Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MEB Creative Commons License 2006.03.14 0 0 1685
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=276923&command=ugras&screenwidth=1024

Ő az. Most egy kereskedésben van.Műszakija van,de forgalomba még nincs helyezve itthon.
Ha van kérdés,jöhet.
Előzmény: Törölt nick (1684)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.14 0 0 1684
Lehet,hogy érdekelne! Bővebb infó jöhet a mail címemre.
Előzmény: MEB (1683)
MEB Creative Commons License 2006.03.14 0 0 1683
Emeléssel kapcsolatban: a Toyota előtt két Samuraiom is volt,egy-egy éves használati időtartammal.Összesen kb. 75-80e km.-t utaztam velük,90%-ban MT-s gumival és javarészt aszfalton. A második autómban egy komplett OME futóműre kicseréltem a gyárit,ami 2 collt vagyis 5 centit emelt rajta. Ha találkoztál/használtad már a márkát,akkor nem kell bemutatnom...egyébiránt pedig a legjobb. Az ára egy papírnélküli autóéval vetekszik,de ég és föld a különbség a gyári és e között.
Ezt a "gyors kanyar" dolgot nem igazán értem. Ez terepjáró,nem sportkocsi.Ráadásul nem is bír valami bődületes sebességgel... Összegezve: az én tapasztalataim alapján,normális mértékű emeléssel,nagyon sok aszfaltos km. után is,mindig biztonsággal közlekedtem az autóimmal.

Lui-G,

van egy eladó 99-es Samuraiom -tehát a körlámpás-. Árban viszont több,mint 1,5m.
Előzmény: deps (1681)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.14 0 0 1682

Örülök neki,hogy az emeléssel kapcsolatosan eszmét cseréltetek,cseréltünk.

Nekem nem célom emelni az autót de érdekeltek a vélemények.

A Niva jó szerkezet csak bele kell vennem a számításba azt is hogy a feleségemnek is kellene néha közlekedni vele...ezért inkább a Samu azok közül is a 2es széria tetszik aminek két kis körlámpája van elől a fényszóró mellett.

1,5 milliónál nem több....de ez még változhat pozitív és negtív irányba is.

Ja és nem hobbycélú autó kellene,hanem rendszámos....

Előzmény: deps (1679)
deps Creative Commons License 2006.03.14 0 0 1681

üdv mfb!

 

jönnek a kolegák, hát helló!

 

az autó tulajdonságát persze, hogy befolyásolja ha megemelik, de nem műúton! gyors kanyarokban tehát ha műúton használod, igen "nemkicsit" fog dőlést mutatni, másrészt ha egy autót vagy jelen esetben egy terepjárót úgy hoznak ki hogy ilyen meg iylen magasággal, akkor azt okkal teszik, szerintem. tudod ez is olyan mint az építkezés, hogy elkezded emelni, aztán rádjön hogy akkor elvileg ki van tolva neki az akadályátlépés, de egyszer meglepődsz! tapasztalat, egyszer volt szerencsém egy jól megépített, sőt emelt samuban is ülni, és hát én azt mondom, hogy marhára felesleges, mert még széria állípotában is majdnem tud olyanokat mint egy épített!  tudom nagy duma, de én nem részesítem előnyben az emeltet!!!mivel nem egyszer voltam már résztvevő egy két versenyen, hát ott nem az emelés meg átépítés a nyerő, hanem a sajnálat......

 

ja szorry egy japán kocsit nem kell bemutatni, mert japánpárti vagyok, és ha láttad anno a topgearban(bbc), hogy hogy tesztelnek le egy hiluxot, akkor....... és túlélte.......

okéé persze, igazad van! de egy 15 éves dízelmotor közel sem tud olyat mutatni, hogy ne maradj ott! egy ducato vagy egy régebbi mercimoci nem a világteteje, de ha igenis fürdeted, meg hajtod, akkor meglesz az eredmény! egy verseny alatt ki lehet nyírni egy ducato és egy mercimocit is, és nem kell menni, hozzá 50kmert sem! lehet hogy sok volt a víz, meg a dagonya, de egy ugyanolyan benzinesnek nem nyílt szét a teteje..... az új motorok, bocs az újabbak, meg az a baj, hogy a turbó iszonyatforró, és ha azt víz éri...... persze, hogy tudom, hogy egy turbóval hogy kell bánni. beindítás aztán kicsit melegítés, nem rögtön indulás, ha bemelegszik akkor lehet vele jobban menni, de még a leállítás is egy procedúra vele, én altatásnak hívom, mert le kell lassítani a cuccost, hogy ne égjen be...... érdekes ezt csak a subarusok mondták el és még mondják is el a merkúrokban, de máshol......

