Szörnyű látni hogy az egykor szebb napokat látott Volkswagen mennyire ki került az érdeklődés középpontjából. Valaha pezsegtek a fórumok. Robbantott ábrák... rajzok... képek...videók es segítő társak mindataitól hemzsegtek a fórumok. Mára, ezek jó része törlésre került, vagy egyszerűen csak elhalt. Hogy van az hogy annyi VW szaladgál az utakon... és még sincs egyetlen forum sem ami élne... működne... és hasznos információval látná el a segítségre szorulókat????.... A Suzukisok össze tartanak... a Renault-sok???... Ismerőseim csak ódákat tudnak zengni.... rengeteg pénzt és energiát spórolnak a rengeteg segítségnek köszönhetően. Bezzeg a VW.... 100 fórum a googliban... a facebookon... és mind halott. Kétségbeesett Kérdések záporoznak.... és senki nem válaszol rájuk. Leszámítva néhányat... Azért voltak még valaha jó emberek. De... mi tortént velük? ????Jött egy hatalmas aszteroida és kihaltak???? .... Hol van az egykor oly összetartó és lelkes VW-s társadalom???? :( .... Szégyen hogy idáig jutottunk :( .... Minden normális autó márkának van 2-3 napi szinten működő korrekt foruma. De... mi lett a VW-vel????.. Még ha igaz lenne ránk a Toyota szlogen... hogy nincs hogy VW nem indul.... sajnos ez viszont nem igaz. Na de kérdezem én... miért csak annyira veszik az emberek az erőt hogy kérdéseket tegyenek fel???... Ha megoldást találtak a bajra... miért nem osztják meg utána a többiekkel? ???Miért csak addig fontos az ügy amíg a saját bajunkat próbáljuk megoldani????... Dögöljön meg a szomszéd tehene is????... Hhhh... Ébresztő emberek!!!!!!!..... Legalább egy normális fórumot próbáljunk meg össze hozni! Nem hiszem hogy minVW-sek rosszabbak lennénk más márkájú autós társainknál... Csak az önzést kellene picit félre tenni. És leírni a tapasztalatainkat. Mindenki jól jár... hisz sosem tudod alattad mikor fog megállni, .... amiben mások fognak tudni segíteni. Jó tett helyébe jót várj?!
A hátsó lámpák biztos nem jók classic-ba, a bajuszkapcsolónál meg a hátsó ablaktörlő hiánya a classic-on probléma lehet, mert a 6n változaton van és kapcsoló is hozzá a bajuszkapcsolón, de lehet attól még minden más rendesen működne.
A furcsa zaj a kuplung kinyomó csapágya lesz. Egy darabig lehet vele menni így, de ki kell cserélni, hogy ne legyen nagyobb baj. Viszont akkor már érdemes a kuplungot is cserélni.
Cseréld ki a gyújtáselosztó fedelet és a rotort újra és mivel nincs rendes tömítés így marad egy kis hézag az elosztófedél és a gyújtáselosztó között, ezért oda tegyél hőálló szilikon pasztát. Nekem bevált fél éve semmi probléma, előtte meg már nagyobb ködben is rángatott a kocsi.
Sziasztok, rendelkezem egy 1995-ös 1.6-os VW polóval, mely hidegben, hűvösebb időben nem indul, vagyis elindul és újra visszafullad, miest felmelegszik az időjárás már indul is pöccre, a szerelő kicserélte a hőgombát ami miatt reégebben volt ilyen probléma de ezuttal nem az, esetleg valakinek valami ötlet, javaslat? Köszönöm szépen!
Nekem 2001 1.4 8 szelepes, olyan problémám van hogy reggel az első indítás után le áll egy olyan fél percen belül, utána, pöcre indul ès nincs semmi probléma, de nem szeretném ha elkomolyodna, a szerelő valamit kitakaritott de nem változott semmit.
A másik kèrdèsem furcsa zaj a legjobban álló helyzetben lehet hallani, furcsa halk kopogos traktoros hang de ha benyomom a kuplungot akkor megszünik ha ki engedem akkor megint hallatszik, állítólag a vw ez természetes, de mikor meg vedtem akkor nem lehetett hallani.
A polo 6n1 ill. 6n2 alkatrészei csereszabatosak lehetnek a classicba?
