Amennyiben ez már az újabb típusú, TA modellkódú háromhengeres Picanto (elözö évben volt modellváltás, de '12-ben még forgalomba helyezhettek túltárolt példányokat a korábbi szériából), abban láncos vezérlésü motor van. Javaslom a lánc feszességének idönkénti ellenörzését, mert hébe-hóba hallani láncnyúlás miatt elugrott vezérlésü motorokról.
Nagyon jól bevált, megbízható kisautók, kidolgozásban és felszereltségben messze a kategória átlaga feletti színvonalat képviselnek.
Hozzánk került egy 2012-es Picanto 1.0 Cool. Ebben milyen motor található? Vezérműszíjas, vagy láncos? Ha némi jellemzőt leírna valaki, vagy esetleg egy kezelési kézikönyve lenne valakinek, szívesen venném és megköszönném.
Vidd vissza a szerelönek. Hibakód alapján nem soha nem cserélünk alkatrészt, most már te is tudod, miért.
A kiszerelt alkatrészt multiméterrel mindig ki kell mérni, hogy valóban az hibásodott-e meg, vagy pl. csak a vezetékelése sérült meg valahol, ezért jelez hibát.
Olyan problémám lenne, hogy néhány napja vezérműtengely jeladó hibát jelzett az autóm, elvittem szerelőhöz, kicserélte a holtpont jeladót....Aztán másnap megint kigyulladt a motorhiba jelző. Valakinek volt esetleg ilyen jellegű gondja? Mit tegyek? Köszönöm!
Csak egy kérdésem lenne nekem! Van itt ez a kép egy 2004 es pikáccsuról alulról fotózva, a kérdés az lenne, h a menetes résznél vlmi hiányzik nem? Vagy az minek van ott? Köszönöm a vákaszokat!
Kia Picanto (2007-es évjárat) kesztyűtartó világításával mi lehet gond, ha az izzó jó?
A magyar kezelési utasításban nem is létezik kesztyűtartó világítás, egy angol szervizmanuálban találtam meg, hogy melyik biztosítékról megy, az nem lehet rossz.
Pollenszűrő cserénél derült ki, hogy azért nem világít, mert a kapcsolóról le van húzva a csatlakozó. (Az érintkezők el voltak görbítve). Nosza kiegyenesítettem, visszadugtam, de semmi.
Izzót kivettem, beraktam a a csomagtéri lámpába, jobb mint az, világít bőszen. Az is rendben.
A csatlakozónál próbáltam direktbe rövidre zárni, de úgy sem világít. (Ettől a kapcsoló még lehet persze rossz, de nem az a nemvilágítás oka.)
Nálunk a Nissan Murano csinált ilyet, ott a szervokormány olaja fogyott el, a szivattyú adta a visító hangot kenetlenség miatt. Orvoslása: a kilyukadt hidraulika cső cseréje, olajpótlás.
Üdv mindenkinek! Egy kérdésem lenne Kia Picantoval kapcsolatban: 2006-os Kiánknál egy olyan jelenség figyelhető meg, hogy kb 15 km után elkezd valami sivítani elől. Olyan, mintha a kormánnyal lenne kapcsolatban, mert minimális kormányhúzásra megszűnik, majd visszajön. Nem bírok rájönni, hogy mi lehet. A tippeket előre is köszönöm.
Fura a szememnek a halogénes menetfény a ködlámpákkal kombinálva, felénk ezek ilyen konfigban nem kaphatóak.
A rádió nem vájtfülüeknek készült, a konkurencia szintjén van. Ebben a kategóriában ez a szokásos. A hangszórók cseréjével rögtön egy klasszissal jobb hangzást kapsz és nem is kell vele sokat dolgozni.
A fogyasztással elégedettek vagytok? Az elözö modellnél sokan panaszkodtak rá, föleg akik városban jártak vele.
Az enyém mért átlaga az elsö 25 ezer km-en 4,9 liter, itt a használat túlnyomó része napi 2x35 km, föleg országúti munkába járás.
A kis Kia rendben van, teszi a dolgát gond nélkül, de 1 hónap után nem is lehet semmi gond vele... Kicsit pattogós a pesti utakon, de ez a méretéből is következik.
Nagyon tetszik az automatikus világítás, de a gyári rádió az valami szégyen, hangzása alig haladja meg a Sokol rádió minőségét...
2007-es Kia Picantómat fapadosan vásároltam, de most szükségem lenne a ködfényszórók használatára. Azokat rendben beszereltem, csatlakozó kiépítve és most nem tudom, hogyan tovább. Tudja valaki, hogy a kapcsoló helyénél megvan a csatlakozó kábel is? Hogyan lehet kibontani a műszarfal vonatkozó részét? Köszönök minden segítséget előre is!
Illetve most a kedvedért utánaszámoltam - a gyári pótkerék átméröje 542 mm.
Ha kerítesz egy 4,5x13-as pl. Toyota vagy Hyundai acélfelnit (ami szintén passzol az ezres Picantóra, hiszen az EU-n kívül 155/80R13 az alapkivitel gumimérete), és arra veszel egy 135/80R13 gumit, annak az átméröje 546 mm lesz. Ez még befér a csomagtartóba is és lesz egy normálisan használható pótkereked, amivel szükség esetén pár napig el lehet járni, nem csak az elsö gumisig mehetsz vele. A helyedben én erre mennék.
Először vmi kicsi, használtat kerestünk, pl. Renault Twingo, de a megnézett gépek nem voltak vmi bizalomgerjesztők még második kocsinak, munkába járni sem. Utána döntöttünk az új gk. mellett. Toyota Aygo és Suzuki Celerio volt versenyben, aztán a 7 év garancia mellett a méret, a kinézet és a tipusról hallottak miatt döntöttünk a Kia mellett.
Visszatérve a vészpótkerékre, a 115/70D15 gumi és 3,5J x 15 felni méretet én is megtaláltam a kocsi leírásában, de a kereskedésben úgy néztek rám, mint egy ufora, amikor rendelni akartam. Ezért keresek használtat, de nem találok. A gondom még az, hogy a teljes értékű kerék 14"-os, a pótkerék meg 15"? Befér a kialakított helyre? Mert a 14"-os téligumi az nem fér be...
Az osztókör egyezösége önmagában nem elég, a kerékagy tehermentesítö furatának is stimmelnie kell, ez a Picanto (és az alább felsorolt autók) esetében 54 mm. Az új típusú Picantóhoz adott gyári vészpótkerék 115/70D15 méretü, a régebbiét nem tudom, de mivel annak a kerekei jóval kisebbek voltak, elképzelhetönek tartom, hogy a pótkereke is más volt.
Milyen típusokat vettetek még számításba, hogyan esett a választásotok a Kiára?
Toyota Yarisok, régebbi Corollák, a Wagon R-től kezdődően az összes Suzuki és a kisebb Mazdák agymérete pontosan megegyezik a Picantóéval. Ha így keresel, valószínűleg gyorsabban találsz.
Hogy tetszik a kisautó? Az enyémet tavaly májusban vettem, még az elsők között. 25 ezret mentem vele eddig, én nagyon szeretem.
Sziasztok, új vagyok., segítsetek. Vettünk egy 2005os 1.s Picanto-t. Nem gyorsul az autó, dadog és csak 2500 fordulat felett indul meg. Cseréltünk gyertyákat, gyújtó trafót, üza szűrőt, beállítottuk a szelephézagot, semmi. Mi lehet még?