Sziasztok! Abban kérném a hozzáértők segitségét,hogy a tulajdonomban van egy 2010-es évjáratú 2.4-es automata Accord, 10ezrenként mindig cserélem benne az olajat,viszont 2 csere között általában 2 alkalommal olajfogyást jelez és kb 2dl-t kell ráöntenem. Eneos Sustina 5w40-est használok,a kérdésem az lenne,hogy megfelelő e neki egyáltalán ez az olaj,kell e neki a Sustina? Jobb lenne e egy alacsonyabb árú,más fajta Eneos? Az autót többségében városban használom,és 153000 km van benne . Válaszokat nagyon köszönöm
7.gen tourerem van, és elvittem átnézetni alvázvédelem előtt.
A szaki mondta, hogy ezek a tourerek sokkal később rohadnak, mit a 8. gen. mert a 8 gen tourernél a hátulja alatt valahol van egy hely (üreg) ahol megáll a víz, és elrohassza az alját.
Már több fiatal 3,4,5 éves 8. gen. tourerrel találkozott aminek jelentősen szét volt rohadva ez a rész, szó szerint " több liter vizet fúvattam ki kompresszorral"...
Csak egy kis info hogy mit érdemes megnézni ha valaki ilyet venne... ;)
Egyébként, csak szólok, hogy a másfél-két évvel nagyon-nagyon szerencsés vagy. Civicben ugyanez az izzó 7-8 hónap volt, de volt, amelyik konkrétan 2 hónapot bírt.
A mai világban az 1-2 év jónak számít. Ha még jobban ki akarod húzni az izzó élettartamát, akkor rakj fel valami LED-es nappali menetfényt, és akkor tényleg csak sötétedéskor kell felkapcsolod.
Alternatíva nincs. Ha H1 halogén, akkor az kell bele. Se nem xenon, se nem LED. Mindkettő tilos!
Sziasztok! Honda Accord 2.2 tourer ctdi autóm van 2006 évjárat. Megvagyok vele elégedve (4 éve vettem) 1 problémám van az pedig a tompított izzó (H1) ugyan is másfél-két évnél többet nem bírnak. Az autó villamossági szaki azt mondta csak ez a fajta jó bele más nem. Pedig jó volna bele valami longlife izzó van-e alternatív megoldás? Vagy fogadjam el ,hogy ennél a típusnál ennyit bírnak.
Szívesen! Remélem sikerül találnod. Az előéletét nézd át azért majd amit választani fogsz. Enyém végig Honda szervizben volt szervizelve eddig, nálam van új kora óta. Elektronikusan nyilván lekövethető. Olajcsere, szűrők, fékbetét, akku, egyszer első szilent, egyszer szíj + gyertya :-). Kb ennyi. Ha olajcsere időben meg volt benne, jó olajjal, nagyon nem tudsz mellé fogni szerintem. Ja, 7200-nél kezdődik a piros fordulatszámban, megy mint a rakéta :-)
"Ennél kisebb szerviz igényű autót nemigen fogsz találni szerintem."
Hát igen, mindenhol ezt hallom. Kolléganőmnek van egy Hondája (talán egy régebbi Civic), de semmi gondja nincs vele. Szinte csak városban használja, de a futómű is meglepően jól bírja.
A 2.0-ás (hasonló állapot mellett) ésszerűbb döntés. Nem sokkal drágább, de lényegesen kevesebb km van benne. (ha hihetünk a számoknak)
A racionális döntés az lenne, ha eladnám az autómat és megvenném valamelyik Hondát. Igaz, nem az a kimondottan városi rohangálós autó, de nem szeretem a kicsi autókat. Ezzel viszont hosszabb utakra is el lehet menni, mert megbízható, kényelmes és bőven van benne hely.
Viszont itt jön a probléma: képtelen vagyok megválni a mostani autómtól, ami pedig egyáltalán nem városi autó és már elmúlt 20 éves, inkább hobbiautónak való.
Szia! Nekem 2007-s 2.4 -s van. Nem fogod megbánni. Ennél kisebb szerviz igényű autót nemigen fogsz találni szerintem. Én a gyári 0/20 -s olajjal használom, nem eszi 197 000 km után sem. Max 6-7 literrel úgy eljárok vele mint a huzat, normál módban. Kinn 90-110 km/h, pálya 130-140. Igaz vagy OMV 100-s vagy MOL 100-s van benne mindig. Kollégám is amióta 0/20 olajjal használja, sokkal kevesebbet is fogyaszt és megy mint a rakéta :-). Én a 2.4-t ajánlom ha sikerül kifogni egyet. Enyémet is többen kérték már... :-), de nem eladó.