 

alkatrésznél azt kellett volna érteni, hogy van egy két emberke az országban, aki igen szépen el van látva alkatrészekkel, és ha nekik sincs akkor máshol nem is lehet nagyon kapni. hozzá kell tenni, hogy ithon egy samurai üzemeltetése igenis ritkaságszámba megy! állítólag itt borsodban ha van 15 samu az már sok!!!!!!

a veszprémi srácot meg azért mondtam, mert neki ált minden van, és jóó áron, ha meg nincs akkor a unixnál lehet hogy kapsz!

 

visszatérve a luigi kolegához!

 

bocs hogy csak most látom, de nem szőlőbe kell, hanem vadászatra...... sorry. a legtöbb vt-nek még mindíg uazai vannak, amiket nem is sajnálnak, de ellentétben egy komolyan kocsiot már sajnálnál, hogy szántásba kell menni......

tényleg és mennyi lenne a keret az autóra?????

 

 

Előzmény: MEB (1680)
MEB Creative Commons License 2006.03.14 0 0 1680
"mert én elvből nem emelek terepjárót, mert hülyeség, SZERINTEM! ha versenyre akarsz menni, lehet jóó rendszámnélküli árokjárókat venni"

Mi benne a hülyeség/miért hülyeség? Egészséges mértékű emeléssel -tehát nem a hídfölérugók+nagyobb rugónyolcas és megívelem még a lapokat,továbbá kislétra kell a beszálláshoz- csak jobbá válhatnak az autó tulajdonságai.


"régen nagy dízelbuzi voltam, de már rájöttem, hogy kényes műszer! télen nem nagyon szeret egyből indulni, mindíg van vmi kínja, porlasztócsúcs feszt sz*rakodik, dermed, nincs kraft a régiekben, nem lehet forgatni, ha tengelyig süllyedsz, hajszálrepedések jöhetnek elő, hamar hengerfejes lesz a sok fordulattól......."

Melyik márka dízeljéről beszélünk? Az én Toyotámnál pl. -nem sok km. van még benne,múlt héten pörgött bele a 240,000- ezek ismeretlen problémák. A dízel nem a fordulatból,vagyis a pörgetésből "él meg",hanem a nyomatékából.Továbbá a turbósnak hidegen nem szabad taposni a gázt,de ezt nyilván Te is tudod.

"míg egy samunál ha odavered, tuti nem lesz holnap alkatrészed hozzá! oké van egy jóó szaki veszprémben, de ha neki sincs akkor mivan???? :)"

Akkor van másnak. :) Azért nem csak ő foglalkozik Samurai alkatrészekkel.Talán már több bontott autó/alkatrész van itthon,mint amennyi az utakon fut.
Előzmény: deps (1679)
deps Creative Commons License 2006.03.14 0 0 1679

üdv !

 

szóval az már nállam átéptés, ha már emelve van! miért is????? mert már elkezdték szétszedni, nem tudni mit raktak a helyére, mi egyebet módosítottak még.......

az hogy egy terepjárót megemelnek az egyet jelent: az esetek túlnyomó többségében árokugratás! jóó lehet az a kicsi kivétel is van de elenyésző. nézd egy terepjárót azért emelnek fel, mert meg akarják emelni a gázlómélységet... tehát nem egy-két autót fürdetnek.......

hogy mennyibe kerűl egy emelés az relatív! más rugószett, és egyebek, meg tipusfüggő, és az hogy te emelteted meg azzal nem tudom jól lehet e járni, mert én elvből nem emelek terepjárót, mert hülyeség, SZERINTEM! ha versenyre akarsz menni, lehet jóó rendszámnélküli árokjárókat venni, ja és a versenyautót és a hétköznapit válaszd ketté, jobban jársz!

