Keresés

Részletes keresés

stigglinnc Creative Commons License 2010.06.03 0 0 597

 

HOL sikerült ilyen flottul intézkedned?

 

Ügyes vagy, meg szerencsés:-), érdekelne  ez a sikeres megoldási metodika.

Előzmény: yogibear (595)
ubi40 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 596
Megfogtad az Isten lábát,te mázlista!!!!!!
Előzmény: yogibear (595)
yogibear Creative Commons License 2010.06.03 0 0 595
én mikor anno bementem lemondani a tv-t, csak net marad, kb 10 perc alatt végeztem és a számlázással sem volt probléma, onnantól csak a netet számlázták és ennyi. sikeres vagyok-e? :D
GERY_LACI Creative Commons License 2010.06.02 0 0 594
Anyámmal ugyanezt csinálják. Már 10× volt bent mert hiába mondta le írásban, személyesen + személyesen és írásban egyszerre a tv szolgáltatásukat így is jönnek a számlák. Ráadásul szolgáltatás már régen nincsen de még mindig számlázzák! Tegnap 6 órát bent volt, sorban állt és helyben kellett újabb 4. vagy 5. lemondó nyilatkozatot írnia... 76 éves.

NAGY ÍVBEN KERÜLJÉTEK EL A fibernetet!!!

Egy haverommal is ugyanezt csinálják, ő is volt bent háromszor.
Előzmény: shmonsta (590)
havasar Creative Commons License 2010.05.28 0 0 593
Reméljük, hogy ez a minőség javulásával fog járni, több ismerősöm is fibernetes és néhol katasztrófa amit művelnek sajnos, nem XXI. századnak megfelelő szolgáltatást nyújtanak.
Előzmény: Roe (592)
Roe Creative Commons License 2010.05.27 0 0 592
Megint gazdát cserélhet a Fibernet
2010.05.26 08:44

Az év végéig új kezekbe kerülhet a Fibernet, s még több fúzió, illetve felvásárlás is várható a hazai kábeltévés szektorban.

Tovább: http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&nID=446990

http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?hn=2&k=2&i=133634&is=1
Zitka Creative Commons License 2010.05.10 0 0 591

Csak egy sejtés: az történhetett, hogy valahol még "adósként" voltatok nyilvántartva a modem miatt, és ezeket az úgymond behajthatatlan adósságokat cakkumpakk át szokták adni behajtócégeknek. És nem nagyon pipifaxoznak, hogy van-e benne esetleg nem jogos (már azóta kiegyenlített, vagy eleve kérdéses) adósság.

 

 

Előzmény: shmonsta (590)
shmonsta Creative Commons License 2010.05.10 0 0 590


Sziasztok. Én fél évvel a hűségszerződés lejárta után levélben (ahogy telefonon az ügyfélszolgálatosuk kérte) lemondtam az internetszolgáltatásukat. Nem sokkal később elköltöztünk onnan (kb. 3 éve). Ezután is folyamatosan érkeztek a számlák, amikor felhívtuk őket, azt mondták, hogy csak a rendszer hibája, semmi gond. Nemrég megkerestek, hogy nálunk van még a kábelmodem (állítólag mi valamikor nem vártuk meg az embereiket, ezt nem tudtuk értelmezni mert 1-2 hónapig még ott laktunk utána telefonon mondtuk nekik, hogy elköltöztünk.) és ha nem küldjük vissza, akkor valami horror összegre beperelnek. Visszaküldtük, az ügyfeles azt mondta, hogy ezzel minden rendben. Azóta eltelt 3 hónap, most hívott egy behajtó cég minket, hogy 70.000 forintot kellene behajtaniuk tőlünk. Elmondtuk az egész sztorit és úgy tűnt, ők is tisztában vannak vele, hogy mit művel a fibernet. A történethez tartozik még, hogy így is hónapokkal tovább fizettük nekik a számlákat, mert egész egyszerűen nem lehetett elérni őket, hogy lemondjuk a szolgáltatást. Kinyomoztuk az egyik üzletkötőjük telefonszámát, ő azt mondta, hogy az adott irodát felújítják, ezért nem lehet őket hónapok óta elérni telefonon. Ezután elkezdtük hívogatni a Budapesti irodát, szerencsére kitartóak vagyunk mert nem volt egyszerű elérni őket sem. Itt már azt mondták, hogy az adott iroda már megszűnt. Persze az időnként érkező fenyegetőző leveleken még mindíg szerepel az iroda címe és telefonszáma, hogy ott keressük őket, ha van valami probléma. A lényeg, hogy akárhányszor beszéltünk velük, mindíg tereltek, hogy semmi baj, csak biztos a rendszer, mi meg egy darabig elhittük. Aztán jött a levélben fenyegetőzős időszak, de amikor beszéltünk velük telefonon, azt mondták, hogy küldjük vissza a modemet és minden rendben. Erre most a behajtók. Félek, ha most is megbeszélünk valamit akkor legközelebb már tankal jönnek. Bocsi ha hosszú lett, de remélem tanulságos.

