Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 0 0 791

Hali

A füst csavar tekergetésnél természetesen az alapjáratot az ütköző csavarral vissza állítottuk :-))

Ki akar 2000 alapjárattal autózni :-))

 

De szerintem állítható a szelep mert a himbák tetején csavar van és kontra anya (ahogy mondod)

Bár az értékeket nem tudom (mármint a kipuf és szívó szelep hézagokat ? mekkora kéne hidegen melegen)

Láttam mert szelepfedél tömítés csere is volt.

 

Az adagolót magát meg inkább nem tekergetném nyakra főre szerintem nem ott bújik meg a hiba vagyis nem bent az adagolóban!

A kocsi mint írtam is Hidegen -Melegen szépen könnyen indul!

ha szar volna az adagoló gyanítom nem lenne ilyen jó az indítás.  (Volt már szar adagolós autóm)

 

Én nem tudom az elő töltés gyanús meg aztán passz :(

Előzmény: BTHegy (790)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.05 0 0 790

Ezt elfelejtettem irni. Füst csavar be, gáz kar ütķözőjét az adagolon kijjebb.

A szelepes részt passzolom. Ha hidrotőkés, nincs mit állitani. Ha meg csavarok vannak a himbákban, jo játékot :) értem én, a gyári hézagot egy 0km-es bloknál, de na, ezek nár 20évesek. 

 

Az adagolo közepét is lehet finoman hangolni.

adagolo fpgaskerekén a 3db 13-mas fejü csavart meglazitod, s a tengelyt 19-sel eltekered. Isuzu révén lehet hogy 12-es kukcs kell..

maga a rendszer ugyan az, mint a német motoron.

Előzmény: Törölt nick (789)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.05 0 0 789

:-))

 

hali.

A füst csavart beljebb csavartuk a változás abban nyilvánult meg hogy a motor hidegen melegen magasabb fordulattal járt, de menet tulajdonsága nem nagyon változott! Azaz nem lett dinamikusabb, sem nem füstölt jobban. amit írsz hogy vezérlés azaz előtöltés kéne pici neki én is gyanakszom mert vezérlés cserénél minden vissza passzolt a helyére nem kellett állítani semmit sem az adagolót sem mást a rögzített kerekekre simán vissza ment a bordás szíj és meg lett feszítve és kész utánna a járása ugyan olyan maradt!

 

Esetleg olyan nem lehet hogy a szelepeket kéne állítani?

Valahol mint ha olvastam volna hogy ezen a motoron (isuzu diesel 1.7 td) lehet sőtt kell 50 ezrenként állítani a szelepeket! lehet ebbe valami igazság??

Előzmény: BTHegy (788)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.04 0 0 788

Szia! Vezérlés nincs elmászva egy foggal?

A tul szèp duruzsolo hang nem gyanus. Isuzu is kopog egy kicsit. Vagy egy kis előtöltés kellene neki, vagy a hullámtárcsa deszitő (füst) csavaron kicsit beljebb tekerni.

lomhaság kevés gázolajra mutatt.

Előzmény: Törölt nick (786)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.04 0 0 787

Foggalmam sincs mi a szerepe. Bekötve ugyanugy ment, indult mint kikötve (nekem is letört a vezeték) majd ha megint be tudom üzemelni a szivet, letesztelem :)

Előzmény: k.o.v.a.cas (785)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.02 0 0 786

Napot :-)) Az én kérdésem még mindig nem lett meg válaszolva :-))

De már mindegy is Le cseréltük azt joccakát.

 

De lenne itt még egy kérdésem:

 

isuzu diesel mondom még egyszer!!! 82 lóerős   lenne ha érezném a pacikat!

 

De itt jön a kérdés: szépen indul a motorjának nagyon szép csendes hangja van!  (talán túl csendes is egy dieselhez képest)

 

De erőtlennek érzem persze tudom nem 200 ló de  azért egy 82 lovas astrának azér ha nyomok egy gázt annak menni kéne nem?

 

Ez meg vánszorog :-((

 

Ja és mostanában hallottam meg de gondolom eddig is ott volt csak nem hallottam olyan hang jön tán a kipufogóból hogy mintha vissza durrogna a motor úgy dohog vagy nem is tudom hogy írjam le :-((

 

De lényeg a kipuf ból hallom!

 

Szerintetek mi lehet a gond??

 

olajat nem eszi mióta megvan közel 5ezer bent van már és olaj ugyan ott van!

 

Kösz előre is.

k.o.v.a.cas Creative Commons License 2016.09.02 0 0 785

Köszönöm! Legaláb nem ér váratlanul. A 783-as kérdésemre tudod a választ?