 

most hogy csak egy kocsi horgászni és szölőbejárni kell...... én szölőbe csak uazt használtam/tunk, mert egy nem sajnálod, kettő sokat bír, három ha odavágod egy támfának, vagy olyan úton mész fel ahol úgy beállnak a csipkék, hogy rendesen kivájja a kasztnit, akkor ez a legjobb!

 

nézd ezt úgy kellene mérlegelni,. hogy ahogy én szoktam! régen nagy dízelbuzi voltam, de már rájöttem, hogy kényes műszer! télen nem nagyon szeret egyből indulni, mindíg van vmi kínja, porlasztócsúcs feszt sz*rakodik, dermed, nincs kraft a régiekben, nem lehet forgatni, ha tengelyig süllyedsz, hajszálrepedések jöhetnek elő, hamar hengerfejes lesz a sok fordulattól.......

 

ellenben a benzines!--> lehet forgatni, van ereje, könnyen indúl, pláne egy uaz, ha jól van leállítva, ja és ha terepjárója van az embernek nem érdemes spórolni alkatrészeken, mert az csak bosszút szül! visszatérve--> lehet, hogy rosszabb a vízmosásban, hogy beázósabb, de lehet ellene tenni, és nem folyóban kell közlekedni, továbbá nagyobb az esélye, hogy tovább bírja az erőforrás! ja és ha már itt tartunk sosem lesz a terepjárózás spórolós tevékenység!!!!!!!

 

az hogy most hosszúplatós samu: hát én nem ismerem, nekem kabriósamum volt, keménytretővel. namost nem tudom mit bírhat egy hosszúplatós, de ha szőlőbe is kell akkor miért nem veszel egy nívát és ha szőlöbe mész akkor ráakasztasz egy utánfutót. a nívához ugymond fillérekért lehet jóó alkatrészeket kapni, és nemnagyon van cuccokból hiány, míg egy samunál ha odavered, tuti nem lesz holnap alkatrészed hozzá! oké van egy jóó szaki veszprémben, de ha neki sincs akkor mivan???? :) 

 

ha kell még vmi akkor szólj!

Előzmény: Törölt nick (1678)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.13 0 0 1678

"ja és kerüld az átépítettet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mert azzal leszívod magad, az tuti!!!!"

 

Ezalatt az emelt autókat is érted?

Tehát sokkal jobb ha utólag én emeltetem vagy emelem meg a szekeret?

Mibe kerül az emelése?

Előzmény: deps (1676)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.13 0 0 1677

Sziasztok!

 

Érdeklődnék...

Hasonlóan a horgász kollégához én is tanácsot szeretnék kérni tőletek.

Én szőlőhegyre járni és majd vadászni szeretnék autót vásárolni.

Fontos a jó terepjárókészség és a hely sem lenne másodlagos szempont.

A Samurai Long, Pick Up fajtákat nézegettem.Ezekkel kapcsolatban van valakinek gyakorlati tapasztalata?A sima Samurainak ugyanolyan a terepjáróképessége mint ezeknek?

Az 1,9-es diesel motor az Peugeot motor?

Elég az 1,3 benzines vagy inkább az 1,9 dieselt javasoljátok.

Elég ritka ez a hosszított verzió, azért nyugtassatok meg hogy alkatrész van hozzá...

 

Előre is köszi a segítséget!

deps Creative Commons License 2006.03.01 0 0 1676

üdv terepjárós barátunk!

 

én hogy láttam és tapasztaltam!

 

a samurai amimt a nyuszí is mondott, drágább mint egy níva, de viszont kényelmesebb is! namost a másik dolog ami lényeges, hogy a samu az merevhidas elől-hátúl, a níva meg csak hátúl! a samuval minden buckát megérzel, mert a laprugó az kicsit kemény, de gondolom hogy nem mindíg a sport van előtérbe, lásd kemény úttartás minden körűlmények közt!

a samu az annak való aki kiscsaládját nem akarja kikészíteni és csak úgymond egyedűli csailigázásara kell, de a nívával már többre merészkedhetsz!

aro az teljesen más tészta! mondjuk tuti lehet olyanokat találni, hogy 100ezerért adnak kettőt, mert az egyikből épűl a másik, de azért gondolom nem vagy olyan megszállott, hogy többet tölts a kezedben kulcscsal, mint a kormánnyal..... ha lehet nem erőltesd, mert lesz vele gond bőven! konkrétan aki nekem csinálta a samut(nagyon ért a dolgához!!!) neki van egy aroja egy 10es kódjelű. namost ő hogy többet van földúton mint betonon, meg mondjuk hamarabb belemegy a 50cmes dagonyába mint te ahogy beűlnél a kocsidba, az tuti... vannak nagyon hamar elktörő/kopó alkatrészek, mint pölö féltengely, tralalalala.... hanyagold!