Még egy nagyon fontos dolog a történetünkhöz: először nem lemondani akartuk a szolgáltatást (bár a hűségidő lejárta után nyogodtan megtehetjük) hanem átköltöztetni egy másik helyre az adott kisvárosban. Erre azt mondták, hogy abba az utcába nem (bár a főutcábó nyílik és más szolgáltatóknak vannak előfizetői itt is) majd nem rakták még le a telefont de még a párom sem és hatalmas röhögések közöt megbeszélte az ügyfeles meg még aki vele volt, hogy hihi de jó,  a hülyéknél nem lesz intenet.

Üdvözlet.

mumifalco Creative Commons License 2010.05.05 0 0 589
na erre varjál gombot.két éve 1ft tartozásom van idönként 40ft-ot hozzácsap a számlához.elintézhetetlen.
ubi40 Creative Commons License 2010.04.27 0 0 585
Köszi a biztatást nem nagyon csak egy kicsit nyugodtam meg,fel a fejjel,kitartás.
Előzmény: kaszasj (584)
kaszasj Creative Commons License 2010.04.27 0 0 584

Tudom, hogy nem nyugtat meg, de a fővárosban is ugyanez a helyzet, fővárosi vagyok. Itt is csak a monitor és az ügyfélszolgálatos a kapcsolat. Az ügyfélszolgálat csak annyit tud, amit a monitoron lát.

Én már írtam nekik levelet a megadott postafiók címre, sajnos nem tértivevénnyel adtam fel, írtam a mail címükre is, választ nem kaptam. A telefonos ügyfélszolgálat azt mondta, hogy mail-címre hiába írtam, az nem jut el a megfelelő helyre.

 

bubó12 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 583

FIBERNET AZ ATYAÚRISTEN

 

Mindenki örüljön aki nem volt ügyfele és aki teheti az meneküljön ettől a galád szerződés és törvényszegő társaságtól

Nekem 11havi levelezés , vita, nhh-nak írt levél után azt hittem sikerült lemondanom amit akkor válaszlevélben elfogadtak .CSAKHOGY EZEKNÉL VAN EGY SZELEKTÍV IRATELVESZTÉSI gyakorlat ami azt jelenti ,hogy ami a te igazad támasztja alá az itt-ott eltünik. még amit ők irnak azt is képesek elveszteni ,majd egyszercsak jön egy behajtó cég és követeli a felmondás utáni havidíjjakat a felmondás után 2 évvel