Konkrétan hátsó lámpákra és bajuszkapcsolókra gondolok. Nekem ránézésre 1formának tűnnek kép alapján.......de mielőtt megvennék bármit is inkább kérdezek.
2000 januári 1.4 60 LE Polo kombimmal lenne probléma amire már a harmadik autószerelő vakarja a fejét.
A történet tavaly ősszel kezdődött egy esős napon. Egy jó 20 km-es út után elkezdett az autó nem húzni és darabosan járni.
Ez a következő módon zajlott: nyomtam a gázt és 2500-3000 ezres fordulatig csak úgy vánszorgott az autó és teljesen változó ponton elkapta az igazi erőt és megugorva haladt tovább a következő sebbeségváltásig. Nem volt nyomaték, nem húzott az autó.
Az első szerelő szétszedte a gyújtáselosztót, a rotor szétverte a perselyt. Öröm- boldogság, meg van a hiba. Rotor, persely kicserélve.
A hiba nem jelentkezett egy darabig. Aztán persze megint jött.
Gyújtáselosztó fedél és gyertyák kicserélve.
A hiba természetesen maradt.
Második szerelő kicserélte a 4 gyújtáskábelt. Hiba még mindig él.
Harmadik szerelő gyújtástrafó beázásra gyanakodott, de ez akkor dőlt meg amikor már a mostani csontszáraz időben is jön a hiba, nem csak esőben.
Illetve azt mondta, ha a gyújtótrafó ázna be akkor le is állna.
Találkoztatok már ilyen hibával? Mi okozhatja ezt, hogy padló gáznál is csak éppen vánszorog az autó?
Kuplungom nem olyan jó, kemény, csereérett. Okozhatja ez a problémát?
Bármilyen tanácsot szívesen fogadok és köszönök!
Ezt leszámítva tökéletes az autó, nagyon szeretem, de ez a hiba már kikészít idegileg és anyagilag is.
Mindegyik autószerelő azt mondta, cserélgetheti az alkatrészeket és egyszer csak meglesz a hiba, de én nem akarom rákölteni az árát az autóra :/
Keresnék 99-es évj. polo varianthoz középkonzolba való műanyag keretet ami a szellőzőrostélyokat és kezelőgombokat öleli körül, illetve jobbos szellőzőrostélyt és a hátsó lökhárítóba való vonószemtakarót.Budapest.Előre is köszönöm
2001 es ww poló clasic-om van az a problémám vele hogy menet közben egyszer csak leáll!!. Ilyenkor nem lehet újraindítani x idő elteltével(kb10-20 perc) beindul, és van mikor 1 napig is elmegy van mikor pár órát. Valaki tudna valami okosat mondani???
eddig cserélve lett: műszerfal,üzemanyag szivattyú
legutóbbi autószerelőnek pont megállt a számítógép azt írta kulcshiba pót kulcsal fél napig ment el
Üdvözöllek a te problémád 90%-ban az EGR szelep és a fojtószelep házzal(alapjárati motorral) lessz a problémád ,ha nagyon szerencséd van,akkor ki is tudod pucolni,a YUTUBE-n találsz videót róla,nekem bevált.
2000-es 1.4 benzin 60 LE Polo Classicom van. Van egy olyan hibám, hogy menet közben egyszer csak kigyullad az olajnyomás visszajelző lámpa, és ekkor a fordulatszámmérő leesik nullára. Két szervíz is kimérte az olaj nyomással, viszkozitással, kábelekkel semmi probléma nincs. Egy új műszeregységgel is kipróbáltam, az sem segített. Az autó jól működik, csak ez nagyon zavaró. Szerintetek mi a baj? Hol tudják megjavítani esetleg?
Olyan problémám lenne hogy eggy polo classic 1996-os müszerfal feletti lámpa ajtó kinyitásnál nem világit egggyikse! Se ajtó kinyitásnál se a mellette levő kapcsoló megnyomosára nem reagál! Ki szedtem az égőket mind a 2 jó! illetve ezzel eggyütt gyujtás nélkül az óra se és a napi kilométer jelző se jegyzi meg a napi utat! (Gondolom eggybe vannak kötve) Arra tippelek hogy a biztositék táblán ment ki a bizti rá néztem de nem tudom meik tartozik a lámpához!! Eggyenként meg nem akarom ki szedni őket és kimérni hogy meik a rossz! Kérdésem az lenne hogy valaki esetleg nem-e tudja hogy meik biztositték tartozik a lámpához! Előre is köszönöm!