 

ha terepre mész akkor készülj fel arra, hogy a samu merevhidas elől, kicsit vékony a féltengelye, és emiatt ha kicsit soakt használod akkor olyan hülye hangja lesz, és azt fogod hinni hogy rossz, pedig nem csak ez egy jellegzetes hang, ha terepen használnak egy ilyen hidas kocsit, másrészt az tuti, hogy verhetetlen a triálveresenyzésben!

 

a nívához lehet, hogy több alkatrészt találsz itthon, de akkori tartsd nyitva szemed, mert sok a silány és kevés az az anyag amibe van anyag!

a samuhoz meg vannak jóó emberek(veszprém) akik mindent tudnak hozzá, és ha nálluk nincs akkor itthon sincs! másrészt kintről pölö a sógoroktól komplett kocsikat lehet behozni alkatrészesnek, és nem kerűl többe 200ezernél, de itthon egy jobbfajta nem lehercolt műszakis samu 700 nál kezdődik, amit érdemes is megvenni, és ez csak egy 87-88 év környékiek!

a nívát már 500ért olyat kapsz hogy belevizelsz a gatyádba! igaz, hogy csak karbisok, de szerintem azok a legjobbak, viszont az új 1.7es verziók sem rosszak, de azokat, már 800-tól lehet csak kapni! ja és nem olyan kemény a földúton sem, mint egy samu, mert ha ott nem kötöd be magad, nagyon hamar bevágod a fejed!!!

 

aztán jóó horgászatot!!!!!!!!

 

ja és kerüld az átépítettet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mert azzal leszívod magad, az tuti!!!!

Előzmény: asziranyi (1674)
nyuszy Creative Commons License 2006.02.28 0 0 1675
Az Arot felejtsd el, a minősége miatt csak szívnál vele.
A Niva komfortosabb némileg, mint a Samurai, ellenben terepen gyengébb.
Viszont ugyanazért a pénzért jelentősen fiatalabb Nivát kapsz, mint Samurai-t.
Elsődlegesen azt kellene tudni, hogy mire szeretnéd használni a vasat. Országút, földút, hétvégi autózás, verseny...?
Előzmény: asziranyi (1674)
asziranyi Creative Commons License 2006.02.27 0 0 1674
Üdv fórumozók!

Elérkezett az idő, hogy megvegyem életem első terepgépét, hiszen manapság a városban is elkelnek a jó tereptulajdonságok. Az ár miatt 3 versenyző van:

1. Suzuki samurai
2. Lada niva
3. Aro

Röviden leírnám amiket kiderítettem, és szeretném a tapasztalaitokat, kérni a döntésben.

1. mellette: 4x4, felező, jó tereptulajdonság
1. ellene: felépítése miatt óton könnyen felborul?

2. mellette: 4x4, stabil, nagy motor
2. ellene: fix 4x4, hamar rohad

3. mellette: 4x4, felező, nagy csomagtér
3. ellene: dacia motor?

Köszönöm, András
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.05 0 0 1673
4db jó mintázatú 195/80R15 Fulda Multitrack 4x4 bagóért elvihető, vagy bármilyen vasúti bizbaszra elcserélhető :))
csaba_t kukac freemail.hu

A mintázat mély rajta, de kagylós kopások vannak rajta, tehát olyasvalakinek, akinek hobbi célra kell.
-Stofi- Creative Commons License 2005.11.12 0 0 1672

Kedves Samurai-osok!

Lenne egy kérésem!Most tervezek Samurait venni.Kellene egy szép kép a Samurainak az "újabb"fajta műszeregyséről.Asszem 140-ig van órázva és fordulatszámmérős.Ja,és jut eszembe,narancssárga számok.Azért kellene,mert gépen átalakítanám és megnézném,hogy milyen mondjuk fehér számlapokkal.Csak,hogy tudjam. :)Ezért légyszi úgy próbáljátok,hogy ne lógjon bele a kormány félig.Köszi szépen előre is!

deps Creative Commons License 2005.10.17 0 0 1671

üdv!!

