Már kb. 2-3 hónapja vettem egy Lanost. 98-as, 1.5-ös... Nagyon olcsón vettem és persze elég sokat kellett rákölteni... Most már kb. okés a gép.
Még kell egy baloldali napellenző és a hátsó ablakok nem reagálnak a kapcsolókra... (ja - és le van szakadva a kesztyűtartó).
De a kérdésem: ha az üzemanyag szint eléri a pirost vagy megközelíti, akkor egy-egy hirtelenebb balos kanyarba (tipikusan körfogalom) képes az autó leállni, aztán darabosan indul újra... Mintha nem kapna benzint. Ha több benne a benzin, akkor nincs ilyen gond. Ezzel mit lehet kezdeni? (azonkívül, hogy előbb tankolok... kb. 38-40 litert teszek bele, hogy tele legyen, mert ilyenkor már jelentkezik... de mintha 48 literes lenne a tartály).
A segítségeteket szeretném kérni 1996-os Lanos gépjárműnél a belsővilágítás ha bekapcsolom akkor sem működik illetve az ajtók nyitására sem kapcsol be a biz tik jók az izzó is jó. Valakinek volt ilyen jellegű problémája és ha igen megosztaná velem a megoldást.
2002-es lanos akkumulátor csere után nem működik az immobilzer. Kulccsal tudom nyitni, indul, a kulcson világít a távírányító ha próbalom azzal zárni nyitni, de az autó nem reagál . Szerelő ??? Köszönöm!
Sziasztok! Van egy daewoo lanos szedán autom. olyan probléma van vele hogy ha elindulok az autoval és második sebességbe rakom és gázt nyomok valami koppan benne. ugyan ezt csinálja egyesben és kettesben is a többi sebességnél még nem érzékeltem ezt a hibát. mi lehet a baj? ha tudtok kérlek segitsetek!!
( Szembe szomszéd kaloson vasra tette az első fékbetétet 90000 km alatt azért van némi vezetési különbség pedig nálunk is hajtja az asszony is 1.5 évvel ezelöttig többet ment vele mint én , munkába . Tavaly szeptembertől meg a gyerek is használja rendszeresen.
Üdv kolléga !! Ezen a fórumon nem nagy az élet, gondolom azért mert remélem másnak is annyi problémája van a lanossal mint nekem. Újonan vásárolva 2002 .09.23 1.4 es, 160000 körűl van bent most. A 15000 szervizek és a késöbbi km ek után a szűrök gyergya stb 142000 nél első fékbetét ( szembe szomszéd kaloson vasra tette) kívűl 1 garanciában cseréltek 1 alapjárati motort mert néha pörgött nem állt vissza igazából csak száraz volt de kicserélték nem lett volna muszáj. 1 garnitúra fulda cristál felnire szerelt téli gumit vettem ami akkor 2003 ban 20000 ft volt még most is bőven jok. A nyáriak tavaly fejezték be pályafutásukat. Ami probléma volt vele az indításgátló agyát kellett kicserélni talán 5 év körűl ez volt 35000 ft. A párásodás egyértelmű ha belső keringetésen van minden autó párásodik, nekem kicsúszott a a fűtés állítonál a keringetés átváltó bovden külsö a lefogatóból 1 szer vissza tettem aztán mégegyszer és úgy hagytam igy legalább nem huzkodja a család belső keringetésre . Valamikor régen mentem vele és nekem is párásodott nem is néztem a gombot ,persze hogy valaki belsőre tette ez volt az oka. Még hidegben is jobb a külső levegő ,igaz kicsit késöbb ad meleget ,de és amíg meg nem mozdul a hőfok mérő mutatója csak 1 ventillátor fokozatot használok vagy semmit , igaz menetszél nem nagyon érvényesül.
Sziasztok!
Ha esetleg erdekel valakit, lanosrol megmaratt 4db gyari 14col lemezfelni teli gumikkal Falken eurowinter ket felnin es Frigo debica ket felnin. 185/60 a meretek 4 es 3 milimeteresek, regik a gumik de itt varosban meg egy telet el lehet menni veluk szerintem. 20 ezer huf a garnitura.
Véletlen nem tudjátok hogy lanos 2001 évjáratúba 1.6 16V hogy hol található a pollenszűrő? Meg van egy olyan problémám hogy be párásodik a szélvédőm elől.
A kocsiban ha felkapcsolja az ember a távolsági fényszórót vagy a fénykürtöt olyankor lekapcsol a tompított fény, vagy nem, és ég együtt a kettő? H4-es izzóról van szó.
Árulom az 1.5-ös 98-as Lanosomat, mely az utóbbi 10 év alatt amíg nállam volt megkapott minden szervízt és törődést , valamint Apex sport rugókat, Koni lengéscsillapítókat és Chip tuningot is! Ezért aztán bátran lehet vele előzni,mert megy is és felborulni sem akar mint a gyári kivitelben. Szinte megalázó áron eladó.Most kapott új kipufogó rendszert. Kuplungot és vezérmű cserét mindenével egy éve. Műszaki még Januárig.
én csak ajánlani tudom. Az enyém 98-as évjárat, de a kötelező kopo alkatrészek cseréjén kivül, hál'istennek még semmi komolyabb gondom nem volt vele. 1,6-os 16 szelepes, és ez sajnos a fogyasztáson is meglátszik. Suzukit biztos többet találsz, de ha különlegesebbet szeretnél, csak ajánlani tudom:)
Kérdésem az lenne a kedves Lanos tulajokhoz, hogy milyen autó a Lanos? Lehet jövőre beruházunk egy autóba, első autónk lenne, hitel felvétele nélkül ez az árszint (3-500e ft) az elérhető. Lényeg hogy klímás legyen, ne essen szét, és megbízható legyen. Nem tudom alternatívája lehet-e a Suzuki Swiftnek például...
poénos, de a kormánynál épp nincs semmi ami sziszeghetne. egyes régebbi autókon volt, hogy a vákumcső ráment a műszcsoportra, de ma már ez sem divat.
de hiába van a féked SZERINTED rendben én megnézetném, hogy a szervódob nem sérült-e, lukadt-e ki. csak gondolkodom és szerintem vagy elveszett, vagy kihasadt egy gumiátvezető a tűzfalon és ott jön be a zaj.