Látom szereted kimaxolni a szenvedést, önmagad anyagi káoszba sodrását, idegeid utolsó martalékát is felemészteni. :-D Amúgy van rosszabb. Mondjuk, ha egy Alfa JTD-t szeretnél behajóztatni az USÁ-ból és itthon forgalomba helyezni.
Gyakorlatilag tényleg csak apró kőfelverődéseket fotózott.
Egyre jobban tetszik a kocsi bár baromi drága és messze is van.
Cserébe ritka a szín és a megküldött szervízfüzet szerint rendesen karban van tartva, évente olajcsere, 7-9 ekm/év futás eleinte, később csak 4-5 ekm.
Az utolsó években premixelt és a további fotók alapján nagyon egyben van a kocsi.
Sajnos a hónap vége előtt nem lesz meg rá a pénzem (építőipari kivitelezéssel foglalkozom és nem tud fizetni a megrendelőm...), de remélem addig nem viszik el amig rászánom magam...
Ha meg elviszik akkor elmegyek a pirosat megnézni Nagykanizsán abban legalább van napfénytető ahol kilóghat a fejem :-)
Helyesebben: a lakksérülésről azt írják, hogy itt-ott kőfelverődés miatti könnyű sérülések vannak, amelyek állítólag használatból eredő, "szokásos" mértékűek.
Ez ráadásul napfénytetős (bár 192 cm vagyok, ez lehet gond) és navis (tudom a navi idehaza nem nagyon működik, de talán egy átépítéssel jó lehet) és piros ami kapuzárás előtt jó lenne :-)
Vegyél balkormányost olcsóbb mint átépíteni bölcső kábelköteg műszerfal ajtókárpit kapcsolók és még 100 apróság persze sok dologgal együtt lehet élni pl nem tudod lehúzni az anyós ablakot de az anyós játszik a te oldaladdal ezek apróságok.
R3? Velem még egy sem jött ilyen szembe :-) Nem Magyarországon tervezed ezt a projektet, ugye? De Angliában sem, mert Európában az R3-ak ott fordulnak még elő, de ott jó lenne a jobb kormányos verzió. Akkor meg hol? A bal kormányosításban nem vagyok otthon, de azt hallottam róla, hogy sok idő, sok pénz és olyan nem lesz, amilyen a gyári. 40th anniversary-t sem lesz egyszerű találnod... De ne legyen igazam.
Épp most láttam ilyen balkormányosítást. A bölcsőt is ki kell cserélned. A kormány computert szintén. 300e-re saccolom a költségeket bontott cuccokkal.
Nem olyan könnyű balkormányos donort szerezni.
De nem értem, miért nem lehet rögtön rendes balkormányos, magyar autót venni?
Ilyen egyszerű. Látod, csak itt kellett meghirdetned és már el is ment. :-) Nem tudom mennyi volt az annyi, ettől függetlenül írom, hogy Mintha elkezdett volna felfelé kúszni az RX-ek ára mostanság. Tavaly mintha olcsóbban lehetett volna kapni a típust, mint idén, ugyanolyan felszereltségűt, állapotút.
A turbó még a késöbbiek zenéje lesz. Nem 300+LE lenne a cél, csak a plusz nyomaték, ezért gondoltam a Greddyre. Igazából ez egy bolt-on kit, tehát nem kell szétbontani a motorteret az installálás során. A 7-8psi nem egetrengetö amit az a kis turbó lead, egy olyan 13 lenne az ideális szerintem. Viszont csak idövel, mivel kizárólag hobby célból készülne hétvégente.
De mindenképp érdekelne a kontaktod, hátha tud olyan megoldást, ami okosabb és költséghatékonyabb a fent említettnél. Ha nem publikus, erre az e-mail címre (zx-6r@freemail.hu) elküldenéd kérlek? Köszönöm szépen!
Egyébként nem tervezek más motort belerakni, maradok ennél, föleg ha sikerül egy normális példányt találni elöször, hogy a leírtak ne csak felesleges karakterek legyenek az oldalon :)
RX8 vásárlása elött vagyok, a kisebb verzió érdekelne most a project jövöjét tekintve, de a GT is szóba jönhet, ha olyan az állapot és a komprexió :)
Természetesen fontos lenne legalább egy 7+ al rendelkezö motort kifogni, de sem a kiszemelt környékén, sem pedig BP-en nincs mérésre alkalmas Mazda szervíz, nem beszélve arról, hogy full kóklerek az RX-hez.
Egyébként nem tudom, hogy kereskedésben milyen szemmel néznék, hogy megbontom az autó elejét...
De kérdésem felétek az lenne elsö sorban, hogy van-e valakinek rotary compression testere, esetleg BP kb 60km sugarú körében vállalna-e egy ilyen kiruccanást méréssel egybekötve?
Másodszorra pedig, ismeri-e itt valaki az alábbi hirdetett autó tulaját/elöéletét?
Amit én láttam, hogy kb másfél éve hirdetik, most cseréltek benne olajat és gyertyákat elmondásuk szerint, ami után fel is lötték az árát 150-nel. Ez nem tudom, hogy azért lehetett-e, mert többen is megnézték már és okádék volt benne az olaj/olajszint és/vagy meleg indítási problémái voltak/van...
FYI....céljaim az autóval:
Teljes olajrendszer lecserélése (Racing Beat)
BHR gyújtás
Koyo radiátor
Katalizátor ki
R3 önindító
Sohn Adapter Castrol 2T-vel, Motorba Magnatec 10w40
Ha a "megbízhatósági" updatek megvannak, jöhet a) Greddy Turbo Kit b) 6-os váltó az 5-ös helyére, Bilstein B12 futómü.