 

lenne egy új problematikám!!!

 

az üzemanyagszivattyúm besz*rt..... szóval van két alternatíva:

 

olasz: bcd corona(7000Ft) és a szlovén unitehna(5000Ft) csak menchanikus jöhet szóba!!

 

te melyiket részesítenéd előnyben????

Előzmény: sj78 (1670)
sj78 Creative Commons License 2005.10.16 0 0 1670
Nem tudom mi kell pontosan az első hidadhoz én az "ökörfejeket" újítottam fel oda az alkatrészek kb 17e forintba voltak az AC pumpát pedig ha jól emlékszem a Meteornál vettem ahol tipus alapján kifilmezik mien kell.
Előzmény: deps (1669)
deps Creative Commons License 2005.10.14 0 0 1669

tipus szerint le tudnád irni, hogy miylen üzemanyagszivattyú kellene bele?????

 

aztán köbö milyen árban vannak a híd cuccai, nem tudod???

 

Előzmény: sj78 (1668)
sj78 Creative Commons License 2005.10.13 0 0 1668

Cimet nem tudok én itthon vettem a német papirost.Üzemanyagszivattyút pedig én utángyártotat vettem ami az 1000-hez 5000ft volt semmi bajom nem volt vele.Ha membrán problémád van akkor ha jól emlékszem a maruti felújítókészlet jó hozzá.Én probáltam azt is hogy elektromosat tettem bele de az nem vált be nekem.

 

üdv

 

Előzmény: deps (1667)
deps Creative Commons License 2005.10.13 0 0 1667

azt hittem, hogy van vmilyen külföldi címed ahol kilóra lehet venni ilyet...

 

mindkettőt ismerem!!!!

 

ja és még vmi!!!! a samuban az üzemanyagszivattyú vmilyen más suzukiéval passzol-e egybeesik-e???? vagy nem tipusazonos?????

mert kéne egy..... (más is)

 

nem tudsz kinti samus címeket???? osztrákot főleg???

 

üdv

Előzmény: sj78 (1666)
sj78 Creative Commons License 2005.10.12 0 0 1666

Alkatrészekbe sajnos nem tudok segíteni, az igazság az hogy én ugy oldottam meg hogy vettem 1 német papirral rendelkezőt alkatrésznek hosszú távon szerintem ez a leg gazdaságosabb mert versenyzésre is használom ill elég komoly igénybevételnek van folyamatosan kitéve a vas mert hetente de legrosszabb esetben kéthetente járok vele terepezni:) alkatrészba aki tud segiteni      http://suzukialkatresz.uw.hu/ ő Köpci róla nagyon sok pozítiv infót hallottam vagy esetleg Barna Attila ő a suzuki klub elnőke róla nem hallottam tul sok jót de állitólag van mindene (egyik se személyes tapasztalat).Mellesleg mindentől függetlenűl véleményem szerint teljesen mingegy hogy 1literes vagy 1,3-as esetleg lj80 lényeg a típus szeretete :))))

 

Üdv 

Előzmény: deps (1665)
deps Creative Commons License 2005.10.12 0 0 1665

üdv!

 

dehogy tapostál!!!! inkább örülök, hogy van aki erre téved :D

 

én úgy vagyok vele, hogy amire nekem kell, arra a literes tökéletesen megfelel....

 

tényleg ha már itt tartunk kellenének cuccok a kocsihoz....

 

üzemanyagszivattyú, hidak alkatrészei(féltengely, hardy, etc)

 

tudnál ilyet v keressek máshol????

 

gondolkodom egy külfödi útban....

 

üdv

Előzmény: sj78 (1664)
sj78 Creative Commons License 2005.10.12 0 0 1664

üdv Deps!