7. vagy 8. gen? 2006-2010 közt mind2ő megtalálható.
Nekem 2004 honda accord tourerem type s 2.4 benzin van 6os manuális váltó.
9,5-11l/100km eddig amit mértem (1,5 év alatt,... az össz tankolási blokk megvan és mindig számoltam a fogyasztást), vegyes használat, a legkevesebb 130km/h csak pálya, a legtöbb csak város..
Néha meghúzatom, de nem hajtom vadúl..
Amit csináltattam rajta kuplung, első fék féktárcsa, az összes olajcsere a motorolajon kívűl (mert azt magam csinálom annak anyagköltésge; levegőszűrő, olajsz, olaj, kb. 20000 ft), hátsó kutyacsontnak becézett stab valami, meg amit fejből nemtudok... 340e volt anyag munkadíj. nem olcsó az alkatrész,... de ettől én nagyon szeretem, olyan nagyon egyben van....
Sok szerencsét hozzá,.. fogj ki egy szép példányt.
Kedves Hondások! A segítségeteket szeretném kérni. Egy Accord vásárlásán gondolkodom. 2006-2010 közötti, benzines, kézi váltós. A hahu-n ezeknek az autóknak a zöme 2,0-es, de van egy 2.4-es is. Az utóbbi felé húz a szívem, de én egyáltalán nem ismerem ezeket az autókat. Szervízigényben, fenntartásban van e lényeges különbség a két motortípus között? Mindenhol azt hallom, hogy legendásan megbízható ez a típus. Nem járok sokat autóval, évi kb. 5000 km-t, fele város. Mivel van már autóm, ez a km még ennél is kevesebb lenne, mert a mostanit is megtartom, de azt már nem akarom napi használatra befogni. Tudom, hogy a kinézett típus sem igazán arra való, amire én használnám, de nálam az ésszerűséget az érzelem mindig felülírja - ez az autótípus pedig szerintem nagyon szép. (mondom ezt olaszautó rajongóként)
Igen, csak beirtak valamit km ora állásnak. Bár ennyi idős aután teljesen mindegy, nem ellenőrizhető. Szerintem a nagyobb törések, rozsda, gányolások és a spec alkatrészek a mérv adóak ennél.
Igen, nem egy patika példány, bár az ára sem. Igaz nekem ez most az utána informálodások alapján nem ér meg ennyit, deki tudja? Ha igy mennek a type r ek árai akkor msjd beéri magát ez az autó is.
Hello, Honda Accord diesel autóval leálltam két hete.Most új feltöltött akkumulátort tettem bele,és csak tekeri a motort de nem indul.Mi lehet a probléma?
Nekem nagyon bent engedett ki a kuplung pedál... és emiatt nehézkes volt a váltás és néha reccsent is... elvittem szervizbe, kuplungcsere, váltó olajcsere, kuplung olajcsere és,... hát ég és főld a különbség. (igaz minden olajat kicseréltettem...)
A kuplungra azt mondták, hogy a felülete rendben lenne mert még sokára kopna el, de ahhol a kinyomócsapágy támaszkodik ott megvolt kopva, és idős is volt a kuplungtárcsa, a sok felmelegedéstől és lehüléstől kilágyúlt a fémrész ami miatt majdnem a padlónál emelt ki amikor benyomtam...
Na jó, hátraléptem, megittam a söröm maradékát, és azt mondom:Svájcban vagy, gazdag ország jó fizukkal, ne szarozz ilyen régi szarokkal, vegyél új autót és csá....ezzel meg szarozzon valami csóringer kelet-európai:)))
Némileg nehéz ilyen dolgokban tanácsot adni. Találomra ki lehet cserélni vagy felújítani mindkét kuplung-munkahengert, hátha bejön.Ha van a a gépben 150-200 ezer km és még nyomni akarod neki 2-3-4 évig, akkor nem olyan nagyon lesz kidobott pénz, ha mégsem az a baj.
Ha a váltónál van gebasz, az már fájdalmasabb tétel. A bowdent utánállítani kb, ingyenes dolog, de ha a váltóban fogyogat el valami csapágy, akkor keress váltóspecialistát, szimpla szervizek nem igen vállalják. Amelyik igen, az jó eséllyel lehúz csak.
Ha nem emel ki, az lehet kuplunghiba valóban. De olcsóbb lenne kicsit vizsgálódni talán.
Kérdés, konkrétan mikor jön elő a hiba? Hideg-melegen, álló motornál okés? Alapjáraton, hidegen-melegen vagy csak menet közben? Minden fokozat vacakol?Ha bowdenes a váltó, akkor lehet csak állítani kellene rajta.