Előzmény: BTHegy (784)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.01 0 0 784

Szia! Beálitás után nem emel ki, erősen kuplung szerkezet gyanus (át fog szakadni)

Előzmény: k.o.v.a.cas (779)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2016.08.28 0 0 783

Sziasztok! Opel f Astra német motoros. Tudja valaki,hogy mi a funkciója a másik mágnesszelepnek. Az egyik a gázolajat adja-tiltja-leállitásnál és inditásnál van szerepe. A másik az adagolón lejjebb hejezkedik el. Rajzon néztem,-inditásgyorsitó mágnesszelep néven szerepel és a reléje a motorfordulatszámtól kap áramot. Nekem ez a mágnesszelep tuti nem működik,mert a vezetéke csak lóg a motortérben.

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.08.06 0 0 782

Szép napot.

Érdeklődnék Tegnap vettem egy Isuzu 1.7 Td motoros astra F et

A kérdésem az volna a vezérlést milyen időközönként kell cserélni ennél a motornál?

 

És még egy kérdés Milyen olajat érdemes bele venni?

 

Olyat is kérdeznék valakinek jó állapotú vezető ülése nincs hozzá??(1996-os)

 

 

Válaszokat előre is kösz.

Lehel Kis Creative Commons License 2016.07.19 0 0 781

Sziasztok,

Va egy 1.3-as Cdti 2007es Asztram, hidegen nem akar fejebb menni 12-1300 fordulatszamnal es menet kozben meleg motorral is van hogy bukik orra. Valamilyen pompanal kell keresnem gondolom a gondot, mert ha adok neki rendes, marmint nyomom a gazt ilyen problema nincs, csak kicsi fordulatszamon, vagy alapjaratban.

 

lucabrazi Creative Commons License 2016.07.16 0 0 780

A javítási kézikönyvem azt írja, hogy mérd meg a kormánytól kiengedett méretet meg a benyomottat.

Kiengedett mínusz benyomott= 125-135 mm között kell lenni

Előzmény: k.o.v.a.cas (779)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2016.07.16 0 0 779

Sziasztok! Túl magasan áll a kuplungpedálom. A fékpedál sikjától + 50 mm. Mi okozhatja? Kuplung kiemel igaz csak teljesen kinyomva tökéletes. Nem csúszik. Opel f astra német disel. Válaszokat előre is köszönöm!

barkri Creative Commons License 2016.07.14 0 0 778

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni!

 

Van egy 2007 1,7 74 kw H Astrám. 

Országúti közlekedésnél 80 km/h vagy 120km/h óránál a turbó kikapcsol, motorhibakód világit. Teljesítmény semmi, lassan gyorsul, 3000 fordulat fölé nem pörög a motor. Egyszer gondol egyet elalszik az ikon és megy az autó rendesen.

Tudtok abban segíteni, hogy mi lehet ennek az ok? Hosszú távú használat során a motorban okozhat e nagyobb kárt?

 

Előre is köszönöm segítségeteket!

 

Krisztián

habarcs67 Creative Commons License 2016.07.13 0 0 777

Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni, opel G astrám van 1.7 dti Isuzu motor 2001 es a probléma a következő. Alapjárat nem egyenletes. simán jár és beráz és megint simán megint beráz.Már voltam szerelőknél kb 5 szervízben de fogalmuk sincs. Ezért ha valakinek van ötlete nagyon megköszönném.ja hidegen alig észrevehető de melegen már látványos.Előre is köszönöm!

petivicc Creative Commons License 2016.07.05 0 0 776

Sziasztok!

Adott egy OPEL Corsa 1.3 cdti, ami automata váltóval szerelt. 2008-as gyártmány.


Induláskor időnként lefullad (mindegy hogy manuális váltás vagy automata üzemmódban van), de fékezéskor is produkálta már ezt egyszer (manuál váltáskor, 2-esből fullad le fékezéskor). Kb. 1 hete fordult elő először, azóta időnként előjön 1-2 alkalommal (nem minden nap), mindegy hogy rövid vagy hosszú út. 
Szerintetek mi lehet a gondja így látatlanban? Kuplung, alapjárat?


A válaszokat előre is köszönöm!

peter513 Creative Commons License 2016.06.12 0 0 775

Tisztelt Fórumtagok! 

 

(Tegnap írtam írtam az OPEL Vectra C ... topicba, rövidítve ide is felteszem a kérdésemet.)

Nemrég vettem egy Vectra C-t, 2004. 1.9 CDTi automata. Tetszik a gép, csak van egy-két gond.

A műszerfalon van egy villáskulcsos autó. Gondoltam majd olajcserénél eltűnik.

Tegnap úgy elment autó ereje, hogy a motorfordulat nem akart 3100 fölé menni. 90-nel mentem egy kisteherautó mögött, majd egy km kellett, hogy megelőzzem. Visszaraktam 4.-be, majd 5.-be, majd 6.-ba, a sebesség nem változott, csak a motorfordulat, de 3000-et alig akarta túllépni. Ereje nem lett a gépnek. 
Valaki kiolvasta a kódokat, és arra jutott, hogy a hátsó... hőmérséklet érzékelője állandó értéket jelez, a részecskeszűrő 92 %-ig telített. Ő azt javasolta, hogy ne menjek az autóval. Más is hallottam már:

Szóval mi a teendő? 