 

Az a 19le amiről beszélünk igaz lemérni nem egyszerű de maradjunk a száraz tényeknél tehát 19le kb. megegyezik 1 kispolski teljesítményével ami még egyszer leirom suly le aránynál szerintem egyáltalán nem mindegy de 800kg-nál szerintem 10 le se elhanyagolható.A fogyasztásra visszatérve én arra probáltam rámutatni ha a figyelmes olvasásnál tartunk neked se sikerűlt pontosan olvassál,mert az én tapasztalatom az hogy ugyanazon terepkörülmények között az 1,3 motorral szerelt suzuki-val sikerült kevesebb üzemanyagot megetetni merthogy az 1000 ccm motort jelentősen nagyobb fordulatszámon kell tartani hasonló teljesítmény eléréséhez ill turázásnál már van 1 óriási külőmbség az 1,3 motorhoz 5 sebességes váltó jár míg az 1litereshez 4 sebességes melyből egyenesen kővetkezik hogy pl egy 80 km/h sebességnél az ezres magasabb fordulatszámtartományba dolgozik mint az1,3-as ami megint a kevessebb fogyasztás mérlegét az 1,3l felé mozdítja ergo az 1,3 motorral szerelt fogyaszt kevessebet.Nekem az 1literes kemény terepkőtűlmények között bekepkodta 16-17l míg az 1,3 ugyanott 14l nem volt hajlandő többet megenni míg városban az 1literest 10 alá nem sikerült szoritanom addig az 1,3-sal 8 körűl járok  de ismétlem ez a saját tapasztalatom. Mellesleg 1-2 ilyen típust sikerűlt már szétszednem ill javítanom merthogy autószerelő vagyok.Ha az irományomba esetleg sikerült érzékeny lelkivilágodba tapossak azért elnézésedet kérem a cél nem az volt.Én szívesen kifizetem azt a nem túl komoly összeget havonta amivel többe kerül az 1,3-as számomra megéri.

 

tisztelettel:kolléga

 

Előzmény: deps (1663)
deps Creative Commons License 2005.10.11 0 0 1663

üdv kolléga!!

 

ha elolvastad volna figyelmesebben és értelmesebben akkor nem ....

 

szóval irományom!!!!:

 

"

nekem az 1.0 literessel van(4hegeres)! nem sok különbség van a literes és az 1.3-as közt!!!

az a max 10 lóerő.. elhanyagolható!!!! ja mondjuk többet is eszik az 1.3!!!!!

nagyobb a furata 3 mmerrel és asszem nincs különbség a löketben....

de vannak olyan autók is a piacon, hogy kicserélik a swift mocijára 1.3az 1.3ra..... elgondolkodtató, hogy miért van ez..... ált mert széthajták, de van olyan is aki nem ezért, persze tisztelet a kivételnek!!!!

 

nézd én a kocsit max 80-nal hajtom, mert nincs értelme többel.... birná, de én meg nem, hogy párév után kuka legyen a moci...... (birja, csak én nem két napra vettem és nem versenyzésre)

állítólag ezek mennek olyan 120-130at is de egyedűl... a literes meg max 120.

 

"

 

szóval többet eszik az 1.3!..... ki mondja hogy kevesebbet????? :D

kérlek olvass legközelebb figyelmesebben!!!!!

 

milyen sületlenségeim??????? ne haragudj, de azt a 19 lóerőt lemérni.... ha maradunk a korosztályba és nincs széthajtva, akkor is max 15-20ló a különbség gyári állapotában és még nem is beszéltünk a szórásról..... de engem nem nagyon izgat.....

jó lehet kötekedni, hogy 19 ló, ám legyen igazad, csakhogy nyugodtan aludhass....

 

milyen valóságalap????? szedtél már szét ilyen kocsit és hajtottad már őket úgy hogy versenyről-versenyre újá kell építeni????? mondom van különbség, de azt mondjuk triálozásánál érzed, de túrázásnál semiféleképp..... ugyanúgy tudom tartani a 13as tempóját "sima" terepben(emődön lettél volna.... előttem egy átépített 13as samu és simán tartottam a tempóját, és nem vertem szét a kocsimat!!!)...... sőt ált a legtöbb samu már át van építve swift motorosra, de én nem veszek észre különbséget, hogy jobb lenne..... mondom nemegyszer indultam már a versenyautómmal ilyen(nem amit el akarok adni!!!), de vagyunk egy szinten!!!

 

irjál kötekedőt!!!! várom!!!!!!

 

sőt fogyasztás!!! ált max kijön ablakigérő vízben 15ből, de a 13 as is.......

én kevesebbet költök adóra, és az a 300köbcenti nem érdekel.......

 

üdv magának!