Jótanács azoknak akiknek elfogadta a fibernet a felmondásukat azt a levelet örizzék meg mert ha nincs meg akkor nem tudják bizonyítani , a fibernet viszont letagadja,hogyő ezt elfogadta

ubi40 Creative Commons License 2010.04.24 0 0 582
Miért minden fontos dolgot csak a nagy fene fővárosban lehet elintézni?Bemegy a vidéki halandó az otthoni ügyfélszolgálatra és az ottani madamnak fingja sincs mi a pálya.Bűvöli a monitort és levonja a következtetést,hogy csak odafent tudják a frankót.Tele a tököm a kiszolgáltatottsággal, lenézettséggel a multik kizsákmányolásával.
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.24 0 0 581
Előzmény: légyfogó (580)
légyfogó Creative Commons License 2010.04.24 0 0 580
Férjem ez év januárjában elhalálozott, a Fibernet pedig rám akarja erőszakolni a vele kötött hűségnyilatkozat elfogadását.
Én eredetileg hajlandó lettem volna igényt tartani a szolgáltatásaira, de hibát követtek el - amit ők is elismertek - , viszont nem voltak hajlandók korrigálni. Tévedésből március 22-től lekapcsoltak az internetről. Többször jeleztem az ügyfélszolgálaton, hogy korrigálják a hibát, de nem léptek semmit ez ügyben. Erre felkerestem a lakóhelyemen lévő fibernetes területi képviselőt, ahol egy lemondó nyilatkozatot írtam alá, melyben kijelentettem, hogy azonnal hatállyal lemondok az összes szolgáltatásukról. (Hozzá kell tennem, hogy ez a lemondó nyilatkozat sem formailag, sem tartalmilag nem felel meg a legelemibb kívánalmaknak.) Azt hittem, hogy ezzel rendeztem az ügyet, erre a tegnapi nap folyamán az elhunyt férjem nevére két csekket is küldtek, az egyik az eddigi állítólagos tartozásomat, a másik pedig a május hónapban esedékes szolgáltatások összegét tartalmazza. Érdeklődésemre elmondták, hogy nem veszik figyelembe a lemondó nyilatkozatomat, mert a férjem 2009 decemberében aláírt velük egy egy évre szóló hűségnyilatkozatot, s ez rám nézve is kötelezettséget jelent. Megnéztem a szerződésüket, mely szerint a döntésük teljesen jogtalan. Elhatároztam, hogy ezek után nem vagyok hajlandó kifizetni semmiféle tartozást, s ügyvédhez fordulok, mert ez az inkorrekt szolgáltató, visszaélve a hatalmával, olyan kötelezettségeket erőltet rám, ami jogilag kifogásolható.
S még valami, többször jeleztem a Fibernetnek írásban és szóban is, hogy a férjem, akivel eredetileg megkötötték a szerződést, elhunyt. Négy alkalommal küldtem el a halotti anyakönyvi kivonat másolatát, de mindannyiszor elkeverték. Ez azért felháborító, mert a halotti anyakönyv olyan szenzitív adatokat tartalmaz, amellyel visszaélhetnek. Ez hivatalos okirattal történő visszaélést jelent!
stigglinnc Creative Commons License 2010.04.20 0 0 579

 

Nekem nem sikerült kiderítenem senki ember nevét, elérhetőségét, akivel érdemben tudtam volna beszélni. Csak az ügyfélszolgálatosok álltak velem szóba, ők meg csak azt szajkózzák, amit a "gépükön" látnak.

Előzmény: kaszasj (577)
énhüje Creative Commons License 2010.04.20 0 0 578
Sziasztok kedves fórumozók!

