Opel vectra c gts 2.2 2003-as évjárat kiad eggy hibajelet eggy autó forma rajta eggy villás kulcs és az autó megtorpan csúnya hangot ad 2200as fordultaig enged tilt valami többszöri leállítás és ujra indítás után javul meg aki tud segítsen mi lehet a probléma.
Szeretnék kérdezni c vectra opc vel kapcsolatban,de szerintem a 2008 utáni c vectra első futóműve lehet ,hogy olyan mint az opc futoműve :).Mi okozza azt,hogy mindent ki cseréltem az eső futóművön(axiál csukló,kormánygömbfej,lengőkar mindennel,stabpálca,stabilizátor rúd szillent ,torony csapágy és szillent,illetve fel lett újítva a két IDS gátló is) és nyiszereg amikor rutinozás közben forgatom a kormányt vagy amikor fekvő rendőrön megyek át vele.
Mindenből TRW,febi,ina,sachs,tehát nem egy saját márkás valami gyengébb minőségű dolog és most okos nézés van!
Nemrég vettem egy Vectra C-t - végigmentem az apró dolgokon (papírok, eredetiségvizsgálat, műszaki stb.) amiről már szóltak, hogy az ablakmosó szivattyú nem működik.
Néha elindult, néha nem - hát már nem... hogy lehet egyszerűen kivizsgálni, hogy a csatlakozó rossz, a kapcsoló, vagy maga a szivattyú?
Észrevettem, hogy a fogyasztása drasztikusan megnőtt már egy jó ideje. Vegyesbe eljártam vele egy tankkal 850km-t, most ez le redukálódott 600-650km-re. Nyilván a téli időszakban emelkedik a fogyasztás de sajnos ugyan ez a helyzet volt már a fagyok beállta elött is. ( Termosztát jó benne )
Valakinek valami ötlete esetleg, hogy mi lehet a bibi? Porlasztó okozhat ilyet? ( egyszer már cserélve volt a garnitúra )
EGR szelep ledugózással kapcsolatban kérnék tanácsot olyantól, aki jártas benne. Konkrétan az érdekel, hogy miként lehet kikapcsolni, kiírni a rendszerből, hogy ne keresse a motorvezérlő? Fizikálisan megoldható, de ugye magát az EGR-t és a MAP szenzort ki kell ütni a vezérlőből, ehhez kérnék segítséget. Op-Com továbbra is adott.
Sziasztok! Opel vectra c 2.2 dti (2002) Pár napja egy számomra még ismeretlen hibát jelzett. Keresgéltem a neten, de nem találtam semmit erről. Mellékelem a képet róla.
Tavaly nyár közepén vettem az autót, olyan volt a motor hang mint egy benzinesé. (kívülről hallgatva) Jelenleg... mint egy traktor, na jó ez még is túlzás, de jóval hangosabb. Sajnos videót ide nem lehet feltölteni de szívesen meg mutatnám valakinek.
Sziasztok!! Problémám a követtkező: 2004 Vectra c 2.2 dti a szervó szivattyú szórakozik. Nyáron elment a szervó,vettem bele egy használt szivattyút,nem is volt vele gond eddig. Megjöttek a hidegek,és néha indítás után kb.1 perc múlva van szervó,addig nincs.Kérdésem mist megint meg fog halni,vagy valaki tudná rá mondani valamit,mert full.tanácstalan vagyok.
Dízelhez értőktől kérnék tanácsot, ötletet. Adott a kocsim, 2.2 DTI motorral. Gondom az, hogy naponta csak egyszer izzít, bármilyen hideg legyen is.Vagyis ha reggel izzít, beindul szépe de délután, kb. 8-10 órával később amikor már teljesen visszahűlt a motor, nem izzít, ilyenkor nehezebben is indul be, 5-8 forgatásra csak. Izzítórelét és hőmérséklet szenzort (elöl, alul lökhárítóban) két hete cseréltem, termosztátot és a mellette lévő vízhőfok-jeladót egy hónapja. Van OP-COM-om de nem tudom, hogy ezt lehet-e egyáltalán azzal variálni?
Kérdezni szeretném,lehet-e sebváltó hiba az ha gyorsitáskor és gáz elvételkor motorféknél morgo hangot lehet hallani. Nem kerékcsapágy mert üresbe abba marad a morgás. Ez egy VECTRA C 1.8 16V 140 LE 2006 évjárat.Semmilyen más problémát nem csinál. Jól veszi a fokozatokat, nem dobálja ki őket. Az autóban 184000 km van.
A saját autómban és az alkatrész autóban is ez a típus van.
Viszont nekem Triple Info Display (TID) a másikban meg Graphical Info Display (GID) van/volt hozzá.
Kérdés, hogy a display típusát tárolja e a rádió vagy egyáltalán hol tárolódik?
A saját rádiómban a 24cXX eeprom évekkel ezelőtt át lett írva egy lengyel fórumon talált kódfüggetlen tartalomra.
