Van az a három bemélyedés a középső karikán.Amikor nyomod felfelé és óvatosan forgatod,alig érezhetően beakad a helyére,akkor kell a műanyag tartóját feltekerni.
A csövek úgy jönne ki ha azt a külső gyűrűt nyomod befelé,forgatva erőltetve kihúzod a csövet.
Elég szar konstrukció ez az üzemanyag szűrő.A bosch nagyon tudott.
Ha felül folyik akkor fel kell újítani a házat,nem egyszerű.
"Az üzemanyagszűrő tényleg lehet probléma forrás.Sokan nem veszik észre hogy csak egy állásban mehet fel,hiába körkörös,meg megsérthetik a gázolajcső gyorscsatlakozóit."
B.U.É.K. mindenkinek! :)
MK5 Üzemanyagszűrő csere után gázolajszivárgás a szűrőházfedél felől...
Tehát: "egyféleképpen lehet csak" : forgatom, nyomom felfelé érzek kattanást és feljebb ugrik, következtetek, hogy a helyén van...
Rögzítőgyűrű felteker, Nyíl - Nyíl találkozás jelen maxon.
Hol van a jel a szűrőn? Fotóztam egy régi leszedettet,
Hova kell esnie a belső tömítésnél a fehér műanyag résznek? (piros nyíllal jelöltem)
Ha szűrőházfedél leszedésre kerül a sor, az üzemanyagvezetékek gyorscsatlakozóit kioldanám,
de nem akarom feszegetni, kell hozzá spec. szerszám? Hogy jön szét?
Szerintem, semmi kárt nem tettem vele, hogy magáról az ic-ről levedtem a védőréteget, mert ha az ic kuka akkor is le kel róla venni csere miatt. Meg meg kellet győződni róla,hogy az ic is sérült-e. Ha meg netalán nem lehet javitani akkor csere a panel. Ma elvittem egy szakihoz, és ő mondta hogy kivan égve az az ic. Ugyhogy most keresek egy szakembert aki meg is tudja javitani, vagy egy másik panelt klónozni.
Lehet a panelnek nem is volt baja. De így, hogy az IC-ről eltávolítottad a védő lakk réteget. Kuka a panel. Ha nem értesz hozzá miért szeded szét. Szerinted ezek után ki fogja megjavítani?
A csap működik, amikor a motor beindul lefelé mozdul el a csappantyú, de úgy nem volt fűtés. Lehúztam a vákumcsövet a csapról, és láss csodát - meleg lett az autóban. Most direktben megy a fűtés ha kell ha nem, tavaszig rendben lesz.
A vákumot működtető alkatrész lesz a hibás, vagy fordítva működik a kapcsoló?
Transit 2,4 2001-es -ben nincs fűtés. A ventillátor működik. A klíma kompresszorról az egyik vezeték le lett húzva mert folyamatosan csattogott a mágneskapcsolója, azaz ki be kapcsolgatott.
Mi lehet a gond?
A fűtéscsapot manuálisan át lehet váltani, hogy állandó fűtésem legyen? Akkor legalább tudnám használni.
Nagyon köszönöm a tipped, volt is nálam a srác. Korrekt, pontos, precíz volt. Ezek a kódok jöttek:
Majd kód törlés, indítási kísérlet és az első három jött újra. ~200bar helyett 0,9bar az üa. nyomás. Az adagoló környékén lesz valami, de azt javasolta, hogy mielőtt komplett adagolót cserélnénk, nem ártana körülnézni a vezérlőmodul környékén. Nem-e valami kábelszakadás vagy ilyesmi lehet. (P1664 - BEFECSKENDEZŐ SZIVATTYÚ VEZÉRLŐMODUL HIBÁS).
Ezt a vezérlőmodult merre találom? Esélyes ezt nem autószerelőként kicserélni?
Közben ha volna vállalkozó szellemű autószerelő, szívesen megfizetném :)
Üdv. Ujra vacakol a Tranyo...A probléma a kovetkezö: pöcc röff beindul,hidegen a gázadásra jol reagál,10-15 percet magasabb fordulatszámon jár helyben...de ha probálok elindulni pár méter után elkezd villogni az izzitás lámpája és leáll a motor....,hidegen fél kulcsra visszaindul,melegen viszont itéletnapig lehet hajtatni ...semmi,de ha várok 15-20 percek akkor ujbol félkulcsra indul.....valakinek ötlete hogy mi lehet a ludas??? Vagy járt-e hasonloan??
Hát, Köszi a segítséget kifúrtam, mert a mester, aki ezzel foglalkozik, ő sem tudta kinyitni, tehát a betét egy kapcsolót mozgat csak, de van egy műanyag betét" ami el van törve. Remélem csak az egész zárral kapható, a neten semmi.