1998-as 2.0-ás RT Lagunám van, tegnap még működött a légbefújás, de ahogy ma elindultam semmi.. Digit klíma van benne, visszajelzőfények működnek, ki és be is tudom kapcsolni de a ventillátor nem indul. Biztosítékokat ellenőriztem, azok rendben vannak. Mi lehet a baj vele?
Sziasztok! Új vagyok itt a Laguna fórumban, báttyám vett egy ilyen "csodát" még a múlthét elején, 2005-ös modellt. Hát sajnos minden rossz rajta amit csak el lehet képzelni. Fékrásegítő vákuum pumpa cserélve lett, teljesen szétdarálta a belsejébe lévő lapátot. Úgyhogy fék legalább már van. Viszont semmi erő nincs az autóban. Sík úton kettesbe ha tud menni 65-el, akkor nagyot mondtam. A turbó nem kapcsol be. Normál városi járatban 50-ig egész tűrhetően megy. De afölött nem. És ha megpróbáljuk nyomni, akkor bejelzi azt az "elektromos hiba" lámpát. Mint mondtam a turbó nem megy, de ilyen 100-ból 1x előfordul hogy mégis bekapcsol valami oknál fogva. És olyan 3200-nál jobban nem is pörög ki a motor. Különben, a szervíz, és a STOP lámpa is világít az autón.
Esetleg ha valami tippet tudtok adni, hogy mit kéne megnézni ilyen téren, vagy mivel lehetne orvosolni a hibát azt megköszönném.
Egyszer nekem elment a töltés, a hibából az egyenirányítóra gyanakodtam. Erre közölték, hogy generátor felújítás szükséges. Próbáltam kérni, hogy először az egyenirányítót cseréljük ki és ha nem jó akkor újítsuk fel. Ok mondjuk ez kb 10eFt lett volna max 20e. A felújításra meg mondott 35-öt először, meg azt, ha nem értek vele egyet, akkor menjek máshova. Náluk a 35e kezdőérték min 50-60e lett volna a végén. Szóval mihez képest reális? Ha ehhez a szerelőhöz kerülök, mindig többet kell fizetnem mint máshol és mindig vannak rejtélyes egyéb hibák. Persze vannak véletlenek, de náluk átlagban mindig többet ott kell hagyni. Sok szerelő, még azt sem cseréli ki, amit kérek, mert nem szükséges, itt még azt is amit nem értek miért kell. Persze a stratégiájuk az, hogy az alany hülye, ha nem tetszik menj máshova, itt az van amit mondok, a tulaj nem párbeszéd partner, hanem egy áldozat.
Sziasztok! Segítséget kérnék 1996-os Laguna I-es IR slusszkulcs meghibásodással kapcsolatban!
Rövid sztori: bezártam tavirányítóval a kocsit, de ki már nem nyílt vele, csak a tartalék kulccsal...
Elemet cseréltem a hibásnak vélt kulcsban, de ugy se működik a nyitás-zárás. A kulcs maga jónak tűnik mert villog a piros visszajelző led, sőt mobiltelefon kamerán nézve az IR led is adja a jelet, de a kocsi mégse reagál rá. Szerencsémre a tartalék kulcsra még reagál az autó.
Olvastam más topikban hogy "elfelejtette" az autó a kulcs által küldött jelet....lehet ilyen? Találtam leírást az újraszinkronizálásról is, de félek hogy a jó kulcs is áldozata lesz a történetnek ha elkezdem piszkálni a rendszert.... Elvileg nem vészes művelet:
Re-synching the key fob (may not always work): 1. With all bypass digits entered, turn off the ignition. 2. Hold down the central locking button. The immobiliser lights should remain constantly on. 3. Point your key fob at the IR sensor near the internal rear view mirror and press on/off quickly. Hopefully the key should now be re-synched.
egy hete lettem boldog új gazdája egy 2005-ös 1.8-as benzines lagunának.
Imádom a kocsit, de van egy zavaró zaj, és nem tudok rájönni, hogy mi okozza.
Mikor beledugom az indítókártyát egy búgó hang jön a műszerfalból, majd ezt követően egészen addig hallatja magát míg le nem állítom az autót. De akkor abbahagyja, és a kártya még a helyén van.
Ezt a hangot kikapcsolt klímával is adja. Nem hangos, de idegesít.
Esetleg van a műszerfalban valami venti, amire nekem nincs befolyásom?
Ha van tippetek, igazán megköszönném, ha segítenétek.
a problemam a futömotor nem megy, a digit jelzö mutat mindent a fordulat valtasat is, a klima panallt kiszedtem nincs megeve sehol, a motort kiszedtem nincs eges rajta ugyan probaltam aramot adni neki nem forog, a futömotor feletti releben a 2 vekony kabel reszen van aram, a masik kettön nincs, a motorhoz aram nem megy,a szurö kiveve takaritva,
a futömotor ellenallast nem tudom kiszedni mert nem ferek hozza a kesztyutarto feletti legzsaktol
a biztositek tablamban nics aram a felsö sor 2-3-4 biztinel.
Van egy 95-ös gyártású Renault Laguna 3.0 V6 automata váltós autóm. Annyi lenne a gondom hogy a váltó nem működik, a sebességi fokozatokat beveszi szóval valószínűleg olaj gondjai lehetnek. (ezt egy "szerelő" mondta) Azért kérnék segítséget tőletek hát ha valaki tudja hol lehetne megnézni az olajszintet illetve hol tudok olajat önteni bele. Nem szeretném nagyon elvinni szervizbe csak ha nagyon muszáj, mert egyszer egy ilyen miatt buktam már egy kisebb összeget.
És mi az a by pass? Láttam a you tube-on,hogy rádugja a srác és már jó is az autó! Nálam a hamutartó alatt van az aljzat,mint általában a legtöbb hasonló korú renault-on! Az valami immo kikerülő cucc lehet! Felvilágosítana valaki? Köszi!
Sziasztok! Angol 2000-es évj 1.8 16V Renault Lagunám van Érdeklődnék és segítséget kérnék abban,hogy valószinű szétszedtem a motorvezérlő komputert az autóban. Nem jött le a csatlakozó,mert be akartam kontakt sprayt fújni,és az aljzattal eggyütt jött a házból,és kiszakadt. Ez már tuti nem lesz jó,de kérdezném mi lenne nekem olcsóbb,ha venni egy másikat,vagy kiiktatni az immobilisert. Az egyik szakemberrel beszéltem,ő azt mondta 25 ezer forint a kódtörlés,és utána indul az autó. Melyik volna olcsóbb nekem? Egyáltalán ki tudják kódolni motorvezérlő nélkül is. Állítólag a Renault-nál van egy segédkód,ami állítólag mindegyik Renault-hoz jó. Kérem írjon aki tud segíteni ebben!! Köszönöm! Privi-ben írja meg nekem a négyjegyű számot ha nem akarja ide kiírni! Nem tudom használni az autót,és itt a szar idő,és 4 gyerek! Köszönöm szépen! Ja és még egy kérdés! Az a BY PASS AZ MICSODA? Valami olyasmi ami kikerüli az immot?? Hol lehet ilyet szerezni?? Írjatok! Nagy segítség lenne!
Nekem is megállt egyszer menet közben, az elektronikus gyujtótrafó döglött be. Állítólag a renaultoknál sűrűn előfordul. 5ezerért vettem egy bontottat a neten.