1. Vigyem szervizbe az autót, majd ott találnak valamit, azt megoldják.

2. Manuálisba használjam (időnként) az autót, pl. 5 percig 2500-as fordulaton, hogy kiégessem a rendszert.

3. "Bütyköltessem" meg a részecskeszűrőt, hogy többet ne legyen vele gond. Ehhez a szoftveren is kell módosíttatni.

Esetleg a fentiek kombinációja.

 

Köszönöm a építő javaslatokat: Péter

BTHegy Creative Commons License 2016.06.09 -1 0 774
Szia! Az emberi tudatlanság a külömbség. Tdi a vw levédet "màrka" jele.
Opel dth, dtl. Dlt. X17dtl az ohc(német) blokk, x17dlt az isuzu (ha emlékem nem csal)
A dth az ujjabb falyta nem előkamrás(
Előzmény: Matthisa1.3 (773)
Matthisa1.3 Creative Commons License 2016.06.05 0 0 773

Üdv!Mindenkinek!Nézegetem itt az 1.7-es diesel G-s Atrákat!Mi a különbség az 1.7 td és 1.7 dti között? Egy 99es évjáratú td-t találtam jó áron.Válaszotokat előre is köszönöm.

Dzsoky88 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 772

Köszönöm... megpróbálom :)

Előzmény: vadlab26 (771)
vadlab26 Creative Commons License 2016.05.28 0 0 771

Vel Satis vagy Espace fórumban keresd espace34-et ő ezeknek a motoroknak a mágus amúgy ritka fajta segítőkész ember.

Előzmény: Szegál Gábor (594)
Dzsoky88 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 770

Sziasztok!!

Egy olyan problémám van hogy ha felmelegszik a motor nagyon nehezen tudom újra beindítani...rázködik csattog zörög... várok 2-3 percet és után nehezen de elindul.... tanácstalan vagyok nincs hibakód semmi. 1.7 CDTI 101 LE OPEL ASTRA H 2005-ös évjáratú
Előre is köszönöm a válaszokat

BTHegy Creative Commons License 2016.05.23 0 0 769

Örülj hogy nem törtek a himbàk.

 

Főtengely holtpontra (1 henger fent), adagolo stiftje felfele (ha jol emlèkszem, 1-2 szelep felfele :)

Ha van hàz, azon van jelölés :)

Amugy ugyan az mint a régi 1.6d. (Ascona, kadett, stb)

Előzmény: tibor1980 (768)
tibor1980 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 768

köszi a segitséget mert én idáig ugy álitotam szemre hogy az egyes és a 4 es hengernél is elszárjanak a szelepek

Előzmény: BTHegy (764)
tomoro0001 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 767

Köszi!

BTHegy Creative Commons License 2016.05.23 0 0 766

Vastagsàggal ne törödj. Egyik jobban eléget, màsik kicsit ujjabb.

Menetszàm és a menethosz a lényeg, semmi màs. Minta is ahoz kell. Menethoszhoz.

Előzmény: tomoro0001 (765)
tomoro0001 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 765

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Opel Vectrába szeretnék izzítógyertyát cserélni.(1.7TD ISUZU 1995.02. A VECTRA ) A baj az,hogy az autó előző gazdája összevissza gyertyákat rakott bele tehát a benne levő gyertyák nem egyformák. Megtudná nekem mondani valaki,hogy pontosan milyen gyertya kell bele? Bárdi-nál azt mondták, hogy vigyem be a régi gyertyát(amit kiszedek belőle) mert többfajtát is hoz nekik a rendszer, de hogy vigyem be ha egyszerűen nem egyformák, egyik vékonyabb a másik vastagabb... Köszönöm!

BTHegy Creative Commons License 2016.05.23 0 0 764

1-es hengernél a két bütyök egyformàn àlljon felfele.

 

Le veszed a szelep fedelet, egy egyenes vonalzot keresztül raksz az egyes hengernèl, s tolomérővel ugy forgatod, hogy mindkét bütyöknél egyforma tàvolsàgot ( + - 0.1mm) mutasson. S fikszàlod a fogaskereket. Tengelyt 22-es kulcsal tudod forgatni, a fogaskereket 15-sel. 

Ha jol emlékszem a kulcs méretekre.

Előzmény: tibor1980 (763)
tibor1980 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 763

igen arol a motorol van szo a fötengejen találhato jel de viszon a vezérmütengejen semi ara lenék kiváncsi hogy azon mit kel nézni 

Előzmény: BTHegy (762)
BTHegy Creative Commons License 2016.05.22 0 0 762

X17dtl? (Német motor)

Ha igen, mire vagy kivàncsi?

Előzmény: tibor1980 (761)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!