Hasonlóan jártam én is mint pár hozzászólással elöbb egy sorstársam. Lekötötték a TV-t. Telefonálok, mi történt miért? Mert elmaradásom van, ja és hogy 2007-es csekk nem lett befizetve. Mondom biztos be lett fizetve... azóta volt váltásom is, számlazárás, 0-ás számla stb. Nem, biztos van tartozásom... mondom nincs. Akkor ha betudnám mutatni azt a csekket... Mondom ezt most komolyan mondja hogy egy 2007-es befizetett csekket megtartok?.. Akkor sajnálja, de ez van.
A párom eltette a csekkeket, szóval megvan az ominózus hónapról... természetesen befizetve. Telefonálok hogy megvan... Akkor faxoljam el, de a 9700 Ft visszakötési díjjat be kell fizetnem. Kérdem miért? megvan a befizetés (mégha arra is hajaztak hogy nem tudom bizonyítani) akkor nem az én hibámból történt, kapcsolják vissza. - Igen, de elmaradásom van a múlt hónapról és az sajnos 30 napon túli meg meghaladta az 5ezer ft-ot. Mondom máskor ha előfordult hogy 2 hónap nem lett befizetve akkor se kapcsolták ki, mi ez a fene nagy igyekezet?
Na de akkor értem már. Ha a 900 vagy ki tudja mennyi 2007-es befiztlenségeket sokan nem tudják bizonyítani akkor már érthető bevételi szempontból. 10ezer/kop. Kb 10mp-es műveletért. Nem semmi.
Kérdés? Van vmi normálisabb szolgáltató? Kistarcsa ltp.
kaszasj Creative Commons License 2010.04.09 0 0 577

Na, én sem értek a bepereléshez:)

 

Azt az előbb le sem írtam, hogy abban a bizonyos októberi levélben, amit küldtem nekik az általuk megadott postafiókra lemondtam azt a 2 + csomagot, amivel 1 évvel előtte bepaliztak, hogy ingyen kapom, ha áttérek a digitális szolgáltatásukra, mert hogy a telefonos ügyfélszolgálat szerint ezt csak írásban tehetem meg. Ennek ellenére számlázzák rendületlenül.

 

Emiatt is és az állítólagos tartozásom miatt az ügyfélszolgálati irodán kértem mondják meg hol készülnek a számlák, odamegyek és végig beszélem a számlázási ügyintézővel az egész ügyet. Erre az volt a válasz, hogy nekik csak postafiók címük van.

 

Nem tudja valaki, hol lehet megtalálni személyesen ennek a cégnek a vezetőjét? Szeretnék odamenni. Bízom benne, hogy ez sikerrel járna.

 

Szerintem a hűség 2 oldalú dolog. Ha nem én szegem meg, hanem a másik, akkor vége a kapcsolatnak.

 

Már ajánlották a fogyasztóvédelmet is, de ebben sincs gyakorlatom.

Előzmény: stigglinnc (575)
leventin Creative Commons License 2010.04.09 0 0 576
Nálam is hasonló a helyzet ! Monopol helyzet-új hűségnyilatkozat- emeldijjas számlázás . Reklamáció-ígérgetés és láss csodát érkezik a jóváíró számla. Részletezve napokra bontva osztva szorozva és kiderült hogy amit túlfizettem az nulla. Csak az érthetőség kedvéért !!! Nálam a 4000/hó három hónapra az 12000Ft-Ők számláztak 5200 Ft-ot amit be is fizettem nehogy kikössék, az 15600. Amikor reklamáltam elismerték és ezt úgy írták jóvá hogy küldtek egy elszámoló számlát ami tol tölig X-tol tölig Y ezt áfásítva+jóváírva=0 . És természetesen a szerződés szerinti összeg a 4000 (3990) most már helyesen szép sárga csekken mellékelve. Örömöm csak egy hónapig tartott mert megint 5200-as csekket kaptam és a 3500 Ft-os tulfizetésem még mindig nincs rendezve. A telefon számlámat nem említem és a kétszeri sorbánállast sem(reggel 8-kor 502-es sorszámmal). Az internet szolgáltatásukról csak annyit hogy a haverjaim megkérdezik mindig , hogy miért jelentkezek ki-be a messenger-böl 2 percenként . Mert olyan mint a mese Hól van hól nincs ! A kétnapos kábelszakadásból eredő tv+net kimaradásért már elnéző levelet sem várok mert csodák nincsenek. Már nagyon várom a műholdas netet ,mert megszünteti a monopol helyzetet.
stigglinnc Creative Commons License 2010.04.09 0 0 575

 

:-)  (Bocsi)

...és hány éves a kapitány?...

