Kedves márkatársak, ma gazdagodtam egy kiváló 1986-os Sierrával. Van benne 26 000 mérföld, ennek megfelelően baromi jó állapotban van. Ja, egy kicsit jobbkormányos, mert angol a drágám, de meg tudom neki bocsájtani! És külön szeretem benne az eredeti londoni taxiórát. Már le is mértem, hogy tőlem anyámék 9 font 80 pennyre laknak. :-)))
Sziasztok! Nagyon úgy néz ki, hogy június elsejétől egy 2.0-ás 1986-os Ford Sierra Ghia tulajdonosa leszek. Öt sebességes, öt ajtós gondolom (nem láttam, csak faterom).
A kérdésem az lenne, hogy milyen fogyasztás várható (el) ettől az autótól vegyesen használva Budapesten és országúton?
Ha esetleg valakinek kellene. Van két eladó sierra-m. Mindkettö 1.8 TD. külföldi papírokkal "alkatrésznek". Mindkettö működik és megy. Sőt szerintem jobbak az átlag magyar sierra-knál. Egyik sedan másik kombi. 92-es és 91-es. Elég extrásak. Ha valakit érdekel akkor irjon a laci76@t-online.hu -ra vagy hivjon 30/9363328
Édesapám szeretné eladni _bontásra_ 87-es évjáratú, 2.0-s GL Sierráját. Rendszám van rajta, de a forgalmija már úgy tudom, hogy lejárt. Egyben szeretné eladni, próbakört nem lehet vele menni, mac körülötte, mert nincs luk a padlóban, motorerőből meg nem megy :) Emiatt az ára egyben 35ezer jó magyar forint. Érdeklődni nálam lehet egyelőre a nicknevem (kukatsz) enternet (ponty) hu címen. Ugyanitt egyéb értékesítési tippeket is elfogadok :)
Sziasztok! Nem elfelejteni, hogy hétvégén SierraCorner találkozó Diósjenőn! Más Ford típusok jeles képviselői is eljönnek! Gyertek minél többen! Sziastok! (06_17.-18._ de. 10-től)
Egy négyhengeres benzines 1600-os Sierra. Nagyjából mindene megvan. Napfénytetős. A kaszni elég korrodált, és a szélvédő repedt, de a többi része használható. Központi záras. Ott áll Kelenföldön az udvarán. Rendszáma már nincs, csak nem akarja bontós gangstereknek elkótyavetyélni. Azt hiszem a kipufogórendszert a kocsi leállítása előtt nem sokkal lecserélte.
Basszus tegnap újpesten voltam:-) Megnézhettem volna...
Megpróbálom összeegyeztetni magamat, és valamikor elmennék arra. Adsz egy emilt, vagy telszámot? Aztán egyeztetünk a részletekről.
Szia gonzak!
Nah gondoltam,ha már ekkora volt a pofám,akkor itt is bocsánatot kell,hogy kérjek tőled.Tény,hogy akadnak normális BMW fanok-tulajok,és mint az ábra mutatja te ezexerint közéjük tartozol.
De mint írtam,és ezt tartom is,nagyon sok béjemvés van,akik "kiharcolták" a márka kedvelőinek azt az általános képet,ami bennem is él.Sajna ezexerint nekem csak rossz tapasztalataim voltak eddig.
Ami engem illet részint nem szeretem a gyorsulást,másrészt nemis volna nagy élvezet,vagy diadal számodra lenyomni egy 1.8TD-t,de ha ragaszkodsz hozzá...
Szóval tény,hogy kissé elhamarkodottan ítéltem.Ha ezt elfogadod elnézés gyanánt,akkor jó,ha pedig nem,nos ahhoz is jogod van.
Üdv:
ASL
Szereztem németből egy 325-ös mocit remélem 1 hónapon belül meglesz a motorcserém meg a megpiszkálása,aztán jelentkezek nálatok a fórumban,akkor már bátrabb leszek:))Mondd már meg Adsl-nek,hogyaddig gyúrjon,köszi.Egyébként csak egy korrekt ellenfelet kerestem nem tudom miért kellet fikázni,de ő tudja biztos sok 323-st lealázott a srác.Na sziaszto további jó fordozást!!!PEACE!!!
Annak az asl v.adsl nevű srácnak elég nagy arca van,ő nem akar kiállni,bár nem tudom milyen mocija van?Én normálisan kérdeztem valamit,nem tudom miért kell ilyen gyerekesen viselkedni?Egyébként voltam illegálon és beszéltem egy Sierrással,és mentünk is eggyet,2.0dohc fékpadon 146 paci,és tök egál lett.Valahol Csepelen lakik a srác és át akarja építeni a vasat valami V6-ra,aztmondta abból többet ki lehet hozni.