Szeretnék segítséget kérni. Van egy 2.3td frontim, és sajnos elrepedt a hengerfej. Érdeklődnék hogy van e valakinek eladó. Nagyon a szívemhez nőtt a gép és szeretném megcsinálni.
Adva van egy 2004-es Frontera B 3.2v6 benzin, kézi váltóval. Hétvégén tapasztaltam, hogy valahol valami difi olaj folyás lehet, mert olajszag volt.
Kiderült, hogy az első difi szuszogójából folyt az olaj, fent, menet irány szerint bal oldalt, a tűzfalnál.
Megnéztük a difit, olajszint rendben, az olaj nem habos, nincs jele annak, hogy túlmelegedett volna, vagy vizes lenne. Megnéztük az első hídon, a hajtás bekapcsolónál is az olajszintet, onnan hiányzott egy kevés, azt pótoltuk.
A kérdés: hogyan fordulhat elő, hogy ennyire megnő a nyomás ebben a rendszerben, és kitol egy adag olajat a szuszogón? Mi okozhatja ezt? Van-e valakinek ezzel kapcsolatban saját tapasztalata, illetve megoldása?
Van még egy olyan tünet aminek az oka egyelőre szintén ismeretlen hogy elindulás után, hidegen, az első tengely felől, jobb oldalról ahol az ABS-kocka is van egyébként időnként valami kerregés hallatszik. Az autó megy, nincs vele semmi gond, csak néha furcsa hangja van. Kb. 10-15 méter megtétele után el is múlik, és nem jön vissza. Mindig csak elinduláskor lehet tapasztalni, eleinte csak tolatásnál, egy ideje viszont előre menetelnél is. És csak hidegen.
Volt valakinek ilyen az autójában? Mi lehet ez? Mert semmi elváltozás nem látszik rajta, összkerékhajtás kapcsolható, ABS működik bár hibakódót sokszor ír, G-érzékelő hiba. Az ilyen irányú tapasztalatok is érdekelnének.
Javítóív nem nagyon van hozzá, 2004 óta nem gyártják...
Budapesten, Újpesten, a Váci úton van egy cég, minden autóhoz csinál küszöböt meg doblemezeket, lehet, ott érdemes érdeklődni, hátha tudnak ilyet is csinálni. Egész baráti áraik vannak.
Neten megtalálod az elérhetőségüket.
Első lökhárító levételéhez mindenek előtt nagy levegő kell. Az alvázba van csavarozva a merevítője, és ha az 22 éve nem volt bántva, akkor lehet, hogy eltart egy ideig, amíg kijön.
Itt is javaslom, hogy a neten nézz meg egy videót arról, hogyan szedik le. Fontos, hogy 2002-és azutáni B Fronterák már kissé máshogy vannak. Ránézésre majdnem minden ugyanaz, de a csavarok is mások, a zárhíd, homlokfal, lámpák, minden, úgyhogy az félrevezető lehet.
Sok csavarozás vár rád, de ha csak azért akarod levenni, mert nagy a hézag, nem áll túl szépen - lehet, hogy érdemesebb inkább a látványt megszokni. Tökéletes sosem lesz.
Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulok hozzatok , hogy van egy Frontera 2.2 DTI 2003 autóm. Át esett egy adagolo cserén ismét de olyan problémával küzdök , hogy mikor meGál kitől az autót és újra indítom egyszerűen le tilt. A fordulatszám fel megy 1500 1700 fordulatra és úgy marad. valaki esetleg tudna segíteni , köszönöm előre is !
Vásároltam egy Frontera B-t 2.2DTI .Az óracsoport kezdett vicceskedni.A fordulatszám mérő csak akkor mér ha a világítás megy,a sebesség mérő meg hol mér hol nem. Hol keressük a hibát az óracsoporton belül?
Segítségeteket szeretném kérni. Keresnék egy FRONTERA 2.0I SPORT C20NE14755605 motorkódú 94-es évjáratú autóhoz hűtőventilátor tartó bakot (támaszt), ami tartja a ventilátort, ékszíjtárcsát. A motorra van felszerelve 3 csavarral.
sziasztok. van egy fronterám sport benzines 2000ccm. bontom. 1996os évjáratú. első kardán és a váltó hiányzik. többi megvan. kerekek szépek.ha kell vmi. huszas 3977558.zala megye.posta megy. 15collos alukerekek.
Nemrég lettem új tulajdonosa egy 2002-es évjáratú szép állapotú 2.2 TDI fronterának.
Imádom az autót kívül-belül.
Azonban olyan problémám van vele, hogy bizonyos fordulatszámot elérve a motor köhög, erőlködik felvillan a motorhibe jel. Ha ilyenkor adok egy nagyobb gázt akkor viszont eltűnik a motorjel, idővel azonban ha tartósan ugyanazon a sebességen és fordulatszámonon haladok akkor ismét felüti a fejét ugyanez a probléma. Már elvittem több szerelőhöz is de mindegyik csak találgat. Továbbá a P0190 hibakódot lehet kiolvasni- hiba az üzemanyagellátó renszerben.
Aki esetleg jobban ért a típushoz és van ötlete mi lehet a pontos hiba annak válaszának nagyon örülnék!
Nekünk is ilyen motorral szerelt van 1995-ből. Ma éppen vízhűtőt cseréltem. Negyed óra alatt megvolt.
Amikor megvettük nem volt olajnyomás. Kapott új hajtókar csapágyakat és új olajszivattyút. Azóta szalad folyamatosan. Kb 40 ezerből megúsztam az alkatrészeket. 260ezer km biztosan benne van.
Van egy kis alapjárat ingadozás, főleg hidegen, de egyenlőre nem érdekel még. Szijjas vezérlés, nem bonyolult motor. Nekem kimondottan tetszik, én ajánlom.