 

 

Nekünk se kapcsolták addig vissza, amíg be nem fizettünk egy általunk jogtalannak ítélt összeget... de mi hülyék vagyunk, mert itt lenne (lesz is, amint lejár a hűségünk) más szolgáltató is...

Neked nincs sok választásod, ha jól értem.

 

Össze kéne állni többünknek és jól beperelni ezt a céget, de én is túl lusta vagyok ehhez, meg nem is értek hozzá....

 

Előzmény: kaszasj (574)
kaszasj Creative Commons License 2010.04.09 0 0 574

Üdv. a Táborban!

 

Engem is szivat ez a monopolhelyzetben lévő szolgáltató.

Szerinte tartozom neki, de nem tudja megmondani mikor, miből keletkezett ez a tartozás.

 

Valójában ő tartozik nekem. Épp 1 éve, hogy a hűségnyilatkozat lejártakor új szerződést kötöttem az internet szolgáltatásra, s akkor ő egy elegáns lendülettel ugyanarra a hónapra kiszámlázta régi és új áron ugyanazt az internet csomagot. 3x személyesen, 6x telefonon reklamáltam. Mindig kaptam ígéretet, de jóváírást azóta  sem.

 

Októberben sajnos a tv hűségnyilatkozatom is lejárt, újat kötöttem, mivel más szolgáltató a környéken nem volt. Akkor teljes áron számláztak egy hónapot. Reklamálásomra küldtek egy elszámolószámlát, amit be is fizettem, bár ez sem tartalmazta az 1 havi internetdíj jóváírását. Na ezen a számlán jelezték, hogy tartozásom van, de sem akkor sem azóta nem derült ki mikor, miből keletkezett ez a tartozás, s mennyi szerintük az összeg.

 

Az már csak hab a tortán, hogy októberi levelemre, amiben mindezt szakszerűen, mindenre kiterjedően megírtam nekik és elküldtem az általuk megadott címre, a mai napig nem válaszoltak, viszont a szolgáltatást kikapcsolták. Telefonos ügyfélszolgálatuk arra buzdít, hogy írjak újabb levelet, s fizessem be a visszakapcsolási díjat.

 

Mit tegyek?

capt.jakobs Creative Commons License 2010.04.02 0 0 573
Ujjé !

A mai napon értesítem kedves FELEIMET, midőn Krisztus Urunkat megfeszítenék vala régmúltban, eme Szent napon a felekezetek közbenjárására, lőn adás. Szóval, ha van az a telefonos ügyfélszolgálat, van a behajtócsoport, meg van az igazi ügyfélszolgálat, akkor az ORKOK hol lehetnek? Az Orkok köztünk járnak és...
Minden kedves mostani, és leendő Fibernet dolgozónak kívánok tiszta szívemből Kellemes Húsvéti Ünnepet. ( Külön köszönet a tegnapi hölgynek ) Érezzék azt, hogy Ők is lehetnek áldozati bárányok. Mert a köznép egész évben miattuk az. Be... bee. beee... Ja csak még annyit, hogy mint kábeles szolgáltatást, csak Őket lehet igénybe venni ahol lakom, és ez monopolhelyzetet, és hatalmat ad nekik. Mindenkinek Kellemes Ünnepeket, a "szélmalomharchoz" kitartást, erőt, egészséget!
ubi40 Creative Commons License 2010.04.02 0 0 572
Köszönöm szépen a jó tanácsot,biz isten megfogadom,hogy minél kevesebb támadási felületet hagyjak nekik.
Előzmény: stigglinnc (570)
capt.jakobs Creative Commons License 2010.04.01 0 0 571
Köszönet !

