Persze simán! :// Te tudod a legjobban, hogy nem, úgy hogy ez erősen övön aluli volt! Nem szokás, még azt sem aki a kulcsot sem akarja odaadni. Pedig van olyan is aki sokat tesz érte.
Nem is értem, hogy ez most egy forgalmi kell, nem kell esetében hogyan jutott a fejedbe. ??
Úgy érted nem kell hanem kényelmesebb abból nézni. De ilyet nem is hozott fel a kolléga csak olyan bullshitet, hogy mi van ha elkéri a próbaúton a rendőr? Nem kéri el.
Izzócseréhez lehet nem kell forgalmi, de minden máshoz hogy behatárolj egy autót és a végén munkalapot vagy számlát vagy bármit adj neki, ahhoz kell. És ahogy 409 is írta, ne túrd fel az autót, ja meg mondjuk mert így korrekt és kényelmes.
Vagy ha a parkolóban van a kocsi, minden alkalommal kimész vin számot olvasni róla? És minden keresőprogram mindig beolvassa a vin-t, és ezzel te tökéletesen el vagy? Hagyjuk már.
Elképesztő, hogy minden hülyeségbe bele lehet itt kötni.
Fel nem tudom fogni, te hol dolgozhatsz ahol csak egy kulcsot kértek el....:D
Hagyjuk. Már alapvetően sem érted (és úgy látom nem is fogod), hogy mi a probléma. Részemről befejeztem.
Nekem elég annyi, hogy JAVÍTÁSHOZ NEM KELL a forgalmi, és ha nem hozza az ügyfél akkor nem elképesztő segg hanem a te hozzáállásoddal vannak komoly gondok.
Hagyjuk a képmutatást. Nincs energiám rá. Most el kéne hinnem, hogy baromságokkal nem idegesítenek fel néha téged is az ügyfelek? Vizsgára, futómű állításra, stb sem hozzák magukkal, stb.
próbakör-rendőr megállít-hadd ne magyarázkodjak már.
és most hagyjuk hogy jaj nem kell magadnál tartani úgyis letudja kérdezni, (de mivan ha nem?) akkor ennyi erővel se személyi, se jogsi se semmi sem kellene soha nálad legyen.
Töltőnyomást logoltam az előbb,élőadatban 2 intake manifold pressure van (?),az egyik csak 255kpa-ig lát,de a másik leköveti a request pressure-t. Eléri a 29kpa-t.
Rail-t is megnézem.
Köszi a tippeket!
Egyébként erősen az a gyanúm,hogy valami mókolt soft van rajta(mondjuk egy EGR off) és ez okozza.
Részterhelésen írja be a hibákat,padlógázas gyorsításkor sosem.
Ezt flashelésnél felírják a vezérlőbe (firmwarefrissítésnél is), és a vezérlő maga is képes ezt kiszámolni és összevetni a letárolt értékkel. Ha a kettő nem egyezik, akkor az azt jelenti, hogy a flash tartalma időközben megváltozott a gyári állapothoz képest. Ennek több oka lehet:
- valaki belebuzerált (motortuning, házilagos kódolás, nyers flashelés stb.)
- bitflip (ritka, de nem kizárt; ezen segít a reflash)
- a flashben valamelyik cella döglődik (ilyen fiatal autónál nem jellemző)
Van egy csomó másik bejegyzés, (közte olyan is ami azt mondja hogy csak 75 km felett jön elő a hiba és jön a "teknős" is.) Ezeknél mindnél a "reprogramming a szakszervízben" oldotta meg a problémát.
A másik kettő érdekesebb mert a P060C és a P0606 is ECM/PCM hibás, rossz, stb. találatokat dob és hogy csere. Viszont találtam pár olyan oldalt ami szerint CAN hiba is okozhatja ezt a kódot vagy rossz tápellátás/földelés:
To diagnose the problem correctly, you’ll need to use a diagnostic scan tool to access the ECM and check for associated error codes. This tool allows you to delve deep into your vehicle’s electronic systems, pinpointing the root cause of the issue.
Aside from a failing ECM, other potential culprits include frayed or corroded wires connecting to the ECM, faulty ground circuits, issues with sensor wiring, or problems within the control area network (CAN) bus.
Szóval én először ezeket végigmérném, és megnézném belül is... meg a CAN-ra is ránéznék