Ha ezzel átírom a másik rádiót (ami GID-el volt ellátva), akkor az marad GID-es vagy a kódfüggetlen tartalom alapból TID-es volt és csak szerencsém volt vele.
Ja, másik kérdés, hogy a display is tárolja a rádió kódot? Találtam benne egy 93c66-ot... Mit csinál a display, ha független rádióval találkozik?
Megoldódott az óracsoport gond, CIM csere nélkül :)
Az óracsoport csatlakozóját kellett átforrasztani, illetve bőkezűbben bánni az ónnal, mint a gyárban.
Egyébként elég alattomos hiba, mivel első ránézésre nem látszik, hogy gond van a forrasztással.
Erős fényben, közelről megvizsgálva látszik, hogy az ónpaca minden tüske körül gallérszerüen körbe van repedve.
Nem is gondolnám, hogy nincs rendes kontakt emiatt, annyira jelentéktelennek tűnik a dolog.
Elméletem is van rá, hogy miért keletkezik, egyik nyílván a kevés és ólommentes ón használata a gyárban.
A másik az az, hogy valószínűleg nincs teljesen rányomva a csatlakozó a panelra, viszont a végső osszeszereléskor két csavart is kap a csatlakozó, ami már teljesen ráhúzza azt. Így a beforrasztott lábak rugó szerűen próbálják kinyomni magukat, aztán előbb-utóbb finoman körbe törik a forrasztás.
Lehet, hogy hülyég, de én ezzel magyaráztam magamnak.
A halott óracsoporttal kapcsolatban olvasgattam pár fórumot és két értelmesebb tanácsot próbáltam ki.
Az egyik az volt, hogy az utastérben lévő biztosítéktáblán nézzem meg az FI17 (15A) és FI26 (7.5A) biztosítékokat. Nekem mindkettő jó volt.
Másik tanács az volt, hogy nyomkodjam meg az óracsoportot különböző helyeken és figyeljem, hogy van e olyan pillanat, mikor magához tér. Nem volt ilyen.
Ránéztem a tartalék autó papírjaira és a jó hír, hogy megvan a Car Pass.
CIM cserére Két lehetőséget olvastam, az egyik szerint szoftveresn leválasztom a csere CIM-et a tartalék autóról, átteszem az enyémbe, majd megint programozgatni kell a cuccot.
Másik szerint elvileg elég lehet, ha átrakok egy eeprom-ot a rossz CIM-ből a cserealkatrészbe.
Ez az eeprom cserés dolog vajon működik?
Mi a bontott CIM cseréjének a menete, programozgatás szempontjából?
OPCOM elég lesz hozzá vagy TECH2 kell? Milyen kódokra lesz szükségem (Car Pass rádiókód?, stb, stb).
Sziasztok! Vectra C Caravan. Hátsó ajtó zár megkotlott, sokadszorra nyílt csak, de inkább csak reszelt. Kicseréltem újra, ránézésre gyári, de GM felirat nincs rajta és bár hibátlanul működik, a műszerfal folyamatosan nyitott állapotot jelez. A stekkerben nyitott állapotban rövidzár van a jelző vezetéken, bezárva szakadás. Legalábbis azt mérek. Viszont ha lehúzom a stekkert és lóg szabadon, akkor nincs nyitott állapot jelzés, de ha visszadugom a zárba, akkor meg megint azt jelzi, hogy nyitva van. Ez mitől lehet? Lehet, hogy valami ellenállás értéket vár, csak olyan kicsi hogy műszer rövidzárnak érzékeli? Vagy tanítani kéne? De egyébként meg működik, nyit-zár.. Ötlet?
Múlt héten azt csinálta, hogy a műszerfal teljesen abbahagyta a működést. Mindössze a háttérvilágítás megy és a check engine (indítás előtt) meg az index tud kattogni és ennyi. Se LCD, a megtett km, se mutatók, se egyéb visszajelző lámpák.
Párszor már csinált ilyet korábban, de akkor a kulccsal történő áramtalanítás majd újraindítás segitett. kb egy hónapja is csinát ilyet, de akkor délutánra "megjavult".
Az autó egyébként megy, minden más működik (elektromos tükröt és tempomatot leszámítva), de vizsgán így asszem nem fog átmenni :)
Attól tartok ez a hírhedt CIM probléma lesz. Hogyan javítható?
Alkatrész autóm is van (2004, Z22ZH), esetleg ebből át tudok tenni valamit?
Meg van a biztonsági kód minden össze van párosítva csak az imo chippet nem hajlandó hozzárendelni. Egyébként vadonat újj a chip nem volt még használva.
Ha használt chipet vettél bele, akkor azt nem fogod tudni Opcommal egy másik CIM modulhoz programozni. Használt kulcsot csak akkor lehet újraprogramozni, ha azt szakszerűen leválasztották az eredeti CIM modulról.
Tech2vel a márkaszervíz utólag is le tudja választani a donor autóról, de ehhez kell nekik a donor autó biztonsági kódja.