Több sebből is vérzik ez, de hát csak egy vicc. :)
Ha kiírja (mondja), hogy nyugati hosszúság, akkor nem kell előjel, ahogy az északi szélesség elé sem a +jel. Mindenesetre, ha már szőrt hasogatunk, akkor a hosszúság értékek 3szám karakterből kell álljanak. 059°/060° Legalábbis a hajózásban mindenképpen, így kisebb az esély a tévedésre/félreértésre.
Igazából maguk a koordináták is hamisak, mert ha "nyugati hosszúság" akkor -59 / -60 nak kellene lennie. :) (mondjuk az meg az Atlanti óceán egy darabja jópárszáz kilométerre az USA keleti partjától, nem valószínű, hogy ott egy mérnök álldogál, akár férfi akár nő). Az északi szélesség legalább előjelben stimmel. ;)
És igen, ha az előjeleket meg ilyesmi marhaságokat nem tekintjük relevánsnak akkor is a 4 lehetséges értékből egyetlenen van esély találkozni valakivel aki a földön áll. (bár elég alacsony hiszen a sivatag közepe) :P
"40.° es 42.° illetve 58.° es 60.° az széles tartomány,"
Ja, hát lehet ezen elmélkedni, ez nekem is feltűnt, pedig én csak hajókázni szoktam. Így is hosszú a vicc, de ha kifejti, hogy észak, vagy déli hosszúság, meg keleti, vagy nyugati szélesség....stb, sosem érünk a végére. :)) És igen, 1°szélesség az kicsivel több mint 111km. A hosszúságnak meg nem mindegy melyik szélességi körön nézik.
van ez tenyleg manager-rel is, pl. https://www.gluckman.com/harry/engineermanager.htm ->ezt tegnap azert nem linkeltem mert zavart a pontatlansag: 40.° es 42.° illetve 58.° es 60.° az széles tartomány, nem rendes mérnök az ilyen
https://www.joslinhall.com/laugh19.htm -> tegnap ezt pont a nöi mérnök miatt nem linkeltem (semmi bajom nöi mernökökkel globalisan, de ha egy vicc egy gyakori-szokasos helyzetet akar mutatni, ott a mernök szerintem nem nö, mert - legalabbis eddig es autoiparban - nem az a tipikus [nekem saccra 10% ] ..nyilvan epiteszeknel meg mas)
Annyi motorcsere van a Porsche Hungáriánál, hogy nem győzik. Olaj bajok, vezérlés szakadások garanciaidőn belül. Ezek szarok, az a nagy dolog , ha valakinél normálisan működik az autó.
igen,a márkaszerviz is ezt mondta+azt,hogy vagy ők töltötték túl vagy a felhasználó.utóbbi műszaki érzéke abban merül ki,hogy megnyomja a távirányítón a gombot. az a szomorú,hogy egy 30.000km-es 19 millás autó mellé kell egy szerelő.minden hosszabb út előtt,és hetente javasolt az olajszint ellenőrzése.ha nem így tesz,az a kezelési utasítás be nem tartása,és motorkár esetén megvan a kibúvó.ugyan ez a helyzet a flotta többi "olajra éhes "tagjával.
Egy férfi eltéved a hőlégballonjával. Lejjebb ereszkedik, lenn a földön meglát egy nőt, és odakiált hozzá: - Elnézést, tudna nekem segíteni? Megígértem egy barátomnak, hogy találkozom vele egy órával ezelőtt, de eltévedtem, és most azt sem tudom, hogy hol vagyok. A nő a földön így felel: - Ön egy hőlégballonban tartózkodik, körülbelül 10 méterrel a talaj felett. Az északi szélesség 40. és 41., illetve a nyugati hosszúság 59. és 60. foka között van. - Maga biztosan mérnök - mondja a hőlégballonos férfi. - Az vagyok - feleli a nő - Honnan tudta? A hőlégballonos férfi így válaszol: - Minden, amit mondott nekem, technikailag korrekt, de fogalmam sincs, hogy mit kezdjek az Öntől kapott információkkal, és az a helyzet, hogy még mindig nem tudom, hol vagyok. Őszintén szólva nem volt túlzottan segítségemre. Csak feltartott az utamban. A nő erre így vélekedik: - Maga pedig szerintem politikus. - Igen, - bólint a hőlégballonos férfi egyetértően - de ezt honnan tudta? A nő azt feleli: - Nem tudja, hogy hol van, sem azt, hogy hová tart. Jelenlegi pozíciójába a kedvező széljárás sodorta. Olyan ígéretet tett, amiről fogalma sincs, hogy hogyan fogja betartani, és a maga alatt lévő emberektől várja, hogy megoldják az Ön problémáit. Igazság szerint pontosan ugyanabban a helyzetben van, mint mielőtt találkoztunk, de állítása szerint most már én tehetek róla!
"You must be a Manager" "I am", replies the balloonist. "How did you know?" "Well..." says the man. "You don't know where you are, or where you are going. You made a promise which you have no idea how to keep, and you expect me to solve your problem. The fact is you are in the exact same position you were in before we met but now it is somehow my fault."
Mindegy, ezek amolyan márkaszervizes manager jellegű kifogások, hogy ne kelljen megkeresni a hibát :-) Az előbb irtam, hogy bármilyen gázolajjal tökéletesen működ a 2xx ezer km-es autóm.
Ha utóbefecskendezéses regenerációról beszélünk, akkor az higíthatja az olajat, jól sejtik. (A higított olaj kenési teljesítménye eleve alacsonyabb, ha még a magas olajszint miatt a főtengely felveri olajhabbá, és azt szívja fel, az motorkárhoz vezethet.) A kedvezőtlen használati profil tankönyvi példája. Javítani nem nagyon van mit rajta, mert nem romlott el semmi. Több dolgot tehet:
- gyakrabban menjen hosszabb távokat / autópályázzon
- ha regenerál az autó, ne állítsa le, mert akkor újraindításnál újrakezdi, még több üzemanyagot nyomva az olajba
- tankoljon prémium dízelt (az gyorsabban kiég az olajból, míg a biodízel lassabban)
Gondolom a márkaszervizben ugyanezeket mondták neki, azért vitte hozzád :)
ismét segítség kellene. WV T-Roc 2.0 TDI .2022. megemelkedik az olajszint a nívó fölé kb. 5mm-rel 6000km-rel olajcsere után.a használata nem változott a két év alatt, kb 40 km napi szinten városok között .szerviz regenerációt véli hibásnak.olajcsere nem volt csak "beállították" a szintet.hibakód nincs.ismertek esetleg valamilyen tipushibát?
Milyen hibát javított a csatlakozón? Ugye nem zárlatos volt? Mert akkor lehet, hogy az küldte haza a WDS-edet. (Ha van a WDS-en bármilyen soros kommunikációs szál, pl. K-Line, akassz rá egy szkópot, és nézd meg jön-e ki bármilyen jel egyáltalán mikor az autóval próbál kommunikálni, vagy teljesen halott.)
Az AM húsz évig a Ford család tagja volt, ahogy egy ideig a Jaguar is, ezért a GDS3500-hoz volt Jaguar és AM bővítmény is. Ott szerintem sokkal könnyebb beszerezni a vasat, de a szoftver kemény dió lesz. Azért sok sikert.