Van egy nagyon szép állapotban lévő üres VelSatis karosszéria amit szét vágás előtt felajánlanék hátha valakit érdekel. Ár, a hulladékvas árának megfelelő. Továbbá van minden ami egy kocsiba található. Elektromos alkatrészek burkolatok ülések kárpitok stb. A kocsi nem törött és garantáltan 65807 mérföldet futott.
A heten nem allok neki, meg a plusz fogyasztot le akarom vadaszni. Dialogysban szepen le van irva, vagy Haynes. Nincs nalam a Dialogys sajnos, Haynesem meg nem is volt. Jovo het kozepe fele tudok kuldeni kepeket a doksibol.
Vagy a duplaventillator, ha elfer. Mondjuk az is jo hulyen van megycsinalva. Elol eleve megnehezitik a vejutast, de meg ha at is jon a levego, utana beszukitik. Persze lehet az az otlet, hogy igy keri g a levego a motorterben, de eleve tul can zsufolva. Veszek egy homerot, es kilrobalom muanyag boritassal, anelkul, meg a szelvedo elotti gumicsik levetelevel. Az lehet nem jo otlet, mert ott eleve plusz nyomas van, meglatjuk.
Nem sok értelme van a hands free kártyának, ha amúgy is be kell tolni az olvasóba, nekem 2004 es és be kell. Az hogy bezár ha elmegyek az autótol, az bizonytalan dolog nem bízom benne, és nem várok amíg bezár. Ezért használomtam a 2 gombos kártyát. Hűtés ;nem hajtva max 120km/h soha nem lesz gond a motorral. A baj, akkor van ha tolod neki 2.2dci ami nekem van. Klímát 3 évente jó ha frissítés, gáz leenged, friss olja, és gázt bele, akkor nem lesz gond, 25ml olajat szoktam rátölteni, ha frissítem a klimarendszert.
Most bontok egy angol Velsatist amit már elkezdtek bontani mások.De a műszerfal az komolyan ellenáll. Ha kiveszed a tied akkor ha tudsz dobj egy pár képet,hogy hol lehet ezt szépen megbontani.
Mert bár azt tudom ,hogy nem kell az angol műszerfal de nem akarom barmolni.
Szetszedtem az akkutalca alatti lila motorteri csatlakozot. Megpuszoltam, kobtaktiaztito, 4-5 szor usszedugtam, szethuztam, visszaraktam a helyere, ahol fixen rogzul, mert caak ugy logott, es most nincs tobb hiba.
Moat mar csak a muazerfalat kellene kiszadni, hogy megnezzem a futesboxot, illetve a motorhutest kellene valahogy megoldani. Esetlwg egy uj vizhuto( a lamellak nincsenek a legjobb allapotban). Vagy hagyom, es hengerfejes lesz, aztan veszek egy Priust, es kezdodik egy unalmas autoselet, cserebe uj kalandokkalas teruleten :).
Vegul teljes csere lett. Nem artana kipucolni a belao reszeket se, de most biztos nem bontom ki a muszerfalat. Egy-ket szivacs is elengedett a szellozon belul, azt visszaragasztom.
Kelett uj kompresszor, szaritoszuro, klimahuto. Rendszer mosas, feltoltes.
Szaritoszuro, klimahuto behr-hella(bar Mahle volt a huton) 40e, de 32-bol is meg lehet uszni, ha nem egybol kell.
Kompresszor Delphi 56e
Kapillaris akarmi, 1e
Munkadij 90-100e.
Szoval 200k-bol jon ki uj kompresszor, uj huto, uj szaritoszuro, uj kapillaris, es rendszermosassal(a belso hocserelot mosni kellett, mert besult a kompresszor.
A pollenszurot kihagytam, de az az evi karbantartasban amugy is benn van, mint koltseg. Nem is fujt mar rendesen a ventillator, tele volt szosszel, meg levellel.
Es be is van kotve? Van egy extra antenna is hozza, en ugy tudom. Illetve a facelift elotti csak nyitni fogja az ajtot, ha megfogod a kilincset, de nem tudod elinditani kartyabetetel nelkul. A faceliftesnel nem kell betenni a kartyat, eleg, ha hatotavon belul van.
Az tény hogy akkor lett h. fejes, amikor meg lett hajtva, nem kell a tükör hőmérőt átrakni, jó az ott ahol van. Valahogy a turbóhoz juttatnék inkább criss levegőt, hűteni
Ha az alsot leveszed, akkor onnan csak benyomja a levegot felfel, nem? At kell rakni a tukorbol a homerot a tuzfalra :). De egyszerubb egy wireless. Ugy latod, mikor mi tortenik.
Lehet hagyom inkabb, meglatjuk. Amiota ecut csereltem, nem mondja be a kiegett izzokat. Lehet csak valami parameter a menuben, meglatom. Holnap lesz a kabelkoteg szetbontas.
Az alja fenn van neked? A lomharitod mar 2005-os, vagy a regebbi. Az is segithet. Meg elol rendazeres tisztitas, es mar a motorhaztetonel valahogy levegokiengedesre is gondoltam.
4 KÁRTYÁT OLVAS, MIND1 HANDS FREE OR NOT. AKSIRA TÖLTŐT KELL RAKNI KB 30-45PERC A PROCEDURA, A CAN CLIP BEN KÁRTYA PROGRAMOZÁST ELINDÍTOD ÉS AMIT KÉR A PROGRAM AZT ELVÉGZED, KELL 1 KÜLÖN PROGRAM AMI KÓDOT GENERÁL, AZT A KÓDOT IS KÉRI A CAN CLIP, ÉN 2 LAPTOPOT FUTTATOK 1XE,ÚGY NEM KELL KI BE NYITOGATNI A PROGRAMOKAT
Hayabusa, a kartyatanitas hogy megy? Beteszem a kartyat, nyilvan rakotok az akkura parhuzamusan egy masik 12v-os arramforrast, majd keri az uj kartyat, kilockolja, kiveszem, beteszem az ujat? Hany kartyat tud kezelni?
Ma a benntort kerecsavart szedtem ki. Nem tudom, mikor eszett el a vege, mar a gumisnal, vagy csak utana. Vettem masik csavart, Bosch titanos furoazar siman belefurt, majd nem szep dolog, de forditott forgassal a furot picit szogben dontve kihajtotta. Ni cs tocsavar kihajtom, es igy a kereket se kellett levennem, es csa arhuzot se probaltam belekalapalni, mert nem kalapaljuk az agynal.
A hatso lokharito bal hatul logott. Jo, ha mar, akkor nezzuk, mit tortek el, amikor leszedtek. Semmit! Siman kihagytak ket csavart! Pofam leszakad...
Kiegett a jobb elso helyzetjelzom. Marad ugy, mert a lampat kellene kiszedni hozza, vagy legalabb elore huzni picit...