Szia!Könnyen kideríthetjük.Elvileg ami nekem kell, az 6 csavaros, 24 borda(fog) van a féltengelyen és 80 mm-es az osztókör átmérője.Még én is megnézem a leszedetten, hogy jók-e ezek a számok, ugyanis 87-es évjárattól már csak 17 bordás féltengtellyel készültek.A Campo-t nem találtam a típuslistába. :(
Régi 87-es évjáratú trooperem van, 2,2 TD motorral. A féltengelyzár lenullázta magát. Nincs valakinek bontott, vagy fel nem hazsnált amitől megválna korrekt áron? Úgy hallottam az újat horror áron mérik!
Ezen kívül keresek 33x10,5-R15 BFGoodrich MT gumit.
Van egy elfekvőben lévő komplett tömítéskészletem, ami Opel Campohoz / Montereyhez (és több más autóhoz) való. Eredeti, bontatlan japán Isuzu gyártmány és minden tömítés van benne a hengerfej tömítéstől a főtengely szimmeringeken az olajbetöltő nyílás tömítéséig.
A dobozon az alábbi cikkszámok láthatók: 1606761; 5-87811417-0
Egy nagyon kedves szerelő segítségével annyit sikerült kideríteni, hogy eredetileg Isuzu Trooper 4JG2-T UBS69-hez és Opel Monterey-hez (Európai kivitel 1992/,6-1993/08) jó.
A szerelő azt is kiderítette, hogy a 3,1TD 4JG2T motorhoz biztosan jó.
A teljes készlet eredeti ára kb. 100ezerFt.
Nekem nincs rá szükségem, ezért az a fenti árnál jóval olcsóbban megválnék tőle.
Most vásároltam egy 91-es Troopert! 2.8as benzines motor volt benne de az előző gazdája angliából hozott bele egy 3.1 Td!
Olyan problémám lenne hogy ők ezt a motort kicserélték de a vákum csövek nincsenek rendesen bekötve össze vissza vannak húzgálva a motor térben. Ettől függetlenül szépen jár a motor, meg megy is ahogy elő van írva csak egy kicsit rendbe szeretném tenni! Még a fordulatszám mérővel lenne problémám, mivel elektromos és nem találom honnan kapja a jelet!
Ha valaki tudna nekem segíteni ezekkel kapcsolatban azt megköszönném!
Opel Campo összkerék hajtással kapcsolatban lenne kérdésem.
Szépen összekapcsol összkerékbe, de amikor elég nagy sárban megyek (főleg megpakolva), akkor néha hallani hol a jobb hol a bal kapcsolóagy felől (automata kapcsolóagy/szabadonfutó) egy csattanó hangot, mintha akkor kapcsolan össze a hajtás.
Arra tudok gondolni, hogy egyik kerék elkapar a másikon nincs hajtás és ezért szétold az agy és utána újra összezár.
Tud valaki segíteni, hogy opel campo-ba milyen relé kell az utastér ventilátorhoz (a motortéri biztosítéktáblában lévőre gondolok) és kb. mennyibe kerül?