Ma elmentem az ügyfélszolgálati irodába, átrumliztam a városon, kivártam a soromat, kb. 2 óra volt. Kicsiszöszike ( tényleg normális volt ) felvilágosított, hogy ide kellett volna egyből jönni ! Ő elkérte a már 11-én lefaxolt befizetési igazolásokat, majd "Elvivé azt, és lefaxolá az illetékesnek ". Idegességemben kissé mérges lettem a faxolások orgiája miatt és ezt szóvá is tettem. De Ő kérte szépen tőlem, hogy ne kiabáljak, mert Ő segíteni akar, és így holnapra délután már lesz muzsikatévém.
Elmondá azt, hogy ennek a visszakötésnek az ideje 30 nap. " Repkedtek a napok a levegőben, mint borsós fing a szélben" .
Ezek után.. No ne szaladjunk előre a történések folyamodványában, ne háborgassuk időspirált... szóval mondta, hogy a telefonos ügyfélszolgálat ebben nem tud intézkedni, mert ez két külön valami. Naív szűzies kérdésemre, hogy egy cég-e, vagy csak a neve ugyanaz ezmegmiez? aztat rebegte, hogy az a cég egy másik része. De megnyugtatott mint "jó anya a hülllye fijját", hogy itt tudnak csak ügyemben érdemben intézkedni. Ja még valami .. Mint a szocializmus hajnalán, igéretéhez adta a nevét is, miszerint hónap este lesz tévénk, és a nevét felírhatom.( vagy lészen adás a tévémen, vagy tudja, hogy újra 4 napig nem tudom keresni őket )
Most itt tartunk, remélem az lészen akövetkező beírásom, hogy van muzsikatévém..
Egyébként a hangulat, ami az ORK barlang előtt volt, lincseléshez közeli állapotokat tükrözött, rajtam kívül vagy egy tucat hülyének nézett ember várta ki a sorát.
Köszönöm a sorstársak részvétnyilvánításait !
stigglinnc Creative Commons License 2010.04.01 0 0 570

 

A se szó, se beszéddel azért vigyázzál! Lehet, hogy ha nem szakítasz velük írásban kitudjamennyi idővel a lejárat előtt, akkor automatice meghosszabbodik a kapcsolatotok, oszt jól rádvernek még néhány nem kedvezményes hónapot!

Én biztos, hogy tértivevényes levélben fogom felmondani a hűségidőszak vége előtt jóval a mienket!

Előzmény: ubi40 (569)
ubi40 Creative Commons License 2010.03.31 0 0 569
Barátom minden elismerésem a hősies helytállásodért,én már vágom a centit oszt se szó se beszéd jó napot,viszontnemlátás
Előzmény: capt.jakobs (568)
capt.jakobs Creative Commons License 2010.03.29 0 0 568
Van ÚJJJJ Hírem !


Ma reggel ismét telefonáltam, hiszen a 72 óra letelt - mármint 08 órakor. Orkina közölte, hogy 15 napon belül fogják visszakapcsolni... Ehhez szerintem nem kell hozzáfűzni semmit sem. Március 09-i kikapcsolástól ez a "hányadék" nap ?
Szolgáltatót fogok váltani ehhez semmi kétség. Ja a másfél hete kért műszaki segítséget sem adták meg normálisan. A kérdésem az volt, hogy ha a digitális csomagra váltok akkor a kiépített rendszerben csak egy készülékhez kérnék boxot. A többi készüléknél menni fog a sima kábel? Na azóta hívnak vissza!!
stigglinnc Creative Commons License 2010.03.26 0 0 567

 

Ja, az nagyon tetszik, hogy "minőségbiztosítási okokból" magnóra veszik a beszélgetésünket :-))) Az x-edik telefonál mondom a hölgynek, feltételezem, neki sincs kifogása az ellen, hogy én is magnóra vegyem a beszélgetésünket... döbbent csönd a túloldalom, majd: ő ahhoz nem járul hozzá:-))))

 

Sajnos, hallottam a Hírközlési Felügyelet vagymi szakemberét a rádióban, hogy ők számlázási ügyekkel nem foglalkoznak, azzal csak a bíróság... szóval, őhozzájuk se érdemes jelenteni...:-(

 

De akkor ki csinál végre rendet ennél a bagázsnál????

