nekem elsőre nem igazán jön be egyik sem. ma reggel sikerült utolérnem egy osztrák rendszámú, az enyémmel egyező színű kicsikét a budafoki úton. az elhanyagolható különbség mindössze az volt, hogy az egy multijet platino. nagyon szép ez a felni....
Nem, ez óbudai születésű autó. Itt a környékünkön egyébként lakik egy kis fekete is, többször láttam már. Egyébként igen ritka madár az Ypsilon - nem vagyok hozzászokva, hogy feltűnően bámulják a kocsimat az emberek.
véletlenül nem a xi. kerületben használjátok? ma reggel azt hittem, hogy rosszul látok. a barátnőmnél aludtam és az én kocsim a garázsomban állt és kint a ház elött állt egy uilyen. egy pillanatra nem értettem, hogy hogyan kerül oda az autóm.
az enyém talán az első forgalomba helyezett ypsilon és 1.2 16v-s.
Valójában persze a feleségem kocsija ez - én csak az első napok beüzemeléséig vagyok érdekelt. Szóval tipikus városi kiskocsiként fog üzemelni. Ezért a legkisebb (1.2 8V) motort választottuk és ez elegendőnek is tűnik. Meghát akkor még nem volt az 1.2 16 szelepes: azon lehet, hogy gondolkodtam volna. Egyébként, ahogy a prospektusokban meg van írva: elefántcsont szinű, és a huzata is is ilyen+szürke. Szóval klassz!
Három hónap várakozás után, szépen hazagördült a mi Ypsilonunk is. Én nem vagyok egy kocsimegszállott - leginkább munkaeszközként használom az autókat (a magunkét meg a cégeseket: ha jól számolom ez már a kilencedik újszülött). De ez nagyon helyes kis jószág. A sok szép és jó tulajdonságait nem sorolom. Csak néhány apró megjegyzés, illetve kérdés:
- A leírás szerint a távirányítóval történő ki/bezáráskor villantani kellene néhányat. Nálunk ezt nem teszi, csak a belső világítást kapcsolja le-fel. Napközben az utcán ez nemigen látható és ezért mindig rángatom a kilincset, hogy tényleg bezárt-e. Mi a tapasztalatotok ezzel? Nálatok villog az indexlámpa nyitás/záráskor?
- Kicsit furcsállom, hogy legalább a vezető oldalon nem szekvenciális az ablakemelő. Ez már a 10 éves Corsában is működött. Ilyen opció nem is szerepelt az árlistán. A leírásban ez úgy szerepel, mint egyes modelleknél működő lehetőség. Ezek szerint az Argento nem ilyen. Ugyancsak írja a kézkönyv, hogy van olyan opció is, hogy záráskor az ablakok is záródnak. Ilyet sem láttam az árlistában, pedig valószinűleg megrendeltem volna, különösen, ha a tetőablakra is igaz lenne ez.
- Napi km-számláló nincsen. Ha jól értem, akkor a komputer "B" számlálóját lehet erre használni. Vagy van valami más ötlet?
Egyelőre csak ennyi megjegyzés, és ismétlem a pozitívumok messze-messze dominálnak.
Azért a kihangsúlyozás, mert valóban kicsit alacsonyabban van, mint ahogyan más autókban megszokott, s ezért a kéz az elején a levegőben kapálódzik... de csakis azért, mert idő sincs megszokni, viszont ha valaki saját magának veszi, hamar hozzá lehet idomulni.
olasz autó fan létedre tisztában vagy a tényekkel. nem, az autó nem zörög és nekem az elmúlt 9ezer km alatt semmiféle hibajelenséget nem produkált. kop-kopp.
"Ezúton tájékoztatjuk, hogy korlátozott számú Lancia Ypsilon típusú gépkocsinál, és ebbe a körbe az Ön által megvásárolt ZLA................... alvászámú gépkocsi is beletartozik, előfordulhat, hogy az ablaktörlő berendezésnél müködési zavarok lépnek fel.
A gépkocsi maximális menetbiztonságának fenntartása érdekében kérjük, hogy ezen levelünk felmutatásával mihamarabb szíveskedjen a gépkocsit értékesítő Lancia márkakereskedést felkeresni, ahol néhány más, a gépkocsi legújabb műszaki fejlesztési eredményeinek pótlólagos beszerelésével együtt gondoskodnak a probléma szakszerű megoldásáról."
Az autó egyenlőre nincs kész várják az alkatrészt de holnap kapunk egy csereautót Ypsilont. Jövő hét elején már biztos kész lesz. Már nagyon várjuk hogy visszakapjuk.
Most beszéltem egy ismerőssel és a VW passatnál az 1.6 os benzines motornál is volt egy ilyen szériahiba úgyhogy teljesen mindegy hogy milyen új autót veszel ha szerencsétlen vagy. Egyik ismerősöm 607 peugeot 5000km és 5 ször volt garanciális probléma (nem is kicsi)
ha csak olyan lesz, akkor van még egyszer 500 hibamentes kilométere. :)
mondjuk ez nem vicces, sorry marvelis.
én még mindig azt mondom, hogy én pld nem vennék olyan autót, amiről tudom, hogy ilyen előélete volt, ergo értékcsökkent, ergo kijavítás mellett min fizessenek vmit, vagy cseréljék ki. egy telefont megér, nem?
Mentem a kocsival és egyszer csak felment a víz hőfoka kiírta hogy állítsam le a motort előtte még direkt néztem hogy rendben van e minden folyadék
Kijött az assistance a víz lent volt min. alatt felöntöttük mentem vele egy kör megint lement a víz már ő is mondta hengerfej lesz.
Tréler a szervizbe ott fiat hungary embere felügyeletével szétszedték és kiderült hogy egy hajszálrepedés van a hengerfejen ami csak nyomáspróbán jött elő úgyhogy csere.
Egy kéthetes autóval így járni ezt az érzést sajnos semmivel sem tudják kárpótolni.