Előzmény: sj78 (1662)
sj78 Creative Commons License 2005.10.09 0 0 1662

Sziasztok!

 

 

Deps én már 1 idelye samurai-ozom és meghökkenve olvastam nehány sületlénséget amit sikerült leírni.Ha az 1000 samut akarod eladni akkor nem rossz de sajnos valóságalapja valymi kevés.Nekem van sj410 ill sj413-om is amit irtál 10le az 19le ami egy 800kg autónál nem elhanyagolható külömbség,ahol a 1000 felezővel magas fordulaton megy el ott az 1,3-as sima összkerékbe jelentősen alacsonyabb fordulatszámon elmegy tehát itt már a fogyasztásről szoló elméleted is megdől hogy az 1000 kevessebet fogyszt.Röviden ennyi.

 

 

üdv

Előzmény: deps (1661)
deps Creative Commons License 2005.08.10 0 0 1661

helló berka!!!

 

nekem van egy kabrió változatom és próbálok tőle "megszabadulni" , mert más kéne.....

 

nekem keménytetős van amit le lehet venni (képtáramban meglesheted!!!)

 

nekem az 1.0 literessel van(4hegeres)! nem sok különbség van a literes és az 1.3-as közt!!!

az a max 10 lóerő.. elhanyagolható!!!! ja mondjuk többet is eszik az 1.3!!!!!

nagyobb a furata 3 mmerrel és asszem nincs különbség a löketben....

de vannak olyan autók is a piacon, hogy kicserélik a swift mocijára 1.3az 1.3ra..... elgondolkodtató, hogy miért van ez..... ált mert széthajták, de van olyan is aki nem ezért, persze tisztelet a kivételnek!!!!

 

nézd én a kocsit max 80-nal hajtom, mert nincs értelme többel.... birná, de én meg nem, hogy párév után kuka legyen a moci...... (birja, csak én nem két napra vettem és nem versenyzésre)

állítólag ezek mennek olyan 120-130at is de egyedűl... a literes meg max 120.

 

árak olyan 200ezertől indulnak, de arra nincs rendszám és hobbís, vagyis ált a gyilkolt kategória.... ez ált olyan 500-ig megy....

namost ugrunk egyet.... 600ezertől olyan 900ig lehet eme típusokat fellelni, olyan állapotban mint az enyém!!!!! ha ezt vki megveszi nem költ rá semmit 2évig.....

aztán tövább ugorva a millás kategória: itt már vannak újabbak! tehár már a 90es évek eleje, és közepe....

aztán határ a csillagos ég!!!!

 

üdv

Előzmény: berka_ (1659)
nyuszy Creative Commons License 2005.08.07 0 0 1660
Szia!

Ajánlom figyelmedbe a suzuki4x4.hu oldalt, ahol a fórumokon megtalálod a kérdéseidre a választ, de ha mégis marad kérdésed, akkor többen fognak tudni segíteni, mint itt ;)

nyuszy
Előzmény: berka_ (1659)
berka_ Creative Commons License 2005.08.07 0 0 1659
Sziasztok!

Nagyon szimpatizálok a tipussal, főleg a nyitott változattal. Több dolog is érdekelne, de legfőképpen az, hogy vajon hol és menniyért lehetne jó állapotút kapni és menniyit érdemes úgymond beleölni? SZal mondjuk lehet, hogy felesleges lenne egy 5 éveset venni, mert jo a 10 éves etc.

Engem 1.3 mocival érdekelne. Namost az lenne a kérdés, hogy ezzel aszfalton városban és autópályán hogy megy?

üdv: berka
GWY_128 Creative Commons License 2005.07.01 0 0 1658
Köszi!
Előzmény: atompyka (1657)
atompyka Creative Commons License 2005.07.01 0 0 1657
Szia! Nem tűnik rossznak, de a www.terepjaro.com-on kérdezd! ATom
Előzmény: GWY_128 (1656)
GWY_128 Creative Commons License 2005.07.01 0 0 1656
Üdv! A csajomnak szeretnék venni egy kis samut. Ő városban futkározna vele leginkább, de egyébként vadászatra, természetfotózásra és offroad túrákra használnák. Egyet ki is néztem: http://www1.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=178622&command=ugras&screenwidth=1024 Mi a véleményetek róla, az igényeimmel összemérve?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!