Van egy 98 polo classic-k,minden hibajelzés és teljesítményvesztés nélkül fehér füstöt ad mintha köd lenne,3km után elhagyja,vagy egy kis varakozas után beinditva semmi füst.Viz olaj nem hiányzik.Ha valaki tudna segiteni,hogy mi okozza?Elöre is köszonom a valaszokat.
Egy 2001-es 1.6-os 55 kW-os benzines pólóm van ALM motorszámmal. Nagyjából 80 000 km-rel (Első tulaja édesapám volt, így tudom hogy stimmel ez az adat).
Ma reggel hidegen indítottam az autót. Egyszer megforgatta a motort, majd a második fordulatnál nagyon hangos robbanást hallottam; azonnal levettem a gyújtást. Ekkor kezdett kék füst felemelkedni a motortérből. Mivel nem akartam az esetleges tűznek további oxigént adni, ezért nem nyitottam fel a motorháztetőt. Mikor elült a füst, felnyitottam a motorháztetőt és meglepetésemre semmi szokatlant nem tapasztaltam.
Kivéve a műanyag légbeömlő csatorna maradványát a motortérben. Se olaj, se fém, se semmi más nem volt benne, sem a földre leesve. A műanyagon enyhe benzinszagot lehet érezni.
Levettem a légszűrő fedelét, a légszűrőt, de semmi. A pillangó szelep mögé is benéztem, ott sem találtam semmi szokatlant. A gyertyák is a helyükön voltak, szenesedés nem volt rajtuk. Tavaly szeptemberben volt műszakin, akkor nem volt vele semmi baj (sőt idáig sem volt semmi motorikus baja).
Sziasztok! Segítséget kérnék: van egy 2002-es 1.4-ed PDTDI Polom (BAY). A hibajelenség: indításnál, leállításnál koppan a motor, illetve nagyobb sebessegnel is érzek koppanast ahogy leveszem a labam a kuplungrol. A szerelo azt mondta 99%, hogy a kettostomegu lendkerek amit cserelni kell. Van esetleg valakinek mas tippje, hogy mi okozhat meg ilyet? (Egy ismeros beult, es szerinte nem az a baja, mert nem raz, es a valto se recseg). 2 motortarto bak volt cserelve 1 honapja. Ha tudtok ajanlani jo szerelot BP deli felen, vagy Szigetszentmiklóson, azt is megkoszonom! Nagyon nem szetetnek ugy rakolteni ~ 200e Ft-ot, h nem is az a baja..
Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget, van egy 1.4 classicom, ma kölcsön kaptam egy hibakód kiolvasót mert világit a motorhiba és az EPC lámpám. Azt írta, hogy P1158 Szívótér-nyomásérzékelő - tartomány/működés. Én már mindenféle képen megpróbáltam a interneten rátalálni, hogy mi ez, de sajnos nem írták sehol. A hibakódra pedig csak angol vagy német honlapokat dob fel. Tudna valaki segíteni, hogy mit jelent? Köszönöm.
Egy olyan kérdésem lenne valaki hozzáértő számára,hogy 96-os polo 1.4AEX motort miért nem lehet 3-as golfba beépíteni?
Sajnos úgy jártam,hogy a golfom motorcserés lett és én kis naív poloból való motort vettem amit nem tudunk összerakni a golf váltójával,mert a golf elől önindítós a polo pedig hátul.A szerelő már tavaly október óta kínlódik az összerakással de még semmi eredmény.
Valaki segítsen légyszives ha mással nem,akkor valami tanácsot adhatnátok.
Más a classic lámpája,indexe mint a 3 ajtósé.Bár lehet hogy komplettem átlehet pakolni mindent,de szerintem akkor a homlokfalat is cserélne kell meg a zárhidat.Na meg így eladásnál is nehéz lesz elmagyarázni,hogy miért öszvér:)
Van egy 97 évjáratú 6n-es 3ajtós polom. Jobb elejét törés miatt javítanom kellene. Lámpa, index, motorház, lökös, oldalelem. Az lenne a kérdésem,hogy a 98 evjáratú polo classic 5 ajtós eleje jó lenne nekem donornak?