg azt mondta a telefonba (Győr), hogy ha hihető a számla akkor elfogadják. Az árakat meg a Hahu-n szokták megnézni.
(Azért hívtam fel, hogy mondjon egy Eurotax árat az autóra, de azt nem tudott mondani).
Nagyon ingoványos, kacskaringós ösvénynek tűnik ez nekem, de az autó meg szép...
Itthon katalógus érték alapján számolják a sarcot, tesznek a számlára, fájdalmas összegek tudnak kijönni. Valószínűleg az eladónak nem volt hozzá kedve.Vissza kellene vinni a német határra vámolni.
Svájci autót hozott már be valamelyikőtök? (Tudom, hogy van VÁM+ÁFA a többi sarc mellett).
Az érdekelne, milyen egyéb aknák vannak egy EU-ból behozott autóhoz képest.
Aki már végigcsinálta, annak a tapasztalata érdekelne. (pl. Számlát elfogadták, vagy Eurotax alapján számolták az értékét)?
Az autó egyébként Magyarországon van, csak nem tudom az eladó miért nem vágott bele a folyamatba. Miért az eladás mellett döntött. (Mit tud amit én jelenleg nem).
A kocsi nem törött, de pl. a légzsák lámpája világít.
Olaszországból származó autó előélete lekérdezhető valahonnan?
(pl. az ottani vizsgákon rögzített km állások érdekelnének )
Egyik VIN alapján működő (olcsóbb) lekérdező oldalt lefuttattam , de semmi érdemi infót nem adott erről. A Carvertical.hu is ennyit tud, csak 3x több pénzért, vagy esetleg azt érdemesebb kifizetni ?
Hely válogatja, mert minden olyan egységes. :D Szigetszentmiklóson email-ben tudsz időpontot kérni, mindent be kell szkennelni, Fehérváron meg személyesen kell vinned mindent. Szánalmas az egész...
Sziasztok, utoljára tavaly augusztusban voltam vizsgán. Jól hallottam hogy változtak a dolgok?! Nem elég már csak telon bejelenteni, időpontot kérni? A papírokat is le kell adni előtte
Tudod azt mégsem írhatjuk le, hogy miért nem mehetünk már autót behozni Németországból.
És, ha Németországban valaki megbetegszik, az nem olcsó, főleg minden biztosítás nélkül. Nem véletlen vannak fent több magyar külképviseleten pl. Ausztriában is, hogy hol lehet segítséget kérni.
Érdemes utazás előtt alaposan informálódni, nehogy kint kelljen mindent kideríteni.
Lehet, hogy pontatlan volt, amit írtam, elnézést. Viszont kifelé lehet menni jelenleg, pl. Ausztria felé, de jelenleg vagy friss tesztet kell mutatni magyar állampolgároknak, és akkor nem kell az otthonukban karanténba lenniük két hétig. Az a helyzet, hogy kifelé lehet menni, de, ha nem tudja igazolni, akkor bizony itthon kötelezően karanténba kell mennie, amit ellenőriznek, és büntetnek, ha valaki megszegi....
Én is meglepődtem ezen, de nem tudunk ezen változtatni...
Jobb inkább várni, amíg mehetünk, mint elkapni ezt a szemét koronavírust, mert arra még biztosítás sincs jelenleg állítólag......, külföldön meg nem olcsó történet.....
Mindenki figyelmébe ajánlom, hogy a mai napon a koronavírus.gov.hu telefonos megkeresésére azt válaszolták, hogy Ausztriába lehet menni, de visszafelé Magíarországra vonatkozóan karanténkötelezettség van, ami azt jelenti, hogy kettő hét karanténbe kell vonulni itthon.
Olyan partnert keresek aki tengerentúlról importál autót amerikai gyártásút Magyarországra, teljes ügyintézéssel,szerződéssel,megbízhatóan-hivatalosan!
Sziasztok. Adott egy autó, aminek elvesztek a kinti papírjai. A kocsi korábban magyar volt, így rendelkezésre áll az anno export miatti ideiglenes kivonatási papír, plusz az adásvételi az akkori utolsó magyar tulaj és a az akkori újdonsült külföldi polgár között. A kocsi megvan, nincs semmi "gondja", tiszta. Van rá valamilyen módozat, hogy az autó visszakerüljön magyar forgalomba?
Köszi a választ piadone! Igen, hallottam róla, hogy ez nem hivatalos módja. Ezek szerint nézik a honosítás során, hogy miért van rajta P rendszám és melyik cég tulajdona?
P-s rendszámot nem lehet hivatalosan bérelni! Azzal csak az közlekedhet akinek a nevére szól! Vagy tréler, vagy keresel olyank kinek van p-s renszáma es ő viszi el az autót!
Mozaik utcai honosításra én is bő egy hónapra kaptam időpontot. Mivel az exportrendszám addigra lejár, így gondolkozom milyen megoldást válasszak, hogy eljussak a vassal a vizsgálatra. Tehát a kérdésem, hogy P rendszám bérlés, vagy trélerezés? A P rendszám egyszerűbbnek tűnik, de vajon basztatják-e emiatt az embert, vagy ne gondoljam túl a dolgot?