Sziasztok! Nekem egy 2005 évjáratú Meriva A-m van. Úgy alakult, hogy ki kellett cserélni a benzinpumpát. Vettem is egy újat, de a leszorító gyors bilincs speciális, nem lenne össze kattintani. Az egész műanyag házat egy műanyag bilincs rögzíti, amit egy fém gyors bilincs húzna össze. Valaki szerelt már ilyet? Mivel sikerült? Köszi
Szóval ez sem annyira egyszerű. Akkor majd valahogy megnézem mekkora a felni, mondjuk amiket a neten láttam merivára opel felniket azok 6" voltak, gondolom ez is az lesz.
Általában egy felnire fel tudsz tenni egy mérettel szélesebb vagy keskenyebb gumit.De ez szerintem a Merivánál sem jó ötlet, nem viccből van az úgy gyárilag. Széles a gumikínálat, adott méretben a legolcsóbb-legdrágább között árban lehet kb. 2x szorzó, biztosan találsz megfelelőt....
Újabb kérdés, gyári alufelni van a gépen (A), 4 csavaros, ezen a gyári méret 185/60 R15 de ahogy nézem erre a méretre olyan 4ezerrel drágábbak a gumik mint a körülötte levőkre. Mi az a gumiméret amit rá lehet erre a felnire rakni?
Azért nem ugyanaz. Nem tudom, azon a motoron hol a szűrő, mekkora szopás cserélni, de a járós, offos gépemen elég nagy....szívesen csináltatnám a tervezőjével, napi szinten.
Biztosan nem mind jó bele... ha tutit akarsz, kiveszed a gépből ami benne van és olyat kérsz az alkatrészboltban.Bárdi-Unix vonalon ez jó eséllyel polcon van.
2004-es Z14XEP Meriva A autónk van amit imádunk, de lassan 140.000km-nél jár, és szerintem még nem volt benne vezérlés cserélve. Az lenne a kérdésem, hogy erre mikor, hány km után kell sort keriteni a gyártó szerint?!
A segítségeteket szeretném kérni két jelenség megoldásában.
Az autó:
Opel Meriva B , 1.7 cdti 100LE (2010 évj)
1: Városi használat során (néha intenzívebb gyorsítással) alapjáraton búgó, mély hangot ad a kipufogó, mintha valami amerikai izomautó lenne, aztán 1-2 perc elteltével kapcsol valami relé és visszaáll a normál hangja az autónak. (alapjárat nem emelkedik) Ez valamiféle hibára utalhat?
2:Szintén alapjárat során (eltekintve a mély hangot adó kipufogós esettől), egyszer csak megemelkedik a fordulatszám kb 950 ford/perc, és csattogó, csörgő hang jön a motorból, (mintha vezérműlánc csörögne benne), kb 5-10 másodpercig tart, majd visszaáll a normál alapjárati fordulatra és hangra a motor. Ekkor is relékapcsolásos hangot követően áll vissza a normál üzem.
Meriva 1.4 2007 Hol található az az egység ami a csomagtér központi zár polaritását megfordítja? Távirányítóval bezár, de a nyitó parancsnál nincs villany az aljzatban.
A bal oldali fényszóró aljzatban sincs villany, hol keressem a hibát? Köszi előre is. :)
Csak a saját tapasztalatomat tudom megosztani. Jó pár éve lett kicserélve az autó eredeti fejegysége egy 6 lemezes CD váltós CDC 40 Opera egy
Opelhez igazított multimédiás fejegységre. Ebben benne van a navi, kihangosító, fogad tolató kamerát. Androidos fejegység. Nálam annyi könnyebbség volt, hogy az autóban eredetileg is multi kormány volt, így nem kellett bíbelődni az illesztéssel, a CAN buszra rácsatlakoztatva az új fejegységet működött minden. A Te esetedben biztosan kell némi bűvészkedés egy TECH-2 programozóval szerintem. De egy Opel szervizben biztosan tudnak ajánlani valami gurut.