CS
Azért nyitom meg ezt a topikot, mert nem sok információt találtam erről a kisteherautóról, mely elég vegyes érzelmeket vált ki autóhoz valamennyire is értő embertársaimból. Mit érdemes tudni eme kétes (?) eredetű és minőségű járgányról, hogyan van motorizálva. Hallottam, hogy szerelik az ősrégi GAZ (UAZ,Volga stb...) 2.4-es benzinessel, és egy híres-hírhedt Andoria nevű bolgár turbó dízellel.Teher és terepjáró, kisbusz és sima dobozos változatai egyre gyakoribbak a hazai utakon. Várom nálam jobban hozzáértők véleményét a típusról. Valami szép, igényes nullázást várok.
Üdvözlöm a Fórumozókat! Gazella vásárlásához szeretnék tanácsot kérni.Már rég óta gondolkodom a vásárláson. Körbeérdeklődtem mindenfelé ahol csak tudtam,minden interneten fellelhető tesztet megnéztem, jelen fórumot is elejétől végéig végigolvastam.A kisteherautó méhészeti célra kellene!1.9x2.5 m alapterületű és 2.2m magas méhészkonténereket szállitanék vele .súlyuk 1.5-2 tonna, a benne levő méztől függően.Természetesen terepes kellene,Habár ha nem muszály akkor kerülöm a sarat,de van amikor nem lehet.Éves futási teljesitménye max2000km.Olvastam,hogy az első hajtás elég gány rajtuk,(nem tudom hogy mindegyik motortipusun)de teszek hátulra brutál terepgumit a platóra súly,és akkor nem akad el.Ez igy van,de nálam nem kivitelezhető.Ha éjszaka lerakom a konténert egy sáros erdőbe,utána mit rakok rá??Olvastam,hogy szervizigényes,sokat kell javitgatni és zsirozni kell mindent.Szerintem nem lehet rosszabb mint egy IFA!! Én az ilyenekhez hozzá vagyok szokva.Láttam egy videót,ahol azt mondták hogy az Andória motorosnak a platóját 10cm rel lejjebb lehet rakni.Ez mindegyikre igaz lehet??Szóval a lényeg :Melyik motoros a leg megbizhatóbb,üzembiztosabb,ill a leg könnyebben javitható?? Ja és még egy dolog ami nem tiszta:Ha jól tudom,akkor állandó összkerekes. Az egyi kar a felező,a másik a difi ami az első és hátsó tengelyt kapcsolja össze.Tehát külön nincs difizár az elő tengelynek,sem a hátsó tengelynek?? Az Andória motoroson sem?? (pont olyan mint a Niva??)
Hosszú ideje olvasgatom a fórumot, de megoldást a problámámra még nem találtam. Nekem is van egy Steyr mocis Gazellám és ugyan ezzel a problámával küdök. Összefolyik a hűtővíz a gázolajjal. Illetve az ablakemelő is bekrepált. Sikerült anno megoldani ezt a problémát? Szívesen fogadnék valami megoldási javaslatot. :) Köszi.
Szép napot! Érdekelne, hogy mi módon lehetne megoldani ezt a problémát? Telefonáltam már többször is, sms-t is küldtem (lehet, hogy nem ért oda, mert folyamatosan azt jelzi, hogy nincs elküldve). Kérném, hogy csörgessen meg, ha telefonálhatok, és hívom. A számom: 06/70-6124504. Köszönöm!
Sziasztok visszatérő hengerfej problémára megoldást tud valaki benzines gazellára? Kérlek minden tapasztalatot írjatok le mert hátha valahol ott lesz a megoldás! köszönöm zolee
Továbbra sem oldódott meg a Steyer gazellám vezérlésének a beszabályozása hozzáértő és megfelelő szerszámmal rendelkező szakember hiányában. A gépkocsi mozgásképes
melegen elfogadhatóan ketyeg, a reggeli hidegindítás viszont borzalmas az előző állapothoz képest. Az elugrott vezérlést megfelelő eszköz és ismeret hiányában nem sikerült megfelelően beállítani. Tud valaki segíteni - most már azt mondom akárhol?
van egy 4x4-es gazellám olyan kérdésem lenne hgy mi lehet ojankor a probléma ha furcsán beráz az eleje ha 40km-res sebességnél gyórsabban megyek függőcsapok kicserélve kormányösszekötök ijesmik nemlógnak előreis kösszönöm a segitséget
Advesz Kft1997-től foglalkozunk azorosz gépjárműalkatrészek kis és nagykereskedelmével. Profilunk kialakításában sokat változtatott a Magyar Honvédség. Ezen belül is fő profilunk az UAZ típusú terepjárók. Valamilyen szinten megmaradt a LATVIA, VOLGA alkatrészek forgalmazása is, de ma már inkább a veterán autóépítők igénylik ezeket az alkatrészeket. Később bővítettük ki raktárkészletünket a GAZELLA típusú gépjárművek alkatrészeivel.
A jelenlegi raktárkészletünk tehát UAZ és GAZELLA alkatrészekből tevődik össze, de nem jövünk zavarba, ha NIVA, LADA, GAZDY, GAZ-69, ZIL, GAZ-66, KAMAZ, URAL, KRAZ, MAZ vagy LUAZ alkatrészeket keresnek.
Üdvözlet! Szeretnék érdeklődni csak puszta kíváncsiságból, hogy valaki nem találkozott-e a GBJ-718-as rendszámú fehér Gazella 3302-vel, amiben 5 hengeres Mercedes dízelmotor van és a hűtőmaszkon is rajta van a Mercedes embléma. Apámék alkották meg ezt a járgányt a 2000-es évek elején. A nyilvántartás szerint nincs forgalomban, de hátha találkozott valaki már vele :)