Előzmény: capt.jakobs (566)
capt.jakobs Creative Commons License 2010.03.26 0 0 566
Újra Én !

Ma kétszer telefonáltam az Orkoknak!(*) Ez enyhe jelző! Na a sötétség démonai újra felvették a visszakötésről a bejelentést. A szerencsétlen reggeli szöszike végighallgatott majd mondta továbbítja a bejelentést. Na a mostani meg " asztat" mondá, hogy látja hogy az előzményt a rendszerben. "Asztat is lássa" hogy be vagyon írva a bejelentésem... - Ez tegnap este is "megvót"- azt is hozzátette, hogy elvileg..... vagy gyakorlatilag 72 órán belül meglesz a visszakötés.
Na a fejem, ekkor kezdett igazán lilulni. Kezdet erőt venni rajtam a remegés, eddigi értelmiségi mivoltomat kezdtem levetkőzni, és átadtam magamat a nyers agyi brutalításnak. Erőt véve magamon lementem IQ-50 alá.... Mondom hol itt a professional calling meg a többi, parasztvakításoksokaságamegmiegyébbbbbb,!! de erre nem tudott válaszolni a kicsi orkina.
Na most itt tartunk. A 15 nap letelt. A mai is már kezd a végére járni, és ketyeg a 72 óra.
Csak ebben a fórumban az a jó, hogy a cég alatt rögtön itt van és olvashatóak a bejegyzések.
Aki elakarja olvasni a pórnép véleményét azt megteheti. Ja a FIBERNET URI MAJMAI nem tudják, vagy nem szeretik a kritikát. Szerintem meg süketek is mert a felvett beszélgetést sem hallgatják vissza! Ja és írni sem tudnak, mert nem is válaszolnak.
(*)Az "Orkok" a sötétség seregeinek katonái ( Gyűrűk Ura) voltak, utalás a képernyőre ami szintén már több napja setét.
Aki roszra gondolt, az huncut. Írásommal remélem nem bántottam meg a Fibernet lelkiismeretes, odaadó, ügyfélbarát, lelkes munkatársait, akik a nehéz gazdasági helyzetben is azon szorgoskodnak, hogy cégük megközelíthetettlen vezetőinek anyagi jólétét megteremtsék a mi befizetéseinkből. A pórnép meg levagyon sz.........!

Ja
stigglinnc Creative Commons License 2010.03.25 0 0 565

 

Szerintem igen, folyt köv.

 

Nálunk úgy vágták el az internetet, hogy náluk volt valami zavar a mi befizetett pénzeink körül, de ez csak a 6. napon derült ki, kb. 1 millió telefon után. Akkor is csak úgy voltak hajlandó visszadni (a netet), ha befizetünk még 35 e Ft-ot, fax, kérelem, stb., és ha tényleg túlfizetés, majd valamikor jóváírják... Másnap még mindig semmi, csávó mondja, 15 nap - én meg erre robbantam, addig ordítottam, amíg meg nem értette, hogy az ő hibájukból nincs netünk  immár 8. napja, meg ne próbálkozzanak valami új trükkel... végül lett egy óra múlva, de azóta se térek magamhoz, mekkora egy geci bagázs ez a Fibernet!

Szerencsétlen ügyfeleknél már csak az ügyfélszolgálatosak szerencsétlenebbek, mert ők azok, akik semmiről se tehetnek, mégis  csakis őket dobják az oroszlánok elé! Még a leveleket se írja ember alá, nem tudsz meg egy nevet, egy telefonszámot, vissza se hív olyan valaki, aki érdemben tud tárgyalni... hihetetlen...

Persze, ne szóljak semmit, hiszen belőlünk él ez a rohadt cég még mindig...

 

Előzmény: capt.jakobs (564)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!