A kilométer számláló állásait a motorvezérlő egység tárolja(ECM),vagy a kombinált műszer?Ha beszerzek fordulatszámmérős műszeregységet és kicserélem a jelenlegi nem fordulatszámmérőst,meg fog-e változni a kilométer számláló által kijelzett szám?
Másik kérdés,hogy tudtok-e javasolni megbízható bontót,vagy alkatrész kereskedőt?
Cseréld ki a szivargyújtót, a legegyszerübb van benne eredetileg, arra figyelj hogy szivargyújtó közepén NE 6.3-as sarú legyen hanem rúd... arra megy majd rá a fehér-fekete vezeték... a külső része az test (fekete vezeték) az 6.3mm sarúval van az alap...
Üdv. Vettem egy Altot, légszűrő csere volt eddig. Hamarosan tervezem az olajak és gyertyák cseréjét is. Szelepfedél tömítést szintén, és ha már hozzáférek, ellenőrizném a szelephézagokat, ha szükséges akkor be is állítanám. Mire készüljek, elég a hagyományos csavarhúzó-tizeskulcs kombó, vagy igényel a művelet valami speciális szerszámot?
siman viszi a ford merot nekem is eredetileg gl volt most mar glx ps ac felszereltsegu es meg a tobbi extra :csom ter vill, amit az oreg opelek adtak, kesztyutarto vill, hamitarto vill, labter megvilagito vill.. tavados kpzar, rendes egyedileg mukodo drl. stb stb
Szisztok. Most vettem egy 2003as gyártású altot,mindössze 68ezer kmel! Nagyon tetszik már most! Amúgy Gl felszereltség és az érdekelne hogy fordulatszámmérős órát bele tusom e tenni minden féle átalakítás nélkül?? Illetve normális e hogy akuplung eléggé fent kezd el fogni??
a kozepso feklampa izzo 18w os de mivel ez nem szabvany csak a w16w ami ugyan az csak 16w-os az is boven eleg lesz neked hidd el , nem olcso nehany szaz ft. van a lampa oldalan 2db kis muanyag patent, a petentek kozepen egy kis pocok , na azokat kell kattanasig benyomni majd kivenni a patentot, ezutan a muanyag izeszeruseg lejon valamerre , alatta van egy bajonett zar szeru kis keramia vagy muanyag foglalat 2db fekete vezetek megy bele, azt el kell csavarni meg nem mondom merre ugy remlik balra, izzo megfog kihuz uj izzo betesz ha a gyari meg az ego akkor Toshoba feliratu lesz es 18w os de eszedbe ne jusson w5w s helyzetjelzo izzot betenni mert akkor tudnam kiszedni a sofort a szekebol...
az oldal lampaknal van 2db csavar ki kell csavarni majd kicsit megitni szelre mert egy patent tartja meg oldalra kell utni (kilincsel elore mondhatni) bajonettzaras cuccok lesznek ott...
Segítséget kérnék,most lettem egy Alto tulajdonos,de semmi infom nincs róla,azt sr tudom hogy cseréljem ki a féklámpa izzóm. Van valahol szervizkönyv,vagy használati leírás? Láttam itt egy linket,de az már nem elérhető. Aki azt feltette,frissitené? Előre is Köszönöm.
T. fórum, Nagy szükségem lenne egy db bontott jobboldali ablakemelő kapcsolóra,nem horror áron.A boltban 16900ft. én azt nemtudom megvenni. előre is köszönöm. Oláh györgy.2004es 1.1es alto hoz.
Lényeg,hogy megoldódott és leírásod szerint az első futómű is rendbe lett téve.Egyébként azért írtam,hogy nem szabad általánosítani.Azért elég húzós összeg kerekedett ki,persze mihez képest...Kellemes,balesetmentes közlekedést!
Georg L.kész az autó .Én műszaki végzetségű vagyok,mivel sajnos rokkant, szerelőre vagyok utalva. 50 000ft. a korm.mű jav.féktárcsa szab.3000.fék betét6000. lengőkar10 000.ft futómű beállítás 7000ft.Ésehhez jön amunkadíja aszerelőmnek ami 6 000ft azaz hatezer.Ezért nem tudok haragudni rá .nagyon jól dolgozik,de ennél a kormánymű dolognál beijedt.amúgy szuper lett ,jobbmint új korában. T.oláhgy.